Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brugsterstersterster

4.7Matig

Nederland, Zuid-Holland, Lekkerkerk

4.7Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

520 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug

• 6JP26-10-2019

Bijzondere ervaring voor 4 sterren

Hotel ligt centraal t.o.v. bezoek Rotterdam of kinderdijk wat dat betreft een prima uitvalsbasis. Ik heb mij nooit verdiept in het sterrensysteem, echter 4 stellen en ook nog bijbetalen voor deze 4e ster snap ik met de beste wil echt niet. De inrichting komt zo uit de jaren 70 en is niet meer onderhouden. Vieze muren en bijzonder vieze vloerbedekking zijn dan ook niet zo raar (moet gewoon niet kunnen in een "4" sterren hotel. Beetje (erg) vergane glorie met wel verder wel weer een schone badkamer en fris beddengoed prima ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hebben veel ervaring met hotels, sterren snap ik niet, prijs is ok gezien de internet deal, mooi centraal gelegen dus ik zou zeggen stel je verwachting een beetje bij qua inrichting en voorzieningen en boek als je een mooie deal kan vinden.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Toon Hoogveld27-09-2019

Ik denk: "Voorlopig nooit meer".

Het is een oud hotel. De kamers zijn oubollig maar, volgens mij, wel schoon. Hier en daar zou er wat aan opgeknapt mogen worden. De sauna is prima. De bediening is erg vriendelijk maar niet altijd even deskundig. Naar Rotterdam of Dordrecht (een aanrader) kan met leuke uitstapjes maken. Het eten was prima; ontbijt, voorgerecht een nagerecht maar de hoofdmaaltijd (grilled vlees met extra bijbetaling) was ronduit slecht, niet te eten. Toch een paar leuke dagen gehad.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 4familie vdv12-08-2019

één keer maar nooit meer

Dit hotel is niet meer dan 2 sterren waard, zeker géén 4 zoals ze aanduiden, zeer slechte hygiëne. Tafels en stoelen hangen vol vlekken, er wordt niet opgeruimd. Vloeren liggen vol etensresten. Zeer horige kamers, veel lawaai. Enige goede punt is de ligging aan fietsknooppunt. Jong personeel dat wel vriendelijk is, maar daar houdt het bij op. we verstaan ook niet waarom een touroperator dit hotel opneemt in zijn aanbod. we durfden het zwembad niet te gebruiken omwille van het gebrek aan hygiëne.

Gereisd met partner in juli 2019

• 4Petra15-07-2019

Hier gaan we nooit meer heen. Geen woorden voor.

Een enorme tegenvaller. Veel betaald voor een nacht, maar je ontvangt er weinig voor. Oud, vies en kapot is de beste samenvatting. Het personeel is wel vriendelijk en het onbijt is prima. Verder wordt er duidelijk niet meer geïnvesteerd in dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2019

• 4Marjon24-06-2019

Nooit meer, tegenvaller.

Hier willen wij niet meer slapen, alles is vies en oud. Wij hadden een kamer met grote vlekken in de bank, het stonk en de slaapkamer was zeer ongezellig. Niet eens wat aan de muur, een nachtlampje of nachtkastje. Gordijnen waren te kort, je kon er zo onder door kijken vanuit buiten! We vroegen om een ander kamer. Dat was mogelijk, maar het was net zo erg. Oud, gehorig en schimmel! Je kreeg bij aankomst een voucher waarmee je gratis een drankje kon nuttigen bij de bar, maar werd alsnog afgerekend. We wilden bij het drankje graag wat bitterballen en dit duidelijk besteld. Na een tijd wachten krijgen we borrelhapjes, maar er was geen bitterbal te bekennen.... Enige pluspunt was dat het ontbijt nog wel ok was, maar erg druk dus een half uur wachten voor koffie en thee. Voor ons helaas niet meer dit hotel.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 8Loes Harleman13-05-2019

Tot ziens!

Met onze hoteljaarkaart hadden we een bijzonder prettig verblijf in hotel de Witte Brug in Lekkerkerk.(11-12 mei 2019) Een ruim appartement was ons onderkomen en het driegangenmenu van de ( weliswaar beperkte) kaart vonden wij van ruim voldoende kwaliteit. Even als het ontbijtbuffet, dat veel keuze biedt. Het personeel hebben wij als zeer vriendelijk en prettig ervaren. Een klein verbeterpuntje werd dankbaar als feedback aanvaard. Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader aan onze kennissen en vrienden!

Gereisd met partner in mei 2019

• 3Oosteling09-03-2019

Nooit meer naar Fletcher

Geen viersterren waard; afgekloven meubels; gehorige kamers; alleen velle verlichting in de slaapkamer ; geen leeslamp; de kleinste badkamer wij ooit gezien hebben; pluspunt: omgeving. Mooi fietsroutes, Bijv. Kinderdijk.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    3Henk Schra22-11-2018

Nooit meer naar een Fletcherhotel.

Een zogenaamd 4 sterren hotel, maar nog geen 2 sterren waardig. De kamer sober en met vieze versleten vloerbedekking. Het meubilair oude meuk en de badkamer niet vrij van schimmel. De ontbijttafel is zo onder de maat vanwege het meubilair, zo kun je geen mensen ontvangen. De bekleding van de stoelen hangt er aan flarden bij, echt te gek voor woorden. We voelen ons zwaar belazerd door de 4 sterren die ze hebben. Mirna Goossens moet zich kapot schamen dat zij zich voor deze organisatie het uithangbord is.

Gereisd met partner in november 2018

• 6J. vd Heuvel27-10-2018

Nooit meer

Hotelkamers erg gedateerd. Personeel mag vriendelijker

Gereisd met partner in oktober 2018

• 3Pieter22-10-2018

Verouderd en versleten. Moet gerenoveerd worden!

Het is verouderd en versleten. Het is duidelijk dat de groep niet (meer) investeerd in het hotel. De tapijt is versleten, de stoelen zijn kapot. De inrichting van de kamer is hopeloos verouderd. Het is een hotel in de nadagen van haar bestaan.

Gereisd met partner in oktober 2018

45 tips over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug

• sander sport, 29-01-2012

onze tip: het restaurant, heerlijk

• Evelien Veldhuis, 30-01-2012

Ga kijken bij de molens van Kinderdijk en breng eventueel, voorafgaande aan b.v. een bioscoop bezoek, een bezoek aan Chinees Restaurant China Town in Alblasserdam, want daar luisteren ze dus wel en is de service helemaal top of the bill.

• Renate Coenen, 28-03-2014

Als je het hotel uitloopt naar links dan is de eerste zijstraat de Tiendweg (zowel links als rechts!) Voor de natuurliefhebber aan te bevelen! Uiteraard heb ik Kinderdijk niet overgeslagen en ook daar heb ik geen spijt van. Daarna nog naar Schoonhoven en van daaruit naar Vlist: genoten van alle prachtige plekjes aan het water!

2 vragen over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant De Witte Brug

• jennefer, 22-06-2018

Ga er niet heen

Ongelooflijk veel spijt van gehad van deze boeking. Gooi de boel plat en bouw opnieuw op. Na 3 kamers te hebben bekeken zijn we naar huis gegaan. Nu moeten we proberen ons geld zien terug te krijgen. Want we hebben ook de verkeerde voorlichting gekregen over de afhandeling om geld terug te krijgen.

• Jan Melenboer, 20-12-2013

Restaurant

Is er nog plaats voor reserveren 2e Kerstdag

Peter, 02-02-2014

Is te laat om te beantwoorden

• HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats