Hotel Kaktus Playa

8,5

154 reviews over Hotel Kaktus Playa in het Nederlands

Geweldig

Petra, 21-11-2017

Super goed hotel. Geweldig buffet, personeel, entertainment en kamer.

Een fijn hotel in een leuke plaats!

Riet Westerdijk, 29-10-2017

De algemene ruimten van het hotel zijn erg mooi. Wij hadden een prima kamer, maar hij was niet groot. De badkamer was al wat ouder, maar wel schoon. Wij weten niet of je voor het gebruik van de koelkast moet betalen, maar die van ons deed het niet. Vanaf ons balkon hadden wij uitzicht op het prachtige zwembad dat waarschijnlijk door het jaargetijde c.q. de stand van de zon en de omliggende gebouwen grotendeels in de schaduw lag. Het warme water van het bubbelbad (!) was heerlijk. Het strand ligt dichtbij het hotel en het zeewater was nog aangenaam van temperatuur. Het dinerbuffet is zeer uitgebreid en erg lekker. Er is voor iedereen wat wils; van paëlla en ibericoham tot pasta en pizza. Het ontbijtbuffet biedt absurd veel keuze.

Omdat wij midden in de nacht werden opgehaald voor de reis terug naar Nederland, hadden wij een bonnetje gekregen voor een ontbijt. Het ontbijt kregen wij niet mee, maar was opgediend in de (verlaten) eetzaal. Het bestond uit stukken meloen en wat beleg. Brood was er nog niet. Dat was het enige minpuntje.

Geweldig hotel!

Deb, 9-9-2017

Wij zijn nu voor de 2e keer geweest in Kaktus Playa. Het is echt een geweldig hotel! Het personeel is echt ontzettend aardig en ze werken echt hard om er het beste van te maken voor de gasten.

Alles is mooi aangekleed en het is schoon. De ligging is ideaal, dichtbij het strand, treinstation en het centrum. Ook rijdt er een treintje die door heel Calella gaat voor een kleine prijs. Het hotel is zeer geschikt voor o.a. stellen. Je hebt wel veel Russen in het hotel en de omgeving, we hebben er ons niet aan gestoord, meer om ze gelachen om hoe zij zich gedragen. Bij het strand is een strandtent wat bij het hotel hoort, hier kun je lekker eten en drinken. Ook kun je hier fijne strandbedden huren voor 6 euro. Het eten in het hotel is erg lekker en divers, er is voor ieder wat wils. Kortom het hotel is een echte aanrader en we komen hier zeker nog een keer terug!

Een blijver!

Andrea, 1-9-2017

Dit hotel heeft alles wat wij wensen. Vriendelijk personeel, verzorgde kamers, een excellente ligging aan wellicht het mooiste strand van Spanje en last but not least een geweldig restaurant.

Mooi hotel met hele goede service!

A. Schenk, 3-6-2017

Hotel Cactus playa is een mooi hotel vooral de beneden verdieping, bar, receptie, zwembad, restaurant is allemaal heel mooi en gezellig en netjes. Het eten is daar super goed een keuze niet normaal. De mensen die in Cactus playa werken zijn allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes de badkamer wat gedateerd maar daar wordt asn gewerkt. De schoonmaak is heel goed en wordt elke dag gedaan. Al met al een fijn en goed hotel om te verblijven!

Heerlijk ontbijt!

Kelly Jansen, 2-5-2017

We zijn eind april een week in dit hotel verbleven.

Het eten was (zowel ontbijt als diner) is zeer uitgebreid. Wat warm hoorde te zijn, was warm en idem dito met het koude gedeelte. De medewerkers in de bediening en in de keuken waren hier ook erg vriendelijk.

De kamers op de derde etage (zwembadzijde) waren helaas wel erg gehorig. Gesprekken op de gang of in de buurkamers waren goed te volgen.

Het wellness gedeelte was erg fijn, ook omdat het weer eind april nog wisselvallig kan zijn. Het buitenzwembad (om in echt in te zwemmen) was echt nog veel te koud. Pootje baden was wel lekker.

Veel kwaliteit.

M. van Haaren, 25-6-2016

Het ontbijt, het avondeten, de thema-avonden, vriendelijkheid personeel, netheid hotel, zwembad. Dit zeer goede 3-sterrenrestaurant ligt vlak bij de mooie baaien en grote zandstrand van Calella. Misschien is het een goed idee om een kleine en intiemere bar in te richten voor de mensen die graag nog éven aan de bar willen zitten. Het hotel is absoluut niet kindvriendelijk. Maar dat is voor ons net een pré.

Goede bedden, vriendelijk personeel en beste ontbijtbuffet ooit. Het ontbijt overtrof zelfs die van een 5-sterren hotel in Madrid waar we vorig jaar verbleven.

Mooi hotel

Casper en Silvia, 13-9-2015

Heerlijk hotel met mooi zwembad, 200 meter naar het strand. Ruime kamers, badkamer is iets gedateerd, je moet douchen in het bad staand. Winkelstraat van Callela is op ongeveer 1000 meter. Met de trein voor 10 euro retour naar Barcelona in ongeveer een uur is goed te doen.

Heerlijk, mooi, goed hotel

Jacqueline Post, 13-8-2015

Dit is al het derde jaar dat ik hier heen ben geweest. eerst 2 jaar met mijn dochter en nu met mijn vriend. Pracht hotel die ze aan het renoveren zijn. maar niet in de zomerperiode. Echt mooi geworden. ik heb begrepen dat ze de kamers ook nog gaan doen. Wij hadden een privilege kamer iets meer prijs voor wat extra dingen. bv wifi op de kamer. badlakens, strandbedden en parasol. lag doosje chocolade op bed en een bon voor een gratis cocktail.

Het eten is heerlijk, genoeg en voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel. Niet aan een te drukke straat toch redelijk dicht bij het centrum. Wij hebben genoten en vind dit hotel echt een aanrader.

Een dagje met de trein naar Barcelona is makkelijk te doen. De trein ligt op 20 min. lopen van het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Kaktus Playa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaktus Playa in Calella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaktus Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kaktus Playa scoort een 8.49 uit 10 op basis van 157 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: