Hotel Quinta Verde Sintra

Hotel Quinta Verde Sintra
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Verde Sintra voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Quinta Verde Sintra in het Nederlands

Fantastische locatie, vriendelijk personeel

M van der Maas
8-5-2016

Bedden, badkamer en home made ontbijt zeer goed. Prachtig uitzicht en zwembad. Geen koffie en thee op kamer is jammer. Ook geen horren.

Super locatie

Dick van Rooijen
15-9-2015

Echt een mooi een klein familie hotel. Eigenaren doen echt alles om het naar je zin te maken, zij hebben 4 hotelkamers en 5 appartementen, wij hadden een appartement.

Het appartement is zeer ruim, een grote slaapkamer met een wat kleinere woonkamer met een keuken. Elk appartement heeft een eigen terras met een zitje.

Het is heerlijk ontbijten op het terras naast het zwembad , met elke dag weer iets verrassends. Ook krijg je elke dag een vers geperst sapje uit haar eigen tuin, de tuin is overigens mooi aangelegd met een geweldig uitzicht.

Uitstekende Quinta en zeer gastvrij

Freek
15-8-2013

Uitstekende Quinta voor een verblijf in de buurt van Sintra. Prachtig uitzicht op Sintra in een rustige omgeving. De eigenares en haar familie zijn erg gastvrij en kunnen je elke dag van tips voorzien voor dagtrips in de regio. Uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel. Een aanrader.

Een echte aanrader!

Veerle Englebert
1-6-2013

Wat een prachtig , rustig gelegen Quinta!

Kamers zijn super schoon en knus,terras met een prachtig uitzicht op de in de verte gelegen palace de Pena en Moorish Castle.

Een heerlijk zwembad en ook is er evt voor de kleintjes een glijbaantje enz

Iedere morgen, wordt je door lieve Tina verwend met een heerlijk verzorgd ontbijtje,waar werkelijk niets aan ontbreekt. Tina of haar lieve man Eugene geven je allerlei tips waar je naar toe kunt gaan. Genoeg te zien in Sintra, voor strand bijv Estoril om vervolgens over de prachtig aangelegde boulevard naar Cascais te lopen! De trein vanuit Sintra is goed te nemen naar de zeer relaxte stad Lissabon. In deze streek van Portugal , zijn de mensen echt super vriendelijk! Na zo een drukke dag, kan je evt op afspraak met Tina sávonds eten op de Quinta zelf, ook weer een aanrader als je een romantische avond wilt! Kortom , een heerlijke plek om eens lekker tot rust te komen!

Prachtig!

Marian Roelofs
31-5-2013

De quinta ligt heel rustig en heeft een schitterend uitzicht op de bergen en Sintra in de verte. De verzorging en gastvrijheid is geweldig. De kamers zijn gezellig en schoon, met een zitje op het terras. In de mooi aangelegde tuin en bij het zwembad zijn veel lekkere plekjes om heerlijk te gaan zitten genieten.

Wij hebben hier 2 weken verbleven en het was heerlijk ! De service van Tina, familie en personeel is erg goed. Tips die je krijgt over wat er in de omgeving te doen is en restaurants kun je zeker van ze aannemen. Het is erg centraal gelegen ten opzichte van alle bezienswaardigheden en er zijn een hoop lekkere en leuke restaurantjes in de buurt. Verder is het ook niet ver rijden van het strand. De omgeving is echt prachtig. Er zijn nog aan paar kleine verbeterpuntjes te noemen: de Wifi-verbinding is traag en werkt alleen als je bijna in hun woonkamer zit, een droogrek op je terras, de douchestraal die erg zacht staat. Maar eigenlijk vonden wij het verder perfect ! Vooral het ontbijt was iedere dag weer een feest.

rustig netjes schoon

heer Smeltekop
2-7-2012

Mooi onderhouden met zwembad en ligstoelen. Mooie omgeving en alle bezienswaardigheden en dorpjes in de buurt. Korte rijafstand naar het strand en binnen een half uur met de auto in Lissabon

Rustig met panoramazicht

ChrisenLut
16-6-2012

Uitstekend gelegen voor wie rust zoekt. Eigen vervoer noodzakelijk. Zeer hulpvaardige familie (spreekt Engels en beetje Frans) die quinta uitbaat en hulpvaardig personeel (spreekt enkel Portugees). Voor wie uit de drukte wil zijn en toch dichtbij Sintra-Lissabon en voor wie houdt van verblijf op rustieke Portugese kamers met comfort. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Leuke quinta in een mooie omgeving!

Lydia Verkerk
17-3-2012

Je hebt wel een autootje nodig maar dan zit je ook overal vlakbij: schitterende stranden (waar je verse gegrilde vis kunt eten), mooie wandelroutes, genoeg cultuur en 30min van Lissabon. Lieve eigenaren, mooie quinta, heerlijke ontbijtjes (vers gebakken brood en eigen geperste sapjes). Echt een aanrader!!!

Paradijslijk mooi!

Angelique
6-6-2010

Wat een magnifique Quinta! De tuin was paradijslijk mooi! Iets voor een huwelijksreis! Wij waren er in mei en alles stond in bloei: rozen, kamperfoelie, jasmijn, noem maar op.... en op ieder plekje kwamen heerlijke bloemengeuren op je af! De kamer was heel erg smaakvol ingericht en heel belangrijk: heerlijk koel! De schoonmaak was dagelijks, het verse ontbijt was zeer smakelijk en gevarieerd, de eigenaren(Tina en Eugene) en hun zoon Andreo waren zeer aardig en hulpvaardig, maar ook het schoonmaakmeisje en Raquel die bediende waren heel lief! We hebben volop genoten!In de omgeving zijn veel mooie plaatsen om te bekijken en om van te genieten. Het natuurgebied rond Sintra is heel erg mooi. We zijn ook een dag met de trein naar Lissabon geweest en hebben ons rond laten rijden met tram 28. Wat een ervaring!

Mijn partner en ik hebben al heel wat moois gezien maar dit sloeg alles! Wat een heerlijke plek!

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Verde Sintra in Sintra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Verde Sintra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quinta Verde Sintra scoort een 9.23 uit 10 op basis van 12 reviews.