Aparthotel Voramar

67 reviews over Aparthotel Voramar

• 2019
    9Dirk06-10-2019

Komen graag terug

Prima hotel erg schoon erg ruim half pension prima dus keukentje niet gebruikt leuk zwembad met koud water . Uitstekend restaurant wel veel mensen dus wat rijen voor het buffet maar prima eten en goede maaltijden met goed doorgebakken vlees . WiFi free bij de receptie bus halte op 50 mrt en heel voordelig als je een card koopt met minimaal 10 ritten reis je voor 1,20 pp . Zijn wel veel Oostblokken hebben we geen last van gehad maar die stelen voedsel uit het restaurant is wel irritant om te zien dus ogen dicht . Prijzen zijn heel billijk .

Gereisd met partner in september 2019

• 9Manuela stolt michels26-04-2019

Fantastisch, gaan 17 mei weer met touroperator

We hebben een zeer fijne en verzorgde vakantie gehad ook waren de heen en terug te met first class weer top

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Yvonne leemhuis13-04-2019

Heerlijk

Voramar Is een kleinschalig appartementen complex. Uitstekende appartementen lekker eten en schoon. Strand aan de overkant en Cambrils of Salou verder met de bus die praktisch voor de deur stopt verkennen. Ben eral vaker geweest ik dacht vier keer. Ook mijn nicht en haar dochter zijn al een paar keer geweest ook kindvriendelijk.

Alleen gereisd in april 2019

• 8Gerard Baljet08-04-2019

We gaan gelukkig dit jaar weer !

Alles goed geregeld en goed eten , met vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Leo van der vegt29-03-2019

Super top❤️

Het is n super apart hotel mooie ruime appartementen met n groot balkon. Iedere dag toppie schoonmaakt en schone badhanddoeken. Het eten is ook erg lekker show cooking veel variatie. Het apart hotel ligt erg gunstig je steekt de straat over en je ligt op het strand. De zee loopt hier ook geleidelijk af dus je kan best n heel eind de zee in lopen. Wij gaan nu dit jaar ook weer nu naar volle tevredenheid voor het 3e jaar.

Gereisd met partner in mei 2018

• 2018
    7Spike gort12-05-2018

Schone ruime appartementen maar saai in april/mei

Dat ze absoluut niet met kinderen in de meivakantie hierheen moeten want het is er doods. Geen kind aanwezig en geen Engels of Nederlands of Frans talig sprekende animator alleen Spaans. En ook niet aanwezig meeste van de tijd.

Voor in het hoogseizoen is dit een heerlijk hotel. Het is zeer schoon en je heb ruime appartementen. Het is geen groot hotel. Wel een leuk zwembad(je) erbij en speeltuintje. Je moet wel overal voor buitenlands. Naar het restaurant via buiten (het plantsoen zeg maar ) het cafe, de receptie en de speelbal. Allemaal buitenlangs om er te komen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 10yvonne03-03-2018

Fantastisch.

Was langer geleden 4 keer in Voramar geweest. Strand op 50 meter, bussen in de buurt, supermarkt en bakker. Had volpension eten uitstekend. De kamers en omgeving word goed schoongehouden. Kindvriendelijk.Vriendelijk personeel en ruime appartementen. Tegenwoordig kun je ook vliegen via Reus daar kun je een bus of taxi nemen. c.a. 30 minuten transfer. op c.a. 5 km van Salou en 2 kilometer van centrum Cambrils.

Alleen gereisd in juni 2016

• Oude reviews

6Joan06-10-2017

Tegenvaller

Appartement prima, schoonmaak goed, ligging qua strand fijn. In de directe omgeving valt niets te beleven. Het ligt wel vlak aan de boulevard, maar hier zijn geen barretjes of restaurantjes te bekennen! Het is toch echt een half uur lopen naar Cambrils. Het personeel komt over het algemeen niet echt vriendelijk over, dit kan aan het ontbreken van de Engelse taal liggen. Het eten viel erg tegen. Er werd veelal fantasieloos en flauw gekookt. Een heel verschil met de Turkse buffetten. (er stonden overigens geen zout/peper vaatjes op tafel, erg onhandig!) Opvallend veel kleine kinderen met het daarbij behorende geschreeuw/gehuil. Elke avond werd er voor de kinderen wat georganiseerd, maar mondjesmaat wat voor de volwassenen. Zelfs een gezellig (achtergrond) muziekje ontbrak op het terras. Deze werd overigens rond 21:30 uur opgeruimd, of er nog mensen zaten of niet! Wij kregen zelf het idee, dat het vooral niet te gezellig mocht worden! Heel erg jammer, want als het beleid meer gericht was op het inspelen van de volwassen gasten, dan zou er veel meer uit te halen zijn.

Gereisd met partner in september 2017

• 7j.meinardi06-10-2017

voor ons geen rust

Wel goed: - appartement heel schoon., elke dag werd er schoongemaakt en nieuwe handdoeken - prima bedden - mooi zwembad - dichtbij mooi strand - vriendelijk personeel - Cambrils leuk plaatsje

Minder goed - geen airco in het appartement - eten in buffetvorm was matig. Geen garnalen of zalm. Wel andere goedkope vissoorten en goedkope vleessoorten. Vlees was altijd taai. Kip en hamburgers wel goed. - Wij kregen eerst een appartement aangewezen in blok 'C' op de begane grond vlak voor een hoge heg met een zeer luidruchtige airco installatie van de keuken. Wij vroegen direct of er niet iets anders was. Toen kregen we een appartement aan de buitenkant van blok D. boven het restaurant op de derde verdieping. Wel een heel klein stukje zeezicht maar een herrie!! De grote lege flessencontainer waar s'middags en s'avonds heel veel flessen in werden geworpen en lege kratten die gevuld werden..Als de container geleegd werd was het helemaal oorverdovend. Bovendien aan een drukke weg waar veel bussen reden en s'nachts door de vuilnisdienst containers werden geleegd...Als klap op de vuurpijl een groot en druk gezin in een huisje naast het complex waar regelmatig luidruchtig werd gepraat en gegeten etc. Als je rust gewend bent moet je niet in blok D zitten. Ik heb in al mijn vakanties nog nooit zoveel herrie meegemaakt.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Silvia03-08-2017

Ervaring Voramar

Het aparthotel is voornamelijk spaanstalig. Van al het personeel konden er maar 2 engels. De rest deed geen moeite om je te verstaan. Daardoor voelde wij ons niet welkom. Huur voor een kluisje voor 2 weken is € 60,00 + € 10,00 borg en ze adviseerde ons dit niet te doen omdat het hotel veilig is. Het eten is voor ieder wat wils en goed, maar wat een herrie daar met erg veel krijsende kinderen (heel veel kinderen o t/m 4 jaar). Animatie is alleen in het spaans. Als je een fiets elders voor meedere dagen huurt dan moet je de fiets parkeren op je balkon, dit mocht niet bij hun op de parkeerplaats. Kamer is heel schoon, maar je had maar 4 messen, vorken, lepels, glazen en 1 steel pannetje. Douche is gevaarlijk, omdat het iedere keer van ijskoud naar bloedheet ging. Wifi deed het amper, dit om betaald wifi te promoten. Het strand was heerlijk dicht bij. Het busvervoer tussen Cambrils en Salou is goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Aparthotel Voramar info