Appartement Bolero Park

229 reviews over Appartement Bolero Park in het Nederlands

Dramatisch appartement

Thijs,
10-8-2018

Ik zal je het even uitleggen. Het personeel is veelste streng en nooit vrolijk. De bewaker geeft geen waarschuwing en pakt gelijk je box af, die je pas bij het uitchecken terug krijgt. Het balkon is net 1 bij 1 m2. Het is gewoon een verschrikkelijk appartement! Kies een ander appartement a.u.b

Verschrikkelijk

Peter,
10-8-2018

Nooit heengaan, dacht een leuke vakantie te hebben maar dit bleek flink tegen te vallen. Personeel is chagrijnig en de kamers zijn smerig.

Kies een ander hotel!

J,
28-7-2018

Het hotel was bij aankomst erg smerig. Allemaal haren op/onder de dekens, blauwe smurrie in de badkamer en kots onder de bank. Kortom echt geen aanrader!

Geldverspilling

Mirsad,
7-7-2018

Het was heel smerig het stonk er zo erg en het personeel is heeel onvriendelijk. Ga hier niet heen je vakantie word verpest

geweldig

Jelmer Lageveen,
4-5-2018

We waren een beetje aan de late en net buiten het hoogseizoen, maar wat was het geweldig. Groot zwembad redelijk dichtbij het strand en de uitgaansgelegenheden. Kamers waren netjes genoeg en alleen 1 van de 2 balkonnen was erg klein. Voor de rest geweldig.

Erg geschikt voor een jongerenvakantie!

Carmen,
21-8-2017

Alles is wel een beetje verouderd, en niet super schoon, maar voor een jongerenvakantie is het prima. De bewaking en het personeel waren erg vriendelijk en hielpen goed. Het is zo'n 10 minuutjes lopen naar de strip. Het strand is iets verder. Wel moet je altijd een heuvel op en af, maar dit vonden wij niet zo'n probleem. Wij hebben hier een super leuke week gehad en zouden het zeker aanraden.

Prima!

Emma,
26-5-2017

Het appartement was schoon en redelijk ruim. Personeel is erg aardig en helpt graag. Het enige minpuntje is dat je over een heuvel moet om bij de strip te komen, wat wel minder is met het warme weer, maar het is nog wel te doen.

Goed genoeg voor jongeren

anoniem,
19-5-2017

Het appartement was goed te doen de bedden en handdoeken waren schoon. Het had schoner gekund maar het was goed genoeg voor een jongeren vakantie. Ook voor de prijs was de kwaliteit goed.

Het enige jammere aan bolero park is dat je iedere keer al ga je naar de strip of het stand dan moet je een heuvel op en af.

Goed, maar pas op voor je spullen!

Klaas
26-8-2016

Alles werd goed schoongemaakt, het personeel was vriendelijk en de ligging was prima. Alleen waren onze jassen gestolen op de laatste dag van onze vakantie. Wij hadden deze in de kast in onze kamer opgehangen. Dus het kan niet anders dan dat de schoonmaaksters deze hebben gestolen. Daarom is mijn advies: wees voorzichtig en laat geen waardevolle spullen in je kamer achter!

Helemaal goed, schoon en netjes zeker nog een keer

Cindy en Marcel
4-7-2016

Ik kan niets bedenken wat tegen viel, de kamer was schoon en netjes en we hadden zijzeezicht.

Voldeed dus helemaal aan de verwachtingen en we hebben het dan ook fantastisch gehad.

De reisleiders van gofun waren vriendelijk en behulpzaam

Prijs-kwaliteitverhouding 9.5

Tip. Bestel geen pizza in de buurt en zeker niet aan of in de buurt van fenals strand. We hebben dit 1x gedaan. 2 pizza's voor 15 euro. Bij aankomst bleek het diepvriespizza van 1 euro (inkoop) te zijn die snel was opgewarmd en in een mooie pizzadoos werd gestopt. Niet doen dus.

In het centrum was een betere pizzaboer (een pakistaan) op de hoek die ook donner ed verkoopt. Je ziet het vanzelf als je de winkelstraat inloopt.

Het grill en steekhouse in llorett is en absolute aanrader biefstuk van een kilo ! En betaalbaar

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bolero Park in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bolero Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.