Hotel Riu Nautilus

557 reviews over Hotel Riu Nautilus in het Nederlands

Geweldig

Rody de jong
15-9-2018

Wij verblijven op dit moment in riu nautulis.

Wat een goed hotel is dit niet normaal.

Alles tot in de puntjes verzorgd.

Eten zo gevarieerd nergens anders zo goed meegemaakt.

Personeel is echt onwijs vriendelijk en behulpzaam van de receptie tot de schoonmaakster tot aan de poolboy aan toe.

Kamers iedere dag schoon nieuwe handoeken en schoon beddengoed.

Ben je hier voor het eerst dan komt de manager je gelijk groeten aan je tafel.

Kortom voor ons alleen maar lof voor dit hotel wij komen zeker terug.

Groetjes van fam de jong uit leiden.

Nico Pellikaan
9-9-2018

SUPER goed hotel. Alleen de animatie laat te wensen over.

Heel goed, vriendelijk personeel .

Cor
1-9-2018

In november veel ouderen. Hotel is ook alleen toegankelijk boven 18 jaar. Fijn en goed hotel, alleen HP mogelijk. Eten is fantastich

Preisdaler

Een fantastische lokatie, Bij mooi zandstrand

AS
18-8-2018

Mooie accommodatie, vriendelijk personeel.

Jonger volk dan in oktober, dus drukker

Lydia
17-8-2018

Is eigenlijk heel goed hotel voor minder mobiele mensen. Als je de weg weet, moet je geen trappen doen.

Het personeel is heel vriendelijk en men doet zijn best om alles naar wens te maken.

Het enige minpuntje is voor mij dat het toilet veel te klein ( laag) is. Vraag je een douche , omdat je niet meer in bad kan, dan regelt men dat onmdlk. De avondanimatie is perfect voor 50 +. Enige echte flamenco gezien van de locale bevolking. Prachtig.

Ik wil nog eens het personeel in de bloemetjes zetten.

Notities meer

Heerst geen gezeligheid

Top hotel !!

Ad & Els
28-6-2018

Zeer vriendelijk personeel dat er alles aan doet om je in de watten te leggen !!

Zelfs de directeur komt informeren tijdens het diner of alles naar wens is.

Was jarig tijdens ons verblijf, tafel werd versierd en een fles bubbels werd erbij gezet.

Minder is wel dat de airco in de fitness ruimte veel te koud staat

( staat op ongeveer 15 graden met een buitentemperatuur van 30+)

Het handdoekje leggen nergens zo gek mee gemaakt dan hier, voor 07:00 uur zijn de beste plaatsen al voorzien van een handdoek,

Dit is iets wat de gasten zelf doen, echter wanneer iemand van het hotel enkele dagen bij de gereserveerde bedjes de handdoeken verwijderen is dit zo opgelost

Tophotel!

Ineke
17-6-2018

Echt een tophotel!zeer vriendelijk en hardwerkend personeel en daarbij wil ik nu eens ern waardering uitsprekend voor de koks. Ook de direkteur laat dagelijks zijn gezicht zien en maakt een praatje. De eetzaal is wat krap maar de obers doen zo ontzettend hun best om je een tafeltje naar je zin te geven! En het is prima te doen.Keuze van het buffet is grandioos. Wij hadden een suite met zeezicht en ik moet echt zeggen dat het een prachtige kamer was met mooi balkon. Ook de wifi werkt perfect. Dit hotel verdient alle.lif en een 10 als cijfer!!!

Mooi hotel met enkele minpunten.

Denise
2-6-2018

Mooi hotel met prima locatie maar toch wat minpunten. We hadden een kamer in het hoofdgebouw wat erg gehorig was, je kon mee luisteren wat de buren vertelde. Het wc in de badkamer stond tussen twee wanden met een breedte van 60 cm wat me niet erg bevordelijk lijkt voor minder slanke mensen. De airco werkte maar op bepaalde tijden en was in de nachtelijke uren uitgeschakeld waardoor het tijdens het slapen erg warm werd. De kamer werdt iedere dag keurig schoongemaakt en ook de rest van hotel was het wat hygiene betreft top. In het restaurant kon je goed en uitgebreid eten alleen vond ik persoonlijk dat de tafeltjes erg dicht tegen elkaar stonden! Het personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam.

Uitstekend

wersim
21-5-2018

Kan enkel vermelden dat alles zeer goed was. Zowel infrastructuur, restaurant,kamers, ontspanningsmogelijkheden. Alles tip-top

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Nautilus in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Nautilus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.