We hebben een aantal aanbieders voor Granada voor je op een rij gezet:

Reviews over Granada

Gemoedelijke sfeer, aanrader!

Ilse
    27-11-2018

We sliepen in een airbnb net buiten de stad met uitzicht op het centrum en de Sierra Nevada. Het is een hele chille stad om in rond te slenteren en te genieten van de Spaanse sfeer. Niet super groot, maar prima voor één dag. En niet te vergeten een bezoek aan het Alhambra.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet veel kunnen zien van Granada ivm Alhambra

Rowanne Smorenburg
    6-10-2018

Wij hebben een Granada bezocht in combinatie met Alhambra. Dit is niet aan te raden als je bijvoorbeeld vanuit Torremolinos komt. Bij excursies bieden ze dit vaak wel aan maar omdat Alhambra al groot en indrukwekkend is, kom je er niet aan toe om op je gemak Granada te bekijken. Het is dus beter om deze plaatsen apart te bezoeken.

Heerlijke dagen

Yvy
    12-4-2018

Alhambra is fantastisch . Maar ook de stad is zeker de moeite waard om een dag te wandelen. Loop langs het water omhoog en door de wijk terug, hotel Nh Victoria , heel vriendelijke mensen Ook een ritje naar sierra necada is de moeite . Is het in de stad al lente, daar zit je ineens in de wintersport

Gereisd Met partner in maart 2018

Heerlijke stad en nog prachtig aangenaam weer

Oskar
    21-11-2017

Aangename drukte en mix van locale bevolking en toeristen. Veel mooie oude gebouwen/cultuur. Daarnaast lekkere tapas/lunch/diner mogelijkheden.

De oude stad is vrij compact, dus met het mooie weer goed loopbaar.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Leuk , modern hotel.

Peter
    23-7-2017

In de prachtige en zeer culturele stad Granada, hebben we een modern en top hotelletje gevonden. Goed ontbijten. Leuk en aardig personeel, en een zwembad op het dak terras met uitzicht op Granada en de bergen rondom. 15 minuten loopafstand van het ( lawaaivol) centrum. Grote parkeer plekken (betaald). Ik moet zeggen dat de beste maanden om naar Granada te reizen best wel april mei en september kunnen zijn ( in juli ver in de 40 graden!)

Gereisd Met partner in juli 2017
Granada scoort een 8,5 uit 10, op basis van 239 reviews