Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)

Vakantiepark
Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping)
7,4

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Beach Resort (incl. camping) voor je op een rij gezet:

2131 reviews over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leugens!

Daniel
1-10-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Mensen doe het Niet!! Bedrog!

Het huisje komt nog niet eens in de buurt van hetgeen voorgesteld wordt via de website. Totaal niet kindvriendelijk! De klachten bij de receptie worden enkel beantwoord met leugens

Leuk voor een lang weekend

Annemieke
30-9-2018
  • Onderkomen8

Leuk park, genoeg te doen. Speeltuin, skelters, bowling, minidisco, kidsclub etc. Ook genoeg te doen in de omgeving. Minder is het zwembad, verouderd, niet echt een zwemparadijs.

Geweldige locatie

Jolanda Hagelaar
29-9-2018
  • Onderkomen7

Over algemeen goed park maar er zijn zeker punten van kritiek.

De sauna in bungalow 74.. bv 7434 etc is amper voor 1 pers.》megaklein.

Saunalamp was defect,ons doucheputje zat verstopt waardoor de bak overstroomde, dit is 3e dag van onze midweek gefixt Inrichting heeft mooie beach stijl maar helaas niet schoon. Rooster vol stof, overal spinnenwebben, stof op tv, vieze vloer onder saunakachel.

De medewerkers die we gesproken hebben zowel tel, app en technisch personeel en bewakers allen erg vriendelijk! We kwamen ook keer in avond terug van fietsen, en werkte onze keycard ineens niet meer, erg vervelend maar uiteindelijk wel netjes opgelost.

In de frietzaak hangt een rooster bij de deur en die is ook erg smerig.

De boxsprings hebben heerlijk geslapen!

We hadden prachtig weer en de locatie van het park is geweldig om vanuit te gaan fietsen.

Tip: ms iets om de eigen fietsen netjes (overdekt)te stallen bij de bungalows.

Super

John
28-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Het is daar zeer goed vertoeven. Ook voor ouderen.

Henk van Noort
24-9-2018
  • Onderkomen10

Het was perfect. Uitstekende en schone accommodatie, heerlijke omgeving en vriendelijk personeel. Gewoon top.

Genoten

Mieke Schouteten
15-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Huisje comfort.bij het strand zeker een aanrader behalve de bedden die zijn echt te zacht. Huisjes zijn op zich schoon maar wel spinnenwebben. Zwembad oke maar verouderd. Animatie team leuk de een was enthousiast de andere kon nog geen lach vanaf. KOOS is top. Supermarkt echt te duur en personeel niet vriendelijk. Eten bij het terras niet bepaald culinair maar wel vriendelijk personeel. Meisje bij de receptie bij het inchecken veel foutieve info, bijvoorbeeld dat we konden uitchecken om 11.00 dit is 10.00 auto konden wij bij voordeur parken wat niet kon. Kreeg indruk dat ze het park niet kende.

Maar ons dochtertje heeft genoten dus wij ook.

Supervriendelijk personeel

Yvet V
  • Onderkomen7

Alle Roompot medewerkers waren supervriendelijk en toonden oprechte interesse. Dat zijn we weleens anders gewend na het hoogseizoen! Ons chalet was prima met goede keuken, verder sober net als in de omschrijving. Zeer schoon, alleen onder de bedden was stof en de bestekla kon een sopje gebruiken, verder alles tiptop! Zeer veel voor kinderen, toch hadden mijn vriend en ik er (na de zomervakantie) geen last van. Horeca sfeervol met super personeel, eten was oké, niet geweldig. Aan een mooi klein strand.

Voor herhaling vatbaar

Andrea
14-9-2018

Shalet netjes en compleet met fijn sitje buiten onder afdak 2 x tv in kamer en slaapkamer fijn bed en hoofdkussen apparte eethoek was ook fijn

Even er tussen uit en tot rust komen.

Mireille Clerx
        • Activiteiten6
        • Onderkomen7

Met hond achteraan op park. Ideaal vlakbij strand. Pizza's totaal smakeloos en erg zacht. Personeel overal vriendelijk. Zwembad prima. Enigszins verouderd. Jammer dat dat om 19 uur sluit. Horeca betaalbaar op het park. Wel erg luide muziek. Sta caravan wat kleine mankementen.. maar technische dienst kwam wel. Prima bedden. Jammer alleen maar groot licht in caravan... weinig sfeervol. Wel compleet. Erg groot. Toilet gebouwen netjes.

Beach house is top

Anne
        10-9-2018
        • Onderkomen7

Mooi locatie, veel te doen.

secret escapes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Beach Resort (incl. camping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.