Appartement Bolero Park

233 reviews over Appartement Bolero Park in het Nederlands

Awesome!

Ruben Daniels,
24-1-2019

Wij zijn hier eind augustus/begin september geweest en hebben een heerlijke tijd gehad. De kamer was schoon, ruim en gerenoveerd(!). Het personeel was aardig en hielp goed. Bij binnenkomst in de kamer deed de douche het namelijk niet goed. Na melding gemaakt te hebben kwam er al snel iemand om het probleem te verhelpen en hebben wij de rest van de vakantie heerlijk kunnen douchen. De locatie is ideaal. Het centrum is namelijk een kleine 5-6 minuten lopen. In de directe omgeving tref je ook voldoende winkeltjes en restaurants aan dus dichtbij de accommodatie blijven is ook mogelijk. Een absolute aanrader!

Prima verblijf

Willem,
22-1-2019

Bolero is een hotel waar je niet met kleine kinderen naar toe moet gaan. Het is meer bedoeld voor jongeren die op vakantie gaan. Wel wat ouderwets, maar we hadden 1 kamer die helemaal nieuw was. Zijn blijkbaar kamers aan het renoveren, dus zou altijd naar nwe kamer vragen. Verder prima hotel om in verblijven. Ik zou het aanraden omdat de prijs/kwaliteit verhouding goed is. De kamers worden regelmatig schoon gemaakt. Elke dag krijg je nieuwe handdoeken. Ook is het personeel vriendelijk. Ze gaan er wel van uit dat je na 11 uur niet te veel lawaai maakt. Er is een supermarktje om de hoek en het strand is 10 min lopen. De clubs liggen iets dichterbij.

Fijne appartementen!!

Tim Molenaar,
4-1-2019

Het appartement was eenvoudig maar keurig in orde bij aankomst. Bij aankomst werden wij goed opgevangen door de receptie en het inchecken ging snel. Er waren veel jongeren en wij als vriendengroep vonden dat top. Het zwembad is ruim en merendeel van de dag volop in de zon. Ligging van de strip is ideaal! De strip is ongeveer 7 minuten lopen!! Al met al zijn wij zeer tevreden en bekijken nu de mogelijkheden om weer naar Bolero Park te gaan!

Tjingo

Ik schrijf eigenlijk nooit een review, maar ik snap de onderstaande reacties niet. Wij hebben echt een supertijd gehad. Alles was op loopafstand, de kamers waren schoon en netjes en personeel was tegen ons super aardig. Eigenlijk alleen maar jongeren dus niet echt het hotel om met een gezin naar toe te gaan. Wel wat jongens die sávonds lawaai maakten, maar die werden daar wel op aangesproken. Wij hebben echt super leuk gehad.

Dramatisch appartement

Thijs,
10-8-2018

Ik zal je het even uitleggen. Het personeel is veelste streng en nooit vrolijk. De bewaker geeft geen waarschuwing en pakt gelijk je box af, die je pas bij het uitchecken terug krijgt. Het balkon is net 1 bij 1 m2. Het is gewoon een verschrikkelijk appartement! Kies een ander appartement a.u.b

Verschrikkelijk

Peter,
10-8-2018

Nooit heengaan, dacht een leuke vakantie te hebben maar dit bleek flink tegen te vallen. Personeel is chagrijnig en de kamers zijn smerig.

Kies een ander hotel!

J,
28-7-2018

Het hotel was bij aankomst erg smerig. Allemaal haren op/onder de dekens, blauwe smurrie in de badkamer en kots onder de bank. Kortom echt geen aanrader!

Geldverspilling

Mirsad,
7-7-2018

Het was heel smerig het stonk er zo erg en het personeel is heeel onvriendelijk. Ga hier niet heen je vakantie word verpest

geweldig

Jelmer Lageveen,
4-5-2018

We waren een beetje aan de late en net buiten het hoogseizoen, maar wat was het geweldig. Groot zwembad redelijk dichtbij het strand en de uitgaansgelegenheden. Kamers waren netjes genoeg en alleen 1 van de 2 balkonnen was erg klein. Voor de rest geweldig.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Erg geschikt voor een jongerenvakantie!

Carmen,
21-8-2017

Alles is wel een beetje verouderd, en niet super schoon, maar voor een jongerenvakantie is het prima. De bewaking en het personeel waren erg vriendelijk en hielpen goed. Het is zo'n 10 minuutjes lopen naar de strip. Het strand is iets verder. Wel moet je altijd een heuvel op en af, maar dit vonden wij niet zo'n probleem. Wij hebben hier een super leuke week gehad en zouden het zeker aanraden.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bolero Park in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bolero Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.