Vakantiepark De Oesterbaai

Meer vakantiepark info

66 reviews over Vakantiepark De Oesterbaai

• 8beerens18-09-2020

voor herhaling vatbaar

een heerlijk lang weekend mogen verblijven samen met onze 2 honden. Een ruim schoon huis. Mooie omgeving,niks op aan te merken.nadat we bij thuiskomst erachter kwamen dat we iets vergeten waren namelijk de huissleutel is dit zeer goed geregeld door de receptie van het park.top !

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 2Margriet14-08-2020

Onrust en veel geluiden

Wij als gezien hoopte op een rustige vakantie op dit familiepark. Helaas waren er veel gasten die voor (geluid)overlast zorgden. Zelfs een groep jongeren die met 8 man tussen de gezinnen werd gezet. Gewapend met 6 kratten bier (wij zagen het uitladen van de drank etc) klaar voor een onrustig weekend en 2 nachten.

Overdag zeer veel overlast van of verbouwingen (echt top! om je vakantie huis IN de vakantie periode te gaan verbouwen in plaats van in de winter) nog bedankt hiervoor.

Hovenier ook bedankt, dat je in de vakantie periode om 08:00 uur begint met het onderhoud van 4 tuinen en nog even moest snoeien met je heggenschaar op benzine. Het gaf een mooi resultaat.

Duitse gasten bedankt voor de overlast in de tuin in de avond, natuurlijk is het normaal om alles in een vuurkorf te gooien en elke avond tot laat dit vuur te laten branden, het was immers best koud met 21 graden in de avond.

Gelukkig kunnen wij nu weer slapen

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 10Baasje01-07-2020

relaxed

Super vakantie gehad, heerlijk weer. Veel gewandeld en veel gefietst. Gelukkig waren de terassen weer open en ook de gezellige winkeltjes. Fijn dat de bakker en supermarkt op zondag ochtend open zijn. En op zaterdag is de markt ook leuk. En op zaterdag middag kun je om een vers gebakken visje bij de haven terecht.

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Myra29-06-2020

Super fantastisch.

We hebben een heerlijke rustige vakantie gehad, hoewel het park volgeboekt was, voelde het niet als vol. Je kunt in Wemeldinge heerlijk wandelen, en leuke restaurantjes bezoeken. Puur Juno heeft een heel mooi terras. Ook zijn er leuke winkeltjes. Maar het is vooral een centraal gelegen dorp, je bent zo op de grote stranden en in de leuke steden.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 2019
    9Ruud07-07-2019

Prachtige vakantievilla met aandacht voor privacy!

Mooi Villapark gelegen aan de Oosterschelde. Wij komen hier nu al meerdere jaren en vooral de vrijstaande 8 persoonshuizen zijn functioneel ingericht en bieden meer dan voldoende ruimte. Ook wat betreft het meenemen van een huisdier, zijn sommige vakantievilla's zo ingericht dat ze een afgesloten tuin hebben, waardoor jouw huisdier niet kan weglopen. Ook handig voor gezinnen met kleine kinderen. Wij zullen in de toekomst zeker nog terugkomen, want de omgeving voldoet prima voor meerdere uitstapjes. Het voordeel dat wij ook hebben ervaren is dat bij warm weer er altijd wel een briesje aanwezig is, dat als verkoeling kan dienen.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2019

• 4Erik23-06-2019

Nooit meer

Eerste twee dagen grote familie naast ons (duitsers), radio hard aan tot tegen middernacht, daarna hard praten tot ca. half twee. Deze familie ging gelukkig weg zondagmiddag. Tot onze verbazing komen er zondagavond om ca. 22.00 uur 3 duitse jongemannen in een werkbusje een paar nachten overnachten, om overdag te gaan werken ergens. Dus elke ochtend al voor 6 uur gestommel e.d. (trap op en af met werkschoenen aan...), waarna ze vertrokken om half zeven. Maar ja, daarna sliepen wij ook niet meer. Verder erg veel geblaf van honden. Voorgaande jaren gingen we naar Texel, dus u begrijpt dat we dit volgend jaar maar weer doen (heerlijk rustig).Dus nee, geen rustig park.

• 6Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Laura13-08-2018

Voor herhaling vatbaar.

Wij hadden een zonnige week, in een 5-persoons huisje, nr. 21. Dat huisje was pico bello opgeknapt; het leek wel nieuw. Superschoon. Zowel binnen als buiten rijkelijk voorzien van een mooie inventaris. Tot aan een wasmachine en bbq toe. Goeie wifi. Een grote riante tuin. Zwemmen in zee achter de dijk of in het zwembad in Kruiningen. Op loopafstand de Spar en fietsverhuur. Wij waren zeer tevreden en te spreken over het huisje, het park en de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7P.de Commines29-04-2018

zeer goed als er herstelling gedaan wordt

Ligging zeer goed, vakantiehuis goed voor 8 personen, genoeg ruimte, + sauna. algemeen alles aanwezig maar spijtig genoeg veel materiaal stuk. Herstellling is dringend nodig en dan zou het perfect zijn voor familie met kleine kinderen en zelfs voor een baby.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in april 2018

• 7Willem Lorie07-02-2018

Net en ruim huisje en dicht bij het water

Huisje was netjes en ruim, goed gelegen. Het villa park ligt sowieso lekker dicht bij het water. Zonder licht aan is het wel donker in de gang, dus raam in de voordeur zou niet misstaan, verder een goed park met niet veel faciliteiten maar een prettige ligging

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Alleen gereisd in januari 2018

• Oude reviews

9M. Duinker07-07-2017

Super

Prachtig gelegen onderaan de dijk, met een leuk strandje en uitzicht over de Oosterschelde. Optimaal genieten van rust, natuur en zee! De weg naar het park toe is doodlopend, wat ook een voordeel is. Wij komen zeker terug!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen