Aparthotel Estival Park

8,2

585 reviews over Aparthotel Estival Park in het Nederlands

Aerts
27-5-2018

Van 16 mei t/m 23 mei op vakantie geweest in EstivalPark (Hotel 3)in Pinada de Salou. We hadden all inclusive geboekt. Het is een prachtig hotel in een mooie omgeving. Het eten was perfect. Er werd continu gepoetst. Alles was zuiver. Ruime kamer met balkon en prima zwembaden. Te voet naar Salou is prima te doen vanuit het hotel, circa 4 km lopen. Tarragona, Cambrils en Reus met de lokale bus (Bus Plana) bezocht. Zeker een aanrader op deze plaatsten te bezoeken. De animatie vonden wij iets minder. Alleen jammer dat er mensen zijn die hun rotzooi niet opruimen als ze weg gaan bij het zwembad en dat de bedden s' morgens vroeg al gereserveerd worden d.m.v. handdoeken. Prima vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug.

Geweldig

Patrick
8-5-2018

Estival park is een een woord geweldig, wij hadden een 3 kamer bungalow half pension.

Parc is verdeelt in 3 grote hotel gebouwen en afgesloten zones met bungalows iedere zone heeft een eigen zwembad.

Ontbijt en diner zijn massaal maar de kwaliteit is enorm goed , elke dag weer anders en super vers.

Omgeving is leuk en animatieteam voor kinderen zijn heel enthousiast.

Aan het einde van de vakantie moesten wij de kids beloven hier komend jaar weer naar toe te gaan.

Een minpunt is wel dat er ook russen zijn die zijn er nors tegen kinderen en kunnen weinig verdragen.

Super ervaring voor een lage prijs.

Marieke en Jos
6-5-2018

Super gegeten deze vakantie. Heel veel keus en ook veel echt vers. Bij iedere maaltijd is er fruit beschikbaar. Er is een goede aandacht voor allergieën. Mensen met gluten allergie kunnen bij een aparte balie ontbijtgranen en dergelijke halen.

Handdoekenservice is ideaal. Je betaald 10 euro borg per badhanddoek en kan dan iedere dag schone halen. Bij inleveren krijg je je tien euro terug.

De kamer in hotel 1 was lekker ruim, badkamer was mooi en schoon. Er is één Nederlandstalig zender op tv en veel engelse.

Het entertainment valt een beetje tegen maar voor dit geld vind ik dat niet erg.

Het was echt boven verwachting! Vanwege de super lage prijs gingen we er zonder al te veel verwachtingen heen. Alles is overtroffen.

Nadeel: twee losse (hele grote) een persoonsbedden die tegen elkaar aan geschoven zijn. Als je tegen elkaar aan wil liggen is dat niet prettig.

Fantastisch verblijf

Annoesjka Dikkeboer
6-3-2018

Super goed all inclusive hotel .Eten gevarieerd en vers .Aan het strand .Erg schoon complex.

Ieder jaar weer

django
27-1-2018

Estival is een fantastisch hotel met de beste al- inclusive van heel salou,hier ben je nog klant is koning.

Goed!

Familie van Anna
25-10-2017

Wij hadden een 2 kamer appartement. De kinderen sliepen in de slaapkamer, zij gaan eerder naar bed dan wij. Wij sliepen in de huiskamer, met 2 losse bedden. Een hoog en een laag bed. Het gaf ons een schoolreis gevoel. Verder maar kort warm water, veel te weinig voor 4 personen. Het was erg schoon, prima zwembaden, badhanddoeken service voor 10 euro borg per handdoek. Het eten was echt heerlijk en zoveel dingen waar je uit kon kiezen. Wij hadden geen last van lauw eten. Soms een lange rij, naast daar stond je hooguit 5 minuten in. De kinderen vonden de speeltuintjes ook leuk. In de buurt van een boulevard. Even doorlopen en je treft een grote Chinese winkel a la AliExpress Het was een leuke vakantie.

Eten in overvloed maar ook vaak lauw.

cees.van.loon
17-10-2017

Het personeel heel aardig,kamers gedateerd maar wel schoon en het eten is is in overvloed maar vaak lauw.

nooit meer

marjan
29-9-2017

heb zelf klein kinderen dus kan er wel tegen maar van "s morgens tot "s avonds binnen en buiten gillende kinderen heel erg rumoerig

animatie slecht, eten koud regelmatig in de magnetron gezet.

Wel heel vriendelijk personeel en het hotel was wel goed .

is echt een hotel voor gezin met kinderen.

perfect maar nooit meer

jos uit den haag
21-9-2017

eigenlijk niks op aan te merken alleen overvloed van de russen die rustig zijn

jeugd uit engeland die zijn luidruchtig

en het eten is redelijk niet je moet bijbetalen

en touroperator is helemaal slecht geen personeel op vliegveld barcelona

alleen zakken vullen en zoek het verder maar uit

Mooi hotel,prachtige vakantie gehad

Django
20-8-2017

Alles was perfect,alleen af en toe een rij voor het eten

We hebben een aantal aanbieders voor Estival Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Estival Park in La Pineda (bij Salou), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Estival Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Estival Park scoort een 8.22 uit 10 op basis van 593 reviews.