Hotel Alhambra

258 reviews over Hotel Alhambra in het Nederlands

Geweldige vakantie

Alice
25-7-2018

Ik kan maar 1ding zeggen wat een top hotel er is totaal geen min punten op alles niet van klein tot groot worden prima vermaakt elke avond lijf muziek eten goed keuze zat kamers super mooi ons zie je er volgend jaar weer

Een super hotel!

Mieke Chiang
7-7-2018

Het is een prettig hotel. Vriendelijk personeel en schone kamers. De openbare toiletten worden met regelmaat schoongemaakt. Het eten in het restaurant is goed en voor elk wat wils. De animatie is ook met zorg gekozen en altijd goede artiesten in de avonduren. De muziek stopt om 24.00 uur, dus genoeg tijd om rustig te kunnen slapen. Ook met de kleintjes is er voldoende rekening gehouden en er is een fitnessruimte en zwembad met ligstoelen. Het strand is aan de overkant achter het spoor. Dus prima hotel met een gunstige ligging aan de boulevard. Op de dag van vertrek is er de mogelijkheid om je, als je laat vertrekt, nog even op te frissen in een ruimte die daar geschikt voor is gemaakt. Dus gewoon een goed en prettig hotel waar het goed toeven is. Ben is juni geweest en ga in september weer. Wil gewoon geen ander hotel meer.

Top👍🏻

Simone
3-3-2018

Harstikke leuke plaats. Ik kom er al 7 jaar! Vriendelijke mensen! Goed hotel, met aardig personeel!live muziek! Geweldig!! Ben nu 2 jaar niet geweest, en dit jaar in juni ga ik weer met touroperator! Gewoon een Top vakantie en niet te vergeten de bus, met ook aardig personeel! Dus een aanrader voor wie dit leest, en een voordelig vakantie wil hebben!!!!! Tot dan🌞🍹🎼🚎🏖

Erg druk en lawaaig

Thelma
30-9-2017

Schoon, vriendelijk personeel, goed en lekker eten.

Iedere avond knalharde muziek, heb je een kamer aan de zwembad en terraskant kun je zelfs de tv niet verstaan. Ook heb je daar alleen ochtendzon op je balkon.

Aan de straatzijde heb je last van de herrie op straat en van andere hotels. Wel een lekker zonnig balkon. Ten opzichte van het strand is de ligging prima. Zoek je rust dan moet je hier niet zijn. Het hotel is meer iets voor jongere mensen. Niet voor 65 plussers. Dan is de ligging minder door de drukte.

Ik had eerst een oude niet gerenoveerde kamer met bad, losse douche en douchegordijn. Veel minder dan de kamer die ik later kreeg in het nieuwe gedeelte, inloopdouche, modern en fris en groter.

Fantisch

Vrienden
14-9-2017

Super hotel, elke avond live muziek

Nadeel: zag dat de schoonmaakster met 1 doekje eerst over de toilet ging en daarna nog over de wasbak. Handdoeken zijn op toe aan vernieuwing, drogen niet meer af.

Kamers zeer gehorig, kunt horen wat er bij de buren wordt gezegd

Prima !!

Channie
25-8-2017

Toen ik dit hotel boekte vroeg ik bij touroperator bewust voor n kamer ( nieuwe gerenoveerde kamer) met douchecabine want ben dat douchen in bad met goor gordijn spuugzat. Helaas bij aankomst oude kamer! Op de site v touroperator én Alhambra nergens n foto te bekennen die leek op de vreselijke, kleine smerige kamer die wij kregen?! Gaven alleen nieuwe kamers weer op site. Denk das oplichting he! Werk ik nie aan mee van mijn centen!

Wij klagen bij touroperator én receptie en kregen kosteloos de kamer waar we om gevraagd hadden! Fijn! Goed geregeld ! Al met al mooie kamer prachtig dakterras boven zwembad met lounge gedeelte incl jacuzzi. Eten iéts minder fraai maar prachtige vakantie gehad hoor!

goed hotel

stet jos
12-5-2017

eten fantastisch prima service dicht bij strand

heb geen klachten , alles was goed in het hotel . het weer was prima

touroperator is goed en betaalbaar , je krijgt waar voor je geld , en dat is voor iedereen anders 1

Heerlijk hotel, wij komen hier al jaren lang.

Ria rusman van dijk
31-3-2017

Elke avond live muziek op het terras, en zwembadwater altijd koud, maar dat is overal in Spanje.En aan de overkant het strand, ook prettig. Leuke winkels en markten en een gezellige boulevard.Zeer gunstige ligging , station op 10 minuten lopen.Ik kom al 20 jaar In Malgrat de mar/Santa Susanna en heb bijna alle hotels wel gehad daar en nu alweer 2 reizen geboekt. Eerst in mei met mijn kleinzoon naar hotel Reymar en 22 mei naar Alhambra in Malgrat .

Geweldig aardig personeel

Ge H
31-3-2017

Alles perfect.zeer gezellig familie hotel,alle avonden muziek op terras,lief en aardig personeel.

zeer vriendelijke eigenaar en vrouw,dochter en zoon.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alhambra in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alhambra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alhambra scoort een 8.15 uit 10 op basis van 258 reviews.