Hotel Riu Nautilus

Hotel Riu Nautilus
8,9

547 reviews over Hotel Riu Nautilus in het Nederlands

Joke kuijsters, 29-3-2018

Ik kan alleen maar niets dan goede dingen vertellen over dit hotel. Geweldig eten mooie kamers en zeer goede service aan de receptie en ook in het restaurant iedereen zeer vriendelijk wij kijken al uit naar de volgende keer groetjes van Frans en joke

Ondanks slecht weer prima vermaakt.

Loek, 13-3-2018

Mooi hotel, goede ligging, heel schoon. Vriendelijk personeel en de buffetten uitstekend verzorgd.

komen ieder jaar, dus prima

lies, 7-3-2018

geen kinderen onder de 18 jaar, dus heerlijk rustig

wij vonden alles goed

geweldig goed

antoon, 6-3-2018

super de luxe hotel aan zee ,top service. uitmuntend goede grote bedden, super kamers .no kids .zeer goed restaurant ik kan alleen maar zeggen een dikke 10

A.van de Stadt-Hart, 5-3-2018

Dit is een geweldig hotel. Fijne kamers, gemotiveerd personeel. Aan de boulevard het strand. SUPER.👍

Gaan zeker terug

Henk, 2-3-2018

Prima Hotel van RIU met een ideale ligging direct aan de boulevard en het strand van Torremolinos.

Enigste minpuntje is dat in het restaurant de meeste tafeltjes wel erg dicht bij elkaar staan voor de rest is er niets aan te merken

Fijn gastvrij hotel met vriendelijk personeel

Peter, 27-1-2018

Mooie ligging aan de boulevard fijne kamers vooral de suites lekker eten vriendelijk personeel dat zijn talen spreekt waaronder nederlands.

Roggeman C., 21-12-2017

Overweldigend mooi, zeer vriendelijk personeel, alles zeer netjes, prachtige en lekkere buffet, lange wandelingen op de promenade in de zon, vele restaurantjes en terrasjes, zoning, echte aanrader !

Zo moest het overal zijn ...Super

Daniel, 17-12-2017

Moest ieder hotel zo zijn ,er bestond geen slechte vakantie

Super, dit hotel. Voor herhaling vatbaar.

Else Marie, 8-12-2017

Perfecte ligging aan de gezellige boulevard, dichtbij Torremolinos centrum en bij de haven van Benalmadena.

Heerlijk eten, heel gevarieerd, zowel het ontbijt als het avondeten. De bediening maakt er echt een feestje van.

Drinken bij het avondeten is redelijk geprijsd.

Ruime, schone kamers, moderne inrichting. Goede bedden. Veel kastruimte.

Erg vriendelijke medewerkers, zowel in het restaurant als bij de receptie.

Bij de receptie zijn medewerkers die perfect Nederlands spreken, en aan wie je alles kunt vragen bv over de bus en trein (met dank aan Javier!)

In de eetzaal staan de tafels wel dicht op elkaar als er niet buiten op het terras gegeten kan worden wanneer het te fris is, waardoor het gauw druk en rumoerig wordt. Het lekkere eten maakt overigens alles goed. Zelden gaan wij voor de 2e keer naar een hotel maar naar dit hotel gaan wij zeker nog eens.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Nautilus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Nautilus in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Nautilus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Nautilus scoort een 8.87 uit 10 op basis van 552 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: