Aparthotel Estival Parksterstersterster

8.4Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), La Pineda (bij Salou)

8.4Fantastisch

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

In Hotel Estival Park zie je veel gezinnen met kinderen. Hier verblijf je all-inclusive. Het eten is goed, bij elke maaltijd is er vers fruit. Voor kinderen is er een zwembad, animatie en speeltuin. Maak gebruik van de handdoekenservice om te zonnen op je ligbed. De kamers hebben airco. Hotel Estival Park ligt in La Pineda op 4 kilometer van Salou.

611 reviews over Aparthotel Estival Park

• 2019
    9L. Vancraeynest10-11-2019

Absolute aanrader voor lang verblijf.

We waren er met de auto. Overvloed aan gratis parking. Hotel nr 1 met kamer op 4de verdieping en zicht op zwembad en zee. Ruim balkon van 2m op 3,2m met uitklapbaar droogrek. Koelkastje, haardroger, 12 kapstokken, kluisje, voldoende kasten, bad met douche, bed van 2m breed! Enkel harde matras viel ons wat tegen. Onderhoud tiptop in orde. Avondeten is ongelooflijk uitgebreid en lekker. Je verlangt er elke dag naar. Ontbijt is op zijn Engels en Spaans. Wel telkens vers fruit in overvloed, zelfs kaki, mandarine, sinaas, banaan, druiven,... We bezochten: Tortosa, Montblanc, Poblet, Aquaduct Tarragona. Enkel Calafell viel ons tegen. Zwemparadijs Aquum is max als je kiest voor Spa+club. Dan heb je uitgebreide keuze aan baden en sauna en gratis koffie. Aquum is 30euro pp voor 2 dagen inclusief handdoek. Wel badmuts vereist. Kastje sluit met armbandje. Geen kleingeld nodig.

Gereisd met partner in november 2019

• 8B. Beullens23-09-2019

Estival Park - Het mekka van de Russen

Op zich is dit hotel fantastisch qua ligging, accomodatie, eten en animatie maar het is een morele vernedering als men vooral 's morgens moet zien hoeveel er aan voeding gestolen wordt door de massaal aanwezige Russen, die dit trouwens doen onder het oog van hun kinderen. De vroegere torenhoge borden waren wél verdwenen en er waren al meer gedisciplineerde Russen als vroeger. Er was overal duidelijk geafficheerd - ook in het Russisch - dat er geen eten uit het restaurant mag meegenomen worden, maar hand- en reistassen en kinderwagens werden zonder blozen gevuld. Het personeel zei dat ze de tassen niet mogen inspecteren en we stelden hen de vraag waarom. Antwoord: Hier zijn de Russen baas, mijn job telt en wij krijgen geen toestemming van de directie om deze te mogen nazien. Voor ons komt het over, dat wij als "all in" klanten vlotjes mee betalen voor hun graaigedrag en dat stoort immens.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Sylvia20-08-2019

Prima!!

Fijn hotel wij hadden all inclusive en was ook super goed. Zelfs de flessen water zat bij all inclusive Lekker zwembad leuk personeel. Animatie was er elke avond alleen kort van 22.00 tot 23.15. Kamer schoon. Dus prima hotel.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8John04-08-2019

Fantastische vakantie

We hebben een hele fijne vakantie gehad. We hadden een appartement beneden en die voorzien van alles wat je nodig hebt als je niet all-in hebt. Prima gegeten met veel keus. En ja je hebt altijd mensen die volle borden laten staan. Maar door elkaar genomen valt dat best mee je moet je er niet aan storen en gewoon je eigen ding doen. Mooie zwembaden en wij konden uit het appartement zo het zwembad in geweldig was dat. Er is een prima bus verbinding met Salou. Kortom een geweldige vakantie gehad.

Gr. John

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7guy09-07-2019

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

zeer groot complex maar toch meestal rustig, enkel in restaurants druk en rumoerig. Eten was zeer lekker en gevarieerd, doch puur grootkeuken. Vanaf 1 juli veel gezinnen met kinderen dus wordt het rumoeriger.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Annika Schaap27-05-2019

Aanrader

Het was een fijn complex voor vakantie. Appartement was gerenoveerd. Ontbijt en diner goed alleen weinig variatie veel hetzelfde. Betaalde wifi werkte net zo slecht als de standaard wifi in het apartement. Overige faciliteiten erg duur in verhouding 10,00 p.p. voor toegang tot het niet al te grote binnen zwembed. Goede busvervinding in omgeving en vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Annette28-04-2019

was leuk voor een week, maar we hadden slecht weer

Het is een heel groot park met hotels en apartementen. Veel zwembaden maar geen glijbanen, wel heel goed onderhouden. Spa/sportgelegenheid moet voor betaald worden, en veel.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Marianne25-04-2019

Het was een fantastische vakantie

Was een mooi hotel met groot zwembad Het eten was goed Ontbijt en diner waren goed Dichtbij het strand en de bushalte We zijn ook nog een dag naar Barcelona geweest en hebben daar Camp Nou bezocht en de Sagrada Familia . We hadden een excursie geboekt en werden in het centrum van Barcelona afgezet bij de kerk Santa Eulalia zijn zelf met de metro naar de Sagrada Familia gegaan. 1dag is gewoon te kort voor Barcelona.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Van Helvert23-04-2019

een fantastisch complex met alles erop en eraan

Estival is een soort van resort, bestaande uit 3 hotels en verschillende appartement complexen met ieder zijn eigen zwembad. Als appartement gast, eet je in een van de drie hotels. Je kunt gebruik maken van het zwembad van jouw appartementencomplex of van de zwembaden van het hotel. Andersom is niet mogelijk. Als hotelgast kun je wel in de zwembaden van de hotels, maar niet in de zwembaden van de appartementen complexen. Dit komt dat die zijn omheind en je een sleutel nodig hebt om het complex op te komen. Verder heeft het hotel een grote wellness, verschillende tennis en squash banen. Ook heb je voor de kleine kinderen een kinderspeeltuintje en verschillende activiteiten voor alle leeftijden. ‘S avonds is er een kinderdisco en bij alle drie hotels zijn er verschillende programma’s, zodat je kunt kiezen wat je wil zien. Als het avond programma is afgelopen kun je nog naar de bar in Hotel 1 om na te borrelen. Dit is 18+.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8MCA van Helvert17-04-2019

Een uitstekend goed hotel

Een uitstekend hotel Goed verzorgd mooie kamers Goed eten Mooi zwembad vlak aan zee

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

28 tips over Aparthotel Estival Park

• Palmyra, 11-05-2014

Wij zijn op eigen gelegenheid naar Barcelona gegaan, met de trein. Dat is goed te doen. Je kunt met de bus naar het station Salou, maar met de taxi is handiger. De bus kost 2,15 euro per persoon, de taxi kost ongeveer 12 euro voor een enkele reis naar het station (dat is makkelijker, vonden wij, het was na het uitstappen van de bus niet eenvoudig het station te vinden...).

• Rebecca, 06-05-2014

Ga een dagje naar Barcelona met de bus: retourtje voor €20!

• Aardwolf, 03-06-2013

Wel duur, maar echt de moeite waard: het Aquum spa (ik meen 21 euro pp, tenzij je all-inclusive hebt geboekt, dan mag je de volgende dag nog eens gratis). Heerlijk poedelen. Badmuts verplicht, die kun je evt daar kopen voor drie tot vijf euro. Idem: het pretpark Port Aventura.

65 vragen over Aparthotel Estival Park

• An, 09-07-2018

vries gedeelte

Weet iemand of er in de koelkast (aparthotel) een vriesgedeelte is?

Nielson, 17-07-2018

Ja, die is aanwezig. Een vriesvakje bovenin de koelkast.

• Omati, 29-06-2018

Winkels

Heeft Estival park een supermarkt, en zijn er ook winkeltjes in de omgeving?

Django, 03-07-2018

Als je het pad van estival afloop is er direct een winkel waar je bijna alle boodschappen krijgt.en op de boulevaard liggen de winkeltje waar je lekker langs kan lopen.maar als je de bus pakt ben je zo in het drukke salou de goedkope bus kaartjes krijg je op de boulevaard bij plana is een stuk goedkoper dan dat je in de bus betaald. Gr django

• rita , 28-06-2018

Vervoer van/naar luchthaven en hotel

Ik had een vraagje over de HOTELVOORZIENINGEN

Vervoer van/naar luchthaven Gaat dit vanuit het hotel zelf en hoe kan je dit dan opgeven bij het hotel dat je opgehaald wil worden bij de luchthaven

Nielson, 17-07-2018

Als dit niet van je touroperator uitgaat (dus niet bij je boeking) zal je met de openbare bus (Bus Plana) moeten. Deze vertrekken vanaf het vliegveld (Barcelona en Reus) Kaartjes kan je van tevoren via de website van Bus Plana kopen.

Aparthotel Estival Park info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • VerzorgingAll inclusive

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages