Hotel Marvel Comarruga

21 reviews over Hotel Marvel Comarruga in het Nederlands

gaat achteruit

Hanny
29-1-2013

Wij zijn al een paar keer in dit hotel geweest en waren altijd tevreden. Nu gaat het echter achteruit. Het eten is niet goed meer en het personeel in het restaurant onverschillig en sommige zelfs onvriendelijk, dit waren bijna allemaal nieuwe mensen. OOk het schoonmaken liet te wensen over. Wij waren dit niet gewend en waren zeer verbaasd dat een hotel zo op zijn retour kon gaan.

Gereisd met partner in december 2012

geen goede prijs-kwaliteitverhouding

mario.
14-8-2011

mooie hotel,grote kamers en bedden,zwembad goed en voldoende stoelen,jammer dat de zon na 17u achter het hotel verdwijnt ah zwembad

personeel niet vriendelijk als het niet loopt zoals zij het willen: vaak no-cromprenda als antwoord!

eetruimte niet zo proper als de rest

ontbijt elke dag hetzelfde

warme maaltijd : ruime keuze maar niet warm!!!

kindermaaltijden : gloeiend heet!

handdoeken aan het zwembad worden weggenomen als men er niet is

kinderen mogen niet in het zwembad spelen met opblaasbal

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Geweldig hotel

Leertouwer
16-7-2011

Fijn en schoon hotel,vriendelijk personeel wat moeite doet om je het gevoel te geven dat je gast bent.Wij hadden in kamer met frontale zeezicht,geweldig.

1 min puntje, wij hadden maar 1bed dus geen 2 king-size bedden.

Maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2011

geweldig hotel

Han
13-1-2011

Mooie ligging met fantastisch uitzicht.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. We gan hier zeker terug.

Gereisd met partner in december 2010

Fijn hotel lekker rustig

Ineke
9-7-2010

Het is een mooi hotel prachtige kamers erg groot. Het eten is goed behalve ontbijt er is geen keus. Ligt dicht bij zee met een mooi schoon strand ik heb dit nog nooit gezien elke dag word het strand helemaal schoon gemaakt. Wij hadden voor 1 week een auto gehuurd was fijn. Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juni 2010

Supermooi voor een relaxtevakantie

Sjaak
11-5-2010

Super, iemand die zegt dit ongezellig is...

Romatisch hotel aan zee.

Gereisd met partner in mei 2010

niet opnieuw

Doreen en Dirk
4-10-2009

-bij aankomst in hotel Marvel bleek de kamer niet proper.Hebben zelf een handdoek nat gemaakt en de vloer(parket) 'gedweild' met als resultaat een zwarte handdoek.

-kamer op zich ruim,2 kingsize bedden,veel verlichting,gratis ijskast (zelf te vullen),gratis internet,weinig bergruimte,complete badkamer.

Inrichting is volgens brochure disign maar zeker geen kwaliteit

-maaltijden:(half pension)

ontbijt:voldoende zonder meer als je een beetje selectief was bij de broodjes om de recenste modellen uit te pikken.

avondmaal:koud buffet 'redelijk' buiten enkele blikgroenten in eigen sap,1 soort lauwe(als je geluk had) soep,en dan de lauwe (verondersteld warm te zijn,toch?)keuken gaande van lauwe verschrompelde erwten over uitgebakken stukken vis,benen met een beetje lauw vlees,onherkenbare groenten zoals waterkool(bloemkool?),verdronken lauwe aardappelen en koude(waren gebakken geweest)frieten.

- kamerkuis werd selectief gedaan met uitzondering van één dame die het wel proper afwerkte

Gereisd met partner in september 2009

zeer goed

harry
28-8-2009

een zeer goed en schoon hotel in een zeer rustig plaatsje met goede verbindingen met het openbaar vervoer.

zeker de moeite waard om hier een keertje te verblijven.

Gereisd met partner in mei 2008

voor een strandvakantie geen slechte keuze

Pelsmaekers
11-8-2009

Het zwembad is wel veel te klein. Het restaurant is ongezellig verlicht en veel te druk.

Maar buiten naar het strand gaan, valt er niet veel te beleven. Geen leuke bars in de omtrek of leuke restaurants. Daarvoor moet je naar Barcelona.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

goed, maar niet voor All in

Lambrichts
1-8-2009

Hotel is goed, maar zeker niet voor een all in. Kinderen hebben keuze uit hopen chips, maar uit maar twee waterijsjes. Volwassen uit 1 cocktail en niet te drinken bier, de rest is betalen. Eten was goed, maar mocht uitgebreider. Vriendelijkheid laat te wensen over, alleen pers. aan de bar buiten was vriendelijk. Kamers te klein, zeker de kasten en niet zuiver! Animatie stelde niet veel voor (op zondag rustdag!). Hotel is ook veel te klein voor het aantal gasten, klein zwembad, 's morgens om 7 uur opstaan ofwel geen ligstoel meer. Zeer druk in de eetzaal! Wij hebben vooral Belgen en Nederlanders gezien. Wij hebben al bij al genoten van de 7 dagen, maar kiezen de volgende jaren dit hotel niet meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Marvel Comarruga voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marvel Comarruga in Comarruga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marvel Comarruga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.