Vakantiepark
7,5

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,6

Omschrijving
Roompot Beach Resort ligt direct aan het strand. Het hele gezin kan er terecht, want Koos Konijn staat klaar voor de kleinsten en voor de pubers is er een speciale chillzone. De ouders? Die kunnen heerlijk relaxen en genieten van de omgeving van Roompot Beach Resort vlakbij Kamperland in Zeeland. Tip: Ga naar Sjakie's Chocolademuseum.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Beach Resort (incl. camping) voor je op een rij gezet:

Lux-camp

2196 reviews over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) in het Nederlands

De week van het leven van een 7jarige !

caroline schalken-bolding,
16-3-2019
  • Onderkomen9

De week van het leven van zoontje 7jaar hij heeft het er nu nog over super gezellig!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk!

M vd Veen,
12-3-2019
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

De huisjes hebben een update ontvangen dit was wenselijk en heeft goed uitgepakt! Altijd een goede sfeer en een fijne ligging aan het strand en de jachthaven. De volgende keer proberen we een beachhouse!

Was, super

Peggy Max,
12-3-2019
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

Was echt leuk, en heel proper huisje, we komen zeker terug😁

Gereisd met vrienden in maart 2019

Leuk uitwaai midweekje

peggy nuijten,
9-3-2019
  • Onderkomen9

We hadden een 4 persoonshuisje. Deze liggen over de dijk en dus recht aan het haventje. Prachtig. Uit 't raam zagen we links de bootjes en rechts was de zee. Zeker als 't mooi weer is dan is dit park een aanrader.

De WiFi is goed. (toch belangrijk voor de kids). Faciliteiten zijn niet erg uitgebreid. Maar voldoende. Jammer dat het restaurant bij de haven pas na 1600 open is. (en op maandag dicht) hebben gegeten bij het andere restaurant. Dat was goed. Personeel is overal vriendelijk en behulpzaam. Mensen die daarover zeuren moeten eens in de spiegel kijken hoe ze zelf anderen benaderen. Zelf niet gezwommen maar mijn zoon wel en die vond het leuk. Er is wel een chill zone maar het is nu veel te rustig. Koos konijn enhet entertainment team hadden 't wel druk met kleine kinderen

. Zag er leuk uit. Als het park nou zorgt voor uitbreiding van het café (zoals meer bowlingbanen ( dat was triest =oud en 2 banen te dicht bij elkaar)

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Een doffe ellende en een waardeloze service!

Erik Koiter,
9-3-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Terug van verblijf in NT huisje (4 pers.), dat vies was bij aankomst en de grootte is eerder voor 2 personen. Het park is mooi aangelegd. Na 1 dagen begon de ellende: sigarettenrook lucht van de buren die stiekem onder de afzuigkap rooklucht verspreidde via het hele huis. Helaas ben ik astmatisch en hadden we speciaal we een huisje aan zee geboekt om adem te halen. Gelijk gemeld bij de parkdirectie, die er nogal laconiek op reageerde, maar er werk van zou maken, want omboeken kon niet.Iemand vd receptie zou alsnog bij ons langs komen, maar na 3 uur wachten helaas nog niemand. Weer receptie gebeld,de volgende dag kwam er eindelijk iemand langs. Ook toen konden ze niks betekenen. Uiteindelijk 1 dag eerder vertrokken,waarbij nul excuses of begrip.Ze zouden alleen de toeristenbelasting niet in rekening brengen, wat een lachertje, 1 dag verblijfskosten terugstorten wegens noodgedwongen vertrek zou redelijk zijn Roompot!Voor ons nooit meer!

Erg leuke midweek gehad

Ruud de gouw,
8-3-2019
  • Onderkomen8

Mooie ligging groot resort mooie huisjes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

was een fijn en rustig verblijf

HJ,
3-3-2019
  • Onderkomen8

fijn gerenoveerd huisje rp6a, compact maar groot genoeg, verwarming is snel op temperatuur, prettige afstand tot de buren, complete keuken inventaris, aangename bedden, korte loopafstand tussen de auto en het huisje, super wifi, fijn zwemmen, leuke animatie ook voor tieners

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Armoedig

Marieke,
3-3-2019
  • Onderkomen8

Er zijn een paar nieuwe huisjes met veel hout. Deze zijn ruim opgezet en erg prettig. De rest van het park viel tegen. In de supermarkt is alles 2 keer zo duur. Het tropisch zwembad valt erg tegen. Het ziet er ook ouderwets uit, er is weinig tropisch aan behalve de temperatuur. Er is 1 leuke glijbaan en een golfbad. Dat is het. Voor turks stoombad of andere faciliteiten (die er ook niet aantrekkelijk uitzien) moet je bijbetalen. En in de bar alleen ongezonde snacks te krijgen. In de andere restaurants zijn we niet geweest. Verder is de ligging van het park perfect en het personeel vriendelijk. Jammer dus dat er niet geïnvesteerd wordt in de centrale gebouwen, waardoor het er toch een beetje armoedig uit ziet. Oja, ik had via whats’app fietsen voor zondag gereserveerd en de Kraak de koffer. Toen ik aankwam bleek de fietsen voor hele weekend geboekt en de koffer kapot. Onzorgvuldig.

Voor herhaling vatbaar

Bas,
24-2-2019
  • Onderkomen8

Een erg leuk park met leuke animatie en bezigheden voor kinderen. De bungalows zijn ook prima en de ligging is perfect.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-3-2019

Bedankt voor je review, Bas! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over Roompot Beach Resort :)

Graag tot een volgende keer!

Groetjes,

Christine

Heerlijk bijkomen

Marieke,
22-2-2019
  • Onderkomen8

Wij verbleven in een huisje op het strand (6 persoons). Heerlijk ruim. Babybedje past in ouderslaapkamer en op de zolder.

Goede service. Onze code om binnen te komen deed het niet (gelukkig hadden we ook een sleutel) Binnen 10 minuten was er iemand van het park om ons te helpen.

Het park is op loopafstand (ongeveer 10 minuten lopen).

Wij willen zeker een keer terug!

Één tip: de matrassen zijn wel aan vervanging toe.

Verder een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-3-2019

Bedankt voor je review, Marieke! Zo te lezen heb je een hele leuke tijd gehad op Roompot Beach Resort. Heb je ook nog leuke uitstapjes gemaakt?

Jouw tip over de matrassen zullen we ook zeker doorgeven, zodat hier aandacht aan besteed worden.

Graag tot ziens op Roompot Beach Resort of op één van onze andere parken.

Groetjes,

Christine

Vakantiepark info

• RokenToegestaan
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.