Hotel Fenals Garden

9 reviews over Hotel Fenals Garden in het Nederlands

Onvoldoende!

Varkentje
26-9-2014

Het eten had zeker beter gekund, meer variatie en wat meer gevarieerd. Het zwembad is ook niet echt de moeite waard. De ligging van het hotel compenseerde wel wat, maar in het algemeen onvoldoende!

afrader

familie camerlynck
3-8-2011

hotel absoluut geen 4sterren waard. eten altijd hetzelfde. Totaal geen animatie. Bedden in kamers zijn te klein voor 2 personen. Komen veel extra kosten ter plaatse bij. Hotel is aan het uit bloeien en dat zie je aan de gezichten van de reizigers. Alleen maar ontevredenheid.

Prima hotel!

Tahnee
14-6-2010

Dit hotel is echt een aanrader. Prima hotel, mooie ruime kamers en de ligging is ook prima! hele fijne vakantie gehad!

Prima hotel

Evelijn
16-11-2009

Het Fenals Garden hotel ligt, zoals de naam al zegt, in de wijk Fenals in Lloret de Mar. Het is vergeleken met andere hotels in Lloret de Mar een rustig en vrij luxe hotel. Je zult er ook niet alleen maar jonge lui aantreffen. En ook verblijven er in dit hotel relatief gezien erg weinig jongeren. Dit kan voor sommige mensen een groot voordeel zijn. Het eten in het hotel is van prima kwaliteit. Zeker wanneer je kijkt naar de prijs/ kwaliteit verhouding. Ditzelfde geldt voor de kamers. Het centrum van Lloret is dan wel een klein stukje lopen maar in Fenals zelf is ook een strand te vinden. Verder heeft het hotel een zwembad, sauna en bubbelbad.

Kamers groot en proper, badkamer klein en niet al te proper (badrand vies).tijdens het douche afwisselend te warm of te koud water.

Eten altijd hetzelfde en n

iet warm.meestal gefrittuurd.

Géén animatie,

Hotel héél druk gelegen zodat slapen met open venster, langs de straatkant , onmogelijk is

Kamers zijn voldoende groot, badkamer TE klein, na 2 dagen kan je voorspellen wat je de volgende dagen op je bord zal krijgen, zwembad is maar een zakdoek groot, bar aan het zwembad nooit open en gelegen aan een heel drukke weg.

prima hotel

familie klepkes
22-7-2006

prima hotel.mooie ruime kamers.lekker en zeker voldoende,gevarieerd eten.alles heel netjes juist spijtig van het maar simpele zwembad en geen kinderanimatie.ideale bestemming voor een luilekkervakantie.strand van denals ideaal voor de kinderen en zeker niet druk.

Dit hotel is zeker een aanrader voor mensen die het rustig aan willen doen. Ruime nette kamers, zwembad, voldoende ligzetels aan het zwembad, lekker eten in buffetvorm. Op wandelafstand van de zee. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en meertalig. Spijtig dat de animatie er minimaal is.

Waardeloos hotel,

Personeel was een klein lichtpuntje

Eten is goor, kamers zijn vies en het is super ver lopen naar het centrum. Conflictje gehad met de eigenaar kortom een BALLEN TENT !

We hebben een aantal aanbieders voor Fenals Garden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fenals Garden in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fenals Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fenals Garden scoort een 6.42 uit 10 op basis van 12 reviews.