Tijdelijk €25 aanbetaling

RCN De Schotsman

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark RCN De Schotsman voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 660 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

660 Reviews over RCN De Schotsman

• 8Wesley14-01-2023

Leuk

Leuke accommodatie en redelijk schoon alleen hier en daar wat achterstallig onderhoud.

De badkamer stinkt en is oud de tegels de kleur maakt het heel oud en klein. En het voeg werk is helemaal beschimmeld en hier en daar weg gerot.

Bij binnenkomst werkt de toegangspas bij de deur vaak niet pas na een aantal minuten en vaak proberen kun je naar binnen en als je de deur op slot draait van binnen zit je opgesloten dat gaat die niet open alleen met grof geweld. De technische dienst kon hier niks aan doen zeiden ze.

Verder is de la in de afwasmachine stuk en blijft haken. En is de stoffer en blik stuk.

Maar ondanks deze punten zouden wij wel weer komen naar dit park.

• 6Activiteiten
    • 8Waardering
    • 6Eetgelegenheden
  • 10P. van Ommeren08-01-2023

Mooi vernieuwd, veelzijdig vakantiepark

Onlangs voor de 3e keer verbleven op het park in een van de bungalows. De bungalows zijn heel praktisch ingericht, groot, schoon, comfortabel en met enorm terras.

Het park is de afgelopen jaren aan alle kanten opgeknapt met oa een nieuw hoofdgebouw, binnenzwembad, binnenspeeltuin, brasserie. Nieuw was deze keer de enorme buitenspeeltuin, aan het Veerse meer.

Ook buiten het park kun je van alles doen, het strand ligt op een steenworp afstand evenals verschillende leuke plaatsen. Aanrader!

• 10Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Jolanda29-11-2022

Heerlijk weekend

Heerlijk weekend met z'n tweetjes genoten op dit park. We hadden een zwembad voor ons zelf en met het mooie weer hebben we nog kunnen genieten op het terras van het restaurant.

Eigenaar, 02-12-2022

Bedankt voor de prachtige review Jolanda! Tot de volgende keer

• 9M Blommers25-11-2022

Het is een mooi park en is voor kinderen top

Een heel keurige park met een mooie omgeving.

Eigenaar, 28-11-2022

Bedankt voor deze mooie review!

• 9Veronique25-11-2022

Heerlijke vakantie gehad , lekker aan het water. Schoon huisje en vriendelijke mensen aan de receptie

Eigenaar, 28-11-2022

Bedankt voor deze mooie 9 Veronique!

• 9De Wit25-11-2022

Wat hebben wij genoten!

Een heerlijke plek om lekker tot rust te komen, prachtig gelegen aan het Veerse Meer en dichtbij het strand! Ook met de hond hebben wij heerlijk kunnen wandelen in het naastgelegen Natuurgebied. De kinderen hebben zich ontzettend goed vermaakt in de te gekke binnenspeeltuin en het binnenzwembad. Helaas is er buitenom het seizoen geen animatie, maar toch was er van alles te doen voor de kids. In het weekend is de Brasserie geopend en ook daar kun je fijn zitten met blik op het prachtige meer. Wij hebben enorm genoten, een echte aanrader!

• 10Onderkomen

Eigenaar, 28-11-2022

Bedankt familie de Wit voor deze prachtige review! We hopen jullie snel terug te zien :)

• 7Willy Eerens24-09-2022

Fijne camping die centraal ligt zee en meer

Wij hebben een seizoens kampeerplek op de Schotsman al meer dan 10 jaar. Fijne camping, alleen wordt het ieder jaar flink duurder, maar voor de kampeerders wordt eigenlijk niet zoveel gedaan. Er is goede WiFi in de huisjes, maar op kampeerplek is hij heel slecht! Na herhaaldelijke melding gemaakt wordt er niets mee gedaan! Jammer gemiste kans.

Eigenaar, 29-09-2022

Bedankt Willy voor je review en de mooie 7. Wij zijn momenteel met externe bedrijven druk bezig om de Wi-Fi te verbeteren, maar zullen je tip uiteraard doorgeven ;-)

• 9Meijer11-09-2022

Fantastische zomer!

5 weken verbleven op rcn de schotsman. Perfect naar ons zin gehad. We komen hier al jaren en we blijven terug komen. Natuurlijk zijn er puntjes van kritiek, maar geen dramatische problemen. Zie veel hygiëne punten voorbij komen, maar de mensen zijn zelf het probleem. Ik heb er zelf ook gewerkt en de schoonmaak doet beter hun best dan ooit tevoren. De mensen zelf maken er een zooitje van, laten kleine kinderen alles zelf doen , wat thuis vast niet mag. De service is prima, personeel werkt hard om alles voor elkaar te krijgen, ondanks personeelstekort. Heb ik alleen maar respect voor. Het park is nog steeds aan het investeren, iets wat ik een goede zaak vind. Wat ik wel een puntje vind is het geluidsoverlast na 11.00. Regelmatig wakker geworden door scooters van personeel die over het park scheuren. De tenten van Cirkel vakanties zijn ook luidruchtig. Iets om aan te pakken. Verder was het weer perfect hoor! Ga zo door!

• 9Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Eigenaar, 17-09-2022

Meijer, Super bedankt voor je mooie review! Wij vinden het fijn om te lezen dat het gelukkig wel opvalt dat ons schoonmaakteam hun stinkende best doet. Het puntje betreft het geluidsoverlast zullen wij zeker meenemen in de teambespreking. We zijn heel blij met de complimenten en zien je graag weer een keer terug :)

• 7Iwan05-09-2022

Mooi gelegen camping met een paar aandachtspuntjes

Fijne en mooi gelegen camping met wel een paar aandachtspuntjes. We hebben een heerlijke week gehad, met name dankzij het prachtige weer. De camping is mooi en ook al is ie vrij groot, heb je dat over het algemeen niet door. De kampeerplek was wel echt (te) klein. Er had niet eens een bijzettentje bij gekund. En je staat vrij dicht op elkaar (plek aan de bosrand). Daardoor in verhouding een vrij dure plek. Voorzieningen zijn prima. Sanitair in principe wel schoon en netjes. Het zijn de campinggasten die er niet netjes mee omgaan... Jammer dat je 's avonds rond 21.30/21.45 uur geen drankje meer kan doen op het mooie terras. gemiste kans. Het huidige voetbal/sportveldje staat niet in verhouding tot de rest en grootte van de camping. En iets meer verlichting langs de hoofdwegen is ook wel handig en geeft een prettiger/veiliger gevoel. Brasserie is prachtig en lekker eten! Tip: neem een eigen oventje mee. Een kaiserbroodje kost 1 euro...

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Eigenaar, 13-09-2022

Bedankt voor je review en tips Iwan! De tips zijn doorgegeven aan de parkmanager :)

• 9Jeannette01-09-2022

Top locatie, heerlijke camping

Eerste keer op deze camping bleek voor ons een voltreffer: prachtige locatie (wij hadden een kampeerplek met privé sanitair, direct aan het meer), zeer vriendelijk personeel, goede & leuke voorzieningen en dicht bij het strand. We komen zeker terug!

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 03-09-2022

Bedankt voor deze prachtige review Jeannette! Tot de volgende keer :)

Vakantiepark RCN De Schotsman info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkminder_dan_50

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)