Hotel Riu Nautilus

Heerst geen gezeligheid

Top hotel !!

Ad & Els
28-6-2018

Zeer vriendelijk personeel dat er alles aan doet om je in de watten te leggen !!

Zelfs de directeur komt informeren tijdens het diner of alles naar wens is.

Was jarig tijdens ons verblijf, tafel werd versierd en een fles bubbels werd erbij gezet.

Minder is wel dat de airco in de fitness ruimte veel te koud staat

( staat op ongeveer 15 graden met een buitentemperatuur van 30+)

Het handdoekje leggen nergens zo gek mee gemaakt dan hier, voor 07:00 uur zijn de beste plaatsen al voorzien van een handdoek,

Dit is iets wat de gasten zelf doen, echter wanneer iemand van het hotel enkele dagen bij de gereserveerde bedjes de handdoeken verwijderen is dit zo opgelost

Tophotel!

Ineke
17-6-2018

Echt een tophotel!zeer vriendelijk en hardwerkend personeel en daarbij wil ik nu eens ern waardering uitsprekend voor de koks. Ook de direkteur laat dagelijks zijn gezicht zien en maakt een praatje. De eetzaal is wat krap maar de obers doen zo ontzettend hun best om je een tafeltje naar je zin te geven! En het is prima te doen.Keuze van het buffet is grandioos. Wij hadden een suite met zeezicht en ik moet echt zeggen dat het een prachtige kamer was met mooi balkon. Ook de wifi werkt perfect. Dit hotel verdient alle.lif en een 10 als cijfer!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Nautilus voor je op een rij gezet:

Mooi hotel met enkele minpunten.

Denise
2-6-2018

Mooi hotel met prima locatie maar toch wat minpunten. We hadden een kamer in het hoofdgebouw wat erg gehorig was, je kon mee luisteren wat de buren vertelde. Het wc in de badkamer stond tussen twee wanden met een breedte van 60 cm wat me niet erg bevordelijk lijkt voor minder slanke mensen. De airco werkte maar op bepaalde tijden en was in de nachtelijke uren uitgeschakeld waardoor het tijdens het slapen erg warm werd. De kamer werdt iedere dag keurig schoongemaakt en ook de rest van hotel was het wat hygiene betreft top. In het restaurant kon je goed en uitgebreid eten alleen vond ik persoonlijk dat de tafeltjes erg dicht tegen elkaar stonden! Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam.

Uitstekend

wersim
21-5-2018

Kan enkel vermelden dat alles zeer goed was. Zowel infrastructuur, restaurant,kamers, ontspanningsmogelijkheden. Alles tip-top

Joke kuijsters
29-3-2018

Ik kan alleen maar niets dan goede dingen vertellen over dit hotel. Geweldig eten mooie kamers en zeer goede service aan de receptie en ook in het restaurant iedereen zeer vriendelijk wij kijken al uit naar de volgende keer groetjes van Frans en joke

Ondanks slecht weer prima vermaakt.

Loek
13-3-2018

Mooi hotel, goede ligging, heel schoon. Vriendelijk personeel en de buffetten uitstekend verzorgd.

komen ieder jaar, dus prima

lies
7-3-2018

geen kinderen onder de 18 jaar, dus heerlijk rustig

wij vonden alles goed

geweldig goed

antoon
6-3-2018

super de luxe hotel aan zee ,top service. uitmuntend goede grote bedden, super kamers .no kids .zeer goed restaurant ik kan alleen maar zeggen een dikke 10

A.van de Stadt-Hart
5-3-2018

Dit is een geweldig hotel. Fijne kamers, gemotiveerd personeel. Aan de boulevard het strand. SUPER.👍

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Nautilus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Nautilus in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Nautilus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Nautilus scoort een 8.88 uit 10 op basis van 557 reviews.