Géén boekingskosten

Vakantiepark De Oesterbaai

NederlandZeelandWemeldinge

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark De Oesterbaai voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 68 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

68 Reviews over De Oesterbaai

• 1Nine02-09-2021

Vies goor rond uit slecht echt nooooooooit meer

Verschrikkelijk goor en vies huisje! En ze noemen het een villa park. Bedden doorgezakt,schimmel,lades die stuk zijn.Pissebedden over de vloer zilvervisjes,vieze sokken onder de bedden van andere gasten. Campingbedje waar een baby van 10mnd in ligt en er kleine plastic deeltjes vanaf breken.Dat tref je aan in het bedje!!! Echt ongelooflijk. Kortom op veel plekken geweest in Zeeland maar dit nog nooit meegemaakt.

Omgeving is mooi. Zonde van ons geld en vind het zeer kwalijk dat ze zo een huisje durven te verhuren. Hier komen we echt nooit meer. En dan vragen ze ook nog een formulier in te vullen hoe het verblijf was!!! Slecht vies en goor.

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten
  • 9Lenneke Van Leeuwen30-08-2021

Super fijn en rustig park, gelegen aan een heel schoon strandje. Super vriendelijke receptie!

• 6Fam. van Dijk26-05-2021

Net park maar tegenvallend huisje...

Na speciaal gezocht te hebben op een gerenoveerd huisje, ivm wat minder goede ervaringen in het verleden, kozen we voor een huisje op Villapark Oesterbaai. Helaas bleek bij aankomst dat het huisje niet schoon was. Er werden meteen 2 schoonmaaksters gestuurd, wat goede service was. Echter bleek dit huisje niet de inloopdouche te hebben die op de website stond, maar een oud bad met gordijn of (2e badkamer) een douche waarvan 1 paneel helemaal los hing. Zeker geen inloop en ook niet gerenoveerd. Volgens de man achter de balie staan de badkamers gepland om binnenkort gedaan te worden, maar was de rest van de renovatie al zo'n 3 jaar geleden. Wat ik het meest vervelend vond was dat er geen excuus kwam. Dat is toch het minste wat je mag verwachten als je steeds naar de douchedeur moet kijken of die er niet uit schiet... En dat er niemand van de technische dienst kwam terwijl dat wel was beloofd. Verder wel enorm genoten van de omgeving!

• 6Onderkomen
  • 8beerens18-09-2020

voor herhaling vatbaar

een heerlijk lang weekend mogen verblijven samen met onze 2 honden. Een ruim schoon huis. Mooie omgeving,niks op aan te merken.nadat we bij thuiskomst erachter kwamen dat we iets vergeten waren namelijk de huissleutel is dit zeer goed geregeld door de receptie van het park.top !

• 7Eetgelegenheden
  • 2Margriet14-08-2020

Onrust en veel geluiden

Wij als gezien hoopte op een rustige vakantie op dit familiepark. Helaas waren er veel gasten die voor (geluid)overlast zorgden. Zelfs een groep jongeren die met 8 man tussen de gezinnen werd gezet. Gewapend met 6 kratten bier (wij zagen het uitladen van de drank etc) klaar voor een onrustig weekend en 2 nachten.

Overdag zeer veel overlast van of verbouwingen (echt top! om je vakantie huis IN de vakantie periode te gaan verbouwen in plaats van in de winter) nog bedankt hiervoor.

Hovenier ook bedankt, dat je in de vakantie periode om 08:00 uur begint met het onderhoud van 4 tuinen en nog even moest snoeien met je heggenschaar op benzine. Het gaf een mooi resultaat.

Duitse gasten bedankt voor de overlast in de tuin in de avond, natuurlijk is het normaal om alles in een vuurkorf te gooien en elke avond tot laat dit vuur te laten branden, het was immers best koud met 21 graden in de avond.

Gelukkig kunnen wij nu weer slapen

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 10Baasje01-07-2020

relaxed

Super vakantie gehad, heerlijk weer. Veel gewandeld en veel gefietst. Gelukkig waren de terassen weer open en ook de gezellige winkeltjes. Fijn dat de bakker en supermarkt op zondag ochtend open zijn. En op zaterdag is de markt ook leuk. En op zaterdag middag kun je om een vers gebakken visje bij de haven terecht.

• 10Myra29-06-2020

Super fantastisch.

We hebben een heerlijke rustige vakantie gehad, hoewel het park volgeboekt was, voelde het niet als vol. Je kunt in Wemeldinge heerlijk wandelen, en leuke restaurantjes bezoeken. Puur Juno heeft een heel mooi terras. Ook zijn er leuke winkeltjes. Maar het is vooral een centraal gelegen dorp, je bent zo op de grote stranden en in de leuke steden.

• 9Ruud07-07-2019

Prachtige vakantievilla met aandacht voor privacy!

Mooi Villapark gelegen aan de Oosterschelde. Wij komen hier nu al meerdere jaren en vooral de vrijstaande 8 persoonshuizen zijn functioneel ingericht en bieden meer dan voldoende ruimte. Ook wat betreft het meenemen van een huisdier, zijn sommige vakantievilla's zo ingericht dat ze een afgesloten tuin hebben, waardoor jouw huisdier niet kan weglopen. Ook handig voor gezinnen met kleine kinderen. Wij zullen in de toekomst zeker nog terugkomen, want de omgeving voldoet prima voor meerdere uitstapjes. Het voordeel dat wij ook hebben ervaren is dat bij warm weer er altijd wel een briesje aanwezig is, dat als verkoeling kan dienen.

• 8Activiteiten
  • 4Erik23-06-2019

Nooit meer

Eerste twee dagen grote familie naast ons (duitsers), radio hard aan tot tegen middernacht, daarna hard praten tot ca. half twee. Deze familie ging gelukkig weg zondagmiddag. Tot onze verbazing komen er zondagavond om ca. 22.00 uur 3 duitse jongemannen in een werkbusje een paar nachten overnachten, om overdag te gaan werken ergens. Dus elke ochtend al voor 6 uur gestommel e.d. (trap op en af met werkschoenen aan...), waarna ze vertrokken om half zeven. Maar ja, daarna sliepen wij ook niet meer. Verder erg veel geblaf van honden. Voorgaande jaren gingen we naar Texel, dus u begrijpt dat we dit volgend jaar maar weer doen (heerlijk rustig).Dus nee, geen rustig park.

• 6Onderkomen
  • 10Laura13-08-2018

Voor herhaling vatbaar.

Wij hadden een zonnige week, in een 5-persoons huisje, nr. 21. Dat huisje was pico bello opgeknapt; het leek wel nieuw. Superschoon. Zowel binnen als buiten rijkelijk voorzien van een mooie inventaris. Tot aan een wasmachine en bbq toe. Goeie wifi. Een grote riante tuin. Zwemmen in zee achter de dijk of in het zwembad in Kruiningen. Op loopafstand de Spar en fietsverhuur. Wij waren zeer tevreden en te spreken over het huisje, het park en de omgeving.

Vakantiepark De Oesterbaai info

Camping-informatie