Camping 't Vogelnest

+25/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 82 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair
  • 9Eetgelegenheden

Meer camping infoTonen op kaart

Contact

82 Reviews over 't Vogelnest

• 9Alex en Sabina05-10-2021

Een plek om zeker terug te keren !

Net omdat we zo tevreden waren tijdens die ene nacht op doorreis in juli zijn we voor een weekje teruggekeerd in augustus ! Rust, prachtige omgeving, alles tot in de puntjes verzorgd en een vriendelijk onthaal wat kan je nog meer wensen ! We hopen er zeker in het voorjaar terug te kunnen keren voor de pracht van de bloeiende tulpenvelden ! We kijken er naar uit!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Kalew15-09-2021

Helemaal Top !!

Super camping, zeeeer grote en ruime plaatsen voor campers, toercaravans/seizoensplaatsen maar ook voor de ruime chalet en stacaravans plaatsen. Toilet en douche super super schoon!!! Maak je echt nergens anders mee, weten we zeker. De Vogelnest Crew zijn super vriendelijke mensen, we kunnen geen cijfer 11 geven maar dat is deze camping echt waard. Rust, is er zeker, ruimte ook top, mooie omgeving om te fietsen en of te wandelen. Strandje Stad aan Haringvliet dichtbij om af te koelen in de zomer, Middelharnis, Oude Tonge vlakbij voor de boodschappen. Echt een Top Camping om heerlijk tot rust te komen.

• 10[email protected] en Madeleijne15-09-2021

Gewoon Top en heerlijk relaxed!!!

Wij zijn al jaren seizoensgasten op deze super camping, heerlijk rustig en genieten van de enorme ruime plek die we hebben, maak niet uit kom je met een toercaravan en of camper enorm veel privacy. Chalet/stacaravan ook heerlijk ruim. Mooie visvijver, zeer schoon sanitair dat maak je echt nergens anders mee. Wat te denken van de mooie natuur waar we middenin zitten, heerlijk wandelen en of fietsen is in de polders geweldig. Gewoon TOP ook de Crew van de camping zeer gastvriendelijk dat is ook wel erg belangrijk!! Gewoon TOP!!!!

• 10Gonda Jonker14-09-2021

Topcamping

Fantastische camping gastvrije beheerders

• 10W de Ruiter06-09-2021

Rust ruimte privacy en alles superschoon en netjes

Camping t Vogelnest is een rustige camping met heel veel privacy. Grote staanplaatsen met heggen er omheen. Toiletten douches etc alles is super schoon en netjes. De eigenaren zijn heel vriendelijk en helpen je met alle vragen en staan altijd voor je klaar. In de omgeving kan je heerlijk wandelen en fietsen. Ik heb hier een heel seizoen gestaan en echt een hele fijne tijd gehad en voor volgend seizoen weer gereserveerd!

• 10Wilmar & Judith06-09-2021

Fantastisch een stukje paradijs op Flakkee

Het is een heerlijk rustige camping met zeer grote en goede met begroeiing omheinde plaatsen. Het toiletgebouw is werkelijk super, altijd netjes, altijd fris. De beheerders zijn fijne mensen, goed benaderbaar en nemen altijd de tijd voor je. Er is altijd ruimte voor een vraag of een gesprek. Heb je hulp nodig, ze zijn zeer welwillend en bereidt om je een handje te helpen. Camping het vogelnest is een super lokatie. Zeker de moeite waard om het eens te bezoeken!!

• 10kees en evelien06-09-2021

een heel mooie en nette camping

Wij hebben voor het eerst een seizoenplaats genomen op de camping en komen zeker terug volgend jaar. De camping heeft een heel schoon toilet gebouw (word 3x per dag netjes schoongemaakt), de plaatsen zijn netjes met een heg gescheiden van elkaar. De eigenaars van de camping zijn aardig ,en indien nodig staan ze voor je klaar.

• 6Anoniem05-09-2021

Was een rustige camping

Vroeger was het een stuk rustiger. Met minder huisdieren die hun behoefte Doen op de camping. Een Visvijver waar geen vis inzit. Er wordt niets georganiseerd meer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Krossie04-09-2021

Héérlijk rustig

Heerlijk rustige camping naast een natuurgebied. Idelale plek om te onthaasten. Voor boodschappen tussen Middelharnis en Oude Tonge in. Honden toegestaan. Gastvrije eigenaren.

• 9fam. van Beveren04-09-2021

Ontzettend landelijk en heel veel stilte en rust

Vanaf april 2021 weer een seizoenplaats genomen. Dit is al voor het 4e jaar op rij. Dit jaar was het kwaliteits en service niveau weer zeer hoog. Geen probleem was teveel. Alles werd netjes en brandschoon gehouden. Met name het sanitair gebouw. Komen volgend jaar zeker weer teug voor een seizoenplaats.

Camping 't Vogelnest info

Camping informatie