Vakantiepark RCN De Schotsman

Contact

382 reviews over Vakantiepark RCN De Schotsman

• 10Bosje196611-09-2019

fijn verblijf

We zijn geweest op de schotsman in Kamperland een 8 persoons bungalow met 2 gezinnen was erg mooi ingericht en alles was perfect voor mekaar alleen vonden we zelf te weinig kastruimte en op de andere slaapkamer was geen kastruimte maar we gaan zeker nog een keer terug daar heen bedankt voor de fijne vakantie op de schots man

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 24-09-2019

Beste familie Bosje, Bedankt voor jullie positieve review! Graag zien we jullie terug voor de volgende fijne vakantie op ons mooie park.

• 8Sdr07-09-2019

Prachtig domein, bergruimte

De bevelander is een nieuwe bungalow voor acht personen maar twee kamers hebben helaas geen rekje noch kast om je spullen in op de bergen. Je moet dus je ganse verblijf uit je koffer leven. In de ganse bungalow waren exact 6 kleerhangers aanwezig. In 2 kamer slecht 1 nachtkastje....

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 10-09-2019

Beste Sdr, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de inventaris niet op orde was bij aankomst, dit hoort uiteraard goed te zijn. Kunt u misschien aangeven om welke bungalow het gaat zodat wij alsnog de ontbrekende inventaris kunnen aanvullen? Alvast bedankt en graag tot een volgende keer op ons prachtige park.

Met jonge kinderen

• 8Fam. de Groot07-09-2019

Goede camping

Een megagrote camping waarvan je weining merkt. Er is een groot modern sanitair gebouw maar het sanitair gebouw bij het zwembad was voor ons dichterbij. Dit werd redelijk schoongemaakt, maar groot onderhoud is nodig. Groot onderhoud (snoeien) is ook nodig bij de comfortplaats want de waterafvoer was nauwelijks te vinden! De ontvangst is prettig zakelijk. We moesten vooraf betalen. Zwembadkaartjes zijn inbegrepen: fijn zwembad. Goede WiFi verbinding (inbegrepen). In de ACSI-gids wordt de aanrijroute beschreven vanuit Kamperland. Wij kwamen vanaf de Veerse Gatdam en bereikten de camping via een zgn. “fietsstraat”. Dat is lastiger dan via Kamperland. De meeste automobilisten hielden goed rekening met fietsen, merkten we later als fietsers, behalve dan een groep Belgische motorrijders, die zéér intimiderend en verbaal agressief waren, zodat ik zelfs 112 moest bellen! Een optie zou zijn deze weg af te sluiten voor gemotoriseerd verkeer!

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 10-09-2019

Beste familie de Groot, Bedankt voor uw review, In de winterperiode word er weer volop gesnoeid en groot onderhoud gepleegd op het park. Hoe de ACSI-gids de route aangeeft gaat buiten ons om, misschien kunt u dit aan hun doorgeven zodat het aangepast kan worden? Het is niet echt handig met kampeermiddelen over een fietsweg te rijden natuurlijk. Alvast bedankt. Graag tot een volgende keer op ons prachtige park!

• 8Gelelis05-09-2019

Heerlijke vakantie

Camping de Schotsman is een heerlijke vakantiebestemming. Een prettige camping waar wij al jaren komen. Wij zijn er deze zomer ook weer vier weken geweest. Aan het Veerse meer is van alles te beleven en er zijn leuke steden in de buurt. Ook onze tieners komen er graag.

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 10-09-2019

Beste Gelelis, Bedankt voor uw positieve review over ons vakantiepark. Wij zien u graag volgende jaar terug!

• 6Groenendijk04-09-2019

Chalets Schotsman

De chalets worden aangeprezen als luxe en met uitzicht op het meer. Vergeet dat uitzicht maar. Alles is dichtgegroeid. De luxe is ver te zoeken en de chalets zijn aan een ingrijpende renovatie toe. Er is veel versleten, douche, kranen, vloer enz. Jammer, het zo'n leuke locatie

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 10-09-2019

Beste Familie Groenendijk, Bedankt voor uw review, kunt u deze misschien verder toelichten door ons een mailtje te sturen, dit mag naar: [email protected] alvast bedankt.

• 9Fred Commandeur01-09-2019

Geweldige camping en locatie, kortom een aanrader

Als men eenmaal hier aankomt, wil men niet meer weg. Prachtige en rustige omgeving aan het Veerse meer. Ook om een dagje uit te gaan is het goed toeven in Kamperland en omgeving Er is meer dan voldoende te doen op de camping voor jong en oud Wij gaan ieder jaar als het even kan naar Zeeland om bij De Schotsman te vliegeren en te genieten van de zon aan het Veerse meer. Ook als er problemen of mankementen zijn aan je camping plaats of bungalow, wordt je vriendelijk en snel geholpen, is ook onze ervaring als gezin en familie.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 02-09-2019

Beste Fred,

Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Bedankt voor deze prachtige review!

Met vrienden

• 10Fam Aarts01-09-2019

Leuke Vakantie

Wij komen hier nu voor de 5e keer en hebben ons hart toch wel verpand aan De Schotsman. De eerste jaren in een Mobile Home, de laatste 2 jaar in een Caisson recht aan het Veerse Meer. Het is een mooi en verzorgd park en ligt prachtig zo aan het Veerse meer. We hebben tijdens ons verblijf al weer gelijk geboekt voor het volgend jaar.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 02-09-2019

Beste familie Aarts,

Hartelijk dank voor jullie positieve review! Wij kijken er naar uit jullie volgend jaar terug te zien.

• 10Kees01-09-2019

Gaaf park

Echt een heel mooi park , gezellige mensen bij receptie en TD, erg naar ons zin gehad , tot volgend jaar

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 10-09-2019

Beste Kees, Bedankt voor uw postieve review, erg leuk om te horen. Tot volgend jaar!

• 7Rianne31-08-2019

Prachtige locatie!

Heerlijke vakantie gehad! Mooie camping aan een prachtig meer.

Receptie matig. Vroeg advies ivm douche die na 4 minuten uit gaat in het gebouw bij het zwembad, was in elke douche volgens receptie, echter dit is niet zo in het prachtige nieuwe gebouw! Dus heerlijk daar m'n lange haren gewassen ;-)

Serieus akkefietje met de zwemkaartjes: tas vergeten door de kinderen, deze was een uur later niet te vinden bij het zwembad. nieuwe kaartjes kosten echter €12,50 per kaartje! Parkmanager een aanbieding gekregen voor €7,50. Dag! Anders opgelost dus...

Verbouwing: Hopelijk blijft het mooie buitenbad wel bestaan!

Restaurant was prima! Bediening niet fantastisch maar wel ontzettend vriendelijk. Heerlijk gegeten!

Iets meer verlichting misschien prettig.

Supermarktje goed genoeg. Jongen zat op zijn telefoon en kon deze amper wegleggen....

Advies: -ander systeem zwembad: Polsbandjes?! - frisse geur in toiletten!! -1 grotere speeltuin

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 10-09-2019

Beste Rianne, Bedankt voor uw review en adviezen, uiteraard blijft ook volgend jaar het mooie buitenzwembad nog bestaan. Graag tot de volgende keer op ons prachtige vakantiepark.

Met jonge kinderen

• 5H. van der Weele30-08-2019

Groepsvakantie

Groep 8 kinderen, gezellige groep, was soms lastig de feestvreugde na 23.00 onder controle te houden (1 x waarschuwing)

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 01-09-2019

Bedankt voor uw review, kunt u misschien deze verder toelichten door ons een mailtje te sturen. Alvast bedankt!

19 tips over Vakantiepark RCN De Schotsman

• kzin278, 20-08-2013

ga in Kamperland dan beter eens eten bij het Mexicaans restaurant Wij hebben eerst gegeten bij Mexicaan en als toetje aan de overkant hemels lekker en vers appelgebak bij verscentrum Sandee. Daar hebben ze ook eigen kweek aardbeien zoals aardbeien horen te smaken :-))

• MvO, 03-08-2012

Voor mensen die van watersport houden, met de kinderen graag naar het strand gaan is het een super park om te verblijven.

• T., 26-07-2013

Bij slecht weer: Ga een dagje spelen bij Five Stars Camp in Kamperland of bij de Hollandse Hoeve in Goes.

3 vragen over Vakantiepark RCN De Schotsman

• Corsten, 20-12-2016

C

Kan ik hier met een stel puberjongeren met een gerust hart op vakantie zonder klachten te krijgen van andere mede-kampeerders? M.a.w. Is er een deel van de camping voor jongeren ingericht?

• Saar, 06-07-2014

Welk strand is mooi en hoever is dat vanaf camping De Schotsman met de auto? Nog tips voor aktiviteiten overdag met tieners tot 20 jaar?

Nederlander35, 27-07-2014

oosterzande 5 km

• Christiaan, 06-05-2013

hoeveel wattage op de camping?

Kan een ingerichte bungalowtent voorzien van stroom een klein kacheltje van 2000watt aan? Of zitten we dan in het donker?? :-)

'S.kromkamp, 01-08-2013

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km, 5 minuten met de auto

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel