We hebben een aantal aanbieders voor Rincón de la Victoria voor je op een rij gezet:

vakanties Rincón de la Victoria

Reviews over Rincón de la Victoria

Het echte spanje

Anja
    12-1-2018

Het is een geweldige badplaats waar je je onder de Spanjaarden bevindt. Je krijgt zo echt de Spaanse cultuur mee en een aanrader voor visliefhebbers. Er worden geen toeristenprijzen gehanteerd erg goedkoop. Het is handig om een auto te huren want in de omgeving zijn erg veel authentieke dorpjes. Wandelen langs de boulevard is ook een aanrader.’ S avonds komen alle Spaanse families om op de boulevard te flaneren. Er wordt weinig Engels gesproken. Dichtbij marbella en fuengirola.

gewoon gaan!!

Wies van Gastel
    14-10-2014

Rincon de la Victoria is een typisch Spaans plaatsje waar het tourisme nog niet massaal aanwezig is. Grappig, want je bent in 'no time' juist op de plaatsen die je wel bezocht MOET hebben, bijv. Malaga, Granada, Cueva de Nerja en zelfs Sevilla is in principe prima te bereiken. dezandstranden zijn mooi, lang en schoon.

Gereisd Met partner in januari 2014

Rustig strand

Rianne
    22-5-2012

het plaatjes zelf is rustig. Het strand is ook rustig en de boulavard was eigenlijk nog een beetje saai. de mensen zijn er erg vriendelijk en je kan er heerlijk eten. ze spreken geen engels dus leer wat spaanse woorden of neem een boekje mee!!!!

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Leuk stadje met schitterend achterland.

Y. Muurling
    13-9-2011

Uitstekende bestemming voor famillies met kinderen i.v.m. strand. Heeft mooie mall, grote supermarkt. Aardig stadje. Weinig van stadje gezien, zat in villa in de bergen. Achterland is schitterend. Paar kleine witte dorpjes. Er zijn druipsteengrotten in het plaatsje zelf.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Rincón de la Victoria scoort een 8,6 uit 10, op basis van 17 reviews