Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)stersterstersterster

7.7Goed

Nederland, Zeeland, Kamperland

7.7Goed

• 7.8Activiteiten
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Beach Resort (incl. camping) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Roompot Beach Resort ligt direct aan het strand. Het hele gezin kan er terecht, want Koos Konijn staat klaar voor de kleinsten en voor de pubers is er een speciale chillzone. De ouders? Die kunnen heerlijk relaxen en genieten van de omgeving van Roompot Beach Resort vlakbij Kamperland in Zeeland. Tip: Ga naar Sjakie's Chocolademuseum.

2510 reviews over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

• 9Ricco08-01-2020

We kwamen aan in een superschone bungalow met smart-tv, vaatwasser, wifi, goede bank en bedden. Hierdoor was de toon al meteen goed gezet. Verder was de aanwezigheid van Koos konijn erg leuk.

• 10Onderkomen

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Ceusters07-01-2020

Zoek je plezier voor groot en klein, dan moet je b

Het was een leuke vakantie! We vonden het enkel jammer dat er geen spelletjeshal en grotere binnenspeeltuin met meer faciliteiten waren. Over de ligging en ons beach- huisje hebbën we enkel positieve feedback, toppie! De extre faciliteiten in en rondom het zwembad kon beter, een bubbelbad, sauna, wild water baantje . Zou erbij mogen en onbeperkt. gratis gebruik.

• 2019
    8WP30-12-2019

Voor de kleinsten : top. Voor de minder kleine ook

Prachtige ligging en omgeving. Aangename en verzorgende accomodaties, leuk zwembad en veel te doen in de omgeving.

• 9John27-12-2019

Echt vakantiegevoel!

Prachtige ligging van ons Beach House! Inrichting functioneel, goede verwarming. Bank klein en niet comfortabel. Wel geweldige WIFI en ruime zenderkeuze op de tv's. Parkvoorzieningen prima. Zwembad is lekker groot, midgetgolf was leuk, ondanks vriendelijke waarschuwing van een medewerker dat de baan in de winter niet optimaal is. Openingstijden van alle services met kerst goed. Het personeel is overal zeer vriendelijk en behulpzaam. We voelden ons welkom en echt op vakantie.

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht John!

Dit zijn hele lovende worden en beschrijft precies ons statement! Lekker samen genieten met Roompot. Zo te lezen hebben jullie dat wel gedaan!

Mogen we jullie nog eens begroeten?

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 8cj ploeg27-12-2019

geweldig park

prachtige omgeving vlakbei het strand en mooie schone huisjes lekker rustig op het park

• 7Eetgelegenheden

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2019

Hartelijk bedankt voor je bericht!

Roompot Beach Resort is inderdaad gelegen op een hele mooie plek in Zeeland. Vanaf het park kan je voldoende activiteiten ondernemen en leuke Zeeuwse dorpjes en stadjes bekijken. Wat vonden jullie het leukste dat jullie hebben gedaan tijdens jullie verblijf?

Graag tot ziens!

• 7Geertjan24-12-2019

Was vroeger mooier en leuker, nu voor ons te groot

Restaurant Bestevaer niet al te best. Park is te groot geworden. Jammer van al die huisjes op het strand. Personeel vriendelijk, accommodatie schoon en netjes.

• 7Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Roompot vakanties, Afdeling Kwaliteit, 28-12-2019

Hartelijk bedankt voor je review Geert-Jan.

Wat jammer om te lezen dat dit park niet helemaal bij je persoonlijke voorkeur past! Gelukkig bieden wij ook voldoende kleinschalige parken aan! Misschien een tip om die de volgende keer te proberen?

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Gereisd met partner in december 2019

• 5Judith22-12-2019

Wij komen niet meer terug door slechte service.

Ligging van het park is mooi, maar huisjes niet goed per auto bereikbaar en service slecht. Laat aangekomen in een huisje dat echt niet schoon was (schimmel, spinnenwebben, vieze vaat, vloeren niet schoon). Foto’s gemaakt en zelf schoongemaakt, behalve de schimmel. De volgende ochtend gemeld bij de receptie en de foto’s laten zien. De schimmel is door de schoonmaak verwijderd en als compensatie een klein flesje wijn. Bij vertrek moeten we zelf nogmaals alles schoonmaken, anders worden kosten in rekening gebracht. Wij komen niet meer terug, door de slechte service.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-12-2019

Bedankt voor je review, Judith. Wat jammer dat jouw verblijf op Roompot Beach Resort niet geheel naar wens was. Graag bieden wij onze excuses aan. Het is immers ons doel dat onze gasten een geweldige tijd hebben op het park. Uiteraard dient iedere accommodatie bij aankomst schoon en in orde te zijn. Onze excuses dat dit bij jou niet het geval was. Wij zullen jouw opmerkingen doorgeven aan de parkleiding van Roompot Beach Resort, zodat hier aandacht aan besteed kan worden en dergelijke situaties voorkomen kunnen worden. Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om jouw ervaringen met ons te delen, zo kunnen wij onze service verbeteren.

Groetjes,

Christine

• 4Reiziger126410-12-2019

Waardeloos park...wel hele lieve medewerkers...

• Hebben een huisje met sauna geboekt en op de foto's is het klein maar in werkelijkheid is het pinkeltje en pinkelotje... Warmer als 65 graden krijgt ie het niet terwijl je als een egeltje op het veel te krappe bankje moet zitten. Pas je echt nooit met zijn tweeen in, en zo breed zijn wij niet.
    • de huisjes hebben een goed bereikbare tuindeur met een cylinderslot en twee raamboompjes. Als je weet dat raamboompjes heel makkelijk zijn open te maken voor inbrekers, wilde ik graag toch de deur op slot doen voor 's nachts. Helaas vind het park dat je geen sleutel krijgt. U leest het goed, , de deur mag niet op slot en zelfs na veel aandringen kreeg ik nog steeds 'nee'. Dus slaap je in een bungalow die via de openbare weg prima bereikbaar is (niet eens via een slagboom o.i.d.) maar je mag de goed bereikbare deur (10 stappen vanaf de weg) niet afsluiten :-) Verder is t zwembad om 5 uur dicht!
    • 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor het bericht.

Wat vervelend dat jullie vakantie op Roompot Beach Resort niet helemaal is gelopen zoals gepland. Dit vinden wij erg vervelend. Onze excuses hiervoor!

We zullen de feedback die je ons geeft gaan verwerken en oppakken met de betreffende personen. We willen natuurlijk voorkomen dat er in de accommodaties ingebroken wordt, en dat je gewoon lekker samen in de sauna kan zitten. Dit is wel zo fijn. We zullen kijken wat we hieraan kunnen doen om dit op te lossen.

We vinden het fijn dat je de tijd hebt genomen om dit alles op papier te zetten, want met deze feedback kunnen we onze service verbeteren en ervoor zorgen dat dit soort situaties in de toekomst niet meer voorkomen.

we hopen dat jullie ondanks deze punten toch hebben genoten van de vakantie!

Hopelijk tot ziens op één van onze Roompot Parken!

Groetjes, Ilse

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fa09-12-2019

Top, schoon,

Ruime accomodaties, gemoedelijk, rustig,

• 7Activiteiten

Bedankt voor de review.

Hier hebben we helemaal niets meer aan toe te voegen. Hebben jullie misschien nog een leuke tip voor toekomstige gasten?

We hopen jullie snel weer terug te zien!

groetjes, Ilse

• 9Gerda03-12-2019

Nog even ontspannen!

Dicht aan het strand in een gezellige accomodatie nog even genieten voordat de decembermaand losbarst voor een schappelijke prijs!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-12-2019

Bedankt voor dit mooie bericht.

Wat fijn hé, zo even lekker uitrusten voor de hectiek van Sinterklaas en kerst weer begint!

Lekker uitwaaien op het strand, of een stukje rijden en je bent zo in een leuk dorpje om wat in rond te lopen.

We hopen dat jullie volgend jaar weer besluiten even tot rust te komen bij Roompot Beach Resort. Hopelijk tot dan!

Groetjes, Ilse

Gereisd met partner in november 2019

D-reizen

187 tips over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

• De Ruijter, 31-07-2019

Bunkers bezoeken in Zoutelande ( van gelijknamig liedje van Bløf) en dan eten bij pannenkoekenhuis Bram in het centrumpje. Zeer aan te raden. Bunker is enkel op woensdag en zondag open vanaf 13:00 uur. Dagje strand bij Banjaard met mooi uitzicht op de Deltawerken. Burgh Haamstede is ook een leuk dorpje.

• Simons, 07-05-2012

Lekker gegeten bij ''la cantina'' ( mexicaans / pizzeria ) op ongeveer 3 km van de camping. ( Tevens ook kindermenu met frietjes en kipnuggets )

Utropia wordt aangeboden als leuk amusement in Middelburg. Leuk voor een kwartier tot half uur. Helaas het geld niet waard.

Bambini voor de kids hardstikke leuk tijdens wat slechter weer.

• Theo, 28-04-2012

Neeltje jansen is erg leuk!

43 vragen over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

• Suzanne, 16-07-2017

Welk huisje?

Welk type huisje raden jullie aan met kleine kinderen? 3,5 jaar en 1,5 jaar. Handig om een speeltuintje in zicht te hebben zodat onze oudste zich daar ook kan uitleven.

• Ellen, 07-03-2017

Chalet nummer 6 en 7 (RP4)

Wie heeft er al eens verbleven in een chalet voor 4 personen met nummer 6 of 7? Ik lees op verschillende sites dat de chalets vies zijn. Wie kan me vertellen of dat ook het geval is in deze chalets?

• Inghels Georges, 21-08-2016

geen wlan in stacaravan

Hoe komt het dat er caravans bij zijn zonder internet?

Vakantiepark info

• Afstand tot strand14 minuten lopen, 800 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel