vakanties Panama

Reviews over accommodaties in Panama

Fantastisch hotel met een Top Service!

Reech, 2-6-2016
    Onze vakantie op dit eiland was geweldig. Een super leuk hotel met een geweldige locatie en een rustige omgeving. Kamer zijn heel schoon en voorzien van airconditioning en warm water. The hosts are wonderful people! Heel behulpzaam, echte Toppers! Ontbijt en diner heerlijk, we kwamen helemaal niks tekort! Ik mis de pannekoeken en de overheerlijke cocktails. De sfeer was van meet af aan prima! Duikschool om de hoek met een hele goede leraar Alex (echt een aanrader!). Met de boot kun je varen naar prachtige baaien om te snorkelen. Mooie stranden zoals Starfish Beach en Zapatilla zijn zeker een aanrader om te bezoeken. Ik zou er zo weer naartoe willen gaan!!

Geweldig

Erna, 8-3-2015
    Deze maand verbleven wij een aantal nachten in hotel Bocas del Mar. Het boutique hotel bestaat uit een aantal bungalows die werkelijk prachtig zijn met uitzicht op een sprookjesachtige baai. Het hotel heeft een prima out door restaurant met een Europees georienteerde keuken. Geen wonder omdat het hotel Belgisch management heeft. Er is van alles te doen: van kajakken tot boottrips naar "bounty stranden" of relaxen aan een van de zwembaden. Hotel Bocas del Mar is een echte toplocatie waar je rust, ontspanning en outdoor uitstekend kunt combineren. Een echte aanrader!
Panama scoort een 8,2 uit 10, op basis van 86 reviews