We hebben een aantal aanbieders voor Figueres voor je op een rij gezet:

vakanties Figueres

We hebben een aantal aanbieders voor Figueres voor je op een rij gezet:

Reviews over Figueres

Figueres een enorm gezellige stad.

Gertrude van der Knokke
    14-9-2017

In Figueres is alles te vinden wat een vakantieganger wenst. Het museum van dali. Enorm veel leuke terrassen. Veel restaurantjes. Leuke winkelstraatjes. Veel pleinen. Vriendelijke bevolking. Parkeergarage. Strand makkelijk bereikbaar. Treinstation.

geweldig stadje

marcel
    5-8-2017

Met een appartement op 50 m vanaf de Rambla van Figueres, met hele lekkere restaurantjes, letterlijk, naast de deur, kon het echt niet beter. Verassend centrum met mooie winkels en een fantastische sfeer. Met Salvator Dali als grote promotor ook voor de cultuurliefhebber niets te kort. Op 15 min vanaf het strand van Roses, een half uurtje naar L' estartit en anderhalf uur naar Barcelona. 20 jaar vooral naar Italië, maar nu echt in de war. Het relaxte van Figueres heeft me geraakt. Kon voor obs niet veel beter. Appartement overigens via touroperator; Design appartement Figueres. Zeker niet perfect maar heel compleet en wij voelden ons er echt thuis. Vandaar voor het appartement echt een 9. Aanrader dus.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

super leuke vakantieplek!!!

Elvira
    5-6-2013

Wij zijn net een weekje terug van Ibiza appartement We hebben een erg leuke vakantie gehad leuk behulpzaam personeel en je kunt er top eten stop met zoeken,. Het eten is vers, met liefde bereid en de bediening is erg gezellig zeker voor herhaling vatbaar!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

Geweldige, relaxte bestemming!

Pinda
    10-9-2012

Zeer tevreden over deze vakantieplek, onze camping lag er vlak naast. Je kon over het strand ernaartoe lopen als het ware. Ook de mensen die er wonen waren erg vriendelijk, alleen 's avonds werd er geschenen met groene laserlichtjes, dit was erg vervelend en verpeste de sfeer ook wel een beetje.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2012

Gemoedelijk klein stadje

Robert
    30-5-2012

Figueres is een gemoedelijk klein stadje waar je op z'n minst 1 keer geweest moet zijn als je (op doorreis) naar zuiderlijker Spanje geweest bent en er toch al langs komt vanwege het Dali Theatre Museum.

Dit museum ligt pal in het centrum en is ook qua uiterlijk niet te missen. Betaald parkeren kan in de garage naast/onder het museum, gratis parkeren kan net buiten het centrum (ca. 600 mtr lopen).

De rij voor de kaartjes kan lang zijn, plan dus bij voorkeur zorgvuldig en/of bestel online.

Centrum is verder gemoedelijk met voldoende leuke barretjes en winkeltjes

Gereisd Met partner in mei 2012
Figueres scoort een 8 uit 10, op basis van 24 reviews