vakanties Reunion

Reviews over accommodaties in Reunion

Fantastisch hotel

Yvonne,
    3-4-2018

Hotel is zeer ruim opgezet, mooie ruime kamers.

Heerlijk uitgebreid ontbijt buffet, 3 restaurants een bar, zwembad, etc

Pracht hotel aan het strand

25-2-2016

Het hotel heet nu Relais de l'Hermitage. Het ligt op loopafstand van de Indische Oceaan, een stuk waar je wel mag zwemmen. Goed verzorgde kamers, ruim. Met uitkijk op het zwembad. Vriendelijk personeel. Wat je echt moet doen: snorkelen, de prachtigste vissen zwemmen vlak bij de kust. Mijn man is zelfs murenes en een koraalduivel tegen gekomen.

heerlijke vakantie

19-2-2016

Het hotel ligt prachtig, op loopafstand van het strand. Iedere ochtend heerlijk in de buitenlucht ontbijten. Mooi groot zwembad. De kamer was prima. En het is een prachtig eiland, met een nog actieve vulkaan, geweldige natuur. Echt een bezoek waard.

Goed hotel

31-8-2015

Stukje paradijs

Emiel& Sabine,
    9-10-2014

bleu margouillat was een tussenstop op onze huwelijksreis, zeer mooie kamer, prachtig uitzicht en zeer verzorgde menukaart.