Hotel Bernat II

43 reviews over Hotel Bernat II

• 2018
    6Leek22-01-2018

Wat een herrie

Als normale hotelgast tel je niet meer mee, de partijen die er iedere zaterdag georganiseerd worden voor grotere groepen Spanjaarden zijn kennelijk zo normaal en lucratief dat je als gewone hotelgast bij de avondmaaltijd naar elkaar moet schreeuwen om elkaar te verstaan. Vervolgens gaat de herrie door tot diep in de nacht en als klap op de vuurpijl wordt je dan als je eindelijk slaapt door een dronken partyganger (let wel dit betrof allemaal volwassenen van dik boven de 40) wakker gebeld. Uitspraken van de manager: "Nee we kunnen dat in ons telefoonsysteem niet terugzien...." "Nee er was helemaal geen herrie..." De maitre bood 's-ochtends uitgebreid wel zijn excuses aan. "Nee hoor we organiseren vaker direct naast de eetzaal dit soort discotheek-partijtjes..." (de baliemedewerkster had daarvoor nog het tegendeel beweerd) "Nee u bent als gewone hotelgast niet benadeeld" Afijn, schandelijke HERRIE Ohja, je kan letterlijk horen wat de gasten in de kamers naast je en de kamer daarnaast doen. Elke hoest of nies is te horen, de TV die aanstaat hoor je letterlijk mee. U zijt gewaarschuwd!

Xavier Pedemonte, Adjunto Dirección, 29-01-2018

Zoals ik al zei tijdens ons gesprek, betreur ik het dat uw verblijf niet helemaal aangenaam was. Na op zondagmiddag kennis te hebben genomen van uw ongemak, denk ik dat we moeten opmerken dat ons hoofd van de eetzaal onmiddellijk interesse toonde in uw verblijf toen u het restaurant binnenkwam, omdat u tijdens de dienst op zaterdag geen opmerkingen heeft gemaakt of een verzoek heeft ingediend tot verandering van tafel. Als detail namens het hotel nodigde hij u uit voor de drankjes die u tijdens het diner hadden besteld. In het gesprek op maandag, waar u uw klachten toelichtte, vertelde ik u dat het hotel op zaterdag voor de volle 100% bezet was, met 300 gasten, bijna allemaal op middelbare leeftijd. Er waren geen groepen jongeren, noch kinderen die een soort geluid konden maken. Er is geen melding gemaakt van enig incident en er was geen andere klacht dan de uwe, dus zoals ik al zei, vond ik dat de gevraagde financiële compensatie niet van toepassing was.

Met vriendelijke groet,

Xavier Pedemonte Directeur

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

5Meindert24-09-2016

Ziet er leuk uit maar verder.......nooit meer

We verblijven nu nog in het hotel, van af het begin is het al niet ok, bij aankomst op de kamer was deze verre van schoon. Gelijk melding gedaan bij receptie waar twee Nederlands sprekende dames werken, zou gelijk worden schoongemaakt; nou niet dus. Gisteren eerst verstopping wasbak ook netjes gemeld, nog steeds niet verholpen. Ons zoontje wil bedlamp aandoen en staat onderstroom, hele verdieping donker. Oplossing was dat de ouders dan maar bij de lamp onderstroom moesten gaan slapen., want die konden er dan wel bij nadenken. Als je langer bent dan 175cm hier zeker niet gaan slapen bedden zijn max 185cm lang en de kinderbedden zijn klapstoelen met een noppenmatras. Ook tijdens het douchen goed oppassen voor verbranding doordat temperatuur zeer wisseld en geen termostaatkranen zijn geplaatst. Zwembad is verre van schoon randen zitten dikke lagen vet. In het hotel zit een binnenbad welke tegen forse prijs toegangkelijk is en kinderen beperkt welkom.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

• 10Fam mikkers23-06-2016

Super hotel

Geweldig personeel....heel erg vriendelijk!! Brandschoon in het hele hotel ! Perfecte ligging. Geen minpunten kunnen ontdekken.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8marjasteenbrink09-05-2014

Goed hotel voor een goede prijs!

Hotel Bernatt in Calella is een goed onderhouden en schoon hotel met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 8Hetty Sluijk19-05-2013

Heerlijke dagen doorgebracht

Wij hebben een paar heerlijke dagen doorgebracht in dit hotel,Barcelona is goed bereikbaar per trein station op loopafstand. De kamer was mooi en erg schoon,het uitzicht iets minder !.Het personeel is erg vriendelijk en vooral de Nederlandse Laura een toppertje,we hadden wat problemen met onze huurauto niets was haar teveel om het op te lossen.Wellness is heerlijk je krijgt een uur gratis van het hotel.Vooral het warme eten vonden wij kwalitatief wat minder.Al met al een heerlijke hotel maar, vooral geschikt in voor en naseizoen het hotel is wat gehorig en het zwembad aan de kleine kant,wel erg verzorgd,Het hotel probeert overlast te beperken door onmiddellijk een bewaker in te huren toen er een grote groep Spaanse jongeren arriveerden.Wij voelden ons hier erg op ons gemak en het personeel deed er alles aan om het je naar je zin te maken zo werd er o.a. een flamingoavond speciaal voor een groep Nederlandse ouderen georganiseerd.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Hoiting20-07-2012

geweldig hotel

Prima hotel,ned sprekend receptie en animatie anwezig,goed gevarrieerd eten.Ziekenhuis,huisrts en apotheek op loopafstand.Stad begint een straat verderop.Geen overlast gehad.Familie kamers met uitzicht op zee.Smorgens wel vaak hetzelfde,wel uitgebreid.savonds veel vis en vlees,rauwkorst,ijs,geb aard,gek aard.Prima.Wij komen volgend jaar terug! Erg schoon allemaal.Animatie bv Kajakken,banaan op zee,schuim party,fietsen naar de markt,erg leuk.Zeer veel winkels in Calella.Transfur is te regelen vanuit het hotel ( mocht het niet bij de prijs in zitten)Soort van AH schuin voor het hotel,erg makkelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8jeanne10-05-2012

Prima hotel,

Net terug uit Calella,heel leuk plaatsje.Genoeg te doen. Hotel Bernat is ons bijzonder goed bevallen!! Heel goede prijs/kwaliteit. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.Kamer netjes,elke dag alle handdoeken vervangen en proper. Een minnetje:een klein zwembad met weinig plaats voor ligstoelen,maar daar staat tegenover dat je in 5 minuten op een heerlijk strand bent. Bij aankomst een bon gekregen,om een uur in de spa te poedelen,lekker bij regenachtig weer!

Gereisd met vrienden in april 2012

• 8Rik02-04-2012

Prima hotel

Kamers zien er zeer mooi uit, niet in het hoogseizoen geweest en ook maar een paar dagen. Kan over de ligging dus weinig zeggen. Ontbijt is zeker aan te raden, zeer veel keus en allemaal vers. Super lekkere broodjes.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 7daveenchrista21-02-2012

Prima hotel

Wij zijn hier 3 nachten geweest i.v.m. een bezoek aan Barcelona. In februari is er niet veel te beleven in Calella, maar het hotel zat behoorlijk vol, voornamelijk met groepen. Het hotel is schoon, de kamers mooi gerenoveerd, maar wel erg gehorig. Wij zaten aan de achterkant en daar is het uitzicht vanaf je balkon niet mooi, je kijkt bij het appartement ertegenover zo naar binnen. In het hoogseizoen lijkt het ons erg lawaaig met een bar onder deze appartementen. Eten was goed, maar van een 4 sterren hotel verwacht je wel wat meer variatie. Personeel vriendelijk.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 7de heer Haasnoot01-11-2011

wel luidruchtig

goed ontbijt, schone kamers. ik heb geen tekst meer

Gereisd met partner in oktober 2011

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Bewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden