Santander

We hebben een aantal aanbieders voor Santander voor je op een rij gezet:

vakanties Santander

We hebben een aantal aanbieders voor Santander voor je op een rij gezet:

Reviews over Santander

Santander heeft alles voor een heerlijke trip!

Annet
    12-1-2019

Santander is een compacte stad aan zee die alles te bieden heeft: cultuur, natuur, heerlijk eten en luieren aan één van de vele stadsstranden. Vergeet je paraplu niet want er kan regelmatig een buitje vallen. Maar laat je niet weerhouden, het is een aangename stad waar een relaxte sfeer hangt en je ook nog eens prachtige bergwandelingen kunt maken in het nabijgelegen "Picos de Europa National park".

Gereisd Met partner in september 2018

Kon ik er maar wonen

Suzy Elliot
    12-4-2018

Waar moet ik beginnen...Santander de mooiste plek in Spanje, vind ik dan. Het eten is fantastisch en spot goedkoop. De natuur is adembenemend. De mensen zijn geweldig. Het O.V is perfect geregeld. Het winkel aanbod is gevarieerd en de prijzen variëren van spotgoedkoop tot niet te duur. Supermarkten hebben een groot assortiment en zijn 30 tot 50% goedkoper dan hier in Nederland.Op de boulevard van el Sardinero kan je uren verblijven, zo mooi. En je wordt niet onder de voet gelopen door hordes toeristen want die zijn er amper.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Santander... een echte aanrader

Marie- Josee en Bert
    10-1-2013

Hoe je niet van overvolle centra, stranden, overvolle winkelstraatjes... dan moet je echt naar Santander komen.

Het centrum met zijn Cathedral, historisch pand van de Bank van Santander (aan de boulevard) en alle overige historische gebouwen. De echte Spaanse winkelstraatjes met zijn diverse boutieken. Maar ook de kleine gezellige restaurants met echt Spaanse gerechten. Maar ook de prachtige boulevard waar je zo heerlijk kunt flaneren/ wandelen.

Ik kan wel uren doorgaan, maar ik zou zeggen... ga er zelf kijken en zien of het je aanspreekt... mij wel en ik zal er zeker nog eens terug komen.

Gereisd Zakelijk in Tue Jan 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tegenvallend stadje

Joan
    24-3-2012

Waarschijnlijk een stad waar het 'echte" Spaanse leven te ervaren is, maar niet aantrekkelijk als je geen Spaans spreekt en houdt van een bourgondische sfeer. De Spaanse cafes/restaurants zijn niet voor iedereen aantrekkelijk

Gereisd Alleenreizend in maart 2012

Mooie gezellige stad waar veel te doen is!

Marjolein
    27-1-2010

Voordat we naar Santander gingen wisten we er eigenlijk weinig van, maar de stad heeft ons positief verrast. Heerlijke stranden, lange boulevards, mooi paleis op een soort eilandje, leuke cafe's, mooie gebouwen, gezellige haven en leuke terrasjes. Hier kun je de echte Spaanse sfeer proeven in een mooie omgeving.

Gereisd Met partner in maart 2009
Santander scoort een 8,9 uit 10, op basis van 25 reviews