Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Ben je klaar om samen met je partner of vrienden vakantie te vieren aan de Spaanse Costa? Het personeel in Riu Nautilus heet je van harte welkom. Dit is een adults only hotel dat vooral populair is onder senioren. Het personeel is hier erg vriendelijk en verschillende reviewers hebben al meerdere keren vakantie gevierd in Hotel Riu Nautilus. Wil je meer weten over deze bestemming? Lees dan even met ons mee.

Een vakantie in Riu Nautilus staat gelijk aan ontspanning onder de zon. Kies bijvoorbeeld voor een relaxte dag aan het riante zwembad waar altijd genoeg ligbedden klaar staan of laat je verwennen in de wellness. Hier dompel je je onder in het stoombad of in de whirlpool en voel je je naderhand helemaal zen.Hou je van goed eten en Spaanse specialiteiten? Dan ben je in Hotel Riu Nautilus aan het juiste adres. Volgens reviewers is het eten hier van uitstekende kwaliteit. Zowel met het ontbijt, als met de lunch en het diner schuif je aan voor een goede maaltijd. Om drukte te vermijden zijn de all-inclusive vakantiegangers verdeeld in twee groepen. Toch sta je hier volgens sommige vakantiegangers wel eens in de rij. Proef je liever van lokale gerechten? Kom dan dineren in het tweede en kleinere restaurant. Ga jij voor paella of toch voor calamares?Riu Nautilus wordt door vakantiegangers omschreven als een ideale plek voor rustzoekers. Animatie vind je hier niet en er zijn niet overdreven veel faciliteiten. Je kunt je wel uitleven in de fitness, maar verder staat een vakantie hier vooral in het teken van zon en relaxen.

Kamers

Kies je ervoor om een verblijf in Riu Nautilus te boeken? Dan ben je er zeker van dat je overnacht in een moderne en mooi ingerichte kamer. Je hebt hoe dan ook alle ruimte, airconditioning en een fijne badkamer. Hou je wel van wat extra luxe? Boek dan een juniorsuite. In dat geval heb je naast bovenstaande faciliteiten ook een mooie zithoek, een inloopdouche en geniet je samen op een ligbed op het ruime balkon met zeezicht.

Ligging van Riu Nautilus, Torremolinos

Tijdens een vakantie in Riu Nautilus geniet je volop van Spaanse gezelligheid. Het hotel grenst vrijwel direct aan het strand. Om je handdoek uit te kunnen rollen aan de Costa del Sol hoef je alleen de boulevard over te steken waar je de meest gezellige restaurants en barretjes vindt. Ook een souvenir shoppen gaat je hier zeker lukken.Vanuit Hotel Riu Nautilus sta je binnen no time bij de haven van Benalmádena (400 meter). Dit is de favoriete hotspot van verschillende vakantiegangers die hier verbleven. Hier spot je imposante schepen en schattige vissersboten en eet je verse vis aan het water. Wil je het bruisende Torremolinos in? Je staat er na slechts 2,5 kilometer. Hier vind je uitgestrekte zandstranden, een leuk centrum en authentieke wijken. Vooral La Carihuela is een aanrader. Struin door de smalle straatjes en spot kleurrijke huizen met bloembakken.En ben je ook enthousiast om samen met je partner vakantie te vieren in Riu Nautilus aan de Spaanse kust? Boek je reis!

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

577 Reviews over Riu Nautilus

• 6Selder19-09-2022

Super hotel

Mooie ligging aan de boulevard heel goed eten en vriendelijk personeel

• 9fam gelens12-08-2022

het was buiten gewoon

wij zijn ook net terug van dit hotel we hebben voor de 2e keer geweest het was gewoon super hebben een geweldige vakantie gehad nette schone kamers eten en ontbijt was zeer goed vriendelijk ontvangen in de eetzaal zoals bij de receptie je kan alles vragen staan gelijk voor voor je klaar voor ons een geweldige 12 dagen tot de volgende weer

• 9Nadine01-08-2022

Heerlijk verblijf gehad!

Direct gelegen aan de wandelpromenade. Mooie kamers, lekker en gevarieerd eten. Er is een ruim koud en warm buffet. Geen vraag is teveel voor de receptie en vriendelijk personeel. Wil je buiten eten, kom je best op tijd want de plaatsen buiten zijn beperkt. Wil je een mooie plek aan zwembad, best handdoek leggen. Er is een redder aan het zwembad. Het is een rustig adult only hotel en wij hebben dan ook genoten van onze rust. Als wij weer naar Torremolinos zouden komen, nemen we weer dot hotel.

• 5Stijn14-04-2022

Erg tegenvallend hotel. Niet aan te raden

Het hotel zelf is prima gelegen, mooie ruime kamers en goede bedden. Wat erg tegenviel was het eten, een beoordeling van 4/10. Dit is echt slecht. Wat ook een achterlijke regel is in dit hotel is het feit dat vrouwen een erg kort rokje aanmogen bij het diner en dat je als man weg gestuurd word met een nette korte spijkerbroek met polo. Dit vinden ze niet kunnen en erg onneleefd en de obers spreken je hier erg agresief op aan. De service is ook ronduit slecht in het hotel zelf 20 min wachten op een drankje en ze komen nooit aan je tafel vragen of je wat lust. 0,0 gastvrijheid. De meest vriendelijke vrouw is francis die de kamers elke dag mooi opmaakt.

• 8de Pijper12-11-2021

fijn verblijf, super schoon hotel

Heerlijke rustige ligging met een mooi verzorgde tuin/terras en een (niet verwarmd) zwembad. De ligstoelen op de beste plaatsen zijn vaak de hele dag bezet met alleen handdoeken....De boulevard is fantastisch. Het restaurant is vaak chaotisch druk, het eten vrij vlak van smaak en niet fraai opgemaakt. De kamers zijn vooral functioneel, super schoon, maar erg gehorig, ook de gangen. Geen badjas, slippers of koffiezet faciliteiten en alleen zeep/douchegel. De lobby/lounge is ruim en licht, het avondentertainment is vergelijkbaar met jaren terug. Mijn ervaring bij RIU is dat alleenreizende in eerste instantie altijd de slechtste kamers krijgen, dus actie ondernemen. De Covid maatregelen worden goed nageleefd. Incheck op de luchthaven Malaga, eerst vanaf 2 uur voor vertrek. De parkeerplaats voor de transferbussen bevindt zich ondergronds, dus verdieping min 1. Let op bij welke halte de bus staat. Torremolinos is prima in november.

• 8Riu Nautilus, hotel om terug te keren03-10-2021

Voor herhaling vatbaar.

Hotel Riu Nautilus is een adult only hotel, gelegen aan de promenade van Torremolinos. Je kunt via de tuin op de promenade komen. Eind september 2021 waren er nog corona-maatregelen. In het hotel moest je een mondkapje dragen als je je verplaatste. Dus in de lobby, de lift, de eetzaal, bij het zwembad. Het ontbijt en het avondeten was afwisselend. Personeel zeer vriendelijk. We hadden een zij-zeezicht kamer op de 4e verdieping met een heel ruimte badkamer met dubbele wastafels en een inloopdouche. Verbeterpunten: je krijgt een wificode voor maximaal 2 apparaten. Dat was voor ons te weinig met elk een gsm en een tablet. We namen vaker de trap naar beneden. Helaas was de laatste trede niet goed gemarkeerd, waardoor ik 2x bijna struikelde. Daarna wist ik het wel (een ezel stoot zich geen 3x aan dezelfde steen). De lobby van het hotel deed kaal aan met zijn paarse meubilair. Ook de zwembadbar was te sober naar onze mening.

• 10Wil en Jana Boskeljon06-08-2020

Fantastisch, we komen zeker terug

Vandaag thuisgekomen na een heerlijk verblijf van 13 dagen in hotel RIU Nautilus. Het hotel heeft alle verwachtingen, ondanks dat we in een Coronatijd leven, ruimschoots overtroffen. Het eten, de kamer, de rust, alles is ons zeer goed bevallen. Zelfs geen handdoekjes leggen rond het zwembad. Ook alle corona maatregelen zijn uitstekend en iedereen houd zich eraan.Wij gaan zeker nog een keer terug.

Nautilus, tot ziens. Wil en Jana

• 10Piet en Marjan16-02-2020

Fantastisch!!!!!

Geweldig service gericht Hotel,waar we al jaren komen!!!! Voor ons altijd weer thuis komen!!!!!! Al het personeel een dikke 10!

• 10c vissenberg14-08-2019

heel leuk

zeer goed hotel netjes en erg schoon leuke personeel vriendelijke mooie kamers eten heel goed hebben een leuke vakantie gehad het was super

• 7Lydia Goethals01-08-2019

Op enkele dagen van 4 nr 3 sterren.

Voor 5 de keer nr Nautilus : dus zeker van kwaliteit, maar veranderingen zijn niet altijd goed. Het avondeten was een grote chaos, omdat het systeem met vaste tafels en tijdstippen naar keuze weg was. De borden en kommen kwamen regelmatig vuil terug uit de keuken. De zwarte onderleggers aan de zwembadbar werden ZONDER af te wassen aan de volgende gegeven, wegens te druk. Het eten liep in de soep, want er was grote controle en doorlichting aan de gang terwijl er klanten waren. Iedereen vol stress....... op de zwartste wisseldag was er dan vergadering over die controle : de maître, chef, sous chef, kok, manager.... iedereen was afwezig in het chaotische restaurant. De badkamer werd enkele kerenovergeslagen. De vorige 4 x zou ik over deze commentaar gezegd hebben ‘: Heu.... kan niet.... maar spijtig, toch wel..

Hotel Riu Nautilus info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne