Camping Cala Canyelles

Camping Cala Canyelles
7,8

In Lloret de Mar vind je Camping Cala Canyelles. Deze camping ligt tussen het groen en biedt ruime plaatsen met privacy en een aantal met zeezicht. Er is een sportveld, speeltuin, animatieteam en zwembad aanwezig voor de kinderen. Laat je gratis naar het strand vervoeren. Het centrum van Lloret de Mar is nabij en Barcelona is een uurtje rijden.

31 reviews over Camping Cala Canyelles in het Nederlands

Leuk voor 1 keer

Familie
18-9-2019

Mooie omgeving, zeer steile terassencamping, daardoor mooi uitzicht maar ook veel klimmen. Geboekt bij touroperator, mooie stacaravan en vriendelijk contactpersoon. Voor oudere jeugd niets te doen. Niet op loopafstand van winkels, alleen campingwinkeltje. Dicht bij het strand waar treintje beperkt naar toe rijdt.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor een keer was het leuk

Natalie
31-8-2019

NIET geschikt voor minder validen!! 1 wasmachine op de camping €5,- per was. Belachelijk veel steile hellingen! Als je slecht ter been bent, zou ik hier niet heen gaan. Entertainment bij zwembad alleen voor de aller kleinsten. Verder wel erg mooie omgeving en prima zwembad. Sigaretten uitsluitend bij receptie te koop, supermarkt relatief goedkoop met iedere dag vers stokbrood en zoete broodjes, biertjes €0,80 welke bij het zwembad restaurant €3,00 zijn. Eigen beddengoed en vuilniszakken meenemen. Sanitaire voorzieningen in onze touroperator stacaravan waren uitstekend. Bedden liggen ook prima, airconditioning was Super!!! Voor ons eenmalig, maar was zeker een mooie plek om tot rust te komen . Voor tieners is er weinig tot niks te doen. Zorg ook voor water schoenen voor het strand, anders verbrand je je voeten! Parasolletje is geen overbodige luxe. Kosten circa €20. Tossa de Mar en Lloret op 15 minuten rijden.

Om nooit meer te vergeten

Fam. Zuidema
25-8-2019

Wij hebben genoten op deze fantastische, kleine camping. Wij zaten in een safaritent met prachtig uitzicht. Perfecte ligging voor zwembad, speeltuin en voetbalveld. De mensen die op de camping werken zijn ontzettend aardig, vooral de badmeester. Het eten in het restaurant echt ontzettend lekker. De kinderen vermaakten zich prima op de camping met de andere kinderen. Het strand bij de camping was mooi, met een heerlijk strandtent waar je met je voeten in het zand lekker wat kan drinken en eten. Een dag Barcelona is echt de moeite waard. Fietsen huren is dan echt een aanrader. Je kan dan veel zin en de fietspaden zijn daar goed aangelegd. En natuurlijk die prachtige baaien bezoeken richting en na Tossa del Mar. De één is nog mooier als de ander. Snorkels van de decathlon mee en heerlijk genieten. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Selectcamp

Stacaravan prima, steile ligging, strand dichtbij

Mark
5-8-2019

Maar 3 nachten hier. We zaten in een hybridlodge clever. Alleen de krappe slaapkamers en badkamer hebben airco. De keuken/leefruimte als onderdeel van het terras heeft dit niet. In de volle zon, wordt het hier dan ook vrij warm. Ze zijn wel redelijk nieuw, maar staan aan de overkant van de straat op een richel langs de bergwand. De auto kan er niet bij dus je moet telkens een klim maken. De richel is ook zeer smal waardoor het allemaal een beetje opgesloten voelt. Precies onder ons bevond zich openbare parkeerplaats waar ook in de ochtend boten worden verplaats. Geen rustige plek. Met de camping zelf heb je weinig contact, omdat je daar ook niet zomaar even tegen de steile paden omhoog loopt. Het strand is wel dichtbij, ca 5 min lopen. Met de auto ben je binnen 10 min in Lloret.

Fantastische plek

Fam. van Lieshout
31-7-2019

Fijne kleine camping en van alle gemakken voorzien. Het is wel een terrassen camping, dus omhoog klimmen hoort erbij. Personeel is zeer vriendelijk en zwembad is perfect voor kleine kinderen (overzichtelijk en variatie). Het is aan te raden om een centrale plek (bij zwembad/winkel/restaurant) te vragen indien je met kleine kinderen gaat, dan is het voor hen ook prima te belopen. Het strand ligt op 300m lopen maar er rijdt ook een treintje.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie!

Rick
18-9-2018

Een paar weken geleden terug gekomen van een geweldige vakantie in Lloret de Mar. We hadden een stacaravan Prestige Lounge mét zeezicht geboekt en wat hebben we genoten van het uitzicht! Door de hoogteverschillen is het soms even klimmen maar gelukkig rijdt er een treintje vanaf het zwembad :) Onze dochter heeft zich prima vermaakt in het zwembad, leuk met die glijbanen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Erg mooie plek! Fijne camping

Stefanie
10-8-2017

Wij zitten nu op camping Canyelles en hebben het erg naar ons zin hier. We zitten in een nieuwe cocosweet tent/caravan super gelegen met uitzicht over zee en niet ver lopen van de supermarkt zwembad en het sanitair. De camping ligt hoog maar daardoor heb je ook prachtig uitzicht. Wij gaan altijd naar grote campings dit keer wilde we eens een wat kleinere camping uitproberen en dat bevalt hier erg goed. Er rijd een treintje die je de berg op en af brengt tot aan het strand. Geen handdoeken leggen aan het zwembad is helemaal niet nodig lekker rustig. Het sanitair is wat gedateerd maar wel schoon. Je merkt wel dat de camping een nieuwe eigenaar heeft gekregen er zijn veel nieuwe tenten en mobile homes geplaatst. Kortom een prima camping!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk genoten!

Danielle
12-6-2017

Deze camping heeft een nieuwe eigenaar en dat merk je. Allemaal nieuwe accommodaties en bezig met de laatste details. Wij zaten in een spiksplinternieuwe mobile-home met alles erop en eraan. Beste was nog wel het mooie terras met uitzicht op zee. De camping is steil maar daartegenover staat een prachtig uitzicht vanaf bijna elke plek. We hadden heerlijk weer en dus lekker van het strand en zwembad genoten. De camping ligt officieel in Lloret maar dan (gelukkig) wel iets erboven in een heerlijk rustige baai. Al met al een heerlijk lang pinkster weekend gehad; zon, zee, strand, heerlijk eten en drinken en een bezoekje aan Barcelona wat op een uur rijden ligt.

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in juni 2017

Liefhebbers camping met veel privacy

Rene_34
13-6-2016

Deze camping hoef je niet te reserveren, dus kom je aan, kun je zelf een plekje zoeken. Wil je weg, dan ga je weg. Tegenwoordig moet je overal reserveren, soms wil je eerder weg en betaal je voor de gereserveerde dagen. Niet bij Cala Canyelles. Je staat op een berg met allerlei etages, dus geen kampeerders voor je en vaak niet eens naast je. Ja, de berg is stijl, wij vonden lopen geen optie. Dus pakten wij gewoon de auto. Je beloning is een prachtige plek met mooi uitzicht en zelfs op de hogere plekken, op zee. Vind je dat mooi, dan moet je er iets voor over hebben. Geen animatie teams dus redelijk rustig. De baai, het strand is fantastisch, met een heerlijk restaurant met uitzicht op zee. Ik kan niet meer wennen aan een camping waarbij kampeerders voor ons, naast ons, iedere minuut kunnen zien wat ik eet, drink of doe. Heerlijk......!!!!!!

Gereisd Met partner in juli 2015

Nooit weer

Frits
15-8-2015

Geboekt via touroperator. Aankomst Mobil Home schrikken. Niet goed schoon. Bijzonder klein. 2 m2 prive plek om buiten te zitten. Geboekt voor 7 overnachtingen. Prijs € 745,= exclusief € 85,00 lokale belastingen maar inclusief 50,00 schoonmaakkosten. Schromelijk overdreven deze schoonmaakkosten en lokale belastingen. Je voelt je enigzins genomen na afloop! Brief gestuurd naar touroperator maar doen het makkelijk af. Plus punt is dat je zeer dicht bij het strand zit. Kortom prijs kwaliteit staat in geen verhouding.

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cala Canyelles in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cala Canyelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.