Camping De Vlugtheuvel

48 reviews over Camping De Vlugtheuvel in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Jaspers
23-9-2018

Mooie,goed verzorgde camping.Wij waren met de camper. Vriendelijke ontvangst,huisje waar je kon afwassen,wasmachine en droger,douches en toillet.

Prima prijs,12,00 euro inclusief gebruik douche. In het huisje lagen ook nog tijdschriften,boeken en voetbalspel. We waren erg tevreden en komen zeker nog eens terug.

Daniëlle
13-9-2018

Fantastisch opgevangen, nadat we gestrand waren met een lekke auto band.

De eigenaar kwam ons ophalen van de garage: alle kampeerspullen achterin en wij voorin!

Op een mooi plekje ons tentje opgezet en lekker vis gaan eten in het dorp.

Dank voor de hulp die geboden is!

Heerlijk, hopelijk in de herfst nog een keer

Elke Verfondern
23-8-2018

Veel privacy en mooi onderhouden. Heel centraal gelegen. Fijne plek.

Graag handzeep in het douchegebouw

Direct boeken

Heel fijn. Hopen terug te komen.

Jochem Postma
22-8-2018

Mooie camperplaats. Stonden op het plein achter de boerderij. Fijne locatie, groen. Heerlijk rustig. Heerlijk verblijf gehad.

Graag informatie over de kerkdiensten in de receptie. (hing wel in de blokhut op het plein)

Mooie en rustige camping

Sophia
21-8-2018

Weekend hier geweest. Handig eigen watertappunt. Door de enorm grote kampeerplek en de hoge heggen rondom vrijwel geen contact met andere kampeerders. Winkel, snackbar en de kerk op de fiets dichtbij. Strand is iets verder weg. Mooie receptie aanwezig.

Mooie plaats om te verblijven

Stefan (Germany)
19-8-2018

Een mooie, goed onderhouden, rustige camping met zeer vriendelijke beheerders en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Sanitairgebouwen nieuw en zeer schoon, milieu duimt op voor afvalscheiding. Klein gezellig stadje met supermarkt, restaurant en snackbar is vlakbij (10 minuten lopen). Stranden rond met de fiets of auto gemakkelijk te bereiken.

Tot gauw

Fam. Boes
18-8-2018

Wij waren hier met onze camper. De prettige camperplaatsen zijn zeer geschikt om heerlijk uit te rusten van de stress van alledag. Wij komen hier al jaren voor een paar dagen bijtanken.

Alles is heel goed geregelt en sanitair is perfect schoon. Aardige gastvrouwen en heer. Mooie plaatsen.

perfecte bestemming.

fam .van der linden
4-8-2018

schoon en verzorgt sanitaire ,ruime kampeer plaats met volop zon

Heerlijk rustig, mooie plaatsen, schoon sanitair, vriendelijk ontvangst, mooie fiets omgeving met leuke dorpjes. Supermark dichtbij

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vlugtheuvel in Stellendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vlugtheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.