Hotel Riu Nautilus ****

Hotel Riu Nautilus ****

Hotel Riu Nautilus
8,9

541 reviews over Hotel Riu Nautilus in het Nederlands

Fijn gastvrij hotel met vriendelijk personeel

Peter, 27-1-2018

Mooie ligging aan de boulevard fijne kamers vooral de suites lekker eten vriendelijk personeel dat zijn talen spreekt waaronder nederlands.

Roggeman C., 21-12-2017

Overweldigend mooi, zeer vriendelijk personeel, alles zeer netjes, prachtige en lekkere buffet, lange wandelingen op de promenade in de zon, vele restaurantjes en terrasjes, zoning, echte aanrader !

Zo moest het overal zijn ...Super

Daniel, 17-12-2017

Moest ieder hotel zo zijn ,er bestond geen slechte vakantie

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Nautilus voor je op een rij gezet:

Super, dit hotel. Voor herhaling vatbaar.

Else Marie, 8-12-2017

Perfecte ligging aan de gezellige boulevard, dichtbij Torremolinos centrum en bij de haven van Benalmadena.

Heerlijk eten, heel gevarieerd, zowel het ontbijt als het avondeten. De bediening maakt er echt een feestje van.

Drinken bij het avondeten is redelijk geprijsd.

Ruime, schone kamers, moderne inrichting. Goede bedden. Veel kastruimte.

Erg vriendelijke medewerkers, zowel in het restaurant als bij de receptie.

Bij de receptie zijn medewerkers die perfect Nederlands spreken, en aan wie je alles kunt vragen bv over de bus en trein (met dank aan Javier!)

In de eetzaal staan de tafels wel dicht op elkaar als er niet buiten op het terras gegeten kan worden wanneer het te fris is, waardoor het gauw druk en rumoerig wordt. Het lekkere eten maakt overigens alles goed. Zelden gaan wij voor de 2e keer naar een hotel maar naar dit hotel gaan wij zeker nog eens.

fantastisch !

verzele, 28-10-2017

Zeer goede ligging aan de wandeldijk ,ruime kamer met veel opbergruimte , zeer goede inloopdouche ,lekker eten en zeer vriendelijk personeel het was onze vierde maal dat we er geweest zijn , dus meer moet ik je niet zeggen . We kijken er al naar uit voor de volgende keer .Enig minpunt is het handdoek leggen , er zijn nochtans genoeg ligstoelen .

Goed hotel met prima ligging! Veel te zien

Riedijk, 6-10-2017

Prima hotel voor de wat oudere mens. De rust staat centraal. Wi-Fi was perfect en muziek met oordopjes werkt prima. Wij houden nml wel van muziek. Ligging is gunstig aan de gezellige boulevard.

Vriendelijk behulpzaam personeel en schone kamers en prima buffetten.

Paar puntjes deze doorgegeven aan de receptie: aantal ligbedden zijn wel erg doorgezakt en aan vervanging toe. Paar keer geen schone glazen bij het diner. Regelen wel gelijk andere voor je.

Koffie vonden wij niet zo lekker. Gezien de prijs voor het hotel had er wel cappuccino bij het ontbijtbuffet inbegrepen kunnen zijn.

Tip: dagje Mijas , 1.65 pp enkeltje met de bus.

Echt een aanrader!

Prachtig

Prachtig, 6-10-2017

Uitstekend op alle vlakken.Hotel,eten en restaurant, omgeving,ligging. Veel mogelijkheden tot ontspannin. Geen enkele negatieve opmerking.En zeker ook het personnel. Want zij maken de reputtie van een hotel.

Na 12 jaar is het nog steeds een geweldig hotel

Huub Sampers, 24-9-2017

dat de service super is, het eten is super goed met elke avond heel veel keuze,

het personeel is zeer vriendelijk. de kamers zijn brandschoon en het is alleen voor volwassenen.de ligging is perfect direct aan het strand

Geweldig

Renato prins, 29-8-2017

Vriendelijk personeel {ned spreken }

Goed eten Gevarieerd

Lekker zwembad

Mooi fris Hotel

Geweldige accomodatie aan strand en boulevard

Albert Hendriks, 26-8-2017

van af 18 jaar en rolstoel vriendelijk ik kan alleen maar positief zijn beslist geen tegenvallers.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Nautilus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Nautilus in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Nautilus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Nautilus scoort een 8.85 uit 10 op basis van 546 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: