Appartement Blausterstersterster

Appartement info

Meer appartement info

90 reviews over Appartement Blau

• 8LB25-06-2019

Fantastisch appartement voor jongeren!

Ik ben hier in Juni 2016 met 4 personen geweest. De ligging is echt perfect, als je aan de goede kant van het appartement zit kijk je zo neer op de strip. Onze kamer lag precies tegenover de Londoner. De kamer was netjes, schoon, niet heel ruim maar dat vind ik ook niet heel belangrijk.

Het zwembad is niks bijzonders maar prima, het is heerlijk zonnen op het dakterras! De beveiliging is redelijk streng, je kan geen vreemden meenemen 's avonds!

Het strand is super dichtbij en het appartement is boven de Spar, ideaal!

Kortom, voor jongeren een geweldig appartement! Oke, het kan soms wat rumoerig zijn maar wat verwacht je dan in Lloret de Mar? Lijkt me niet meer dan logisch!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8anoniem04-06-2019

heel tevreden

topvakantie gehad hier! Appartement midden in de strip, vanaf de club (tropics is het best) kan je kruipend naar huis. Ook het strand ligt dichtbij. Wij hadden met 4 een 1-kamer- appartement, deze was echt piepklein maar wel schoon en de bedden waren goed. Als er 's avonds mensen langs willen komen kan dat niet echt, behalve als ze met je meelopen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    8Amy29-10-2018

Aanrader

Appartement blau was echt top! Wij zaten er in een hele warme week en hebben het op onze kamers niet warm gehad, super goede airco! het appartementencomplex was echt op de strip, binnen vijf minuten was sowieso elke club waar je heen kan bereikt! Het personeel is streng, je kan niemand mee naar je appartement nemen. Wij zaten aan de zijkant van het comlex en hebben geen last gehad van overlast. Zeker een aanrader voor jongeren.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 3andre07-08-2018

nooit meer

het appartememt is enorm smerig en de hele groep met wie ik ben gegaan is ziek geworden, zware afrader! de foto's zijn bedrog want de kamers zijn veel kleiner. een 4 persoons kamer heb je 2 bedden in 1 kamer en een slaapbank waar 1 iemand op een matras op de grond moet slapen, de handoeken die worden gelevert zitten vlekken op. bij aankomst lag er een vieze onderbroek in de kamer, dat zegt genoeg over hoe goed er word schoongemaakt. enige positive is de ligging maar door de enorme vieze kamer zou ik er zeker niet heen gaan

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Valerie Freriks05-01-2018

Geweldig

Er zijn hele vriendelijke medewerkers. Het appartement ligt zo ongeveer 50 meter van het strand af. De hygiëne is zeer goed. De ruimte lijkt wel kleine dan op de foto's.

• 2017
    7Last31-08-2017

Prima voor jongeren.

Wij zijn met een groep van 9 jongens hier geweest, het appartement is prima voor jongeren die hier komen feesten. Alles is op steenworp afstand ! Wel is het zo dat je hier niet met een gezin of iets dergelijks op vakantie moet gaan. Wij zaten met 3 kamers naast elkaar aan de goede kant van het appartement. De andere kant is lelijk. Het personeel is vriendelijk en je krijgt ook genoeg badhanddoeken.

• 4Michiel15-08-2017

Zonder alcohol in je pan niet chill

Het hotel is heel goed qua ligging.

Al houd je van tokkies die in elke zin het k woord gebruiken, dan is het zwembad ideaal voor jou. Anders raad ik aan om lekker naar de zee te gaan het water en strand was prima.

Personeel is vriendelijk. Beveiliging houd is wel streng maar het is beveiliging tegenover jongeren dus ok.

Ik adviseer het om alleen op de bedden te gaan liggen met een flinke dosis alcohol in je pan. Nuchter doen de bedden pijn. Op sommige lakens zaten vlekken.

4 persoonskamer bestaat uit twee persoonsbed en een slaapbank met een matras voor op de grond. Badkamer was prima

Voor gezinnen met kinderen: Zoek nu verder!

Het is uit te houden als je tevreden bent met weinig, maar, wanneer je toch het budget hebt dat je voor dit hotel moet uitgeven. Zou ik toch verder kijken.

• 9remmie van de buurt23-01-2017

beste appartement van de omgeving

hahah broer , ik ging hier vorig jaar heen en heb de beste tijd van mijn leven gehad. kamers waren helemaal schoon. beetje oppassen voor die bewaker maar moet goed komen. Supermarkt onder het hotel en midden in de strip. Het stand is denk ik 50 meter lopen. aanrader dit hoor. je mag gewoon bier drinken in het zwembad. ook al staat er van niet, het mag wel.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• Oude reviews

6Jan19-10-2016

Niet aan te raden

Het appartement is ligt dicht bij de zee. De appartementen zijn niet zo hygiënisch. De tafels aan de onderkant zijn smerig. De badkamers zijn vol met schimmels de toiletten zijn smerig.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Kevin Vermeer09-06-2016

Prima hotel voor jongeren

Hotel Blau is een prima hotel voor jongeren vaak wat rumoerig in de nacht dus raad niet aan met kleine kinderen heen te gaan, alles is perfect te bereiken van uit het hotel het ligt midden in het centrum je kan overal eten kopen, uitgaan , heel de dag kijken. Kortom goed hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2015

3 tips over Appartement Blau

• Meisje, 16-10-2012

Je kunt in het appartement elke kamer gratis bellen door het nummer in te toetsen van de kamer. Soms wel handig !

• wilma, 12-09-2012

rechts streeks met de bus naar barcelona, instappen busstation tip koop kaarten voor de tijd en neem retour
    blanes niet op zondag bezoeken alles is dan dicht

• Levi, 26-11-2012

Naast het appartement Blau zit het restaurant Capricci. Hier hebben we zelf bijna elke dag gegeten. Het eten is lekker, en het personeel is vriendelijk

Ga je met een reisorganisatie zoals Gogo of Beachmasters? Als het goed is bieden ze je een kroegentoch aan. In één avond ga je naar verschillende clubs. Wat zeker handig is als je daar voor het eerst komt en zelf geen idee hebt waar je heen moet.

Busstation is vlakbij. Neem deb us naar Blanes. Vanaf daar kan je met de trein naar Barcelona!

6 vragen over Appartement Blau

• Ster, 09-06-2018

Handdoeken?

Krijg je iedere dag nieuwe handdoeken?

• kaileesch, 10-10-2016

appartement blau

hoe ziet het studio kamer bij jullie eruit

• Betty, 03-05-2016

Stelen

Word er veel gestolen is het noodzakelijk dat je een kluis neemt

Appartement info

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats