Hotel Apollo Papendrecht ****

Hotel Apollo Papendrecht
Hotel Apollo Papendrecht
8,8

Weer vandaag5°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Apollo Papendrecht voor je op een rij gezet:

137 reviews over Hotel Apollo Papendrecht in het Nederlands

prima hotel als basis voor Dordrecht, Rotterdam

Dhr. Hermans, 14-2-2018

nette kamers, prima ontbijt en diner, maar vooral zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

dit hotel is een prima uitvalsbasis voor bezoeken aan de regio zoals Dordrecht, Rotterdam, Kinderdijk etc. Aanrader reizen met de waterbus!

Aanrader

Thea, 10-2-2018

We werden heel vriendelijk ontvangen door de receptioniste. We waren laat en hadden een arangement geboekt met bij aankomst een gratis drankje met bitterballen. Eigenlijk was de frituur al uit, maar deze werd speciaal voor ons weer aangezet. En verder ook een prima service. Zeer netjes ook alles en schoon. Echte aanrader.

Mooi hotel met goede service, fijn personeel.

Erszi Wakker, 8-2-2018

In het Apollo hotel verbleven tijdens een 3 daags bezoek aan Dordrecht. Super hotel met heel vriendelijk personeel. Mooie kamer en prima eten en drinken. De afstand van Papendrecht naar Dordrecht is prima te doen met waterbus of bus. Voor herhaling vatbaar!

Vriendelijk

Ivonne, 21-1-2018

Viendelijk personeel, goed gegeten, schoon, gezellige inrichting van kamer en hotel.

Geweldig

Ellen B., 7-1-2018

Nette schone kamer en zeer vriendelijke bediening. Ontbijt uitgebreid en goed ook diner goed gegeten. Enige minpuntje was de erg zuinige douchestraal

Geniet hotel met vrolijke service

Rijk, 2-1-2018

Een hotel met perfecte kamers en complete uitrusting. Prettig ontvangst en een voortreffelijke keuken met vriendelijk, hulpvaardig en vrolijk personeel. Het hotel is centraal gelegen voor bezoeken aan Dordrecht en de Kinderdijk.

Erg mooi hotel en erg vriendelijke receptie

Ludy Verstappen, 31-12-2017

Erg vriendelijk personeel, mooie kamer met lekkere douche.goed ontbijt en lekker diner. Alles gewoon prima zoals je het wilt.

Prima hotel, goede faciliteiten

Liesbeth, 21-11-2017

Rustig, gunstig gelegen vlakbij Dordrecht. Schoon, vriendelijk personeel, goede service.

zeer goed

wim, 21-10-2017

zeer vriendelijk onthaal, prima ontbijtbuffet, mooie verzorgde kamer

Goed, gastvrij, locatie, ontbijt, diner, (eigen)parkeerplaats auto & fiets.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apollo Papendrecht in Papendrecht, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apollo Papendrecht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apollo Papendrecht scoort een 8.79 uit 10 op basis van 137 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: