Sorteren

Reviews over accommodaties in Servië

Super campng

servie
    6-9-2016

Gelegen aan een natuurpark is dit een prima plaats om te genieten van rust, maar ook voor excursies in Fruska Gora. Zeer schoon sanitair, een compleet ingerichte keuken en vriendelijk personeel!

Een Oase in de regio!

tom
    25-6-2016

Minder geschikt voor tent; geweldig voor campers en caravans

Heel goed

Harry
    21-12-2015

Een vrij nieuwe camping aan de rand van een natuurgebied. Leuke boottocht, wandelingen en fietstochten te maken.

Sremska Mitrovica is een bezoek waard evenals de oude kloosters van Fruska Gora.

Super hotel, goede locatie, een aanrader!

Marianne Obradovic-Pot
    5-10-2015

Met 48 personen afgelopen weekend een stedentrip Belgrado gedaan.

Hotel Prag ligt in in de buurt van hotel Moskou, dus midden in t centrum. Het hotel is gerenoveerd, goede bedden, schoon, uitgebreid ontbijt en zeer deskundig, behulpzaam en vriendelijk personeel. Verschillende type kamers (de een wat groter als de ander) maar je komt niet in Belgrado om op de kamer te zitten. Echt een aanrader voor stedentrip in Belgrado ook met grotere groepen!

We komen zeker terug

Joanna
    25-6-2015

Camping Enigma is 2,5 Km van de snelweg af maar is makkelijk te vinden. Je heb er een prachtig uitzicht vanaf de camping