Vakantiepark RCN De Schotsman

Meer vakantiepark info

424 reviews over Vakantiepark RCN De Schotsman

• 8Claire12-08-2020

leuke camping

Sanitair werd goed schoongemaakt. Mooie grote kampeerplaats, ligging aan het Veerse Meer is prachtig. Jammer dat de tieners niet aan het Veerse Meer mochten zitten 's avonds omdat dat voor overlast zorgde.

• 5Joëlle10-08-2020

Frustrerend

De Schotsman, een prachtig vakantie park met veel facaliteiten en mooi gelegen bij het strand. Toen we aankwamen waren we erg blij hoe alles eruit zag en het weer hadden we ook mee. Alleen verbleven we in een bungalow. Wat heel erg mooi was, alleen was het binnen 37° en de koelkast stond nog niet aan en van de twee was er een stuk. Hierdoor hadden we na de spullen uitruimen geen koud drinken of een koele ruimte. Tot onze verbazing hadden we geen airco, alleen thermostaat die verwarmt werkt. Vervolgens wilde we de bedden opmaken, maar die gaven ze bij de receptie er niet bij en lagen ook niet in het huisje. Dus moesten we weer terug. Na het eerste ontbijt bleek het ook dat de vaatwasser het niet deed. Die zal met dag van vertrek gemaakt worden. De tafel buiten zat vol met brandgaten. De parasol was stuk. Van de vorige bewoners kwamen we de haren in de douche tegen en in een aparte ruimte hun afval en lakengoed. Om 19 sluit de receptie.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 5Annelies09-08-2020

Chaotisch

Nu half Nederland in eigen land op vakantie is, treffen we een overvolle, chaotische camping. Mensen parkeren hun auto in de berm (om vooral maar niet te ver hoeven lopen naar kampeerplek of strand). Overal fietsers, overal mensen, overal kampeermiddelen. Too much!! Een plek van 80 m2 voor een grote caravan en klein tentje is echt passen en meten. Sanitair verouderd en maar matig schoon. Opvallend dat het om 23 uur wel echt rustig was op de camping. Dat is een plus. Maar, zoek je rust, wil je genieten van de mooie omgeving en niet te veel toeters en bellen? Ga dan vooral NIET naar deze camping!

• 3Onderkomen

• 8Erik van Schaik06-08-2020

top gezinssurfcamping

Mooie plek voor een watersport gezin. Plekjes aan het strand zijn ruim en hebben zicht op het water. Voor nederlandse begrippen is er vaak wind op het strand. Surfschoentjes zijn vanwegen de oesters een must. Voor de plekjes wat verder op de camping is een karretje voor je spullen aan te raden. Op de camping is verder een ruim buitenzwembad. Voor wie niet de 5 sterren luxe verwacht is het een mooie nette camping. Sanitair wordt netjes bijgehouden. Verde is er leuke sportieve animatie voor de kinderen. Naast de camping zijn er een zeilschool en een surfschool waar lessen en materialen te huur zijn. Op loopafstand is er ook een waterskiestrand. Het echye strand Banjaardstrand is een mooi en goed verzorgd strand 5 min met de auto.

• 8Onderkomen

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 10-08-2020

Beste Erik, Bedankt voor uw mooie review. Wij hopen u graag nog eens te verwelkomen op ons mooie park.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 101234antoinette03-08-2020

Top lokatie voor een camping

Een top vakantie voor liefhebbers voor de watersport, lekker eten.Goede service,.vriendelijke.personeel. En schone faciliteiten. Ondanks de covid 19 maatregelen, die je met respect aanneemt, heb je een perfecte camping.

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 10-08-2020

Goedemiddag Antoinette, Bedankt voor uw mooie review! Graag tot een volgende keer op ons prachtige park!

• 7Sabrina Ghelen03-08-2020

Mooi gelegen

Prachtig gelegen aan het Veerse meer. Drukke camping met veel kinderen en altijd wat te doen. Veel te weinig en vuil sanitair, komt bijna geen water uit de kraan. Sanitair dringend aan renovatie toe. Verder leuke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Karlijn02-08-2020

Leuke gezinscamping!

Gezellige camping! Perfect voor gezinnen. Mooie locatie aan het Veerse Meer met een mooi strandje wat ideaal is met kleine kinderen. Leuke speeltuintjes op het park en een leuk zwembad. De toilet/douche ruimtes werden regelmatig schoongemaakt en vond ik erg netjes. Mijn zoontje van 3 heeft zich heerlijk vermaakt op de camping. Zeker een aanrader!

• 9Onderkomen

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 10-08-2020

Goedemiddag Karlijn, Bedankt voor uw mooie review! Graag tot volgende keer op ons prachtige park.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Jacco02-08-2020

Heerlijke vakantie in eigen land

Heerlijke vakantie in eigen land gehad. Top locatie met veel mogelijkheden voor liefhebbers van watersport. Voor zowel beginners al gevordenen is het een feest op het Veerse Meer. Prachtig huisje met alles er op en er aan. We misten wat glazen, maar kregen na aangeven gelijk nieuwe mee. Onze kinderen hebben ontzettend genoten van het animatieteam. Elke avond niet uitgepraat met wat ze hadden mee gemaakt. Geweldig! Animatieteam houdt zich in tegenstelling tot horeca enorm goed aan de corona maatregelen. Lekker gegeten in het restaurant na lang wachten, maar kinderen werden ondertussen vermaakt door het animatieteam, dus papa en mama heerlijk op het terras vertoefd. Lekker softijs bij het restaurant! Toiletgebouwen mogen iets meer aandacht qua hygiëne. Druk bezet park, wat nog volop bezig is met vernieuwing. Wij komen zeker een keer terug! Vakantie in eigen land is goed bevallen. Geen last van een jetlag gehad! ;)

• 10Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 10-08-2020

Goedemiddag Jacco, Bedankt voor jullie mooie review. Super om te lezen dat jullie en de kinderen het heerlijk hebben gehad! Graag tot de volgende keer op ons prachtige park!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7Kokkie01-08-2020

Mooi uitzicht

Fenomenaal uitzicht, prachtige ligging aan het Veerse Meer. Wij hadden een camperplaats, deze was zeer ruim met een prachtig uitzicht. Sanitair was redelijk schoon, jammer dat de gasten zich niet aan de regels houden. Geen handzeep enz. Aanwezig wat ik erg vreemd vond in deze tijd. De cafetaria was echt zeer teleurstellend!!! Ruim 60 minuten moeten wachten op een simpele bestelling. Personeel zeer chaotisch en onvakkundig en onprofessioneel. Dit vonden wij erg jammer. Deze camping is erg in trek bij de watersporters, er wordt volop gerecreeerd door zeilers en surfers. Het was er ontzettend druk, wat begrijpelijk is in deze tijd.

• 6Eetgelegenheden

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 10-08-2020

Beste Kokkie, Bedankt voor uw review, Wij zijn ook erg blij met onze mooie ligging! Wij zullen de verbeterpunten meenemen om ons park verder te optimaliseren. Inmiddels hebben wij een aantal extra zeeppompjes geplaatst in de toiletgebouwen. Graag tot een volgende keer op ons prachtige park.

• 7Familie V.31-07-2020

Ideaal voor watersporters

Prachtige ligging aan het water. Ideaal voor surfers en zeilers. Watersnoodmuseum is erg interessant, ook voor tieners. Fietsen in de omgeving is leuk. Noordzeestrand op een kwartier fietsen. Wij hadden helaas geen mooi weer, dus vrijwel niet in het water geweest. Zeer grote camping. Het was ons te groot. Sanitaire voorzieningen zijn schoon en netjes. Wel af en toe een koude douche. De huurfietsen op de camping zijn oude meuk. Daarvoor kun je beter naar het dorp gaan. Het recreatiewerk voor tieners kan beter. De meeste activiteiten waren na een half uur alweer afgelopen. 's Avonds laat en 's nachts vaak harde muziek op ons veld, en ook vlak naast de camping. Daar werd niks aan gedaan. Wij hadden een hele ruime comfortplaats. Dat was dik in orde!

• 8Eetgelegenheden

Sander van Geene, Parkmanager, RCN de Schotsman, 01-08-2020

Goedemiddag familie V, Bedankt voor uw mooie review. Wij zullen de verbeterpunten meenemen om ons park verder te optimaliseren. Inmiddels is het probleem met koude douches opgelost de boiler is gerepareerd. is er s'nachts bewaking op het park aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km, 5 minuten met de auto

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel