Reunion

We hebben een aantal aanbieders voor Reunion voor je op een rij gezet:

vakanties Reunion

We hebben een aantal aanbieders voor Reunion voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Reunion

Pracht hotel aan het strand

25-2-2016

Het hotel heet nu Relais de l'Hermitage. Het ligt op loopafstand van de Indische Oceaan, een stuk waar je wel mag zwemmen. Goed verzorgde kamers, ruim. Met uitkijk op het zwembad. Vriendelijk personeel. Wat je echt moet doen: snorkelen, de prachtigste vissen zwemmen vlak bij de kust. Mijn man is zelfs murenes en een koraalduivel tegen gekomen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

heerlijke vakantie

19-2-2016

Het hotel ligt prachtig, op loopafstand van het strand. Iedere ochtend heerlijk in de buitenlucht ontbijten. Mooi groot zwembad. De kamer was prima. En het is een prachtig eiland, met een nog actieve vulkaan, geweldige natuur. Echt een bezoek waard.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed hotel

31-8-2015

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Stukje paradijs

Emiel& Sabine,
    9-10-2014

bleu margouillat was een tussenstop op onze huwelijksreis, zeer mooie kamer, prachtig uitzicht en zeer verzorgde menukaart.

Gereisd met partner in februari 2014

Erg mooi hotel! Buiten centrum, niet aan zee

dgrannetia,
    22-10-2012

Eigenlijk ben ik het helemaal eens met de laatste reactie voor mij. Wij hadden een huurauto waarmee we naar st Leu strand gingen, wat 5 min rijden is en genoeg parkeerplek. Daardoor geen last van dat het niet aan het strand ligt. Wel vanwege vele haaienaanvallen het laatste jaar niet kunnen surfen of zwemmen, maar daar kan het hotel niets aan doen. Ontbijt is erg goed, we hebben er verder niet gegeten. Kelonia de turtlefarm is er vlakbij, niet groot, maar echt de moeite waard!

Gereisd met partner in september 2012