Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

7.3Goed

Nederland, Zeeland, Kamperland

7.3Goed

• 7.3Activiteiten
  • 7.1Eetgelegenheden
  • 7.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Beach Resort (incl. camping) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

Roompot Beach Resort ligt direct aan het strand. Het hele gezin kan er terecht, want Koos Konijn staat klaar voor de kleinsten en voor de pubers is er een speciale chillzone. De ouders? Die kunnen heerlijk relaxen en genieten van de omgeving van Roompot Beach Resort vlakbij Kamperland in Zeeland. Tip: Ga naar Sjakie's Chocolademuseum.

2602 reviews over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

• 8Anita Geelen28-09-2020

Fijn verblijf gehad

Het park ligt afgelegen heerlijk voor mensen die de rust opzoeken en van wandelen houden

• 8Eetgelegenheden

• 8Frederike26-09-2020

Het was ontzettend fijn

Dat het park op een fijne plek is gesitueerd en dat je dan veel mogelijkheden voor uitstapjes of gewoon te genieten van het strand

• 9Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 10Inge Prinsen25-09-2020

waanzinnige strandvakantie in een Beach house

een super mooi verblijf, van alle basic gemakken voorzien, mooi uitzicht direct over het water, aan het strand, geen last van buren. Fijn dat de honden mee mochten, en ze hadden heel veel speelkameraadjes, Whahahaha, super. En het ligt mooi centraal, want Vlissingen en Middelburg, zijn ook zeker de moeite waart. Met mooie fiets routes, en weidse zichten, heerlijk.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 9Steef24-09-2020

Heerlijke vakantie met fijne nieuwe stacaravan

Goede vakantie in luxe schone nette Eurocamps stacaravan. Vakantiepark zelf is ratjetoe van aanbieders en vaste plekken van jaarplek houders. Dus enorm veel variatie in type huisjes en stacaravans. Zo stonden we ook tussen vaste 'bewoners'. Op loopafstand van het fijne strand met uitzicht op de deltawerken! Leuke beach bar en restaurant. Leuk om vanaf de haven het strand af te lopen. Prima campingwinkel en wat entertainment voor de kinderen. Perfecte basis om dit 'eiland' van Zeeland te verkennen (Tropical Zoo, deltawerken, Neeltje Jans, Vlissingen, Middelburg, diverse stranden en ook Renesse even aangedaan). Lidl en AH op 5 minuten rijden vanaf camping. Aanrader voor een weekje Zeeland met eigen vervoer.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2020

• 3Yvonne23-09-2020

Waardeloos

Stonden met onze caravan van 10-7 tot 24-7 op de camping. Sanitair smerig, echt verval. Veel stof in de luchtroosters. In de tijd dat ze het sanitair moesten sluiten van wege Corona is er TOTAAL GEEN ONDERHOUD geweest. Schandalig! Maar je betaalt wel het volle pond Coronaregels ver te zoeken. Tijdens ons verblijf mochten wij 2x gebruik maken van het zwembad max 1 uur. Balen wanneer je kleine kinderen hebt. Dit staat ook niet op de website vermeld. Voor ons nooit meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6Maria23-09-2020

Heerlijke week

Wij hadden een chalet gehuurd, was prima in orde alles was netjes, behalve de douchedeuren, waren zwart beschimmeld. We zaten overal dichtbij, onze kleinzoon vond koos konijn helemaal geweldig, we hadden ook ontzettend mooi weer, was echt genieten. Verder vond ik de plaza erg veroudert. Eten was prima, bediening goed. Zwembad veroudert mijn dochter en schoonzoon waren 1 keer in zwembad geweest, tot hun grote schrik zagen ze een dode muis ergens op een richel liggen, niet in het water gelukkig. Maar was toch een schrik moment.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in september 2020

• 2Chris22-09-2020

Nooit meer

Prachtige bungalow maar zo vies bizar over kleine beestjes, kropen over de vensterbanken over de tafel (mijt) dit gemeld bij receptie , totaal geen empathie werd ook niets aan gedaan. Maar te zwijgen over de herrie vanaf 7.00 uur bulldozer graaf, zaagmachines getimmer in je achtertuin, er zouden werkzaamheden zijn bij het centrum niet aan de rand van het park, we hadden gelukkig prachtig weer dus hoefden we overdag niet in bungalow zijn. Rond half 5 was de herrie voorbij en kon je na dat je alles had schoongemaakt onder je overdekt terras zitten.
    Bedankt Roompot voor de fijne vakantie waar je veel geld voor betaald.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 6Kelly21-09-2020

Prima huisje dichtbij zee

We verbleven in het restyled huisje ostrea 158. Het huisje was opzich prima in orde en netjes schoon. Volgens de omschrijving zou er een traphekje aanwezig zijn op de bovenverdieping, daarom voor dit specifieke huisje gekozen. Dit bleek een normale deur te zijn en die kan een kind van net 2 natuurlijk gewoon open maken. Gemeld bij de receptie en er werd beloofd dat de kosten voor de voorkeursboeking worden teruggestort. Door het mooie weer hebben we geen gebruik gemaakt van de faciliteiten op het park, dus daar geen mening over. Alleen 1,5 uur wezen zwemmen in het zwemparadijs, dat was toch wel hard aan een opknapbeurt toe. Gegeten bij de beachclub, vriendelijk personeel. Het strand is dichtbij, jammer genoeg veel zeewier op het strand. Dus naar het banjaardstrand 10 min. verderop geweest om in de branding zandkastelen te maken. Omdat we veel buiten konden zijn een fijn weekend gehad, want het park zelf oogt erg verouderd.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 6Jordi21-09-2020

Mooi park, maar wel wat aanmerkingen op keuzes.

Het is een mooi park, waar alles makkelijk te vinden en te bereiken is.

Het personeel zou wel beter getraind moeten worden, met name in de horeca. Wat wij ook erg vervelend vonden was dat je overal mocht roken. Het zou fijn zijn als je onder de tent op het terras rookvrij kon eten. Wij waren met een baby en dit zorgde voor wat irritatie.

Daarnaast was het huren van een kinderstoeltje 15,90 terwijl dit stoeltje voor 10 euro te koop is bij IKEA! Dat kan natuurlijk niet waar zijn.

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 8Suzanna21-09-2020

Heerlijke vakantie

Mooi park, moderne chalets op loopafstand van het strand. Alles wat je maar nodig hebt is er. Dochter was gek op Koos, maar ook zonder de kinderanimatie is het een fijn verblijf. We komen vast nog eens terug.

• 6Eetgelegenheden

Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) info