• Type accommodatie

Reviews over Granada

Heerlijke dagen

Yvy
    12-4-2018

Alhambra is fantastisch . Maar ook de stad is zeker de moeite waard om een dag te wandelen. Loop langs het water omhoog en door de wijk terug, hotel Nh Victoria , heel vriendelijke mensen

Ook een ritje naar sierra necada is de moeite . Is het in de stad al lente, daar zit je ineens in de wintersport

Fantastisch, must see.

Sjaak Hoornick
    1-3-2018

Is een zeer mooie stad en omgeving, mits je goed kan lopen.

Het ' oude' Granada is zeker een bezoek waard met de nauwe straatjes met soms kinderkopjes.

Ga naar Alhambra, is eigenlijk een must see.

Heerlijke stad en nog prachtig aangenaam weer

Oskar
    21-11-2017

Aangename drukte en mix van locale bevolking en toeristen. Veel mooie oude gebouwen/cultuur. Daarnaast lekkere tapas/lunch/diner mogelijkheden.

De oude stad is vrij compact, dus met het mooie weer goed loopbaar.

Mooie stad

Tjerk van der Meulen
    17-8-2017

Stad met fije sfeer en leuke binnenstad. En natuurlijk het onevenaarbare Alhambra !

Leuk , modern hotel.

Peter
    23-7-2017

In de prachtige en zeer culturele stad Granada, hebben we een modern en top hotelletje gevonden. Goed ontbijten. Leuk en aardig personeel, en een zwembad op het dak terras met uitzicht op Granada en de bergen rondom. 15 minuten loopafstand van het ( lawaaivol) centrum. Grote parkeer plekken (betaald). Ik moet zeggen dat de beste maanden om naar Granada te reizen best wel april mei en september kunnen zijn ( in juli ver in de 40 graden!)

Granada scoort een 8,8 uit 10, op basis van 237 reviews