Panama

Reviews over accommodaties in Panama

Geweldig

Erna,
    8-3-2015

Deze maand verbleven wij een aantal nachten in hotel Bocas del Mar. Het boutique hotel bestaat uit een aantal bungalows die werkelijk prachtig zijn met uitzicht op een sprookjesachtige baai. Het hotel heeft een prima out door restaurant met een Europees georienteerde keuken. Geen wonder omdat het hotel Belgisch management heeft. Er is van alles te doen: van kajakken tot boottrips naar "bounty stranden" of relaxen aan een van de zwembaden. Hotel Bocas del Mar is een echte toplocatie waar je rust, ontspanning en outdoor uitstekend kunt combineren. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in maart 2015

Geweldig

Brouwers,
    9-2-2015

Wij hebben geweldige dagen gehad met onze familie in het Playa Bluff Lodge. De lodge is eigendom van een zeer gastvrij Nederlands stel met jonge kinderen. Rondom de lodge is een mooie tuin met veel dieren (oa kaaimannen). Aan de voorkant van de lodge is een klein open restaurant waar wij ook ons ontbijt opgediend kregen. Het bijbehorende zwembad is niet groot maar netjes en perfect voor kinderen. De B&B bevindt zich helemaal aan het einde van het eiland waardoor het erg rustig is op het strand voor de B&B. Het is een perfecte locatie als je van rust en een mooie natuur houdt.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

" Be Happy"

J Noordeloos,
    7-10-2014

Wij kwamen aan met de Panama Railroad aan in Colon. Hier werden wij gehaald keurig op gehaald. " Bambu Guesthouse" ligt op een prachtige plek bovenop een heuvel .Schitterend uitzicht! De achtertuin grenst aan het Nationaal Park Porto Bello. Wat wil je nog meer.! Sandra en Bert zijn erg gastvrij. Ontbijt, lunch of diner, je zegt het maar.

Gereisd met partner in maart 2014

Heerlijk hip 5 sterren hotel

Yordy Oertel,
    18-9-2014

Na onze reis wilden we eindelijk een beetje ontspannen. De laatste paar dagen hebben we heerlijk in het hotel geslapen.

Gereisd met partner in april 2014

Fantastische sfeeraccommodatie in Panama City!

Hoppenbrouwers,
    9-4-2014

Na onze cruise vanuit Colon hebben we drie nachten gelogeerd in Dos Palmitos. Het verblijf hier was zeer aangenaam. Zowel de kamers als de algemene ruimtes zijn erg proper en van alle gemakken voorzien. De Nederlands sprekende gastvrouw deed er alles aan om het ons naar de zin te maken en regelde voor ons een 'excursie op maat'; ook konden we elke ochtend aangegeven wat onze wensen waren t.a.v. het ontbijt. Ook gaf zij ons goede tips t.a.v. het gebruik van de taxi's, de bezienswaardigheden en waar er betere restaurants te vinden zijn. Kortom een warm ontvangst in huiselijke sfeer in dit mooie land.

Gereisd met partner in april 2014