Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada)

We hebben een aantal aanbieders voor Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada) voor je op een rij gezet:

• 1.685
    1.224
    1.770
    2.026

4.269

vakanties Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada)

Floow Travel

Reviews over accommodaties in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada)

Heerlijke plek en camping aan de Costa Dorada

Jackie,
    14-1-2019

Een uitstekende camping met een mooie ligging direct aan zee en eigen strand. In de buurt van de mooie badplaats Cambrils en interessante steden Tarragona en Reus.

Gereisd met partner in juli 2018

Uitstekend

Maarten van de Loo,
    14-1-2019

Perfecte ligging direct aan zee!

Gereisd met partner in juli 2018

Gezellige camping. Wel druk in h'seizoen.

Edwin,
    13-1-2019

Positieve ervaringen: Levendige camping, dus je moet van bruisend houden. Nette acc van touroperator. Wel erg klein. Gezien met 3 kinderen een 2 kamer acc. is te klein. Alle zaken die je in een stacaravan mag 'verwachten' zijn aanwezig. Geen eigen parkeerplaats. Airco is het ook aanwezig. Prima supermarktje en voor de echte Hollander ook hagelslag en Unox knakworsten. Animatie in de avond erg leuk voor de kids, ook hier erg druk in het hoogseizoen. Camping is schoon en sfeervol, personeel is netjes en vriendelijk. Bakker is ook goed, lekkere broodjes. Mooie zwembaden schoon, maar zoals bijna overal, echt veel te druk en handdoek leggers, echt dramatisch! --> Belangrijk, het is een terrassencamping, dus stevige kuiten zijn een must! Mooi en sfeervol dat zeker. Bakker bij het zwembad 30/40 man in een rij, TIP: Ga naar boven naar het tweede zwembad. 9/10 keer Geen rij. Lopen naar Pl d'aro niet veilig ivm de weg. Pak de auto. 5 min.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne camping!

Jansen,
    12-1-2019

Top tijd gehad! leuke camping en La Dorada Home gehuurd, extra leuk met fietsen. Het was prachtig weer en zijn veel naar het strand geweest. Het is een grote camping met van alles erop en eraan

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fijne camping

Anna,
    7-1-2019

Goed sanitair, kampwinkel goed voorzien.

Behulpzame receptioniste bij een probleem.

Gereisd met partner in januari 2019