vakanties Slowakije

Reviews over accommodaties in Slowakije

helemaal top!

Gert Johan en Nelleke Rozema,
    4-11-2018

We hebben alweer, we waren hier 5 jaar terug ook, genoten van de omgeving, de accommodatie en de gastvrijheid van de parkbeheerder, Jaro en zijn gezin. Een wellicht wat onbekende regio maar erg veel te doen. Kom je terug op het kleine park dan is er voor wie dat wil de mogelijkheid om bij het kampvuur te zitten en te genieten van een lokale of ander drankje. Een echte aanrader.

om nog ns terug te keren!

reinier en astrid,
    7-10-2018

heerlijke open ruime plek met waanzinnig uitzicht! heel primitief maar prima schoon sanitair. super vriendelijke eigenaresse die goed duits spreekt. in het keukentje volop documentatie aanwezig om mooie routes te wandelen! de buren hebben schaapjes en het is heerlijk om hier te zijn!

Super locatie!

Fam Rozema,
    23-9-2018

Afgelopen augustus hebben wij hier voor de tweede keer vakantie gevierd. We gaan normaal gesproken nooit twee keer naar dezelfde plek dus dat zegt al een heleboel. De huisje liggen in een prachtige omgeving. Veel ongerepte natuur en prachtige uitzichten. Er is veel te doen voor gezinnen. (grotten, kastelen, steppen van de berg, rijden met een tank, warmwaterbronnen, watervallen).

Jaro en Sascha beheren het park. Ze zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om hun gasten een prettig verblijf te geven. Ze kennen de omgeving goed en hebben veel leuk tips voor uitstapjes die je niet op internet vindt.

In de avond maakt Jaro met regelmaat een kampvuur waar iedereen die wil gezellig samenkomt om de verhalen van de dag te delen. Onze kinderen vonden dit erg leuk. En genoten van het bakken (worstjes marshmallows) op het vuur.

De huizen zijn ruim. Wij waren met twee gezinnen in een acht persoons huis. We hadden meer dan voldoende ruimte.

super fijn vakantiepark in een heel mooie omgeving

Sandra,
    15-9-2018

We hebben met ons gezin (leeftijd kinderen 6 en 8) een super vakantie gehad. De huizen op het park zijn ruim en schoon. De parkbeheerders Jaro en Sasha zijn zeer gastvrij. Meerdere keren per week werd 's avonds het kampvuur aangestoken. Naast het roosteren van worstjes organiseert Jaro voor de kinderen leuke activiteiten (o.a. schieten op bierblikjes). De omgeving van het park is rustig en het uitzicht op het Besenova meer prachtig. De kinderen kunnen zich prima vermaken in de speeltuin op het park. De omgeving en de natuur in de Liptov regio is prachtig. Je kunt er mooie wandelingen maken, maar daarnaast is er ook meer dan voldoende vertier voor de kinderen (Aquapark, Klimpark, Raften, Lasergamen, etc). Er zijn diverse leuke plekjes aan het meer om een middag te vertoeven. Het is ook zeker de moeite waard om naar de Hoge Tatra of het Slowaaks Paradijs te gaan.

Fantastsiche mooie en ontspannen camping!

Koen en Erica,
    28-8-2018

Een fantastische sfeervolle boerencamping met zeer vriendelijke eigenaren! Voor de kinderen is er veel te beleven, zowel bij de dieren als in de speeltuin en de mooie zwemvijver. Goed sanitair, echter door de lange droogte (in heel Europa) was er af en toe weinig water, maar dat maakt kamperen ook weer echt kamperen!

Ruime plek voor onze vouwwagen, fantastisch uitzicht met de koeien- en schapenbellen op de achtergrond en regelmatig gezellig bezoek van de kippen en hanen.

Mooie omgeving, veel te doen binnen een goede reisafstand en lekker, zeer betaalbaar eten in leuke restaurantjes. En niet te vergeten de traditionele goulash bij het kampvuur bereidt door de eigenaren!

Kortom, een echte aanrader voor jong en oud!!