Appartement Bolero Park

225 reviews over Appartement Bolero Park in het Nederlands

geweldig

Jelmer Lageveen
4-5-2018

We waren een beetje aan de late en net buiten het hoogseizoen, maar wat was het geweldig. Groot zwembad redelijk dichtbij het strand en de uitgaansgelegenheden. Kamers waren netjes genoeg en alleen 1 van de 2 balkonnen was erg klein. Voor de rest geweldig.

Erg geschikt voor een jongerenvakantie!

Carmen
21-8-2017

Alles is wel een beetje verouderd, en niet super schoon, maar voor een jongerenvakantie is het prima. De bewaking en het personeel waren erg vriendelijk en hielpen goed. Het is zo'n 10 minuutjes lopen naar de strip. Het strand is iets verder. Wel moet je altijd een heuvel op en af, maar dit vonden wij niet zo'n probleem. Wij hebben hier een super leuke week gehad en zouden het zeker aanraden.

Prima!

Emma
26-5-2017

Het appartement was schoon en redelijk ruim. Personeel is erg aardig en helpt graag. Het enige minpuntje is dat je over een heuvel moet om bij de strip te komen, wat wel minder is met het warme weer, maar het is nog wel te doen.

Goed genoeg voor jongeren

anoniem
19-5-2017

Het appartement was goed te doen de bedden en handdoeken waren schoon. Het had schoner gekund maar het was goed genoeg voor een jongeren vakantie. Ook voor de prijs was de kwaliteit goed.

Het enige jammere aan bolero park is dat je iedere keer al ga je naar de strip of het stand dan moet je een heuvel op en af.

Oude reviews (archief)

Goed, maar pas op voor je spullen!

Klaas
26-8-2016

Alles werd goed schoongemaakt, het personeel was vriendelijk en de ligging was prima. Alleen waren onze jassen gestolen op de laatste dag van onze vakantie. Wij hadden deze in de kast in onze kamer opgehangen. Dus het kan niet anders dan dat de schoonmaaksters deze hebben gestolen. Daarom is mijn advies: wees voorzichtig en laat geen waardevolle spullen in je kamer achter!

Helemaal goed, schoon en netjes zeker nog een keer

Cindy en Marcel
4-7-2016

Ik kan niets bedenken wat tegen viel, de kamer was schoon en netjes en we hadden zijzeezicht.

Voldeed dus helemaal aan de verwachtingen en we hebben het dan ook fantastisch gehad.

De reisleiders van gofun waren vriendelijk en behulpzaam

Prijs-kwaliteitverhouding 9.5

Tip. Bestel geen pizza in de buurt en zeker niet aan of in de buurt van fenals strand. We hebben dit 1x gedaan. 2 pizza's voor 15 euro. Bij aankomst bleek het diepvriespizza van 1 euro (inkoop) te zijn die snel was opgewarmd en in een mooie pizzadoos werd gestopt. Niet doen dus.

In het centrum was een betere pizzaboer (een pakistaan) op de hoek die ook donner ed verkoopt. Je ziet het vanzelf als je de winkelstraat inloopt.

Het grill en steekhouse in llorett is en absolute aanrader biefstuk van een kilo ! En betaalbaar

Ideale spot voor jongeren

Daan
29-3-2016

Afgelopen zomerben ik hier geweest met 5 vrienden. De kamers zijn groot en prima ingericht. Alle benodigheden zijn aanwezig. Daarnaast een top zwembad met voldoende ligbedden en ook een supermarkt is in de buurt. Zo goed bevallen dat we deze zomer weer gaan!

te smerig

Do
27-1-2016

in een woord te smerig voor woorden, te gehorig voor woorden en onvriendelijke personeel bij de receptie..............

Beetje leuk voor jongeren

Isa M.
20-1-2016

Het Bolero Park heeft een super zwembad (op de kots dat er af en toe in ligt na). Altijd voldoende bedjes beschikbaar, want handig is aangezien het strand ver lopen is... Supermarktje dichtbij, vers brood halen ver weg..

De kamer was één drama, kots aan de gordijnen, het bad en de wc waren te goor!! Wel schattige keuken, met bij aankomst allemaal vieze borden, pannen en bestek.

Nee, voor nette jongeren is dit zeker Geen aanrader.

Fantastisch hotel!

Rob
20-8-2015

Geweldige accommodatie. Wij zijn met 7 jongens gegaan en hebben een geweldige tijd gehad. 2 kamers hadden we gehuurd. Er zit een mooi en schoon zwembad bij. Je kan eten bij het hotel, als je dat wil. Verder vriendelijk personeel en het is niet allemaal zo massaal. Dichtbij het centrum, maar toch wel de rust 's nachts omdat je op een 5 minuten qua loopafstand zit.

Aanrader!!

We hebben een aantal aanbieders voor Bolero Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bolero Park in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bolero Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bolero Park scoort een 7.2 uit 10 op basis van 230 reviews.