Aparthotel Costa Encantada

Aparthotel Costa Encantada
5,2

Matig

45 reviews over Aparthotel Costa Encantada in het Nederlands

Leuk op de foto maar valt zwaar tegen

Lorenzo wassink,
27-4-2017

4 sterren? Maak er maar 2 van.

Kamers zijn zeer verouderd maar wel schoon.

Eten is redelijk maar zodra je het op je tafel hebt staan is het koud.

Totaal geen sfeer in de eetzaal en ook daar zeer verouderd.

Zwembad is niks bijzonders voor de kinderen zowel binnen niet als buiten.

Smorgens is het water en de koffie gratis in het restaurant en savonds moet je er voor betalen.

Kortom best voor een keer maar zeker nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Praktisch en goed appartement.

Goed en afwisselende maaltijden.

Heerlijk eten van de grillplaat.

Mooie (nieuwe) banen voor Padel. (soort van tennis)

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Prima

Marlies
7-10-2014

Wij zijn hier nu voor de derde keer geweest in verband met een golf toernooi. Prima plek om te zijn. Prijs/kwaliteit is meer dan goed. Iedere dag worden de bedden opgemaakt en handdoeken verschoond. Alleen in het weekend is het erg druk en veel lawaai. Dit zegt niets van het hotel, wel van de gasten die geen rekening houden met anderen. Voor mij een dikke 8. Medewerkers zijn erg vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in september 2014

D-reizen

Goed hotel met mooi zwembad en ruime kamers....

Renzo Van Meulebroeck
3-11-2013

Prijs/kwaliteit is dit hotel een goede keuze.De kamers zijn ordelijk en ruim.

Het zwembad is proper en zeer goed onderhouden,een aanrader voor gezinnen met kinderen.Heel leuk is de formule all-inn !!

De maaltijden waren lekker , maar eerder een beetje te koud...

Lloret de mar zelf is eerder gericht naar jongeren toe die langskomen om te feesten en het nachtleven te verkennen....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Gaan zeker terug volgend jaar

David
29-8-2013

Zeer verzorgd hotel, vriendelijk personeel.

Een echt familie hotel voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Redelijk

Peter
27-8-2012

Algemeen goede indruk. Ruime, nette kamers, ideaal voor gezinnen. Gelegen op wandelafstand van het (te drukke) Lloret zelf, dus prima.

Animatie = zwak: je verstaat niks van wat de animatoren zeggen. Spaans is de voertaal, met een vleugje Engels of Frans. Ze spreken dan ook nog zo snel dat het helemaal niet te verstaan is. Elke dag aqua-gym, -dance of -aerobics, wat uiteindelijk steeds hetzelfde is. Elke dag waterpolo, wat er in bestaat om goals te plaatsen en badmutsen uit te delen en trek voor de rest uw plan (geen verdere coördinatie). En dat deel van het zwembad wordt daardoor veel te lang bezet gehouden voor die polo. Avondanimatie stelt ook niks voor.

Restaurant: steeds voldoende plaats en vlotte en vriendelijke bediening, MAAR inderdaad: eten goed van smaak, maar steeds amper lauw en weinig gevarieerd (elke dag frietjes, weinig warme groentjes). Idem voor het ontbijt. Ook de snackbar stelt zeer weinig voor.

Zwembad: zeer mooi en goed van diepte. Altijd plaats om te liggen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

We gaan dit zeker nog eens over doen

Marc Van den Daele
4-8-2012

Geweldig goed hotel appartement voor een bezoek met kinderen tussen 0 en 16jaar. Alle speeltuigen in het zwembad worden toegelaten zolang je andere niet in gevaar brengt. Meer dan voldoende zonnebedden en parasols om een stormloop s'ochtends te vermijden. Welliswaar een Spaans maar goed animatie team. De kwaliteit van het eten was zonder meer goed te noemen, Er was voldoende afwisseling, al was de keuze per maaltijd voor een buffet eerder aan de kleine kant. Er was gewoonlijk keuze uit 3 a 4 verschillende gerechten en het dessertbuffet omvatte steeds een soort gebak, fruit, ijsroom en nog iets huisgemaakt. Als ik dan toch een echt negetief iets zou moeten vermelden zou het het all-in snack-bar zijn waarvan de gerechten niet altijd op de juiste tempereatuur waren. Aangezien deze open is van 11 tot 19:00 blijven de schotels soms al eens iets te lang staan met koude gerechten als gevolg. Voor het overige hebben we een prachtvakantie genoten met vriendelijk personeel. in het hotel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Uitstekend en mooi gelegen complex

Thom
13-7-2012

Zonder veel verwachting naar dit hotel iets buiten Lloret de Mar.

Blijkt zeer mooi gelegen (iets op een heuvel), waardoor je prachtig uitzicht hebt op Lloret en Fenals. Gelukkig net buiten de drukte van Lloret.

Prima kamers, mooi zwembad en (vanwege tijd van het het jaar) een ruim binnenzwembad. Eten kan beter, maar ik ben sowieso geen type voor eetzalen. Het eten hadden we erbij, omdat dit in prijs bijna niets scheelde.

Wel een paar keer in Fenals wezen eten (aan de overkant van de straat), prima en goed betaalbaar. Grote en betaalbare supermarkt om de hoek.

Al met al heel goed bevallen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Mooi maar onhandige locatie

bas_van_mourik
24-6-2012

Costa Encantada ligt vrij ver van het strand en het grote centrum van Lloret. Het complex zelf is wel van goede kwaliteit!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Overheerlijke vakantie gehad!

Familie knuit
24-8-2011

Pluspunten; fijne nette kamers, mooi, schoon en net hotel, zeer vriendelijk personeel, hele leuke animatie, heerlijk en overzichtelijk zwembad. Eten genoeg keus en best veel variatie, gewoon warm ook, geen koud eten gehad. voedselveiligheid is ook erg goed, niemand ziek geweest of last van darmen gehad..dat gebeurd zelfs in Nederland nog regelmatig! het is natuurlijk geen 5 sterren restaurant maal wat je voor je krijgt, maar voor ons was het prima te doen, mede door de variatie er zat altijd wel wat lekkers bij!

Er staat ook regelmatig een kraampje met leuke edelstenen, kettinkjes, armbandjes e.d. De man die deze kraam bemand is ook de man die de massages verzorgd in het hotel.

De massage is echt een aanrader! Antonio is een zeer goede masseur, neemt echt de tijd voor zijn klanten en de massages zijn echt heerlijk! Echt doen dus!

1 x last gehad van een groepje jongeren maar dat was gelijk aangepakt, daarna nergens last van gehad.

Minpunt; erg glad om de zwembaden heen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Costa Encantada in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Costa Encantada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.