• 1.687
    1.813
    2.085

Sorteren

4.268

vakanties Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada)

Reviews over accommodaties in Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada)

Mooie camping, behulpzaam personeel, zeer schoon

Boerman
    12-11-2018

Dit was ons eerste jaar op de camping op verzoek van onze dochters (14+17 jr) Veel Nederlanders. Een mooie goed verzorgde camping 250 meter van het (vlakke) strand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. 2x per dag wordt het sanitair schoongemaakt. We zijn goed geholpen toen we een garage zochten nadat onze auto kapot was gegaan en we langer op de camping moesten verblijven. Restaurant met grote kaart, ook hier fijn personeel. In de avond is het vanaf 23.00 uur stil op de camping, er fietst/loopt beveiligingsbeambten op de camping. Enig minpuntje; de kampeerplekken langs de weg, hier werden we nog wel eens midden in de nacht wakker van luide jongeren die terugkomen van het uitgaan/strand. Maar verder was dit een fijne plek om te staan.

Estancia perfecta!!!

Joseba
    12-11-2018

Llevamos 12 años haciendo Camping mi pareja y yo. Es el primer año que hemos visitado Playa Montroig y la verdad que no podría calificar la estancia de otra manera. Hemos cenado 3 veces en el Restaurante Grill con una calidad precio que no te esperas en un camping. Simplemente magnifico.

Las actividades, la limpieza de instalaciones y sanitarios, la vegetación y cada mínimo detalle cuidadisimo. Si algun dia volvemos por la Costa Dorada nuestro destino sera de nuevo Playa Montroig.

Fantastisch vakantie en voor herhaling vatbaar

Bor1
    11-11-2018

Ruime plaatsen en schoon sanitair. Campingwinkeltje klein maar goed assortiment.

Genoeg schaduwplaatsen. Helaas ligt de camping niet direct aan zee maar moet je een stukje lopen. Zwembad heerlijk warm en schoon.

Ook jammer dat de hond niet mee kan op het buitenterras als je wat wilt gaan drinken.

Super fijne vakantie gehad!

Hoekstra
    11-11-2018

Wat hebben wij genoten met zn allen! Super netjes park..

Vriendelijk personeel...

Ook een mooi zwembad met goed toezicht van live gards... jammer dat de kinderen geen zwembanden o.i.d mee mogen nemen.

Supermakt tegen goede prijzen en het restaurant heeft genoeg keus (soms beetje lang wachten maar ach je hebt tenslotte vakantie toch 😉)

Shuttle bus goed geregeld naar het strand met de auto is dit ook goed te doen.

Receptie goed 👍. Top animatie team! Van alles te doen voor alle leeftijden.

Plaatselijk een "dokter" aanwezig.

Wij hebben in ieder geval een top vakantie gehad, wel een groot park maar veilig en netjes schoonmaaksters dag en nacht aan het poeten. Wij komen zeker nog een keer terug!

Repetiremos !

Isa
    9-11-2018

Al llegar se nos informó en recepción que la piscina tenía el agua climatizada y desde entonces los niños no hacían otra cosa que tirarse por los toboganes y esperar pacientemente a que abriera de nuevo al día siguiente. Parcelas grandes y amplias con mucha sombra. Ambiente muy bueno en general, sin duda volveremos!!