Camping Terrassencamping Ossiacher See

• Onvoldoende: 1 - 5

Heel teleurstellend en onprofessioneel

Corine vH
14-7-2018

De ontvangst was heel onvriendelijk en zo ook de man in de supermarkt die snauwde dat er daar en in het restaurant alleen!!! met cash betaald kan worden. Wij verbleven in een Fiji Mobil Home van touroperator en dit is de laatste keer dat we hier gebruik van maken. Bij aankomst kon de toiletdeur niet open, was de inventaris vies en incompleet en het matras op het ‘tweepersoonsbed’ was zo slecht dat er niet met plezier naar bed werd gegaan en we er ongemakken aan over hebben gehouden. Het woord comfort kennen ze niet in deze ‘hokken’. We hebben niet op de camping gegeten omdat het net een kantine leek, heel ongezellig en onpersoonlijk! Ondanks de mooie ligging aan de Ossiacher See, komen wij hier niet meer terug.

Het is een camping voor jong en oud. Ik ben er zelf deels opgegroeid en veel mensen verklaren ons voor gek dat we er al 20 jaar komen. Maar na 5 jaar worden ze zelf gehuldigd omdat ze er ook al voor de 5e keer komen. De camping plekken zijn ruim opgezet. Het sanitair wordt dragelijk schoon gemaakt. Het meer is heerlijk om af te koelen tijdens de warme zomers en het water is het schoonste meer in de omgeving aangezien het het reserve drink water is. Het eten in het restaurant is sinds 2 jaar echt super! Het is een erg prettige camping en een aanrader voor iedereen! ik kan er nog veel meer over vertellen maar het beste is om het zelf te ervaren.

Zeker voor herhaling vatbaar!

sb
30-4-2018

Heerlijke camping aan de Ossiachersee.

Geweldige camping

J.C.Brouwer
28-4-2018

Prachtige camping aan het meer. Ga eerst naar de plaats kijken, wil je onder of boven staan. Boven een prachtig uitzicht over het meer. Beneden zo het heerlijke

water in. Wel weer verder van het sanitair. Heerlijk restaurant en bar. Leuke winkel.

Heerlijke vakantie in de natuur

Bianca Deiling
14-12-2017

Heerlijke camping. Vanuit je accomodatie op loopafstand naar de ossiachersee. Veel te zien en te doen in de prachtige omgeving. Van touroperator heb je een Nederlandse contactpersoon. Bij hem of haar kun je altijd terecht mocht het nodig zijn. Echt genoten met onze kinderen van 10 en 13 jaar. De wifi is trouwens zeer slecht. Alleen in en rondom het restaurant verbinding. Gelukkig kunnen we ons zelf prima vermaken en eerlijk gezegd tien dagen zonder/minder wifi en tijd en aandacht voor en met elkaar was heerlijk

Een hele fijne camping prachtige ligging

Sjoerdje de vries van der giessen
25-9-2017

Een mooie camping met grootte plaatsen. Super ligging aan het meer .vriendelijk personeel. Alles wordt netjes onderhouden.

Kwaliteitscamping bij bergen en meren

Jan Hofsteenge
24-9-2017

De ligging, het restaurant!

Redelijk meer niet, komen niet meer terug

roersma60
20-9-2017

Ontvangst op de camping was niet bijzonder vriendelijk.

We konden een plekje gaan zoeken maar er werd ons 4 keer verteld dat we dat wel lopend moesten doen, 1 keer vertellen was wel voldoende geweest en de toon was niet wat je noemt vriendelijk. Wij hebben onze hond mee op vakantie en dat houdt op deze camping in dat je op maar een klein deel van de camping mag staan en met je trouwe vriend niet over de camping mag lopen buiten dit gedeelte.

Dit hebben wij ervaren als een nadeel.

Sanitair was voldoende maar wat een onzin dat je op bepaalde tijden hiervan helemaal geen gebruik kunt maken omdat er dan schoongemaakt wordt.

Overigens wel gewoon gedaan en nooit een schoonmaker gezien op die tijden.

Slagboom op de camping is tussen 13.00 en 15.00 uur dicht, dit had je vroeger bijvoorbeeld in Italië ook echter stapt men daar van dit gedoe af. Kom je echter met je caravan of tent aan op dit tijdstip dan mag je wel doorrijden (beetje raar) zeker omdat het om campingrust gaat zoals men zegt.

Hele fijne camping

Anne
8-9-2017

Voor derde keer naar deze camping geweest. Wederom goed heb. Toiletgebouwen nog steeds goed. En wordt vaak genoeg schoon gemaakt en is de ene dicht kan je altijd naar de andere. Weer mooie terassenplaats gehad. Personeel is vriendelijk. Omgeving is ook super! Wij komen hier volgend jaar weer terug!

De camping is mooi gelegen met uitzicht over het meer. Personeel van de camping mag wel iets vriendelijker zijn, voelde ons niet echt welkom.

Wij hadden een caravan van een Oostenrijkse maatschappij genaamd Gebetsroiter gehuurd en deze caravans zijn super!! Ook een zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw. Dat is echt een aanrader.

Het restaurant heeft een goede keuken. Wij vonden het gezelliger om buiten te eten, binnen is het naar onze mening niet gezellig, oogt een beetje als een kantine.

Wij waren er de laatste 2 weken van juni en een nadeel was dat in deze weken de vaste accommodaties verhuurd worden aan schoolgaande jeugd voor schoolkamp, wat de nodige onrust met zich meebrengt. Wij hebben geen hekel aan jeugd en leven op een camping maar zo'n 80 tot 100 jeugdigen op een kluitje vonden iets te veel.

Maar buiten deze weken lijkt het ons een prima camping en zouden we zeker nog een terug gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassencamping Ossiacher See in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassencamping Ossiacher See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Terrassencamping Ossiacher See scoort een 7.43 uit 10 op basis van 237 reviews.