Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

Vakantiepark
Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)
7,4

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Beach Resort (incl. camping) voor je op een rij gezet:

2105 reviews over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) in het Nederlands

Tot volgend jaar

Anoesjka
  • Onderkomen10

Fijn park, Leuk comfortabel huisje, erg vriendelijk personeel en leuk animatieteam..

Voor herhaling vatbaar.

R. Schouten
  • Onderkomen10

Heel schoon chalet, vriendelijk personeel.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Bedankt voor je bericht! Fijn dat de vakantie en dit park voor herhaling vatbaar zijn! Zijn jullie er ook nog op uit geweest om de omgeving te verkennen?

We ontvangen je graag weer op Roompot Beach Resort of op één van onze andere parken!

Zonnig!

J
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Heerlijk park.

Bungalow naar bij strand en faciliteiten.

2 kindjes die hebben genoten!

Bedankt voor je review!

Leuk dat de kinderen een fijne tijd hebben gehad. Er zijn ook veel activiteiten te doen op het park en er is een groot animatieteam om iedereen te vermaken!

een aanrader

De Smedt
12-8-2018
  • Onderkomen7

dank zij het prachtig weer een top verblijf gehad zon,zee,strand wat moet ge nog meer hebben.de hond was mee dus ook lange wandelingen gemaakt terwijl de kinderen zich vermaakte in het zwembad

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Wauw wat een tof bericht! Het is inderdaad een mooie locatie en zeker met dat mooie weer erg fijn om zo dichtbij het strand te zitten!

Graag ontvangen we je weer op Roompot Beach Resort of op één van onze andere parken!

Prima park, leuke vakantie

Wieger Martens
10-8-2018
  • Onderkomen8

Wel goed: huisje (mooi en vooral schoon!), park, ligging, animatie, receptie

Niet goed: technische staat zwembad, bediening in horeca

Bedankt voor je reactie!

Wat een fijn bericht en leuk om te horen dat jullie het een leuke vakantie vonden! Dat is altijd goed om terug te krijgen! We doen altijd erg ons best om iedereen een fijne tijd te bezorgen!

Graag tot ziens op één van onze parken!

Vera

Aanrader, we komen zeker terug

Xavier
10-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Na het lezen van wat slechte recensies met een bang gevoel vertrokken maar ter plaatse vastgesteld dat alles perfect is. Schitterende locatie en mooie chalets

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Bedankt dat je zo'n leuke reactie achter hebt gelaten!

Fijn om te horen dat het allemaal zo naar wens is geweest!

Nooit meer

Dvd
9-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

De toiletten waren ronduit ranzig. Evenals het zwembad. Bediening bij het terrascafe was slecht en onbeschoft . Heren toilet bij het terras cafe was in de 14 dagen dat wij er waren stuk. Animatie was prima. Alles behalve kindvriendelijk aangezien er constant auto's af en aan rijden

Bedankt voor je bericht!

Jammer om te horen dat je verblijf niet naar wens is verlopen!

Heb je dit tijdens je verblijf ook gemeld bij de receptie? We kijken graag naar oplossingen en zijn er om te helpen. Fijn dat de animatie naar wens was!

We hopen dat je desondanks een fijne vakantie hebt gehad.

Vera

Prima voor de hele kleintjes. wij komen niet weer.

Fam. Verheij
7-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen9

De accomodatie krijgt een dikke prima. In tegenstelling tot de reviews hier hadden wij een prachtige schone accomodatie. Alles erop en er aan. Overigens hadden wij vreselijke matrassen die na 1 telefoontje direct werden omgewisseld.

Verder hebben wij ons enorm gestoord aan alle extra's die betaald moeten worden. paintballen 100 kogels. als ze op zijn moet je bijkopen. terwijl je er al voor betaald heb. De springkussens moeten extra betaald worden en ga zo maar door. Voor kinderen van 11 jaar is er niet heel veel te doen. Ze mogen de chillzone pas vanaf 13 jaar in. Het zwembad vonden de kids erg leuk. Ik niet. Het was niet schoon. Heel veel haren en vieze vloeren. De locatie van het park is prima. centraal om leuke locaties te bezoeken. Maar overal op het park afval en zelfs afvalzakken naast prullenbakken geplaatst wat er vervolgens een paar uur blijft staan in de hitte. jammer

Bedankt voor je reactie!

Goed om te horen dat jullie goed geholpen zijn! Jammer dat het een en ander niet helemaal in orde was! We gaan je bevindingen doorgeven aan de parkleiding zodat hier aandacht aan besteed kan worden!

We hopen dat je desondanks nog een fijne vakantie hebt gehad!

Heerlijk!

fam brinkman
7-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Mooie camping met eigen sanitair waar ook de hond welkom is.

Prachtige omgeving/strand/haven/fietsen/wind/zee/zon/vissen/wandelen.

Het lijkt alsof je in een duur resort zit in het buitenland als je bij de haven en strand bent, vooral bij schemer met alle lichtjes.

Wij genieten hier al 6 jaar!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Bedankt voor je positieve bericht!

Wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf op Roompot Beach Resort! Het klinkt heel ontspannen!

We hopen jullie graag weer te mogen ontvangen!

Nooit weer

Inez
5-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Prachtig weer gehad .maar onze laatste avond in restaurant "Bestevaer" was een grote teleurstelling; hier weet de manager niets van gastvrijheid af. Hij blaft de gasten af alsof t zijn vijanden zijn. We werden van de ene kant van t terras naar de andere kant van t terras gecommandeerd net als diverse andere gasten die ook verbijsterd waren.

Ons vakantiehuis wat de vorige x mooi en schoon was bleek nu bij aankomst vies te zijn. Dat zat er al maanden zo te zien. Wanneer je een klacht indient wordt er niet gereageerd. Toen we nog een x naar de receptie gingen is t genoteerd maar niets mee gedaan. Vorig jasr hebben we ook schade gemeld er bleek niets met de klacht te zijn gedaan!

Voor t bedrag wat je moet betalen verwachten wij in ieder geval een schoon huis. !!OOK IN T HOOGSEIZOEN.!!

Verder in zeeland zijn de mensen gastvrij behalve bij "Bestevaer " Roompot-kamperland.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-8-2018

Bedankt voor je reactie Inez!

Jammer dat het niet helemaal naar wens is verlopen. Het is absoluut niet de bedoeling dat je verblijf zo teleurstellend moet zijn. We gaan je bevindingen doorgeven aan de parkleiding zodat hier aandacht aan besteed kan worden!

Fijn om te lezen dat het prachtig weer was en dat de mensen in Zeeland gastvrij zijn! We hopen dat je desondanks een fijne vakantie hebt gehad!

Graag tot ziens op één van onze parken!

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) scoort een 7.42 uit 10 op basis van 2207 reviews.