Camping Terrassencamping Ossiacher See

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°2°
Camping Terrassencamping Ossiacher See
7,4

222 reviews over Camping Terrassencamping Ossiacher See in het Nederlands

Heerlijke vakantie in de natuur

Bianca Deiling, 14-12-2017

Heerlijke camping. Vanuit je accomodatie op loopafstand naar de ossiachersee. Veel te zien en te doen in de prachtige omgeving. Van touroperator heb je een Nederlandse contactpersoon. Bij hem of haar kun je altijd terecht mocht het nodig zijn. Echt genoten met onze kinderen van 10 en 13 jaar. De wifi is trouwens zeer slecht. Alleen in en rondom het restaurant verbinding. Gelukkig kunnen we ons zelf prima vermaken en eerlijk gezegd tien dagen zonder/minder wifi en tijd en aandacht voor en met elkaar was heerlijk

Een hele fijne camping prachtige ligging

Sjoerdje de vries van der giessen, 25-9-2017

Een mooie camping met grootte plaatsen. Super ligging aan het meer .vriendelijk personeel. Alles wordt netjes onderhouden.

Kwaliteitscamping bij bergen en meren

Jan Hofsteenge, 24-9-2017

De ligging, het restaurant!

Redelijk meer niet, komen niet meer terug

roersma60, 20-9-2017

Ontvangst op de camping was niet bijzonder vriendelijk.

We konden een plekje gaan zoeken maar er werd ons 4 keer verteld dat we dat wel lopend moesten doen, 1 keer vertellen was wel voldoende geweest en de toon was niet wat je noemt vriendelijk. Wij hebben onze hond mee op vakantie en dat houdt op deze camping in dat je op maar een klein deel van de camping mag staan en met je trouwe vriend niet over de camping mag lopen buiten dit gedeelte.

Dit hebben wij ervaren als een nadeel.

Sanitair was voldoende maar wat een onzin dat je op bepaalde tijden hiervan helemaal geen gebruik kunt maken omdat er dan schoongemaakt wordt.

Overigens wel gewoon gedaan en nooit een schoonmaker gezien op die tijden.

Slagboom op de camping is tussen 13.00 en 15.00 uur dicht, dit had je vroeger bijvoorbeeld in Italië ook echter stapt men daar van dit gedoe af. Kom je echter met je caravan of tent aan op dit tijdstip dan mag je wel doorrijden (beetje raar) zeker omdat het om campingrust gaat zoals men zegt.

Hele fijne camping

Anne, 8-9-2017

Voor derde keer naar deze camping geweest. Wederom goed heb. Toiletgebouwen nog steeds goed. En wordt vaak genoeg schoon gemaakt en is de ene dicht kan je altijd naar de andere. Weer mooie terassenplaats gehad. Personeel is vriendelijk. Omgeving is ook super! Wij komen hier volgend jaar weer terug!

Mooi gelegen camping in een prachtige omgeving!

Fam. Vos, 26-8-2017

De camping is mooi gelegen met uitzicht over het meer. Personeel van de camping mag wel iets vriendelijker zijn, voelde ons niet echt welkom.

Wij hadden een caravan van een Oostenrijkse maatschappij genaamd Gebetsroiter gehuurd en deze caravans zijn super!! Ook een zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Dat is echt een aanrader.

Het restaurant heeft een goede keuken. Wij vonden het gezelliger om buiten te eten, binnen is het naar onze mening niet gezellig, oogt een beetje als een kantine.

Wij waren er de laatste 2 weken van juni en een nadeel was dat in deze weken de vaste accommodaties verhuurd worden aan schoolgaande jeugd voor schoolkamp, wat de nodige onrust met zich meebrengt. Wij hebben geen hekel aan jeugd en leven op een camping maar zo'n 80 tot 100 jeugdigen op een kluitje vonden iets te veel.

Maar buiten deze weken lijkt het ons een prima camping en zouden we zeker nog een terug gaan.

Prima!

Wendy Zwerver, 25-8-2017

Mooi gebied, veel te doen. Kids hebben heerlijk gezwommen in het meer. Restaurant is netjes en er zijn heerlijke pizza's! Camping is prima! Bedden in de sta caravan waren echt aan vervanging toe. De rest erg basis maar je moet zelf wat van je vakantie maken en ligt niet alleen aan een camping. Wij komen zeker nog eens terug.

Zeer goede camping, prachtige omgeving

Fam. Vrijburg, 14-8-2017

Wij waren sinds 2010 niet meer op deze camping geweest. Nu waren we met de caravan vanuit Griekenland op de terugweg naar huis en wilden we nog een dag of drie naar de Ossiacher See. We werden zeer gastvrij ontvangen door de campingbaas, de eigenaren van het restaurant en het personeel. We hadden een prachtige terrasplaats met vrij uitzicht over de Ossiacher See en omgeving. De kinderen hadden binnen een mum van tijd een grote groep vrienden om zich heen. Het Sanitair is netjes. De inrichting van het restaurant is helaas wat kantine-achtig, maar de bediening is zeer goed en vriendelijk en het eten is heel goed. Wij komen hier zeker weer terug.
Josef, Eigentümer, 20-8-2017
Danke für die tolle Bewertung. Wir versuchen immer was Neues und für die Gäste Interessantes zu investieren. Unser Restaurant ist sehr groß und wir versuchen, eine angenehme Atmosphäre zu gestalten. Kommen Sie mal wieder, ich freue mich auf einen Frühschoppen im Lokal.

Geweldig

Rianne, 10-8-2017

Alles was goed, een fijne camping aan een prachtig meer en een heel gezellig dorpje.

net niet....

Roseliek, 10-8-2017

Wij hebben een caravan gehuurd van Gebetsroither. De caravan ziet er prima uit, hartelijk ontvangst door Fritz en Gertie vd organisatie. Rustige, best ruime plek, uitzicht is waardeloos. We zien enkel andere caravans en stacaravans. Er is weinig speelgelegenheid voor kleine kinderen. Sanitair is netjes verzorgd, maar wel achterhaald. Er is een mogelijkheid om de familien kabine (ruimte met toilet, douche en 2 wasbakken) te huren. Fijn als je dat doet, maar als je dat niet doet zijn er nog maar heel weinig toiletten en douches beschikbaar (2 familien kabinen voor ons stukje camping) Hierover verteld aan de eigenaar, die geen enkele interesse toont. Wat een onbeschofte man! Ook andere personeelsleden doen hun werk, maar ik heb me geen moment Gast gevoeld.

Het meer is fijn, de mogelijkheden om op het strand te zijn minimaal, het is klein en hierdoor heel erg druk.

Restaurant ziet er ontzettend ongezellig uit. Eten is ook af te halen.

Josef, Eigentümer, 20-8-2017
Schade, daß unser Gespräch für Sie so negativ war. Unsere 5 Spielplätze werden immer erneuert und sind eigentlich nicht zu wenig. Die 5 großen Sanitäranlagen und 4 Sanitärhäuschen sind am ganzen Platz verteilt. Natürlich kann es trotzdem in der Hochsaison zu Stau kommen. Danke für Ihre Anregungen, wir werden weiter investieren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassencamping Ossiacher See in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassencamping Ossiacher See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Terrassencamping Ossiacher See scoort een 7.4 uit 10 op basis van 233 reviews.