vakanties Nerja

Reviews over Nerja

Fantastisch en wij komen volgend jaar weer terug

Ton en Marjo,
    1-12-2018

Voor de 2de keer een appartement gehuurd bij andaluz apartments in Nerja. Het voelt als thuiskomen. Patrick en Monique lossen al uw problemen op, als die er zijn, bij ons deed de tv-ontvanger een beetje vreemd. Maar dit werd gelijk opgelost door Patrick en Monique. Wij verbleven hier de gehele maand November en hebben al weer geboekt voor volgend jaar.

Fantastisch hotel.

A Oude Alink,
    28-11-2018

Wat een mooi hotel. Vriendelijk personeel. Heel schoon allemaal. Van de stoep tot bij het zwembad. De bar en het restaurant. Glimmende tegels in de gangen. Gezellige kamer. Goed én afwisselend eten.

Het hotel ligt centraal in Nerja. Je bent zo in het centrum met terrassen voor een hapje of een drankje.

Tja dit is onze tweede Riu, weer was het top.

Geweldig

Ellen,
    20-11-2018

Heel vriendelijk personeel, ze doen echt hun best het iedereen naar de zin te maken. Zo ook Leo van de animatie, wat een ontzettend aardige vent!! Drankjes, eten.. van alles voldoende, uitgebreid en prima! Alleen de wijn in het all-inclusief concept was niet echt lekker, maar de cava en sangria daarentegen weer wel!! Wel echte gin etc. geen rommel! Aan het strand met gras en palmbomen en wij hadden veel zon!!! Ook prima bedden. Kortom: reden genoeg om nog eens terug te gaan!!!

Het liefst ging je niet meer weg.

Jorden,
    20-11-2018

Dit is zo ongeveer het paradijs. Aardige mensen, geweldig klimaat, overweldigende natuur, schone stranden en heerlijk eten.

Een geweldig hotel we komen zeker nog eens terug!!

Lia van Gool,
    15-11-2018

Wij verbleven 04-11-2018 t/m 9 november in dit mooie hotel.

Een mooi studio op de begane grond wat top was, schuifdeur open en lekker op een ligbed in de zon bij het zwembad. Een stukje door de tuin, waar ook volop ligbedjes hup het strand op. We hadden all in en dat was perfect, lekker eten en drinken.

Ook een compliment voor de bediening, super en dat geld ook zeker voor animatie, deze vrolijke noot, altijd met een lach en zeker niet opdringerig, verdient ook een groot compliment.

Nerja scoort een 8,6 uit 10, op basis van 671 reviews