Vakantiepark RCN De Schotsman

Jos Naaktgeboren
7-6-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

We hebben een voorseizoenplaats (april t/m juni) op de camping veld Bosrand. Dit doen we al 11 jaar met veel plezier, maar dit seizoen hebben we 2 keer al zoveel wateroverlast gehad dat de voortent helemaal blank stond. Het is dus dringend nodig dat daar wat aan gedaan wordt (drainage/ophoging?), want anders blijft het een terugkerend probleem. Elk jaar gaat wel de prijs (behoorlijk) omhoog, maar de voorzieningen worden Wat nog het meesstminder, want de douchegelegenheid bij het Surfgebouw is gesloten, waardoor we een stuk verder moeten lopen en bij andere gebouwen ook nog de helft is gesloten. De naheffing van stroomverbruik is erg ondoorzichtig, want er is verschil met kennissen die vrijwel hetzelfde verbruik hebben gehad. Wat nog het meest stoort: ik heb een brief hierover geschreven en nooit reactie gehad, zelfs niet na melding bij receptie en noodhulp (na 2e overstroming)

Pennywise, poundfoolish zeggen de Engelsen.

Jeanne Brik
1-6-2018

Locatie met potentie, maar absoluut niet klantvriendelijk en servicegericht. Erg gericht op verdienmodel/lage kosten. Dit gaat ten koste van kwaliteit .

Toiletten worden onvoldoende schoon gehouden. Horeca was om 22:00 uur dicht hoewel de camping vol stond. Mensen werden gesommeerd hun camper in een andere stand te zetten terwijl ze geen extra plek innamen of een onveilige situatie creëerden. Zeer klantonvriendelijk baliepersoneel in reactie op problemen/klachten. Waarschijnlijk handelt men in opdracht van hogerhand, wat doet vermoeden dat er sprake is van slecht management.

Jammer van zo'n toplocatie.

slechte ervaring met de balie

jos
26-5-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Ligging uitstekend. Sanitair vuil, 3 weken zonder wifi verbinding gezeten. Uitleg op de receptie "het ligt bij het hoofdkantoor" verschillende keren gemeld, Jonge medewerkster zijn echt in de weer Tony is een ramp. Klachten worden niet ernstig genomen en bovendien brutaal beantwoord.

Mocht ik daar de boss zijn .........! Technische medewerkers zijn zeer behulpzaam!

• Activiteiten5

Op zich mooie locatie. Boomhut is erg leuk. Het nieuwe wc/douche gebouw is zeer ruim en schoon. Wel zitten elke dag mensen (eigen schoonmaakpersoneel) daar binnen wiet te roken en het personeel van de receptie haalt alleen maar schouders op. Dit zou voor mij de reden zijn om daar niet meer terug te komen!

slechtste camping ooit!

lievelief
15-4-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Dure camping, echt zijn geld niet waard! Zwaar overroepen,

dringend prijzen goedkoper maken! Op de camping zelf geen zak te zien!

Een dode boel, vieze douches, koud water....en dat voor 45€ per dag voor 4 personen + een klein hondje! Dit zijn prijzen voor een camping in het hoogseizoen, niet voor een Paasvakantie in Belgie waar het in Nederland geen schoolvakantie is!

Schandalig!

Comfortplaatsen voor Mobilhomes? Welk Comfort????......door de hoge bomen zie je het water niet, geen ander plaats toegewezen gekregen!

Als ik per mail mijn ongenoegen uit, word ik afgewimpeld met kletspraat!

proficiat RCN Kamperland, om ons vakantie zo te verpesten!

Voor herhaling vatbaar

Hanny
10-3-2018
  • Activiteiten7

Het is een fijne ruime schone camping. Wel groot maar daar merk je weinig van. Niet druk dus. Er is een mooi watersportcentrum en een best goed restaurant waar je ook lekker even wat kan drinken. Terras in de zon met uitzicht op het meer. De camping ligt aan het meer. Dat is niet echt geschikt om te zwemmen en het kan er behoorlijk waaien. Wel heel leuk om aan het meer alle zeil- en surfactiviteiten te bekijken. Er zijn schitterende stranden vlakbij waar we veel zijn geweest. We hebben er in de zomer van 2016 en 2017 gestaan. In het restaurant komt ‘s avonds soms live-muziek: gezellig! Nadelen: eerste jaar tussen seizoensplaatsen was wat minder gezellig omdat die door de week minder bewoond zijn. De camping ligt afgelegen.

Fijne vakantie gehad

Marian
15-2-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

De Camping is groot en ruim opgezet. Het sanitairgebouw heeft alle voorzieningen die je mag verwachten en wordt regelmatig gereinigd. Douches zijn lekker warm en werken op een tijdslot. tijd is voldoende. Supermarktje op de camping is handig.

Het zwembad is niet groot maar voldoende. Voor kinderen en tieners 11+ is er geen animatie en 's avonds weinig te beleven. Het meer is op loopafstand en de zee een leuke fietstocht. Voor watersporters zijn er voldoende mogelijkheden.

Buiten het seisoen, maar prima!

Anja Sweep
4-2-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk rustig, vlak aan zee, prachtige omgeving voor wandeling, veel interessante dingen in omgeving.

Balie parkkantoor elke dag open.

Jammer dat er te weinig gasten in de winter zijn om het restaurant open te houden en b.v de broodjes service.

Zijn erg benieuwd na verbouwing, deels van het park.

Wij kwamen er elk najaar/winter al jaren!

• Activiteiten4

Geweldige ligging van de camping aan het Veersche meer en vlakbij zee. Fijn zwembad en andere horeca gelegeheden in de buurt.

Onze opmerkingen: schoonmaak van de toiletgebouwen vonden we zeer matig (ook gemeld), receptie-personeel knorrig en niet vriendelijk, legen van de vuilnisbakken onvoldoende voor het hoogseizoen (opstapelingen naast de bakken), restaurantbediening niet zo professioneel, animatieteam veel te snel voor kinderen om ze te volgen (scheuren voorbij...), slecht ingespeeld op de finale wedstrijd van het EK voetbal voor vrouwen; heel veel jonge medewerkers, goedwillend maar weinig ervaring; kortom een geweldige camping maar helaas veel zaken die onvoldoende scoorden.

Matig verblijf

Claessens
17-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Ons appartement was bij aankomst super vies. Bij de bedden opmaken was alles stofvlokken en in de verpakte lakens zaten vlekken, de nachtkastjes ook zeker niet verschuiven. Wc was echt super vies en stonk vreselijk. In de douchebak lag zeker 3 cm zand. De kastjes van de keuken waren te vies om beet te pakken en de vloer was zo vies dat het dagen heeft gekost dat mijn doekje na het dweilen niet gelijk in de vuilnisbak hoefden. De hele inrichting zat onder het stof en alle deuren plakten. Met 1 woord ranzig appartement en ik heb het appartement als nieuw weer achter gelaten en dit terwijl je eigenlijk vakantie moet vieren. Ook was de uitleg bij het inchecken rampzalig, alles werd in een map gegooid en zoek het verder zelf maar uit. Zwembad was te klein om gebruik te maken van een zwemband, bal of andere speelartikelen, dus dit was dan ook allemaal verboden, ook nog 2 dagen technische storing en gesloten.De winkel voor boodschap was ook een ramp, zeker 1 euro of meer per product duurder

We hebben een aantal aanbieders voor RCN De Schotsman voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN De Schotsman in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN De Schotsman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark RCN De Schotsman scoort een 6.79 uit 10 op basis van 263 reviews.