Camping De Vlugtheuvel

8,1

34 reviews over Camping De Vlugtheuvel in het Nederlands

Van dijk
4-6-2018

Heerlijk rustige,goed onderhouden camping. Receptie medewerkers vriendelijk.

met kleinkinderen voor herhaling vatbaar

fam. Sim
22-5-2018

Vlak bij speelveldje voor de kleinkinderen. Vriendelijke ontvangst. Gunstige prijs. Sanitair prima en schoon

Hier komen we zeker weer terug!

dhr Notermans
8-5-2018

Groot perceel voor caravan en auto, goed bereikbaar middels goede infrastructuur op de camping.

De regel:" geen werkzaamheden op zondag" werd niet in acht genomen door onze overbuurman in zijn chalet: gras maaien en werken aan de oprit!

Vriendelijke ontvangst aan de receptie.

Team de Vlugtheuvel, Mede eigenaar, 10-5-2018

Fijn te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad en we zien u zeker graag weer terug.

Ook wil ik u bedanken voor de tip, hier zullen we zeker alert op zijn.

Tot de volgende keer!

Jammer, nooit meer!

Herman
    4-4-2018

-Bij telefonisch reserveren wordt er niet opgenomen en als je vervolgens een mail stuurt, wordt er niet op gereageerd.

-Bij het aanmelden wordt er bot en klantonvriendelijk gedaan als je een ander plekje wil. Vervolgens dien je alle nachten vooruit en dus direct af te rekenen. Als je aangeeft dat je dit nog nooit heb meegemaakt, wordt je arrogant aangekeken.

-In totaal slechts 3 toiletten voor dames en 3 toiletten en 2 urinoirs voor heren voor een grote camping. Hierdoor geregeld alle toiletten bezet bij een kwart volle camping.

-De camping gaat 15 maart open, maar er is te weinig verwarming en te veel ventilatie in het sanitair gebouw, waardoor het koud en tochtig is bij koude dagen.

-Het licht gaat om circa 23:00 uur uit in de toilet en douche ruimten. Het is hier dan pikkedonker.

-Gasten houden zich niet aan de regels. Honden rennen los en er wordt veel te hard gereden door auto’s.

Team de Vlugtheuvel, Mede eigenaar, 10-5-2018

Ik wil u bedanken voor uw review. We herkennen ons hier niet in en daarom is het jammer dat u uw onvrede niet tijdens uw verblijf kenbaar heeft gemaakt, dan hadden we u zeker graag te woord gestaan.

Vriendelijke ontvangst, super schoon sanitair, mooie speeltuin, veel groen.

Jammer dat er geen eetgelegenheid bij was, maar die was op loopafstand in het dorp wel aanwezig.

we gaan zeker nog n keer terug.

Bijzonder mooie camping met veel groen.

Jos van den Heuvel
    16-8-2017

Deze mooie landschapscamping ligt op 10 minuten rijden van het strand van Ouddorp.

De camping is lekker rustig, het sanitair wordt elke dag schoongemaakt, de campeerplekken zijn ruim en door een groene haag van elkaar gescheiden.

Na 30 jaar camperen in Frankrijk was dit een positieve verrassing, wij gaan hier zeker een keer terug.

Kortom een aanrader!

Fantastische camping,

Marieke
    16-8-2017

Fantastische camping, rustig, mooi onderhouden en zeer vriendelijke mensen

Mooie ruime camping Maar stil

Sterrre
    13-8-2017

Mooie ruime camping maar stil met veel vaste gasten

Niet veel te beleven in Stellendam zelf slecht s een supermarkt en nog een paar winkels

20 minuten rijden naar Brouwersdam of naar Ouddorp

Sanitair tiptop in orde, ruime plaatsen

Niet echt een vakantie gevoel krijgen op deze camping

Toch maar niet meer

Michel
    7-8-2017

Weekendje Stellendam geboekt, vooral met de info die we hier vonden en de website van de camping. Over de camping kan ik absoluut niets slecht vertellen, vriendelijke ontvangst, zag er heel erg mooi en goed onderhouden uit. Daar we met een camper reizen, waren we echter niet welkom op deze mooie kampeerplaatsen, zelfs niet bij navraag aan de receptie. We moesten de wagen parkeren op een camperparking met eerder beperkt sanitair. Dit bleek een parking in asfalt voor een 10-15 tal campers zonder afbakeningen of privacy. Wij vonden het in elk geval geen gezellige staanplaatsen. We hadden er ons meer van voorgesteld op deze camping

uitstekende camperplaats top voorzieningen

aad en marty steenbakker
    9-7-2017

Alles keurig en netjes.Vriendelijke en behulpzame eigenaars.

Uitstekend sanitair.

We hebben een aantal aanbieders voor De Vlugtheuvel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vlugtheuvel in Stellendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vlugtheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vlugtheuvel scoort een 8.11 uit 10 op basis van 36 reviews.