Hotel Sol Don Pablo

Airport hotel, Hotel aan zee, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag30°22°
Hotel Sol Don Pablo

Wie houdt van een zonvakantie aan het strand kan met een gerust hart naar Hotel Sol Don Pablo (Torremolinos). Hier hoef je niet meer na te denken; het eten staat elke avond voor je klaar in buffetvorm en je kunt zo een verfrissende duik nemen in het zwembad. Ook voor kinderen is er genoeg te doen. Je zit op 5 minuten lopen van het strand.

145 reviews over Hotel Sol Don Pablo in het Nederlands

Goed hotel met matige standaardkamers

Jo Bovens
23-6-2019

Kies in dit hotel geen standaardkamer ! dan krijg je nl een kamer op het noorden met alleen 's avonds beetje zon op het balkon. Ook is het er zeer winderig. Wij hadden half pension en zowel ontbijt als avondeten was uitgebreid en lekker. Vanuit het hotel was je binnen 5 / 10 minuten op de boulevard en lopend binnen 20 minuten bij het treinstation bijvoorbeeld voor een ritje naar Malaga voor slechts enkele euro's. Vele plaatsjes zijn per trein gemakkelijk bereikbaar.

Gereisd Met partner in juni 2019
Yusel R. Deputy Manager, Guest Experience Manager, 30-6-2019

Hartelijk dank voor uw mening over uw recente verblijf in ons hotel en voor uw aanbevelingen aan de rest van de mogelijke bezoekers. We hopen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat we u binnenkort weer kunnen ontvangen. Groeten.

Yusel R. Adjunct-directeur.

Torremolinos is gezellig. Hotel prima.

Inge
19-6-2019

Hotel direct aan boulevard. Mooi groot terras;zonnen , eten-drinken met uitzicht op zee (soms erg harde wind). Vele souvenirs winkels aan boulevard. Groot buffet restaurant (erg massaal);eten was gevarieerd en okee. Vele zwembaden maar nog erg koud (8-15 juni). Enkele kamers erg gehorig (o.a. door de wind en door mensen/personeel op de gang). Kamer 1329 prima; 1336 veel lawaai,1345 en 1346 okee). Er zijn kamers met 2x1 pers bedden (normaal formaat en normaal liggend), maar zelf had ik een klein 2-pers bed die (vind ik) klein is voor 2 volw die ook erg hard was. Benalmaldena= leuke jachthaven in de buurt (taxi € 10, lopen 1 uur), waar nepmerkart. worden verkocht als er geen politie in de buurt is. Iedere avond vanaf 20.00 uur komen veel mannen met deze spullen aangerend om hun waar te verkopen na grens Benalmadena/Torremolinos. Malaga=moeite waard; bus € 1.60,taxi € 25. Busstation via hellende straat. Centrum via veel trappen.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Yusel R. Deputy Manager, Guest Experience Manager, Sat Jun 22 2019 16:21:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte heer

Als eerste ontvang je een hartelijke groet en bedankt dat je ons hebt gekozen als je verblijfplaats tijdens je bezoek aan de Costa del Sol. We zijn erg blij om te weten dat je hebt genoten van onze faciliteiten en diensten, evenals alle voordelen en attracties die de Costa del Sol als toeristische bestemming. We hebben kennis genomen van al uw aanbevelingen en zullen stappen ondernemen om onze diensten en faciliteiten elke dag te verbeteren. Met betrekking tot uw opmerking over de watertemperatuur van onze zwembaden, zou ik u willen vertellen dat we al een verwarmd zwembad hebben dat bijdraagt aan onze Spa, een van de beste in Torremolinos. Nogmaals bedank ik u voor uw beoordeling en ik hoop u te mogen begroeten tijdens een volgend bezoek aan Sol Torremolinos, uw huis aan de Costa del Sol Met vriendelijke groet.

Waarschijnlijk gaan wij hier niet meer heen.

M.
5-6-2019

Mooi hotel, top locatie, ruime schone kamers. Goed ontbijt maar te weinig personeel om de gebruikte spullen van tafel te halen. Zijn hier al vaker geweest en hadden nu gerenoveerde kamers. Helaas klemmen de deuren naar het balkon nog steeds, de badkamer is niet gerenoveerd en de bedden zijn ronduit slecht. Smal en kraken aan alle kanten. Als je bedgenoot beweegt beweeg je samen... het personeel is heel vriendelijk en de animatie is geweldig.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Yusel R. Deputy Manager, Guest Experience Manager, Sun Jun 09 2019 10:06:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zijn erg blij om te weten dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft genoten en we danken u zeer voor het feit dat u ons uw opmerking hebt nagelaten, we hebben uw aanbevelingen zeer serieus genomen. Groeten van het hele team.

zeker voor herhaling

Riet Siepman
26-5-2019

Het is een fantastisch hotel met goede ligging direkt aan zee en boulervard Prima ontbijt veel keuze

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019
      Yusel R. Deputy Manager, Guest Experience Manager, 9-6-2019

Beste Riet Siepman, We zijn erg blij om te weten dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft genoten. Uw opmerkingen zijn ons beste cadeau. We zullen uw aanbevelingen opvolgen en we wachten op u in Torremolinos. Yusel R. Adjunct-directeur.

Prima hotel maar wel massaal.

Renate
      19-5-2019

Wij waren in Sol Don Pablo op basis van logies/ontbijt, wat prima was. Verder vonden wij de drankjes vrij prijzig in vergelijking met wat je langs de boulevard kunt kopen. Hotel was wel super schoon. Personeel heel vriendelijk. Beetje jammer dat er om 10.00 uur al geen bedjes met een parasol meer vrij waren; bedjes genoeg, parasols te weinig en heel veel handdoekje leggen. Beetje triest. Ligging vonden wij prima, maar wij vinden het dan ook niet erg om een stuk te lopen om ergens toekomen (Puerto Marina in Benamaldena toch wel zo'n drie kwartier).

Gereisd Met partner in mei 2019
      Geboekt bijneckermann.nl
      Yusel R. Deputy Manager, Guest Experience Manager, 9-6-2019

Heel erg bedankt voor uw reactie en bezoek. We zijn blij om te weten dat u met ons van uw vakantie hebt genoten. We nemen notities over uw aanbevelingen over ligbedden en de prijs van drankjes in onze bars. We wachten op je in een ander bezoek aan Torremolinos. Groeten.

Voor ons erg aantrekkelijk.

Piet Horsten
      22-3-2019

Komen al 6 jaar in onze winterperiode 3 weken daar, zeer veel internationale gasten, aardig weer en leuke ambiance met een goede keuken.

Gereisd Met partner in februari 2019
      Yusel Rodríguez, Guest Experience Manager, 17-4-2019

Hartelijk dank voor uw terugkeer in Sol Don Pablo en voor het delen van uw ervaring. We zijn erg blij om te weten dat u met ons op vakantie bent geweest en dat u zeer binnenkort zult terugkeren.

Veel ontevreden klanten

Etienne VL
      25-1-2019

Werken aan binnenzwembad : veel lawaai van drilboren, camions enz... Modern vernieuwde accommodatie Kamers : keurig ingericht wel steeds een rioolgeur Eten : steeds koud en smakeloos eten Prijs kwaliteit : niet goed

Yusel R. Deputy Manager, Guest Experience Manager, 9-6-2019

Heel erg bedankt voor uw reactie en bezoek. We zijn blij om te weten dat u met ons van uw vakantie hebt genoten. We nemen notities over uw aanbevelingen.   We wachten op je in een ander bezoek aan Torremolinos. Groeten.

Met pijn in het hart nemen we afscheid, nooit meer

Marleen Lanckman
      24-1-2019

Voor de 4de maal de Kerst- en Nieuwjaarsperiode doorgebracht in dit hotel in half pension vanaf 22/12 tot 05/01. Het hotel is volledig gerenoveerd, heel modern - Waar is het oude Andalousische Sol Don Pablo gebleven???? Op alle gebied zien we dit hotel veranderen in 4 jaar tijd! De kamers zijn perfect, heel proper. In de bar en in het restaurant is het contact met het personeel veranderd. Sinds vorig jaar hebben ze de All-in formule toegepast en in mijn ogen maken ze hiermee alles kapot! De sfeer is niet meer hetzelfde, besparingen op het personeel, animatie, enz.... Het personeel dat overblijft is altijd bezig, kunnen echt niet volgen in het restaurant, heel veel tafels worden niet op tijd afgeruimd. Ik vraag me eerlijk af wat er gebeurd in volle zomerseizoen? Ook géén bediening meer aan tafel in de bar 's avonds - te weinig personeel. Als hotelgast in half pension moet je mee aanschuiven in de lange wachtrij van de All-in-gasten.

Yusel R. Adjunct-directeur., Guest Experience Manager, 9-6-2019

Beste, Marleen Lanckman,

Geweldig

Leen
      8-1-2019

Geweldig hotel, ontbijtbuffet is heel uitgebreid, perfecte ligging aan het strand. Alleen zijn er in december veel winkels en restaurants dicht, 's avonds is het daarom een beetje saai, behalve de Engelse pub op de hoek van het hotel en de boulevard, door de tuin loop je er zo naar toe.

Yusel R. Adjunct-directeur., Guest Experience Manager, 9-6-2019

Beste Leen, We danken u hartelijk dat u ons uw commentaar heeft nagelaten en dat we uw aanbevelingen zeer goed in acht nemen. We hopen je snel weer te zien tijdens een volgend bezoek aan de Costa del Sol. Groeten van het hele team.

Nooit meer ! Valse informatie over afbraak werken

Maes Mieke
      28-12-2018

Mensen moeten weten dat het renoveren van het binnen zwembad grote afbraak werken zijn. Met slijpschijven en betonboren ,buiten zwembad is ook niet gevuld heel de dag lawaai! S'nachts enorm veel last van grote groepen jongeren die cursus volgden. Ontbijt is veel keus maar de kwalitijd is ondermaats, Rui hotels en Yaremar veel beter Kamers zijn mooi en zeer proper personeel heel vriendelijk. We waren in kamer met ontbijt omdat er veel klachten waren over hp. De dag van vertrek kregen we een rekening van 625 euro voor kerstdiner en een week hp dat we niet genomen hadden Nog heel veel moeten discussiëren we waren net dieven.

Yusel R. Deputy Manager, Guest Experience Manager, 9-6-2019

Beste Maes Mieke, We danken u hartelijk dat u ons uw commentaar heeft nagelaten en dat we uw aanbevelingen zeer goed in acht nemen. We hopen je snel weer te zien tijdens een volgend bezoek aan de Costa del Sol. Groeten van het hele team.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandDonker
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés2

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BalsportenVolleybal
      • FitnessFitness, Yoga
      • Tennisbaan1, Aanwezig
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Don Pablo in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Don Pablo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.