Camping Terrassencamping Ossiacher See

WebsiteLink naar website
Camping Terrassencamping Ossiacher See
7,5

Terrassencamping Ossiacher See ligt direct aan het meer en is daardoor een ideale kampeerbestemming. Zoek je afkoeling op warme dagen, dan ben je zo bij het meer voor een frisse duik. Terrassencamping Ossiacher See (Karinthië) heeft een goed restaurant en grote sanitairgebouwen. De watervallen bij de Tscheppaschlucht zijn zeer indrukwekkend.

231 reviews over Camping Terrassencamping Ossiacher See in het Nederlands

Een jaarlijkse reis waard om te ontspannen

Anneke Hofsteenge
11-9-2018

Prachtige camping met een uitstekend restaurant. Daarnaast veel mogelijkheden voor uitstapjes met de Kärnten Card. Fietsmogelijkheden zowel rond der See en omgeving maar maar ook met de bus naar Tarviso (Italie) of Spital an der Drau Gratis met de Erlebnis Card ( deze is gratis te krijgen op de camping) en dan terug fietsen naar de camping. Nagenoeg vlak of lichtaflopend. Het klimaat is bijna subtropisch. Vanaf medio juni heeft het water in de Ossiacher See een temperatuur van 20-24 graden

Heerlijk zwemwater. Vriendelijk personeel op de camping, winkel en restaurant.

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar

Bert
        26-8-2018

Locatie en omgeving zijn geweldig. Camping is wel hutje mutje. Plek op veldje was net ruim genoeg voor vouwwagen + auto.

Sanitair is redelijk, maar erg krap om met 1 kind te kunnen douchen. Het familiesanitair was de gehele 2 week gesloten en kun je apart reserveren. Ook het aantal douches en toiletten is beperkt voor het aantal plekken.

Het restaurant is prima voor een eenvoudige maaltijd. De winkel heeft ruim assortiment, maar prijzig. Het personeel op de camping straalt geen enthousiasme uit. Bij de kassa in de winkel wordt niet vriendelijk goedemorgen gezegd. Bij aankomst niet vragen hoe de reis was maar gelijk zakelijk. Tussen 13 en 15u kun je de camping niet op/af ivm middagrust. Erg vervelend als je de auto vergeten bent buiten te zettenof boodschappen hebt. Beetje ouderwets en personeel rijdt wel rond op dit tijdstip.

Animatie niet teveel van voorstellen. Elke week zelfde programma. Voor dit geld echt meer verwacht.

Met twee pubers en een bijna tiener en mijn vrouw 4 nachten doorgebracht op deze camping. Als je van (berg)wandelingen en rust houd... een goede camping. Standplaatsen zijn groot genoeg voor caravan, auto en bijzettentjes.

Goed restaurant met redelijke prijzen. Sanitair: schoon en goed. Personeel is vriendelijk. Zwemmen in het meer is lekker. Helaas geen zwembad.

Ik heb me goed vermaakt. Helaas mijn twee pubers niet. Die vonden er werkelijk niets aan.

toch een aanrader. Schappelijke prijzen. Kunt in de winkel en restaurant niet pinnen !!!

Tussen 13:00 en 15:00 kun je met de auto het terrein niet op of af.

Kom hier misschien nog wel eens terug maar niet met mijn pubers.

Prachtige camping

A.Hofsteenge
        4-8-2018

Het is een terrassencamping die goed is gelegen aan de zuidoever -direct- aan de Ossiacher See. Watertemperaturen in juni ca 22-24 graden. Ruime plaatsen van 80 -100 m2 waardoor een prachtig uitzicht over het meer en op de Gerlitzen. Op de camping aanwezig een supermarkt, goed restaurant, een bankomat, 5 grote sanitair gebouwen een scala aan recreatiemogelijkheden op de camping en in de omgeving. Binnen een rijafstand van ca. 1 uur ben je in de Hohe Tauern, de Villacher Alpenstrasze of de Nockalmstraße. Ruime wandel-wander-mogelijlheden in en op de bergen.

Nooit meer naar terrassen camping ossiacher see

Fam Koster
        3-8-2018

Dit moet een hondvriendrlijke camping zijn niet dus je mag een pad lopen en moet zo snel mogelijk van de campimg af zijn. Je mag voor de rest nergens komen met je hond. Wil je met je hond zwemmen nergens in de buurt mag je in het water met je hond. Voor ons dus eens maar nooit meer naar deze camping personeel erg onvriendelijk en campingwinkel erg duur

Heel teleurstellend en onprofessioneel

Corine vH
        14-7-2018

De ontvangst was heel onvriendelijk en zo ook de man in de supermarkt die snauwde dat er daar en in het restaurant alleen!!! met cash betaald kan worden. Wij verbleven in een Fiji Mobil Home van touroperator en dit is de laatste keer dat we hier gebruik van maken. Bij aankomst kon de toiletdeur niet open, was de inventaris vies en incompleet en het matras op het ‘tweepersoonsbed’ was zo slecht dat er niet met plezier naar bed werd gegaan en we er ongemakken aan over hebben gehouden. Het woord comfort kennen ze niet in deze ‘hokken’. We hebben niet op de camping gegeten omdat het net een kantine leek, heel ongezellig en onpersoonlijk! Ondanks de mooie ligging aan de Ossiacher See, komen wij hier niet meer terug.

Het is een camping voor jong en oud. Ik ben er zelf deels opgegroeid en veel mensen verklaren ons voor gek dat we er al 20 jaar komen. Maar na 5 jaar worden ze zelf gehuldigd omdat ze er ook al voor de 5e keer komen. De camping plekken zijn ruim opgezet. Het sanitair wordt dragelijk schoon gemaakt. Het meer is heerlijk om af te koelen tijdens de warme zomers en het water is het schoonste meer in de omgeving aangezien het het reserve drink water is. Het eten in het restaurant is sinds 2 jaar echt super! Het is een erg prettige camping en een aanrader voor iedereen! ik kan er nog veel meer over vertellen maar het beste is om het zelf te ervaren.

Zeker voor herhaling vatbaar!

sb
        30-4-2018

Heerlijke camping aan de Ossiachersee.

Geweldige camping

J.C.Brouwer
        28-4-2018

Prachtige camping aan het meer. Ga eerst naar de plaats kijken, wil je onder of boven staan. Boven een prachtig uitzicht over het meer. Beneden zo het heerlijke

water in. Wel weer verder van het sanitair. Heerlijk restaurant en bar. Leuke winkel.

Heerlijke vakantie in de natuur

Bianca Deiling
        14-12-2017

Heerlijke camping. Vanuit je accomodatie op loopafstand naar de ossiachersee. Veel te zien en te doen in de prachtige omgeving. Van touroperator heb je een Nederlandse contactpersoon. Bij hem of haar kun je altijd terecht mocht het nodig zijn. Echt genoten met onze kinderen van 10 en 13 jaar. De wifi is trouwens zeer slecht. Alleen in en rondom het restaurant verbinding. Gelukkig kunnen we ons zelf prima vermaken en eerlijk gezegd tien dagen zonder/minder wifi en tijd en aandacht voor en met elkaar was heerlijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terrassencamping Ossiacher See in Ossiach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terrassencamping Ossiacher See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.