Aparthotel Safari

6,9

Kenmerken
Restaurant

52 reviews over Aparthotel Safari in het Nederlands

Fijn hotel voor een jongeren vakantie

inge96x
12-5-2015

Afgelopen zomer was ik met mijn vriendinnen naar Calella op vakantie. Wij hadden gekozen voor Aparthotel Safari. Het is een prettig hotel, erg vriendelijk personeel en een geweldige ligging. Je bent zo bij het strand, de winkels en alle uitgaansgelegenheden. De kamer is netjes. Niet alle kamers hebben een balkon, dat was wel jammer. Het was heerlijk om bij het zwembad te liggen op een ligbed. We hebben een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

kleine benauwde kamers zonder balkon

meneer de Jong
28-9-2014

Gelukkig wel 2 vinnen die voor verkoeling zorgen maar ook veel herrie maken.

Onder de douche moet je snel rondjes lopen om nat te worden.

Maar al met al is prijs/kwaliteitverhouding goed.

Bij de uitgang 2x rechtsaf en je komt bij het gezellige Spaanse familierestaurant El Musica, Heerlijk Spaans eten voor weinig en vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in september 2014

Leuk appartement!

Sharmilee Chin
23-9-2014

Leuk appartement, luxe ingericht. Stortdouche en mooie kleine badkamer. Gratis WiFi. Het is een soort kleine eenkamer appartement met alles wat je nodig hebt. De keuken is ingericht met alle dagelijkse zaken dat je nodig hebt. Er was elke dag een schoonmaakster, alleen als je soms wilt uitslapen is dit ongemakkelijk. We kregen schone baddoeken en ze vroeg dan of het een ander tijdstip wel schikt. Enorm vriendelijk en service gericht. Het balkon was groot genoeg. Een minpunt dat het ontzettend gehorig was. Onze kamer zat tussen twee kamers in van een familie. Dit was ontzettend storend omdat ze met de deuren sloegen en heen en weer liepen. Omdat wij geen gedoe wilden hebben wij dit gemeld bij de receptie die het netjes zou afhandelen. Je moet tegen geluid van buitenaf kunnen. Er zat een disco om de hoek, maar wij stoorden ons er niet. De buren overlast was erger. Let op er is een boiler. We hadden laptopje mee en in de avond keken we een filmpje aangesloten op de flatscreen.

Gereisd met partner in juli 2014

Prima aparthotel

Wim
25-8-2012

Wij zijn net terug van een leuke vakantie in Calella. We waren er een paar jaar niet geweest en boekten via Touroperator het aparthotel Safari. We hadden al een keer of vijf in dit complex gezeten dus ons niet onbekend. We kunnen concluderen dat Fernando de directeur van het complex nog steeds een hoge kwaliteit weet te scoren. Safari is ondanks dat er veel jongeren zitten o.a. Beach Masters, Gogo een zeer rustig complex, compliment voor de directie en de jongeren die de regels goed naleven. De kamers zijn top schoon het ziet er gewoon allemaal fris uit. We boekten ook nog half pension, een prima ontbijt! en een diner keuze menu van 12 voor en hoofdgerechten en niet te vergeten 6 toetjes. Dit werd aangeboden voor 16 euro wij vonden het allemaal zeer goed van smaak. Het aparthotel Safari warm aanbevolen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Goede vakantie gehad

Aniek
13-8-2012

Wij hebben hier met 4 personen een prima vakantie gehad

Jammer dat we geen balkon hadden en airco

S'nachts moest de schuifdeur open zodat het doorwaaide, anders was het te warm en dan hoor je wel geluid van buiten

1 nachts last gehad van de geluidsoverlast op straat, dus viel mee

Handdoeken vonden wij wel te weinig voor 4 personen, met 2 dames met lang haar heb je zeker 2 handdoeken per persoon nodig

Prima appartement voor alleen slapen, zwembad prima

en het eten in het restaurant was super!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

perfecte ligging en frisse kamers

sjakie
3-7-2012

Safari ligt perfect met name voor het uitgaan. je hebt uitzicht op de Kaui en het hans en grietje cafe. ook zijn de kamer fris en schoon. om de dag wordt er schoon gemaakt en worden de bedden verschoond en schone handdoeken geleverd. verder zit je ook dichtbij de winkels en restaurantjes. de zee kan je ook vanuit je appartement zien, en is ongeveer 5 a 8 minuutjes lopen.

Gereisd met vrienden in juli 2011

hartstikke leuk

desiree
25-6-2012

leuk,klein hotel met een zeer goede service .er zit ook een leuk,goed restaurantje bij.

een nadeel,s''nachts veel herrie van het hotel tegenover en van dronken gillende jeugd.

Gereisd met vrienden in juni 2012

wij vonden het prima

h van bruggen
9-6-2012

wij zijn hier 8 dagen geweest in mei wij zaten aan de zwembad kant het is ons zeer goed bevallen zijn eigenlijk maar 6 dagen geweest naa een fooi aan de schoonmaakster kregen we om de dag schone handdoeken en de bedden zijn 1 keer verschoond al met al leuke appartementen we vlogen vanaf eelde samen voor 320 euro geen geld

Gereisd met partner in mei 2012

waarschijnlijk niet nog een keer

I.Stroetenga
27-9-2011

Ligging prima,kamer met balkon heel fijn,goed sanitair,goede bedden.

Schoonmaak slecht,vloer en badkamer zijn niet gedaan.Prullenbak overvol.

Kledingkast te klein.Verschoning handdoeken voldoende,bedlinnen niet afgehaald.

Mensen bij receptie vriendelijk,ontvangst goed.

Het is goedkoop maar al met al kan het wel wat beter.

Fam.Stroetenga

Gereisd met partner in september 2011

ligging heel goed

Perkas
11-9-2011

min punten

-vrij kleine kamers

-meeste kamers hebben geen balkon!

-geluidsoverlast (omdat er geen airco is moeten deuren en ramen de hele avond open blijven. Anders is het een oven.)

-matras met stalen veren (kraakt bij de minste beweging)

-geen airco

-niet geschikt voor gezin met kinderen.

-kleine zwembad

plus punten

-schoon, het hele complex wordt goed schoongehouden

-vrij nieuwe nette gerenoveerde kamers

-prima locatie

De ligging is fanastisch. 5 lopen en je bent in het centrum. 8 min lopen en je bent op het strand. Jammer dat de kamers geen airco hebben.

Voor ons nooit meer app. Safari.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Safari in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Safari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.