Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug

6.6Voldoende

Nederland, Zuid-Holland, Lekkerkerk

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

548 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug

• 9Loes en Gerard18-09-2020

Ondanks Corona heerlijk ontspannen !

Voor de tweede keer naar Fletcher in Lekkerkerk. En wederom een fantastisch verblijf: oké, het weer hielp ook mee, maar vooral de sfeer, de vriendelijke medewerkers van het hotel, het prima ontbijt en diner én de fijne fietsomgeving maakten samen ons verblijf tot een feest. Het mag gezegd dat delen van het hotel gedateerd zijn, helaas. Maar de kamer en sanitair waren echt goed schoon ! Wij hebben genoten en komen graag terug! (Wat betreft Corona: er waren goede maatregelen in hotel, restaurant en ontbijtzaal. We hebben ons continu veilig gevoeld.)

Gereisd met partner in augustus 2020

• 6Willy23-08-2020

Niet nog een keer, lijkt me duidelijk

Geen airco in de hitte en ook geen ventilator. Op de tweede dag wel schone handdoeken aan de buitendeur gehangen maar geen bedden recht getrokken en niet de gebruikte handdoeken weggehaald . Interieur verouderd en het ruikt er muf.Er wordt extra geld gevraagd omdat het een 4 sterren hotel zou zijn maar dat is echt niet zo. Eerder 2 sterren

Gereisd met partner in augustus 2020

• 4T Jansen13-08-2020

niet Fletcher waardig

Slecht onderhouden en verouderd hotel. Als je om je heen kijkt is overal wel iets op aan te merken. Kamer rook muf, warmte van de douchekraan niet goed in te stellen, ontlastingsvlekken bij de wcrolhanger. Er stond een koelkastje (dat dan weer wel) stond aan maar koelde nauwelijks. En dat met deze temperaturen. Vlekken op de muren. Het oogt allemaal erg donker en somber. Weinig ligbedden bij het zwembad. Voor het ontbijt betaal je €15 (ook voor kinderen). Geen ontvangst bij het ontbijt, 10min staan wachten tot er iemand kwam. Ontbijt was erg karig, werd niet aangevuld, weinig keuze en geen luxe. Bij de AH iets verderop kun je beter terecht denk ik. Receptioniste`s waren vriendelijk, maar stralen niet echt iets uit. Voor ons niet weer en ik zou het zeker ook niet aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 4P.06-08-2020

in opknapping.. 4 sterren nog niet waardig

heerlijk geslapen en eten en ontbijt wat wij hadden was goed.personeel vriendelijk over het algemeen. Kamers tja.als je de gerenoveerde versie had zat je goed.Het appartement wat wij hadden vreselijk.er zat een keuken maar geen waterkoker of beker of koffiezetapparaat.NIKS.blijkbaar zaten wij waar het nog gerenoveerd moet worden.dus dan heb je pech.Ik vind het persoonlijk wel dat je dan ook de prijs van overnachten naar beneden mag als dat het enigste is wat je op je kamer kan doen.oja je kan tv kijken. ontbijt ben ik van mening als het normaal buffet is en door RIVM maatregelen voor corona geen buffet is vind ik wel dat je meerdere dingen moet kunnen bestellen en niet moet kiezen wat je als ontbijt wilt.en als je dan gekozen hebt dat je dan ook alles hebt.en niet van van elk keuze ontbijt dingen ervan vergeet.de corona regel doen ze iets te veel zijn best we zaten daar met vrienden. En we komen met 4 binnen maar moesten uiteen zitten

Gereisd met partner in juli 2020

• 1Ton Peeters05-07-2020

Nooit meer, wat een smerig hotel!!!

Zeer slecht onderhouden hotel! Het houtwerk is overal aan het afbladeren en in de muren buiten zitten grote scheuren! Op de wc deksel zaten strepen poep, deze zaten er beide dagen! Van goed schoonmaken hebben ze nooit gehoord. Ook het eten was er zeer slecht, de tweede avond hebben mijn partner en ik het teruggeven en zijn elders gaan eten! Bij aankomst bestelde wij gehaktballen uit oma’s tijd, deze waren echter gewoon in de frietpan gebakken en van een of ander goedkoop merk, gewoon niet te eten!! Wij zouden 3 nachten blijven maar zijn na de tweede nacht vertrokken! Ik was lid geworden van Hotelbon en heb deze na thuiskomst gelijk opgezegd.. Voor ons nooit meer, wat een vieze bedoeling!!

Gereisd met partner in juni 2020

• 6Marijke02-06-2020

We kiezen niet meer voor hotel De Witte Brug

Het hotel ligt erg centraal gelegen maar is erg gedateerd,personeel is aardig maar niet professioneel. 4 sterren is het niet,eerder 2 sterren Het diner is goed,ontbijt prima, al waren zij ons vergeten de 1e dag,de 2e dag moesten we op de kamer eten, omdat er geen plaats meer was in de ontbijtzaal ivm Corona.

Gereisd met partner in juni 2020

• 8Peter Doornkamp28-02-2020

Fijn personeel en mooie kamer

Heerlijke overnachting gehad met mijn zoontje.behulpzaam en vriendelijk personeel en een ruime,schone kamer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 7Louise27-02-2020

Lekker ontbijt

Hele goede bedden, badkamer schoon maar kamer kon schoner, plinten, randen van vloer bedekking niet schoon. Gordijnen hangen los. Tafel en stoelen niet geschikt voor hotelkamer, kast erg verouderd. Ontbijt prima en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in februari 2020

• 8hans Stadhouders26-02-2020

Kom over de brug

We hebben genoten van het hotel. Zeker de service van het personeel was erg goed. Sommige dingen waren wat verouderd.

Gereisd met partner in februari 2020

• 7CFM Hooijschuur-meulenkamp23-02-2020

wij hebben erg genoten

goede ontvangst,kamers waren schoon, Buiten mag er wat geschilderd worden. Maar ik had de indruk,dat er wel het een en ander was opgeknapt

Gereisd met vrienden in februari 2020

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug info