Hotel Las Chapas Palacio Del Sol

Hotel Las Chapas Palacio Del Sol

Hotel aan zeeWeer vandaag29°20°
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Las Chapas Palacio Del Sol voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Las Chapas Palacio Del Sol in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteit

Ron Hoogendoorn
2-8-2012

Dit Hotel is prima als je niet te veel verwacht. kamers netjes, omgeving zwembad, tuin enz. zeer netjes bijgehouden. Eten zeer divers maar matige kwaliteit. Receptie varieerd in vriendelijkheid. Toen we informatie over het stierenvechten vroegen, werden we zeer uitvoerig geinformeerd en te woord gestaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Nii voor 2de keer hervatbaar

Tessa Baetens
18-7-2010

We zyn 30-6-2010 geweest. Het eten was elke dag het zelfde we hadde maar 2 keer ryst in al die dagen da wy der waren al de andere dage hadde we pasta soms hadde we eens een soort van kipcorn , soms eens een hamburger , elke dag vis. het ontbyt was ook nii echt goe de spek was koud je moest het zelf opwarmen. Animatie was er totaal nii juist iedere avond bingo. Snacks geen sprake van. Je lag 900m van het strand je moet wel over een brug en een drukke baan. Er staat in den boek er is een centrum was er dus ook nii juist wa cafes en restaurants. De bar bediening was wel goed maar vanaf 11 uur moest je betalen en all in had je byna nix vn drank wnt je moest zelf sommige dranke betale. Het is wel mooi daar wnt we zyn heel vaak weg gegaan met de bus naar Fuengirola , Torremolinos , Marbella , Benemaldena. Kamers waren nii egt groot maar voldoet welvoor te slape en te wasse. De mense vn de receptie zyn vriendelyk.

Ik herhaal geen 2de keer hervatbaar
Gereisd Met oudere kinderen in juni 2010

Helemaal niet slecht

Robert
24-2-2010

Hmm volgens mij is er aardig wat verandert hier. Het hotel is helemaal niet zo slecht als hieronder staat. Wij waren er vorig jaar augustus en hebben een leuke vakantie gehad. Je moet wel realistisch blijven. Het is wat het is. Een eenvoudig hotel voor een goede prijs in een supertoffe maar dure omgeving. Marbella is echt een leuke stad met voldoende te doen. Las Chapas was de perfect uitvalsbasis voor ons om de omgeving te verkennen. Gewoon lekker er op uit trekken en niet de hele dag in je hotel gaan zitten.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aangenaam hotel met grote tuin!

familie stevens
16-2-2010

Het hotel ligt wel wat af van het strand, maar in een zeer groene omgeving. De hoteltuin is heel goed onderhouden, groot en biedt voldoende afkoeling & schaduw tijdens de warme zomerdagen. Ideaal voor kleine kindjes zoals mijn zoontje die telkens weer zijn zonnehoedje afsmijt :-) ! Het hotel ligt aan een grote baan maar die is afgeschermd door een grote glazen wand waardoor je eigenlijk geen last hebt van verkeerslawaai. Doordat dit hotel niet meer gloednieuw is zijn de kamers sober qua inrichting maar netjes en ruim. De keuken is eerlijk, geen gastronomie maar dat kan je niet verwachten van een 3-sterrenhotel. Kortom alles is in perfecte verhouding prijs/kwaliteit. Voor het hotel ligt een kleine arena die ze ook gebruiken voor (kinder)activiteiten, een echt Spaans gevoel. Ik kan dit hotel alleen maar aanraden voor families met kinderen & tieners die een goeie, betaalbare vakantie willen. groetjes

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Goede prijs/ kwaliteit!

fam. Kerkaert
1-2-2010

Met het lezen van de negatieve commentaren, zijn we uiteindelijk toch met een klein hartje vertrokken. Ter plekke bleek alles echter reuze mee te vallen. Prijs/ kwaliteit zit echt goed. Wij verblijven altijd in 3-sterren hotels en dit voldeed volledig aan onze verwachtingen.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

veel beter dan verwacht!

Fam Verkuijk
1-12-2009

Wij zijn in september in Las Chapas geweest en we hebben een heerlijke tijd gehad. De tuinen zijn ruim en er hangt een gezellige spaanse sfeer. Het hotel is niet nieuw maar dat gaf juist de sfeer die we zochten! Prima zwembad en het eten was ook goed. Ik geloof dat het één en ander veranderd is in dit hotel als ik de vorige comentaren zo lees.. Personeel was ook heel vriendelijk tegen ons en onze dochter van 4 heeft echt genoten van de ruimte.

nooit meer!!! het eten is zeer slecht!

loret
11-9-2009

de kamers zijn oud en de ruimte voor je kleren is zeer slecht. badkamer is oud en kranen zijn slecht en vies. het allerergste is het eten. het ontbijt is zeer slecht, niet gekoeld en keuze is er niet. we hebben het avondeten niet afgewacht en zijn elders gaan eten en na 1 dag naar een ander hotel gegaan om de vakantie voort te zetten, geef hier je geld niet aan uit als je op vakantie wilt gaan, het is ronduit zeer slecht

Gereisd Met partner in september 2009
2007

Wij zijn net terug uit Marbella, Het hotel was oud en niet

Marjolein
27-8-2007

Wij zijn net terug uit Marbella, Het hotel was oud en wordt niet goed schoongemaakt. Op sommige dagen werden de kamers eveneens niet schoongemaakt en toiletpapier moesten we zelf in de winkel kopen. De receptioniste was extreem onvriendelijk en de service is ronduit SLECHT. Men zou dit uit de vankantiegids moeten schrappen.

Gereisd Familie in Mon Aug 27 2007 21:02:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn net terug van Hotel Las Chapas 3 sterren

K.Hollands
28-7-2007

Wij zijn net terug van Hotel Las Chapas 3 sterren.Het is niet nodig de AI formule te nemen aangezien je in de directe omgeving voldoende en heerlijk kunt eten en drinken.De kamers en hotel zijn aan vernieuwing toe.Zwembad is prima maar verder geen poes-pas.Er is een kluis te huur voor kostbare spullen.Typisch een Hotel voor Spanjaarden zelf met iedere avond live muziek in het Spaans. Verder geen animatie.De golfbaan is niet goed wegens slecht onderhoud. Het strand ligt aan de overkant men moet een brug oversteken = 15 minuten lopen. Bedjes + parasol kosten 10 p.dag. Wel vervelend dat er de hele tijd mensen komen om spullen te verkopen of te masseren. Het is niet te vergelijken met de Resorts zoals in Turkije en Epypte.Bezoek met de bus van het hotel aan Marbella,is wel mooi evenals de de baai bij Puerto Banus.Wij hebben het er wel naar onze zin gehad.

Gereisd Met partner in Sat Jul 28 2007 16:56:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Bespaar jezelf een hoop geld, door hier niet naar toe te

Fatima
11-8-2006

Bespaar jezelf een hoop geld, door hier niet naar toe te gaan. Het is de achtien euro per nacht niet waard. We zijn beroofd door het personeel van het hotel, en uiteindelijk hebben ze niets gedaan voor ons. Geen extra service niets. Boek hier vooral niet naar toe het is een smerig hotel, met smerig eten en smerig personeel

Gereisd Anders in augustus 2006

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Chapas Palacio Del Sol in Marbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Chapas Palacio Del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.