Hotel Apollo Papendrecht

Hotel Apollo Papendrechtsterstersterster

8.8Fantastisch

Nederland, Zuid-Holland, Papendrecht

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo Papendrecht voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

161 reviews over Hotel Apollo Papendrecht

• 2019
    9Dirk24-11-2019

Super !

Super verblijf ! Heel vriendelijk personeel, mooie, verzorgde kamer en lekker ontbijt! Top!

Jitte de Vries / Front office Manager, business development manager, 27-11-2019

Beste Dirk, Heel erg bedankt voor het achterlaten van de mooie review. Ik ben blij te horen dat alles helemaal naar wens is geweest. De complimenten ga ik ook zeker doorgeven aan het personeel. Hopelijk tot een volgende keer.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Vriendengroep Eeneind29-09-2019

Super.

Wij zijn een vriendengroep van 12 personen uit het mooi Nuenen. Ieder jaar hebben wij ons weekendje weg. Dit jaar was de keuze gevallen op een hotel in Dordrecht Een paar weken voorvertrek zijn we benaderd door dat hotel of we problemen hadden om naar een ander hotel in Papendrecht, Apollo, te gaan onder dezelfde voorwaarden. Wat op internet gekeken te hebben leek ons "het" wel wat. Vanaf de 1e minuut dat we in Apollo waren voelden we ons welkom en thuis. We hadden mooie en schone kamers, het weer uitgebreide ontbijt en voortreffelijk diner waren boven verwachting. Het personeel was deskundig, enthousiast en super vriendelijk wat een geweldig team, Wij zijn een weekend lang verwend en in de watten gelegd niets was teveel. Zonder ook maar iemand iets te kort te doen willen wij toch graag persoonlijk Nathasja bedanken.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Jacob en Inge Nijhuis05-08-2019

Geweldig!

Het hotel is een goede uitvalbasis, je kunt alle kanten op. Wat wij dus ook gedaan hebben. Zomercarnaval in Rotterdam, Gorinchem, museum De Koperen Knop in Hardinxveld Giessendam, de Biesbosch. Bekenden opgezocht, want ik kom uit Nieuw-Lekkerland, waar ik al heel lang weg ben. En het weer zat mee, met een kortingskaartje ben ik drie keer fijn wezen zwemmen in het zwembad naast het hotel. Bovendien hebben wij zo onze adresjes waar we 's avonds gaan eten. Het ontbijt is elke morgen een feestje, bedankt Hassan en de vriendelijke ontbijtjuffrouw! Ook de receptie was erg vriendelijk en attent. Goede herinneringen! We hopen volgend jaar of het jaar daarop weer te komen!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ann de Wachter06-07-2019

Zeer mooi en aangenaam hotel

Super vriendelijk aan het onthaal, verhuur van fietsen is super, mooie moderne luxe kamers... een aanrader ! Fiets ook tot aan de Kinderdijk molens !

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Fam. Janssen13-04-2019

Goede uitvalsbasis

Prima verblijf, jammer dat de badkamer verouderd is, douchekop klein straaltje! Zeer vriendelijk personeel op de " kale chefkok" na. Deze man was erg onvriendelijk en als hij iets zei dan was het alleen maar afbekken van zijn klanten! Zeker geen pré voor het hotel! Hotel ideaal als uitvalsbasis.

Melissa, business development manager, 26-04-2019

Beste familie Janssen,

Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg spijtig dat uw verblijf niet naar wens is geweest, onze excuses hiervoor.

Graag willen wij met u in contact komen om de feedback nader te bespreken. Is het mogelijk dat u contact met ons op neemt?

Via de telefoon is dat mogelijk op het volgende nummer: 0786152099 en dan mag u vragen naar Natasja Visser of via de mail naar: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Melissa Front Office Supervisor

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9M.S.13-08-2018

Pracht hotel, absoluut!

Pracht hotel, mooie ligging. Kinderdijk, Dordrecht in de buurt. Goede verzorging

Linda, business development manager, 18-08-2018

Dank u wel voor uw mooie reactie! We hopen u snel nog eens te mogen ontvangen!

Met vriendelijke groeten,

• 9Ineke04-08-2018

Zeer gevarieerde vakantie op een top locaties

Ik vond eigenlijk bijna alles voed, mooi schoon verzorgd hotel, prima kamers, fijne bedden lekker ont ijt, perfecte ligging voor Dordrecht, te fietsen,wandelen,zwemmen en uitje rotterdam

Melissa, business development manager, 08-08-2018

Beste Ineke,

Bedankt voor deze prachtige review!

Fijn te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

• 10Priscilla31-07-2018

Heerlijk geslapen! wij komen zeker weer terug :-)

In verband met een bruiloft vlakbij Rotterdam hebben wij een nachtje weg geboekt bij Apollo Papendrecht. Het hotel is rustig gesitueerd maar binnen 10 minuten rijden ben je in het centrum van Dordrecht en maar 20 min. van Rotterdam. Wij hebben een uitstekend verblijf gehad! omdat wij in de vroege uurtjes pas weer terug waren in het hotel was het ideaal dat je nog tot 11:30 kunt ontbijten. Het was prachtig weer dus wij hebben ook nog even van de zon genoten op het ruime dakterras. Naast het hotel is er een sportcentrum met een zwembad, de volgende keer komen wij terug met onze zoon!

Linda, business development manager, 18-08-2018

Hartelijk bedankt voor deze leuke review! We kijken er naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen.

• 9Nijhuis21-07-2018

Weer een geweldig verblijf in mijn geboortestreek

de ontvangst was weer hartelijk en onze bagage (veel) werd keurig tot in onze kamer gebracht. Lekker het water met fruit er in en de snoepjes. We weten dat het ontbijt hier riant is en verheugen ons er al op. Leuk om weer in mijn geboorte streek te zijn en zelfs voor 12 dagen! We hebben een vol programma en ik denk dat de tijd dat we hier zijn, om zal vliegen! Fijne mindervadide kamer. Fam Nijhuis #211

Melissa, business development manager, 08-08-2018

Beste familie Nijhuis,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij vonden het erg gezellig u als gast te hebben.

Hopelijk komt u uw geboortestreek nog eens bezoeken en komt u wederom bij ons overnachten.

Wij kijken er alvast naar uit! :)

• 8Marcel24-06-2018

Erg vriendelijk hotel.

Goed hotel. Heel erg vriendelijk personeel, mooie accommodatie met gratis parkeerplaats en gemakkelijke fietsenstalling voor elektrische fiets. Gratis karaf tafelwater bij het diner. Tevens kun je gratis fruit, water met smaakje en snoepjes pakken op een aparte tafel in de hal. Op loopafstand van centrum. Kortom prima vermaakt hier.

Naomi, business development manager, 11-11-2018

Beste,

Bedankt voor deze prachtige review!

Fijn te lezen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad.

Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.

Gereisd met partner in juni 2018

30 tips over Hotel Apollo Papendrecht

• Anita, 02-06-2014

Met de waterbus naar Rotterdam! Er is ruimte om te parkeren met de auto bij de halte. Dagje Dordrecht (ook met de waterbus, maar dan een andere opstapplek) en een bezoek aan de Biesbosch.

• Hylco, 03-03-2014

De stad Dordrecht is zeker een bezoekje waard voor bijvoorbeeld een stadswandeling

• Carla Pian, 10-03-2014

Dagje Dordrecht, en fiets tocht naar Kinderdijk.

0 vragen over Hotel Apollo Papendrecht

• WinkelsCadeauwinkel
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BuitensportenFietsen, Golfbanen