Reviews over accommodaties in Peru

Prachtig hotel

Kevin
    13-1-2018

Heerlijk hotel met prachtige binnenplaats

Een hele leuke accommodatie in het centrum

Simone
    13-1-2018

Een mooie accommodatie in het centrum. Alles op loopafstand. Super vriendelijk personeel en heerlijk eten iedere dag. De kamers zijn mooi en netjes ingericht.

FRED VAN STRALEN
    27-9-2017

Ik ben al een tijdje donateur van het Ninos Hotel, en de kinderen, en wilde het nu wel eens zelf bewonderen,wat een prachtig hotel !!

Stukje authentiek Peru in buitenwijk van Lima

Tino Lage Venterink
    24-4-2017

Ontvangst was hartelijk!! De combinatie Guadalupe en Joop is voor Nederlanders een gouden. Schone kamers, Peruaanse vriendelijkheid en een warmbloedig gezelschap. Dit met een meer dan goed ontbijt. Alles is mogelijk bij Joop en Guadalupe, ze denken graag met je mee. De korte route naar het vliegveld is praktisch gezien zeer handig. Kortom, de perfecte afsluiting van mijn enerverende reis in en door Peru.

Knus hotel

Liseth
    14-4-2017

Ik vond het gezellig, en een hele vriendelijke ontvangst.

Kamers sober, maar netjes en ze voldoen aan wat je verwacht. Goed bed, goede douche en alles schoon.

Ontbijt keurig verzorgd.