We hebben een aantal aanbieders voor Nerja voor je op een rij gezet:

vakanties Nerja

We hebben een aantal aanbieders voor Nerja voor je op een rij gezet:

Reviews over Nerja

aanrader

corien louter e/v van de polder,
    7-11-2018

Gezellig stadje, strand, winkels, restaurants alles op loopafstand. Als je actief wil zijn , kajakken, suppen, wandelen in een rivier, druipsteengrot (grootste van europa), zwemmen .vriendelijke bevolking, lekker klimaat.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Was een erg fijne vakantie!

Michel,
    18-10-2018

Gezellige badplaats, appartement in het centrum, prima ligging tov winkels en zee appartement eigenaren waren fijne mensen, alles was geregeld.

Klein nadeel was dat de afstand tussen appartement en het Burriana strand best groot was, maar via het centrum altijd een fijne wandeling.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Nergens zo leuk als in Nerja

Jacques,
    24-9-2018

Als je echt naar de Costa del Sol gaat, en je mag dan een bestemming kiezen langs de kustlijn van Nerja tot Fuengirola, kies dan voor Nerja vanwege de karakterestieke bouw en sfeer. Torremolinos is volgebouwd met de standaard accomodaties uit de Spaanse Touristen Industrialisatie die we ook kennen van het oude deel van Playa del Ingles. Nee neem de afslag bij Nerja en Torrox, meer eigen kleur en goed verzorgd stadje met een mooie beleving aan de Boulevard, Het Balcon de Europa. Stadje voor alle prijsklassen en veel aanbod van goede Horeca.

Gereisd met partner in september 2018

Nerja, een veelzijdig wit kuststadje!

Inge Huyghe,
    21-8-2018

Nerja is een mooi stadje aan de Costa del Sol, nog wat gevrijwaard van appartementen langs de kust, dit dankzij het feit dat de uitlopers van de Sierra Nevada tot daar lopen.

De buurt van het Balcon de Europa is heel mooi, met prachtig uitzicht over zee en de grillige kustlijn met mooie rotsformaties.

Heerlijk vertoeven ook 's avonds!

Nerja heeft qua stranden voor elk wat wils: van de drukke zandstranden met ligstoelen en andere voorzieningen, tot de rustige keistrandjes met hoge kliffen (liggen in een erkend natuurpark).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Vriendelijk, mooi en gezellig

Nelly Coolen,
    28-6-2018

Nerja is een vriendelijk, mooi en heel gezellig stadje, met vele restaurants, cafeetjes en natuurlijk heerlijke stranden. Heerlijk om door het centrum te slenteren met zijn vele leuke en betaalbare winkeltjes. Als je weer richting je accommodatie gaat kun je altijd nog in een van de winkeltjes een lekkere fles wijn of een biertje kopen om tot in de late uurtjes te kunnen genieten op je balkon of tuintje.

Gereisd met vrienden in juni 2018
Nerja scoort een 8,7 uit 10, op basis van 672 reviews