Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag ****

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag
Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag voor je op een rij gezet:

686 reviews over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag in het Nederlands

Heerleij khor tel voor bezoeken den Haag en Delft

Herma Andela, 5-2-2018

Het is een prachtig hotel en aardige bediening , hotel heeft leuke aanbiedingen, waar wij graag gebruik van maken. Ideaal voor bezoeken van Den Haag en Delft: OV voor en naast de deur!

Helaas zijn ze nu voor het hotel aan het heien,maar dat is een tijdelijke zaak. Leuk uitzicht achter op het water, fijne kamers. Heerlijke koffie met vers appelgebak aanrader!

Romy Heijser, Banqueting & Sales, Eigenaar, 8-2-2018
Beste Herma Andela, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales

Fantastisch hotel

Farm. Van den Akkker, 27-1-2018

We waren voor de 2e keer in dat hotel .bevalt ons zeer zeker.en boeken daar vaker

Fijn hotel .lekker dicht bij den Haag en Scheveningen

Vriendelijk personeel en goede service

Romy Heijser, Banqueting & Sales, Eigenaar, 29-1-2018
Beste Familie van den Akker, wat fijn om te horen dat alles zo naar wens is geweest tijdens jullie verblijf! Wij hopen u dan graag in de toekomst terug te zien. Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales

Mooie ruime kamer voor weinig geld

Mevr. Bouman, 19-1-2018

De kamers waren erg ruim en er is naast het hotel een supermarkt en ook een klein winkelcentrum.

slechte nacht.

Sylvia, 14-1-2018

Het was een nacht vol onrust. Eerst het brandalarm wat afgaat om 01.30 uur dan een buren ruzie om 3.30 uur. De lift gaat wel erg veel in de nacht.

De matrassen waren aan vervanging toe. De kamer was schoon en het was fijn om een twee persoonsmatras te hebben. Vriendelijk personeel.

Het was alleen jammer dat bij het verlaten van het hotel zo kort af werd gedaan.

Er had op zijn minst gezegd kunnen worden dat het een rumoerige nacht was of i.d.

Romy Heijser, Banqueting & Sales, Eigenaar, 23-1-2018
Beste Sylvia, hartelijk dank voor uw beoordeling. Zou u uw contactgegevens kunnen sturen naar sales@fletcherhoteldenhaag.nl zodat ik persoonlijk contact met u kan opnemen? Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales

Prima ervaring

N. Paardekooper, 11-1-2018

We waren erg laat maar werden vriendelijk ontvangen. Ongevraagd kregen we een upgrade naar een kamer met balkon en ligbad op de vierde etage, waar we geen last van het heien hadden. Dat was een verrassing. De kamer was ruim, schoon en het bed enorm groot en het lag heerlijk. Kluis in de kast en een koelkastje. Het enige minpuntje waren de broodjes 's morgens bij het ontbijt. Het leek alsof ze afgebakken waren. Dat is voor mij geen punt maar de korst was verschrikkelijk hard. Maar de koffie was heerlijk. Ik heb voor februari weer een nacht besproken en hoop dat ik dan weer zo'n kamer krijg.
Romy Heijser, Banqueting & Sales, Eigenaar, 15-1-2018
Geachte heer Paardekooper, hartelijk dank voor uw beoordeling. Ik heb uw opmerking m.b.t. de broodjes doorgegeven aan de afdeling F&B. Wij hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales

Zeker voor herhaling vatbaar!

M020, 20-12-2017

Prima hotel met prachtige lounge. Werknemers zijn aardig, behulpzaam en beleefd. Omgeving is ook top, vlakbij OV, winkels Den Haag en Scheveningen plús gratis parkeren. Ontbijt is heel uitgebreid en lekker. Wij gaan er zeker nog een keer heen!
Romy Heijser, Banqueting & Sales, Eigenaar, 2-1-2018
Beste M020, hartelijk dank voor uw review. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales

Goede ligging, maar grote overlast !!

Mitch, 13-12-2017

Het was even zoeken naar het hotel maar dat lag eerder aan mijn navigatie skills ben ik bang. Eenmaal aangekomen in het hotel werd ik vriendelijk onthaalt en kreeg ik een kamer toegewezen.

Eenmaal in de kamer aangekomen trof ik een leuke basic kamer aan niet te veel poespas, lampje en gordijn waren wel deels stuk maar achja er zijn ergere dingen in het leven.

Het hotel heeft een goede ligging aangezien je binnen 20 min met de tram in hartje den Haag zit waar natuurlijk allerlei activiteiten zijn te doen.

Nu het slechte deel.... De ochtend na mijn aankomst werd ik wakker omdat er al om 07:45 een paal naast het hotel de grond aan het heien waren dit maakt natuurlijk zo hard geluid dat ik hier niet door heen kon slapen (zonder overdrijven dit was dit geluid was niet normaal) ze stopte pas rond 09:15 waardoor ik niet echt verder kon slapen aangezien er voor 11:00 moest worden uitgecheckt. Dit is ook de reden dat ik het hotel een onvoldoe

Romy Heijser, Banqueting & Sales, Eigenaar, 2-1-2018
Beste Mitch, hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw nachtrust tijdens uw verblijf verstoord werd door de heipalen die in de grond geslagen werden. Mocht u nogmaals bij ons hotel willen verblijven, hoop ik dat u mij hier persoonlijk over bericht zodat ik u een upgrade kan geven n.a.v. uw eerdere verblijf. Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales

Dit hotel waarschijnlijk niet meer

Eveline, 9-12-2017

Tegenvaller toen we aankwamen want d'r werden net heipalen de grond in gestampt bij de bouwput tegenover t hotel...wat n herrie. De parkeerplaats werd gedeeld samen met de jumbo (noodgebouw vlgns mij) waardoor er best weinig parkeerplek was. Ontvangst super vriendelijk, kamertype sober ingericht maar alles is er wel behalve t bed....het matras heeft z'n beste tijd gehad. Waardoor je steeds lichtelijk naar de zijkant rolde en je n beetje de vering of iets dergelijks voelde. Helaas voor m'n man heeft ie zo ongeveer de hele nacht niet geslapen. Het ontbijt was erg goed en zeer uitgebreid. Dit was ons eerste verblijf in n hotel en we hadden er meer van verwacht, helaas.
Romy Heijser, Banqueting & Sales, Eigenaar, 2-1-2018
Beste Eveline, hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u en uw man niet zo'n fijn verblijf hebben gehad aangezien uw nachtrust verstoord werd door de heipalen die in de grond geslagen werden. Mocht u in de toekomst nogmaals bij ons verblijven, laat het mij dan persoonlijk weten zodat ik u een upgrade kan geven n.a.v. het eerdere verblijf. Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales

Heerlijk verblijf

DPR, 29-11-2017

De kamer was prima schoon, heerlijk gelegen aan het water op de 4e etage. Vlakbij groot winkelcentrum en goede restaurantjes om de hoek. Ontbijt was compleet. We waren er echt even helemaal uit samen. Er waren bouwwerkzaamheden bezig aan de vergroting van het winkelcentrum, maar daarvan totaal geen last of herrie gehad.
Romy Heijser, Banqueting & Sales, Eigenaar, 2-1-2018
Beste DPR, wat fijn om te horen dat u zo'n fijn verblijf heeft gehad. Wij hopen u graag in de toekomst terug te zien. Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales

Prima hotel

Mandy, 27-11-2017

Na wat negatieve reacties toch zelf ondervonden dat het ook anders kan. We hadden vriendelijk personeel, de kamer was netjes en heel schoon. (301). Ontbijt was prima. Alles was er voldoende. Prima om dagje Den Haag en Scheveningen te doen. We komen zeker een keer terug!
Romy Heijser, Banqueting & Sales, Eigenaar, 2-1-2018
Beste Mandy, wat leuk om te horen dat jullie zo'n goed verblijf hebben gehad. Wij zien jullie graag in de toekomst terug. Met vriendelijke groet, Romy Heijser, Banqueting & Sales

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag in Leidschendam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag scoort een 8.04 uit 10 op basis van 691 reviews.

Acties

Acties voor Hotel Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag