Appartement Bolero Park

240 reviews over Appartement Bolero Park

• 2019
    2Sjer28-10-2019

NOOIT MEER!

Appartementencomplex en de appartementen zijn oud en vies. Er is veel stuk. Je moet je eigen vuilnis naar een container brengen. Schoonmaak komt niet langs en ik heb maar één keer in de week schone handdoeken gekregen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 1Ivana Lioe-A-Njie09-05-2019

Nooit meer.

Hier moet je echt niet heen, er staat gerenoveerd maar dat is niet zo. De appartementen waren stoffig bij aankomst. De schoonmaakster erbij gehaald en deze is boos weg gelopen. De avond shift is shady, de receptionist heeft een huis dier iit het appartement van een van onze medereizigers gestolen. Deze zelfde man gevraagd om te bellen naar een restaurant ,waar ik mijn tas ben vergeten, om te vragen of deze daar is. Om te horen dat ze het daar niet hebben gevonden, vonden wij vreemd. Zijn we alsnog met de taxi daar heen gereden. Tas opgehaald en gevraagd waarom ze aan de telefoon hebben gezegd dat er niets was gevonden. Vertellen de mensen van het restaurant dat er helemaal niemand heeft gebeld. Wij terug naar het hotel om te vragen hoe het zit, vraagt de heer of ik wilde kijken in het bel register of hij had gebeld. Heeft hij naar een heel ander nummer 2 keer gebeld. En dat is nog niet eens alles.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Ruben Daniels24-01-2019

Awesome!

Wij zijn hier eind augustus/begin september geweest en hebben een heerlijke tijd gehad. De kamer was schoon, ruim en gerenoveerd(!). Het personeel was aardig en hielp goed. Bij binnenkomst in de kamer deed de douche het namelijk niet goed. Na melding gemaakt te hebben kwam er al snel iemand om het probleem te verhelpen en hebben wij de rest van de vakantie heerlijk kunnen douchen. De locatie is ideaal. Het centrum is namelijk een kleine 5-6 minuten lopen. In de directe omgeving tref je ook voldoende winkeltjes en restaurants aan dus dichtbij de accommodatie blijven is ook mogelijk. Een absolute aanrader!

• 8Willem22-01-2019

Prima verblijf

Bolero is een hotel waar je niet met kleine kinderen naar toe moet gaan. Het is meer bedoeld voor jongeren die op vakantie gaan. Wel wat ouderwets, maar we hadden 1 kamer die helemaal nieuw was. Zijn blijkbaar kamers aan het renoveren, dus zou altijd naar nwe kamer vragen. Verder prima hotel om in verblijven. Ik zou het aanraden omdat de prijs/kwaliteit verhouding goed is. De kamers worden regelmatig schoon gemaakt. Elke dag krijg je nieuwe handdoeken. Ook is het personeel vriendelijk. Ze gaan er wel van uit dat je na 11 uur niet te veel lawaai maakt. Er is een supermarktje om de hoek en het strand is 10 min lopen. De clubs liggen iets dichterbij.

• 9Tim Molenaar04-01-2019

Fijne appartementen!!

Het appartement was eenvoudig maar keurig in orde bij aankomst. Bij aankomst werden wij goed opgevangen door de receptie en het inchecken ging snel. Er waren veel jongeren en wij als vriendengroep vonden dat top. Het zwembad is ruim en merendeel van de dag volop in de zon. Ligging van de strip is ideaal! De strip is ongeveer 7 minuten lopen!! Al met al zijn wij zeer tevreden en bekijken nu de mogelijkheden om weer naar Bolero Park te gaan!

• 2018
    8Inge31-12-2018

Super centraal en super lief personeel. Toptijd!

Ik schrijf eigenlijk nooit een review, maar ik snap de onderstaande reacties niet. Wij hebben echt een supertijd gehad. Alles was op loopafstand, de kamers waren schoon en netjes en personeel was tegen ons super aardig. Eigenlijk alleen maar jongeren dus niet echt het hotel om met een gezin naar toe te gaan. Wel wat jongens die sávonds lawaai maakten, maar die werden daar wel op aangesproken. Wij hebben echt super leuk gehad.

• 2Thijs10-08-2018

Dramatisch appartement

Ik zal je het even uitleggen. Het personeel is veelste streng en nooit vrolijk. De bewaker geeft geen waarschuwing en pakt gelijk je box af, die je pas bij het uitchecken terug krijgt. Het balkon is net 1 bij 1 m2. Het is gewoon een verschrikkelijk appartement! Kies een ander appartement a.u.b

• 2Peter10-08-2018

Verschrikkelijk

Nooit heengaan, dacht een leuke vakantie te hebben maar dit bleek flink tegen te vallen. Personeel is chagrijnig en de kamers zijn smerig.

• 3J28-07-2018

Kies een ander hotel!

Het hotel was bij aankomst erg smerig. Allemaal haren op/onder de dekens, blauwe smurrie in de badkamer en kots onder de bank. Kortom echt geen aanrader!

• 1Mirsad07-07-2018

Geldverspilling

Het was heel smerig het stonk er zo erg en het personeel is heeel onvriendelijk. Ga hier niet heen je vakantie word verpest

Appartement Bolero Park info

• Aantal personen2 tot 4