• Type accommodatie

Slowakije

Reviews over accommodaties in Slowakije

Heel tevreden

Peter, 8-11-2017

Wij hebben voor de tweede keer voor deze vakantieplek gekozen. Drie jaar eerder waren we ook heel tevreden evenals dit keer.

Jaro en Sacha doen er alles voor om het ons naar de zin te maken. De plek is prima, maar zeker ook de accommodatie.

We hebben diverse plaatsjes bezocht en zijn sportief geweest. Zwemmen en vissen in de nabijheid. Ook op de ATB, die bij het arrangement hoorde, flink getrapt. Verder heerlijk gewandeld en met skiliften naar mooi uitzichten gegaan. dit keer ook het kasteel (deels ruïne) Spitsky bezocht wat ook de moeite waard was.

Ten slotte niet vergeten. Het kampvuur 's avond op de mooie dagen om ervaringen uit te wisselen, zelf gevangen vis te eten, de lekkernijen van het beheerdersechtpaar te proeven.

Fantastisch mooie plek met fijne mensen

Lieke, 20-8-2017

Op onze rondreis door Europa zochten we een camping in Slowakije. Wat een leuke camping dacht ik, knuffeldieren en paardrijden voor de kinderen, lekker zwembad, en s'avonds kun je mee eten. Maar wel een naturistencamping..... ach ja dat kunnen we ook wel een keer proberen! Het is ons super goed bevallen op Dobra Luka. Er hangt een hele fijne sfeer op de camping en de eigenaren zijn heel behulpzaam en vriendelijk. De kinderen vonden het heerlijk en wij ook! En we hebben ook heel wat voordelen ontdekt van het naturisme; geen was, geen geklooi in kleine douchehokjes en fijn zwemmen. Je kunt gewoon jezelf zijn. Het viel ons ook op dat iedereen heel relaxed en vriendelijk is. We hebben leuke mensen ontmoet en fijne gesprekken gehad tijdens de gezamenlijke maaltijden.

Ik zou zeggen; bij twijfel zeker doen!!

Verrassend leuke bestemming .

globetrotter, 10-4-2016
    Leuk en zeer goed hotel midden in de Stare Mesto . Enige minpuntje is misschien dat de kamers (te) donker zijn .

prachtig hotel.

bertvanholland, 6-1-2015
    Heel mooi hotel, dichtbij het oude stadscentrum, van alle gemakken voorzien. Hotel is voor mij doen erg luxe. Miste familiaire sfeer. Erg correct allemaal.
Slowakije scoort een 8 uit 10, op basis van 389 reviews