We hebben een aantal aanbieders voor Tarifa voor je op een rij gezet:

Reviews over Tarifa

Authentieke binnenstad

Coralie
    27-5-2014

Echt een prachtige binnenstad omgeven door stadsmuren met talloze kronkelstraatjes. Het waaide helaas te hard waardoor de boten niet konden uitvaren. Gelukkig konden we een paar dagen alsnog dolfijnen bekijken en duiken. Dat was echt een hoogtepunt.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

sfeervol en noord-afrikaanse sfeer

arija
    10-4-2014

Tarifa is een sfeervol stadje en nét iets anders dan de andere plaatsen aan de zuidkust van Spanje. Het ligt op een plek waar twee winden samenkomen, dus het waait er altijd veel, maar de zon is scherp en heet. Leuke steegjes, restaurants, lekker eten en bier, mooie stranden en rijdt even het achterland in, de bergen in en het uitzicht over de kustlijn is adembenemend. De sfeer in het stadje is erg Noord-Afrikaans beïnvloedt en je vindt er de mensen die op de ferry naar Marokko wachten.

Gereisd Alleenreizend in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein dorpje met ongedwongen sfeer

Annemarie
    18-6-2012

Klein dorpje, met kleine bijzondere winkeltjes meest Marokkaans georienteerd. Het fort was niet duur maar door de verbouwing kon maar een klein deel bekeken worden. In Tarifa ligt ook het zuidelijkste punt van het Europese vaste land. Veel windsurfers hier vanwege de altijd aanwezige wind.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dichtbij Marokko, leuk!

Jacqueline
    10-7-2011

Wij hebben in Tarifa wat tijd op een leuk terrasje van een klein hotelletje doorgebracht en daarna zijn we op de plaatselijke kermis beland, wat erg gezellig was. Tot slot gingen we met een groep naar de boot in de haven van Tarifa voor een excursie walvisspotten, wat het hoofddoel van ons bezoek aan Tarifa was.

Aan boord bevonden zich naast de kapitein nog twee stuurmannen en een bioloog die zich de gehele bootreis bezighielden met het spotten van zeedieren. Wanneer we de haven uitvaren richting de Afrikaanse kunst, kunnen we Marokko al vrij snel zien liggen. Het vergt overigens 45 minuten varen alvorens de eerste dolfijnen worden gespot, maar vanaf dat moment worden het er steeds meer! Een waanzinnig mooi gezicht die dolfijnen die boven komen, soms met z'n tweeën tegelijk, en dan ook weer in de zee verdwijnen...Even na 20.00 nam het aantal dolfijnen dat rond onze boot verscheen af en zette de kapitein richting de haven van Tarifa. Het was een geweldig avontuur!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Het is het zuidelijkste puntje van Spanje

G.
    2-2-2011

Tarifa is een kleine stad die op het zuidelijkste puntje van Spanje ligt. De stad ligt aan de Costa de la Luz en de Straat van Gibraltar, tegenover de kust van Marokko (Afrika). Met mooi weer kun je de kust van Marokko zien. Afstand is ongeveer 14 km. Je kan met een veerboot van hieruit naar Tanger varen. Tarifa is een zeer geschikte plaats voor de observatie van vogeltrek, zoals die van roofvogels en ooievaars die de Straat van Gibraltar oversteken, in de lente en vooral in de herfst. Ook zeer populair is het spotten van walvissen en dolfijnen. Wij hadden pech deze dag was druilerig en zwaar bewolkt.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Tarifa scoort een 8 uit 10, op basis van 47 reviews