Hotel Cesar Augustus

7,9

29 reviews over Hotel Cesar Augustus in het Nederlands

Gerebaldi,
20-4-2018

Fantastisch en mooi Hotel en goed eten. Fijn aan mooi strand

Gereisd met partner in juli 2016

Super hotel, zeker weer heen

R. Mol,
14-4-2017

Fantastisch hotel. Eigenlijk niets op aan te merken. Het hotel, eten goed, mooi zwembad, ligging aan het strand ook ideaal. Doormiddel van een kleine strand- of boulevardwandeling is Salou goed bereikbaar. Veel te zien in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Zeer kindvriendelijk hotel met goed eten

Mirjam
18-11-2011

Leuke vakantie gehad met onze dochters van 5 en 7 jaar oud. We konden ook gebruik maken van faciliteiten van het hotel Augustus tegenover. Daar ligt het zwembad zowat naast het strand. Het strand bij het hotel is lekker rustig vergeleken met het strand voor het centrum 1,5 km verder. Het eten was daar zeer goed en ook voor jonge kinderen te doen. We zijn met touroperator gegaan, voor de 1e keer met de bus maar dat is ons zeer goed bevallen : Geen stress, lekker ruim zitten in de bus, je wordt van een drankje voorzien, kinderen kregen een video te zien, er was bingo in de bus, geen gesjouw met koffers, je wordt voor het hotel afgezet en de kinderen vonden het prachtig. Die willen volgend jaar weer met de bus! We waren vorig jaar met de vliegtuig naar Blanes geweest, maar de tijd die je dan kwijt ben voordat je daar bent is ook plusminus 10 uur. In de bus doe je er misschien 18 uur over. Maar Cesar Augustus zou ik zeker aanbevelen voor gezinnen met jonge kinderen, wel met de bus gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

in 2006 washet om nooit terug te keren

gaethofs kris
29-10-2011

hotel ceasar augustus

omgeving heel goed

heel veel last van de trein.

eerste was om half 7 en de laatste om 12 uur s'nachts

Gereisd met vrienden in januari 2006

gewoon een heel goed hotel

Ien en lotte
25-10-2011

Wij zijn net terug en hebben genoten van dit hotel,klantvriendelijk goede verzorgde kamers,eten was gevarieerd en lekker,genoeg voor iedereen,geen lange rijen.Busverbindingen naar de markten,salou,cambrills,taragona,pineda,enz.prima met buskaart te koop bij de tabaco reis je voor 2 euro heen en trug p.p.Zee aan de overkant hotel Augustus annimatie en je kan gebruik maken van de facilliteiten,verschillende mensen ontmoet die al jaren in hotel Cesar Augustus komen,dus dat zegt genoeg.Al met al een Toppertje!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

Hotel met goede liggging.

mireille
2-2-2011

In feite 2 hotels Augustus (strandkant) en Cesar Augustus (gelegen tussen grote baan en spoorweg). Gelegen aan uithoek van Cambrils net niet Salou. Wel voor alles de bus nemen. Opletten 's avonds kan het zijn dat deze na 9.30 u niet frequent meer de dienst verzekert. Wij verbleven in Augustus (is duurder bij boeking). Het is een basic 3 sterren hotel. Kamers ok en proper. Eten (laat op de avond en allen samen in een grote eetzaal die op cantine lijkt). Soms moet je je tussen de massa aan het zelfbedieningsbuffet wringen. Enorm veel lawaai, lijkt wel markt. Eten eerder koud behalve het direct buffet. Wij gingen opscheppen als bakken aangevuld werden en dan nog. Wel keuze. Ontbijt OK. De kamer was gelegen op de U vormige binnenkant van 't hotel. Van 's morgens 9u tot 0.30 's nachts luide muziek. Overdag voor de annimatie (enkel in 't spaans) en dan iedere avond een voorstelling. Daarna gaan de overwegend Spaanse gasten hun kamer opzoeken met nodige lawaai, je kan voor 1u niet slapen.

Gereisd met partner in september 2010

zeer goed hotel

janssen van halteren
28-10-2010

een aanrader

kamers schoon iedere dag schone handdoeken

zeer vriendelyk personeel zowel by de receptie bar en restaurant en kamermeisjes

kamers wel gehorig

van de trein geen last gehad we hadden een kamer aan zwembadzydein het restaurant wordt je netjes naar de tafel gebracht geen lange wachttyden by het buffet

maaltyden zeer uitgebreid voor ieder zit er wel iets by

strand dichtby by augustus animatie voor ons niet zo belangryk

bus voor de deur by tabacco kaart voor de bus kopen scheelt heel veel

groetjes jan maryke

Gereisd met partner in september 2010

Goed voor een keer

Chantal
24-9-2010

Als je dit hotel boekte, kon je ook gebruik maken van de faciliteiten van het hotel tegenover. Hotel Augustus. Daar hebben wij dan ook bijna heel de vakantie doorgebracht, want het zwembad was daar veel mooier en groter.

Verder was het goed te doen, mooie boulevard en het eten was goed.

Gereisd met vrienden in augustus 2005

Leuk voor een keer..

Stefan Kanters
10-6-2010

Prijs kwaliteit, zeker.. goed gevarieerd buffet is gedurende de tijden warm. enigst nadeel is ongepoleerde glazen. het was helaas wel gehorig in onze hotelkamer, dit kan aan de ligging liggen. maar voor de rest prima hotel.. niets te klagen

Gereisd met partner in juni 2010

beantwoordde aan verwachtingen

peter de decker
29-4-2010

We verbleven hier één week met een groep bestaande uit laatstejaarsleerlingen uit het buitengewoon onderwijs (T1), begeleiders, oud-leerlingen en oud-leerkrachten. Het hotel bestaat uit twee gebouwen, gescheiden door een autoweg. Het deel waar wij verbleven ligt langs de strandkant, waardoor je zo goed als geen geluidshinder hebt van de hier reeds herhaaldelijk vermelde spoorweg. Geluidshinder is er anders wel voldoende door de gehorigheid van de kamers en de uiterst luidruchtige avondanimatie. Je vindt hier 's avonds nergens een plek waar je rustig wat kunt bijpraten bij een drankje. Maar goed, je bent met een groep op reis en de jongeren ondervinden daar weinig last van. Voor de rest kunnen we zeer positief zijn: kwalitatief echt uitstekende buffetten, zowel 's ochtends als 's avonds, met ruime keuzemogelijkheden / mooi gelegen aan het strand / lage prijzen in de bar / leuke omgeving voor shoppen, wandelen... / goed bed en bad. Maar dit hotel is zeker geen aanrader voor rustzoekers.

Gereisd met vrienden in april 2010

Soladore

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cesar Augustus in Cambrils, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cesar Augustus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.