Tijdelijk €25 aanbetaling

Roompot Beach Resort (incl. camping)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 2837 reviews

Vakantiepark info

• Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Roompot Beach Resort ligt direct aan het strand. Het hele gezin kan er terecht, want Koos Konijn staat klaar voor de kleinsten en voor de pubers is er een speciale chillzone. De ouders? Die kunnen heerlijk relaxen en genieten van de omgeving van Roompot Beach Resort vlakbij Kamperland in Zeeland. Tip: Ga naar Sjakie's Chocolademuseum.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2837 Reviews over Roompot Beach Resort (incl. camping)

• 6Hans08-01-2023

Horeca en bv fietsverhuur te vroeg dicht

De accommodatie is sterk verouderd en aan renovatie toe. Deuren sluiten niet, plinten los enz. Maar het vervelendste vind ik en vele met mij dat alles belachelijk vroeg gesloten is bij roompot. In herfstvakantie vorig jaar waren we bij aqua delta daar was snackbar helemaal gesloten. En zaterdags zaten we op terras kwam medewerker om 17.00 uur menukaarten weg pakken . Het was te druk. Er waren 6 tafels bezet ik zou het met 2 vingers in de neus alleen gered hebben om iedereen van eten te voorzien. Dit kost toch ook heel veel omzet roompot? Hier is nog veel winst te behalen roompot . Een café mag rustig tot 23.00 geopend zijn . Dit vroege sluiten is voor ons gezin in toekomst reden om bij ander bedrijf te boeken.

• 3Activiteiten

Eigenaar, 27-01-2023

Bedankt voor jouw beoordeling, Hans. Wat jammer om te lezen dat jouw verblijf bij Roompot Beach Resort niet helemaal naar wens is geweest. Normaal gesproken is het terrascafé open van 12:00 tot 21:00 uur. Onze actuele openingstijden kan je vinden op onze website https://tinyurl.com/m2bj2jdh Soms kan het voorkomen dat bijvoorbeeld het terrascafé eerder sluit door personeelstekort. Wij zorgen dan dat er een vervangende eetgelegenheid open is zoals een foodtruck met een gevarieerd streetfood aanbod of onze snackbar.

We hopen jullie, ondanks deze ervaring toch nog een keer te mogen ontmoeten bij één van onze Roompot parken. Er valt nog zoveel meer te ontdekken!

• 5MdeB07-01-2023

Onderhoudsbehoevend park

Prima verblijf gehad, maar verouderde uitstraling van centrumgebouw en zwembad. Normaliter verblijven we meer op een park zelf, vanwege het gemak. Maar het restaurant op het park zelf oogde erg sfeerloos. De beachclub was de gehele week gesloten (daarover was vooraf niet gecommuniceerd). Hier hadden we het park wel op gekozen. Het is ook één van de promotiefoto’s. Hygiëne in accommodatie (2431) en openbare ruimtes liet ook te wensen over. In de badkamer lag nog zand en meerdere schimmels en vochtvlekken te zien. Voordat we er in trokken hebben we het huisje ook zelf nog schoongemaakt, want het was vies/plakkerig. Onder de bank lag nog een halfvolle fles water en een haarnetje. Vaatwasser wast niet schoon. Animatieteam erg kindvriendelijk.

• 5Onderkomen

Eigenaar, 27-01-2023

Bedankt voor jouw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat jullie verblijf niet helemaal naar wens is geweest. Onze excuses hiervoor! We begrijpen dat het een teleurstelling was dat de Beachclub gesloten was. Als tip voor de volgende keer willen wij je graag meegeven dat de openingstijden van al onze faciliteiten te vinden zijn op onze website: https://tinyurl.com/m2bj2jdh Hierop is te zien dat de Beachclub momenteel gesloten is.

Uiteraard horen de vakantieverblijven en openbare ruimtes schoon te zijn. We vinden het heel jammer om te lezen dat dit niet helemaal het geval was. Fijn dat je dit bij ons meldt, zodat we kunnen onderzoeken waar dit mis is gegaan. Heb je hiervan ter plaatse ook melding gemaakt bij onze collega's van de parkreceptie? Zij kijken dan graag mee om een passende oplossing te bieden. De parkreceptie is het vaste aanspreekpunt tijdens jullie verblijf.

Goed om te lezen jullie tevreden terugkijken op onze collega's van het animatieteam. Hoe was de kennismaking met Koos? :-)

Graag tot de volgende keer bij Roompot!

• 4J. Dijkstra23-12-2022

De allerslechtste vakantie

De allerslechtste vakantie beleefd.

Maandagavond aangekomen, keurige ontvangst.

Bij het betreden van het chalet viel me gelijk een muffe geur op die in het huisje zat.

De volgende dag besloten om hier een melding van te maken bij de receptie met het verzoek om een ander huisje te krijgen. Zelf kreeg ik de lucht niet uit de woning.

Ik heb uren moeten wachten op een terugkoppeling, er zou eerst een schoonmaker langskomen om het te checken en te kijken of het kon worden verholpen.

Uiteindelijk duurde het met te lang na ruim 3 uur wachten en ben ik zelf weer naar de receptie gegaan.

Daar heb ik zeker opnieuw 15 tot 20 minuten moeten wachten. Ik at er wat tijdens het wachten en daar werd ik met een onvriendelijke toon op aangesproken door de leidinggevende mevrouw. Ik ben hiermee gestopt maar ik raakte wel nog verder geïrriteerd door de hele handelswijze of eigenlijk het gebrek eraan. Geen enkele service verlenen maar ik mag niet wat

• 7Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 9George16-12-2022

Voor herhaling vatbaar

Chalet, ruim, schoon, op een detail na goed onderhouden.

• 8Onderkomen

Eigenaar, 22-12-2022

Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het verblijf. We zorgen er graag voor dat je een leuke tijd bij ons hebt. Mogen we je nog een keertje verwelkomen op Roompot Beach Resort of één van onze andere parken?

Groetjes Mandy

• 7Maris12-12-2022

Goed verzorgd park

Een erg fijn park met vriendelijke behulpzaam personeel. Plaza Zwembad en Strand binnen aannemelijke loopafstanden

• 6Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Eigenaar, 20-12-2022

Bedankt voor jouw beoordeling, Maris. Het doet ons plezier dat je genoten hebt van het park en faciliteiten. Service en gastvriendelijkheid staan hoog bij ons in het vaandel! Goed om te horen dat jij dit ook zo hebt ervaren.

Heb je nog verbeterpunten? We zijn benieuwd!

We hopen je nogmaals te mogen begroeten bij één van onze Roompot parken!

• 6Min01-12-2022

Een mooi, schoon compact, knus verblijf

Er zijn slechts 2 minpuntjes. Een zwangere vrouw kan niet douchen want de doorgang tussen toilet en douche is krap. En wij kwamen na een reis van 4 1/2 uur om 16.05 aan. Ik vind het inchecken na 4 uur al te laat want je bent dan 3/4 dag al kwijt. De tijdschakelaar van het deurslot ging pas om half 5 open. Bij de buren gingen de deursloten na tien min. open en bij anderen na een kwartier. Een onderhoudsmonteur vertelde dat alle sloten op verschillende tijdstippen openen maar dat het teveel werk is om het te wijzigen. Niet zo netjes van Roompot. Een tip: huur een technisch student of pensionado in met 1 opdracht.

• 3Activiteiten
  • 10Tamara Miesen21-11-2022

Gastvrijheid rust en gezelligheid

Wij gaan hier meermaals per jaar heen , voor ieder wat wils op een top locatie. Nu voor de 1e keer ook de hond mee en zelfs deze wordt hier hartelijk ontvangen en verwend door de medewerkers van het restaurant...voor ons nog steeds geen ander park als dit .... Div parken geweest maar dit blijft de topper

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Simon van Wijk21-11-2022

Prima verblijf in een perfecte locatie

Prima verblijf. Enige minpunt zijn de openingstijden van de receptie en supermarkt.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 22-11-2022

Bedankt voor je review, Simon. Fijn om te lezen dat jouw verblijf op Roompot Beach Resort bevallen is. We zullen jouw feedback over de openingstijden van de supermarkt en de receptie doorgeven aan de parkleiding van Roompot Beach Resort, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Graag tot ziens op één van onze Roompot Parken.

Groetjes,

Christine

• 9Saskia van Vliet21-11-2022

Geweldig park

Het is een fijn park voor alle leeftijden. Je hebt de zee met watersportmogelijkheden. Je hebt een subtropisch zwembad met golfslagbad, sauna , Turks stoombad, zonnebank. Stroomversnelling enz. Een leuke speeltuin. Verhuur van fietsen elektrische voertuigen enz. Je kan bowlen, eten in het restaurant of op het terras. Een goede supermarkt en snackbar. Teveel om op te noemen.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 22-11-2022

Bedankt voor je review, Saskia. Op Roompot Beach Resort hoef je je niet te vervelen. Er is genoeg vertier en vermaak voor iedere doelgroep. Hopelijk heb je een geweldige tijd gehad en breng je jouw volgende verblijf ook op dit park óf op één van de andere Roompot Parken door. Graag tot ziens!

Groetjes,

Christine

• 4Ann Borghs17-11-2022

Voor ons geen Roompot meer na deze ervaring...

Wij gingen voor een heerlijk gezinsweekend naar Hellevoetsluis, Cape Helius. Het was jammer genoeg niet helemaal wat we ervan verwachtten. Het huisje zag er aan de buitenkant prima uit, maar vanbinnen troffen we opvallend veel zilvervisjes en spinnen aan. Duidelijk dat dit huisje al een tijdje niet meer bewoond geweest was. De wasmachine had een gore schimmelrand op de rubber en de vaatwasser waste duidelijk niet: in de kasten stond vies servies. Toen we het dan maar zelf opnieuw wilde afwassen troffen we in de filter stevig wat kippenbotjes aan. Niet handig als je propere vaat wil. Geen handdoeken of bedlinnen beschikbaar terwijl bij een vorige boeking (in een ander park) wel gewoon alles inbegrepen was. Veel geld voor een huisje dat verre van proper was. Ook de tegemoetkoming vonden wij niet naar behoren: een korting op een volgende boeking?! Kom, zeg. Voor ons geen Roompot park meer.

• 3Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op park50_tot_200

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)