Appartement Blau

88 reviews over Appartement Blau in het Nederlands

Aanrader

Amy,
29-10-2018

Appartement blau was echt top! Wij zaten er in een hele warme week en hebben het op onze kamers niet warm gehad, super goede airco! het appartementencomplex was echt op de strip, binnen vijf minuten was sowieso elke club waar je heen kan bereikt! Het personeel is streng, je kan niemand mee naar je appartement nemen. Wij zaten aan de zijkant van het comlex en hebben geen last gehad van overlast. Zeker een aanrader voor jongeren.

Gereisd met vrienden in juli 2018

nooit meer

andre,
7-8-2018

het appartememt is enorm smerig en de hele groep met wie ik ben gegaan is ziek geworden, zware afrader! de foto's zijn bedrog want de kamers zijn veel kleiner. een 4 persoons kamer heb je 2 bedden in 1 kamer en een slaapbank waar 1 iemand op een matras op de grond moet slapen, de handoeken die worden gelevert zitten vlekken op. bij aankomst lag er een vieze onderbroek in de kamer, dat zegt genoeg over hoe goed er word schoongemaakt. enige positive is de ligging maar door de enorme vieze kamer zou ik er zeker niet heen gaan

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Geweldig

Valerie Freriks,
5-1-2018

Er zijn hele vriendelijke medewerkers. Het appartement ligt zo ongeveer 50 meter van het strand af. De hygiëne is zeer goed. De ruimte lijkt wel kleine dan op de foto's.

Prima voor jongeren.

Last,
31-8-2017

Wij zijn met een groep van 9 jongens hier geweest, het appartement is prima voor jongeren die hier komen feesten.

Alles is op steenworp afstand !

Wel is het zo dat je hier niet met een gezin of iets dergelijks op vakantie moet gaan.

Wij zaten met 3 kamers naast elkaar aan de goede kant van het appartement.

De andere kant is lelijk.

Het personeel is vriendelijk en je krijgt ook genoeg badhanddoeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Zonder alcohol in je pan niet chill

Michiel,
15-8-2017

Het hotel is heel goed qua ligging.

Al houd je van tokkies die in elke zin het k woord gebruiken, dan is het zwembad ideaal voor jou. Anders raad ik aan om lekker naar de zee te gaan het water en strand was prima.

Personeel is vriendelijk. Beveiliging houd is wel streng maar het is beveiliging tegenover jongeren dus ok.

Ik adviseer het om alleen op de bedden te gaan liggen met een flinke dosis alcohol in je pan. Nuchter doen de bedden pijn. Op sommige lakens zaten vlekken.

4 persoonskamer bestaat uit twee persoonsbed en een slaapbank met een matras voor op de grond.

Badkamer was prima

Voor gezinnen met kinderen: Zoek nu verder!

Het is uit te houden als je tevreden bent met weinig, maar, wanneer je toch het budget hebt dat je voor dit hotel moet uitgeven. Zou ik toch verder kijken.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

beste appartement van de omgeving

remmie van de buurt
23-1-2017

hahah broer , ik ging hier vorig jaar heen en heb de beste tijd van mijn leven gehad. kamers waren helemaal schoon. beetje oppassen voor die bewaker maar moet goed komen. Supermarkt onder het hotel en midden in de strip. Het stand is denk ik 50 meter lopen. aanrader dit hoor. je mag gewoon bier drinken in het zwembad. ook al staat er van niet, het mag wel.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Niet aan te raden

Jan
19-10-2016

Het appartement is ligt dicht bij de zee. De appartementen zijn niet zo hygiënisch. De tafels aan de onderkant zijn smerig. De badkamers zijn vol met schimmels de toiletten zijn smerig.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Prima hotel voor jongeren

Kevin Vermeer
9-6-2016

Hotel Blau is een prima hotel voor jongeren vaak wat rumoerig in de nacht dus raad niet aan met kleine kinderen heen te gaan, alles is perfect te bereiken van uit het hotel het ligt midden in het centrum je kan overal eten kopen, uitgaan , heel de dag kijken.

Kortom goed hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Super locatie

Kim
29-10-2015

Wij verbleven met 3 meiden in appartement Blau. Bij aankomst konden we al snel terecht. Appartement heeft een super locatie, direct aan de hoofdstraat en boven de Spar. Het appartement begint wel te verouderen. In werkelijkheid wat kleiner dan op de foto's. Redelijk schoon, wc was bij ons erg vies bij aankomst maar nadat we dit hebben doorgegeven bij de receptie meteen schoongemaakt. Helaas zaten wij aan de achterkant van het appartement, daar is het uitzicht wat minder (op 2 meter afstand een oud, verpauperd gebouw). Personeel vriendelijk maar streng, na elf uur kun je geen vrienden meer uitnodigen een drankje te komen doen want bewakers laten ze niet binnen. Boven bij het zwembad is het heerlijk om te zonnen. Zwembad beetje vies maar het zijn toch ook de jongeren die hier zelf voor zorgen. Het appartement is vrij geluidsdicht en door de airco en goede gordijnen kun je lekker lang doorslapen. Appartement is prima voor een jongerenvakantie en vooral de locatie is heerlijk.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Een echte aanrader voor jongeren!

Marlinde
8-2-2013

De accommodatie is gevestigd op een superlocatie! De supermarkt, Subway en een leuk resaurant bevinden zich direct naast het complex, alle uitgaansgelegenheden zijn in de buurt en het strand is ook maar een klein stukje lopen.

De appartementen zijn schoon, netjes en ruim genoeg. Wel is het een aanrader aan de straatkant van het complex te zitten; de sfeer is er veel gezelliger en de balkons groter. Van geluidsoverlast is geen sprake.

De beveiliging is best streng; zodra je op je balkon staat te schreeuwen naar een ander balkon of de bewaker je met een glas op het balkon ziet staan, komt de beste man een kijkje nemen. Ook wordt er streng gecontroleerd wie er het complex ingaan, maar dit vond ik juist wel fijn.

De zwembad op het dak is wel grappig, maar wel klein. Wij waren meestal op het strand te vinden, waar het zeewater erg schoon en helder is.

Ook willen de medewerksters van de receptie je graag helpen wanneer je vragen hebt.

Conclusie: Appartement Blau is een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Blau in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Blau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.