Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 27 reviews
  • 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Jagtveld voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over Jagtveld

• 9GV29-05-2022

Zeer proper sanitair en rustige camping

Zeer proper, modern sanitair, mooi speelplein. Vriendelijke , behulpzame uitbater. Met hemelvaart volzet en toch stille rustige camping.

Jammer dat er moet betaald worden voor de WIFI

• 8ATuin23-09-2020

Heerlijk!

Zeer vriendelijk,behulpzaam ontvangst. 5 dagen erg genoten van het nazomerweer!

• 9Bernd Rotermund22-09-2019

Sehr gerne wieder, super Lage.

Sehr freundlich und sauber.

• 5Beningje13-06-2018

Jammer waar wij komen hier niet wer terug.

Deze camping ligt perfect en vlak aan het strand, de eigenaren zijn erg trots op hun camping en dat mag ook best wel. Het heeft een prachtig nieuw toilet gebouw die er schitterend uitziet, en hier zit dan ook het probleem, Dit gebouw wordt bewaakt door twee schoonmakers die eigenlijk niet willen dat je het gaat gebruiken, je wordt als losse gast aangesproken op een manier die echt niet door de beugel kan. Zelfs de oudere kinderen kun je niet alleen laten gaan want de mogen er stomweg niet eens van de douches gebruik maken want ze zullen er wel een bende van maken. Ik heb dit nog nooit eerder zo mee gemaakt onze kinderen werden er gewoon bang van. En owee wanneer ze iets te vrolijk waren dan werden ze aangesproken en verteld dat ze van de camping afgezet zouden worden!? De vele sta-caravan eigenaren gedragen zich als eigenaar van de camping en maken het verblijf van de lose gasten zeer onaangenaam.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Ulrich&Anita12-10-2017

Super Campingplatz mit einer tollen Verwaltung

Wir verleben schon 7 Jahre unseres „Rentnerdaseins“ auf diesem Campingplatz. Er wird toll geführt, ist ruhig, sauber und sehr erholsam. Die Nähe zum Meer, die vielen gepflegten Radwege und Strände lassen die Rentnerjahre genießen. Schon jetzt freuen wir uns wieder auf den April 2018

• 9Dirk-Langerveld12-06-2017

2 jaar gestaan op vaste staanplaats.

het management doet er alles aan om het verblijf te veraangenamen. door gezondheids reden moeten verkopen alle medewerking gekregen. zeer netjes afgehandeld. echt n aanrader voor mensen die een stacaravan willen hebben dicht bij het strand met schone saniterre ruimtes.gezeligge en behulpzame mensen.

• 10Arnold Wassink28-05-2017

Uitstekende camping aan zee

Wij hadden een camperplaats geboekt voor 2 nachten met hemelvaart. Vanwege de mooie weersverwachting wilden we nog een nachtje extra. De bijzonder vriendelijke camping eigenaar heeft dat tóch kunnen regelen ondanks de drukte. Wij zijn zéér tevreden over het sanitair en de ligging. Mooie ruime plekken en een heerlijke sfeer. Wij komen zeker weten terug!!

• 8Lieke Titulaer31-08-2016

Prima camping

Een weekendje met volwassen dochter gekampeerd in een 2-persoons tentje op Camping Jagtveld in 's-Gravenzande. De te reserveren plaatsen zijn voldoende ruim voor caravan of bungalowtent. Het veldje waar wij stonden als onverwachte gasten was speciaal voor kleinere tenten. Lekker kriskras door elkaar, wat contact met andere kampeerders vergemakkelijkt indien je daar behoefte aan hebt. Veel verschillende nationaliteiten heb ik gezien: Britten, Polen, Duitsers en zelfs uit Zwitserland. Prima camping voor jonge ouders met kleine kindjes en (geen animatieteam volgens mij - heerlijk! ) voor 40-plussers. Het sanitair was werkelijk TOP! Zeer modern, goed schoongehouden. Ruim voldoende douches, toiletten, wastafels en plekken om af te wassen. Wij hebben van andere faciliteiten op de camping geen gebruik hoeven maken. Indien ik nog weer es naar Zuid-Holland ga kamperen, dan zal ik zeker eerst hier informeren of er plek is.

• 7joop cuperus28-08-2016

Prachtig mooi

Het was super een mooie camping, sanitair douche perfect en schoon. En je kunt heerlijk fietsen in de buurt, mooie stranden. Prima we komen zeker weer

• 5Inky24-07-2016

Kleine te volle camping, wel direct aan zee!

Kwamen hier terecht na veel overvolle campings, deze had nog plek! Nou plek...we werden ertussen geduwd bij lawaaierig sanitairgebouw. Bij gebrek aan beter hebben wij dit voor 1 nacht maar gedaan. Duur is de camping niet, nieuw toiletgebouw ziet er zeker goed uit. Wel erg krap voor de hoeveelheid mensen op de camping. Verder is er niets op de camping zelf. Camping ligt 500 meter van het strand en is goed aan te lopen. Dichterbij kun je ook parkeren voor €4,00. Het strand is top, de camping zouden wij niet snel voor een tweede keer bezoeken.

Camping Jagtveld info

Camping-informatie