Sorteren

vakanties Slowakije

Reviews over accommodaties in Slowakije

super fijn vakantiepark in een heel mooie omgeving

Sandra
    15-9-2018

We hebben met ons gezin (leeftijd kinderen 6 en 8) een super vakantie gehad. De huizen op het park zijn ruim en schoon. De parkbeheerders Jaro en Sasha zijn zeer gastvrij. Meerdere keren per week werd 's avonds het kampvuur aangestoken. Naast het roosteren van worstjes organiseert Jaro voor de kinderen leuke activiteiten (o.a. schieten op bierblikjes). De omgeving van het park is rustig en het uitzicht op het Besenova meer prachtig. De kinderen kunnen zich prima vermaken in de speeltuin op het park. De omgeving en de natuur in de Liptov regio is prachtig. Je kunt er mooie wandelingen maken, maar daarnaast is er ook meer dan voldoende vertier voor de kinderen (Aquapark, Klimpark, Raften, Lasergamen, etc). Er zijn diverse leuke plekjes aan het meer om een middag te vertoeven. Het is ook zeker de moeite waard om naar de Hoge Tatra of het Slowaaks Paradijs te gaan.

Fantastisch!

Ineke
    18-8-2018

Super fijn ontvangst door de goed engels sprekende vriendelijke Viktor. Rustige camping gelegen net aan de rand van Martin, met prachtig uitzicht over de Tatras. Sanitair oogt oud maar is zeer schoon, warm water aanwezig en een keukentje waar je gebruik van mag maken. De camping is niet groot en zowel voor als achter loopt een weg, hier hebben wij geen last van gehad. De camping wordt veel gebruikt voor overnachtingen/kort verblijf. Een heerlijke plek om goed tot rust te komen en een super uitvalsbasis om de tatras te bezoeken. Je bent overal dichtbij. Supermarkt 5 minuten rijden.

Geen speel toestellen aanwezig, geen WIFI. Data ontvangst super goed.

Viktor is behulpzaam en weet veel over de omgeving!

Volgend jaar komen wij weer een paar dagen.

Verrassend leuke bestemming .

globetrotter
    10-4-2016

Leuk en zeer goed hotel midden in de Stare Mesto . Enige minpuntje is misschien dat de kamers (te) donker zijn .

prachtig hotel.

bertvanholland
    6-1-2015

Heel mooi hotel, dichtbij het oude stadscentrum, van alle gemakken voorzien. Hotel is voor mij doen erg luxe. Miste familiaire sfeer. Erg correct allemaal.