Aparthotel Estival Park

Aparthotel
Aparthotel Estival Park
7,8

Omschrijving
In Hotel Estival Park zie je veel gezinnen met kinderen. Hier verblijf je all-inclusive. Het eten is goed, bij elke maaltijd is er vers fruit. Voor kinderen is er een zwembad, animatie en speeltuin. Maak gebruik van de handdoekenservice om te zonnen op je ligbed. De kamers hebben airco. Hotel Estival Park ligt in La Pineda op 4 kilometer van Salou.

588 reviews over Aparthotel Estival Park in het Nederlands

geweldig

yvonne Waanders,
1-12-2018

fantastisch heel groot en netjes.

Alles ruim voldoende eten in buffet vorm.

Fastastische accomidatie die je zeker moet boeken.

Yvonne Aerts,
17-11-2018

Het is een accomodatie met 3 hotels. Je verblijft in 1 van de 3 all inclusive hotels, maar je mag gebruik maken van alle 3 de hotels. Dus zelf iedere dag kiezen waar je wilt eten. Kiezen waar je gaat zwemmen. Kiezen waar je naar de live muziek gaat luisteren. keuze genoeg in deze geweldige prachtige accomodatie Estival Park. Geloof mij. Boek en laat je heeelijk verrassen en lekker verwennen.

Zeker een top Hotel.

Henk,
11-8-2018

Dit is een van de top hotels van Salou en omgeving

verdient 4 sterren

Eten is een voltreffer veel en genoeg voor iedereen

kinderen eten zeker ook hier hun maagje vol bv bij de snackbar of snoephoek.

Preisdaler

Voor de rest een prima hotel

Irma Hermans,
6-8-2018

Je moet wel Engels kunnen spreken anders kun je je haast niet verstaanbaar maken .Ook hadden ze mij een appartement gegeven ipv een hotelkamer. Had een hotelkamer geboekt aan de landzijde en was het er dus niet mee eens.Moest dan boven slapen en trap lopen.Wat voor mijn versleten knieën niet kan.

Kon de volgende dag pas in een hotelkamer.

Aerts,
27-5-2018

Van 16 mei t/m 23 mei op vakantie geweest in EstivalPark (Hotel 3)in Pinada de Salou. We hadden all inclusive geboekt. Het is een prachtig hotel in een mooie omgeving. Het eten was perfect. Er werd continu gepoetst. Alles was zuiver. Ruime kamer met balkon en prima zwembaden. Te voet naar Salou is prima te doen vanuit het hotel, circa 4 km lopen. Tarragona, Cambrils en Reus met de lokale bus (Bus Plana) bezocht. Zeker een aanrader op deze plaatsten te bezoeken. De animatie vonden wij iets minder. Alleen jammer dat er mensen zijn die hun rotzooi niet opruimen als ze weg gaan bij het zwembad en dat de bedden s' morgens vroeg al gereserveerd worden d.m.v. handdoeken. Prima vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug.

Geweldig

Patrick,
8-5-2018

Estival park is een een woord geweldig, wij hadden een 3 kamer bungalow half pension.

Parc is verdeelt in 3 grote hotel gebouwen en afgesloten zones met bungalows iedere zone heeft een eigen zwembad.

Ontbijt en diner zijn massaal maar de kwaliteit is enorm goed , elke dag weer anders en super vers.

Omgeving is leuk en animatieteam voor kinderen zijn heel enthousiast.

Aan het einde van de vakantie moesten wij de kids beloven hier komend jaar weer naar toe te gaan.

Een minpunt is wel dat er ook russen zijn die zijn er nors tegen kinderen en kunnen weinig verdragen.

Super ervaring voor een lage prijs.

Marieke en Jos,
6-5-2018

Super gegeten deze vakantie. Heel veel keus en ook veel echt vers. Bij iedere maaltijd is er fruit beschikbaar. Er is een goede aandacht voor allergieën. Mensen met gluten allergie kunnen bij een aparte balie ontbijtgranen en dergelijke halen.

Handdoekenservice is ideaal. Je betaald 10 euro borg per badhanddoek en kan dan iedere dag schone halen. Bij inleveren krijg je je tien euro terug.

De kamer in hotel 1 was lekker ruim, badkamer was mooi en schoon. Er is één Nederlandstalig zender op tv en veel engelse.

Het entertainment valt een beetje tegen maar voor dit geld vind ik dat niet erg.

Het was echt boven verwachting! Vanwege de super lage prijs gingen we er zonder al te veel verwachtingen heen. Alles is overtroffen.

Nadeel: twee losse (hele grote) een persoonsbedden die tegen elkaar aan geschoven zijn. Als je tegen elkaar aan wil liggen is dat niet prettig.

Fantastisch verblijf

Annoesjka Dikkeboer,
6-3-2018

Super goed all inclusive hotel .Eten gevarieerd en vers .Aan het strand .Erg schoon complex.

Ieder jaar weer

django,
27-1-2018

Estival is een fantastisch hotel met de beste al- inclusive van heel salou,hier ben je nog klant is koning.

Goed!

Familie van Anna,
25-10-2017

Wij hadden een 2 kamer appartement. De kinderen sliepen in de slaapkamer, zij gaan eerder naar bed dan wij. Wij sliepen in de huiskamer, met 2 losse bedden. Een hoog en een laag bed. Het gaf ons een schoolreis gevoel. Verder maar kort warm water, veel te weinig voor 4 personen. Het was erg schoon, prima zwembaden, badhanddoeken service voor 10 euro borg per handdoek. Het eten was echt heerlijk en zoveel dingen waar je uit kon kiezen. Wij hadden geen last van lauw eten. Soms een lange rij, naast daar stond je hooguit 5 minuten in. De kinderen vonden de speeltuintjes ook leuk. In de buurt van een boulevard. Even doorlopen en je treft een grote Chinese winkel a la AliExpress Het was een leuke vakantie.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Estival Park in La Pineda (bij Salou), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Estival Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.