Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

Vakantiepark
Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)
7,4

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Beach Resort (incl. camping) voor je op een rij gezet:

2054 reviews over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) in het Nederlands

Komen graag nog een keer terug

S Doppenberg
22-6-2018
  • Onderkomen6

Prima sfeer. Lekker dicht bij het strand. Park netjes schoon

Minder was dat als je buiten zit bij het huisje dat je geen privacy hebt. De terrasjes liggen heel dicht op elkaar. Je kunt elkaar letterlijk verstaan en op elkaars bord kijken. Wij zaten wel in het gedeelte waar je een hond mee mag nemen dus weet niet of dat overal zo is

Heerlijke omgeving

H koot
22-6-2018

Mooi gelegen, schoon park

Joke van londen
18-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het was een mooie accemodatie .
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Bedankt voor de goede review super dat de accommodatie zo naar wens was.

Groetjes Marcia

Geweldig, was onze derde keer

Wilfried Kindt
12-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Ligging, vriendelijkheid
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling fijn dat jullie zo graag bij ons komen tot de volgende keer!

Zee! Heerlijk!

Yvonne.
11-6-2018

De zee, zo dicht bij!

De weg wijzer op het park kan beter.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Dat klinkt zeker heerlijk fijn dat jullie zo genoten hebben van het verblijf op ons park en de zee.

Prima park

Vera
  • Onderkomen7

Prima weekend gehad. Zwembad was schoner als voorheen. We hadden heerlijk weer en dan is deze locatie top! Jammer dat we het hele weekend geen tv ontvangst hadden en dat de stroom er uitklapte bij gebruik van magnetron plus afzuigkap.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Wat vervelend dat jullie geen televisie konden kijken hebben jullie dit ter plaatse gemeld. Fijn dat jullie wel genoten hebben van het verblijf.

schoonmaak kan stuk beter

Raemaekers
  • Onderkomen5

Schitterend park, accommodatie hadden we met hond, kon beter schoongemaakt worden vooral omdat je de eindschoonmaak er verplicht bijbetaald. Dus eerst zelf schoongemaakt . Buiten om kon het ook een schoonmaak gebruiken met alle spinnen ragen en stofjes. Personeel kon iets vriendelijker en de werkkleding van het personeel vond ik slonzig. Bediening kon iets beter, tussen door een keer vragen of alles naar wens is kon er niet vanaf.

De snackbar kwamen we graag , vlotte mensen en keurig gekleed en behulpzaam.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Hartelijk dank voor de review goede verbeterpunten die wij zeker ter harte nemen.

Zeker voor herhaling vatbaar

F.van Loon
  • Onderkomen8

Parkeergelegenheid bij receptie onoverzichtelijk.Mooi park ,leuke huisjes (RP4B) . Parkinformatie is heel handig.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Bedankt voor de goede beoordeling wij nemen het punt wat betreft de parkinformatie zeker mee.

Genoten!

Carolien Colijn
8-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Toiletgebouwen en douches worden elke dag schoongemaakt. Supermarkt prachtig en vriendelijk personeel. Friet uit de cafetaria is heerlijk. Vriendelijk geholpen. Ligging van het resort is prima. Strand en zwembad op loopafstand. Onze kampeerplaats op veld 4000 voldeed aan onze verwachtingen. Komen volgend jaar terug op een seizoensplaats.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Zo te zien hebben jullie zeker genoten wat een prachtige review Carolien hartelijk dank daarvoor. En wij zien jullie graag nogmaals terug op een seizoensplaats!

Groetjes Marcia

Super mooie strandhuisjes !

Arvid Nielsen
8-6-2018

Prachtige accommodatie

Jammer alleen dat de huisjes in zeer korte tijd schoongemaakt moeten worden en daar wel wat meer aandacht voor mag zijn.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Bedankt voor de goede review Arvid. Fijn dat jullie zo een goed verblijf hebben gehad.

Groetjes Marcia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) scoort een 7.42 uit 10 op basis van 2157 reviews.