vakanties Santander

Reviews over Santander

Goede plek en zeker om leuke uitstapjes te maken

JL,
    12-8-2017

Geen grote camping en plekken zijn ook zeker niet ruim. Maar voor ons voldoende. Gastvrij en Vriendelijk en behulpzaam . Restaurant naast de camping kun je ook goed eten.

Lekker aan de zee

Imke Molenhuis,
    7-1-2017

Mooi hotel aan het eind van de boulevard. Je kunt er eindeloos wandelen, maar ook de stadsbus was dichtbij. Het ontbijt was goed en het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Midden in het centrum en toch rustig

Imke Molenhuis,
    16-9-2016

Dit hostel ligt ideaal in het wandelgebied in het centrum. Dichtbij de stations en bars en restaurants. De kamers zijn eenvoudig maar doeltreffend. De badkamer had alleen geen zeep.

prima hotel - goede ligging

c.hendrikx,
    18-11-2015

Zeer centraal gelegen. Alles is te voet te bereiken. Kamers zijn schoon en smaakvol. Ontbijt is OK maar niet bijzonder. Restaurant is 's avonds dicht. Naast hotel ligt italiaans restaurant La Tagiatelle : gezellige inrichting en goed eten. Personeel spreekt beetje engels.

super ligging

Jos,
    6-2-2013

top ligging voor Santander, ben er 7 keer geweest, 2e maal in dit hotel, zeker in de laag seizoens maanden aan te raden (geen bus 's avonds naar sardinero) anders is het zuterhotel rio silken santander in de zomer ook wel zéér goed. Vergelijkbaar en duurder hotel Bahia duidelijk minder goed.

Santander scoort een 9,3 uit 10, op basis van 25 reviews