vakanties Tarifa

Reviews over Tarifa

Mooie en schone huisjes

Art,
    8-5-2016

Wij zaten in een chalet, beviel ons erg goed

Aan het strand veel mogelijkheden voor watersport

Het restaurant van de camoing beviel ons minder.

Je krijgt 30% korting als je op de camping zit maar liever hadden wat meer betaald en in een beter restaurant gegeten. Wel vriendelijke bediening

Prachtige locatie

Ton en Marjolein,
    23-3-2015

Appartement Molino el Mastral is een prachtige plek als je niet van drukte houdt en het gezellig vindt om dieren (zoals paarden, koeien, honden en katten) buiten om je heen te hebben.

Toen door slecht weer de electriciteit uitviel, werd er snel en goed geholpen om ons appartementje weer van stroom te voorzien.

De mensen zijn daar lief en aardig. Het uitzicht alsook de omgeving is prachtig groen. Bij de receptie heb je gratis Wifi.

Mooi hotel

Pascaledr,
    4-1-2015

Leuke hotel, bungalow idee met een klein terrasje voor elk huisje.

Prima plek, lekker rustig

Jasmijn,
    19-11-2014

We zijn helemaal tot rust gekomen bij Molino el Mastral. Schattige, sfeervolle witte huisjes met een fijn zwembad. We hebben een paar dagen van de rust genoten en daarna hebben we Tarifa nog bezocht, fietsen gehuurd en paard gereden. Een prima plek om te verblijven.

Mooie appartementen rond een binnenplaats (Dar)

karl,
    17-8-2014

Wonderschoon uitzicht vanaf het grote dakterras, fijne kamers, compleet ingericht.

Nederlandse bedrijfsvoering.

Zeer uitgebreide uitleg van de omgeving door Martine.

Tarifa scoort een 8 uit 10, op basis van 46 reviews