Vakantiepark RCN De Schotsman

Top vakantie

Puck
5-9-2018

Gastvrij en gastvriendelijk personeel,

Goede voorzieningen op het park, Leuke activiteiten op het park zelf maar ook in de buurt.

Top personeel!

A. Schenk
23-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Heel leuk park. Erg mooi nieuw sanitair. Personeel heeft ons goed geholpen. Met name Jessica en Patricia waren erg vriendelijk. Toppers! De Chalets waren echt heel erg leuk. Schoonmaak in het oude sanitair kan net iets beter. Wij hadden tijdens het verblijf een stroomstoring en die medewerkers hebben ons erg goed geholpen.

Top park met geweldig personeel!

Patricia
23-8-2018
  • Onderkomen10

Super leuk personeel! De plekken zijn ook erg leuk en groot. Absoluut een aanrader!

Prima

Connie
22-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Prima alleen animatie kan beter zou meer variatie in mogen

Huisje

Vermaes
21-8-2018
  • Onderkomen8

We hadden een Mooi huisje.

Alleen jammer dat het naar gas rook toen we binnen kwamen.

heerlijk verblijf

Roos
16-8-2018
  • Onderkomen10

restaurant, animatie en personeel algemeen

leuke vakantie

Jan
16-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

prachtige accommodatie e geweldig personeel.

Echte aanrader

J. de Groot
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Heerlijke vakantie gehad hier! Fantastische locatie voor een gemiddelde prijs. Voor die gemiddelde prijs krijg je zoveel goeds terug! Vanaf het inchecken bij de receptie tot aan het laatste diner in het restaurant. Verwarmd buitenbad, activiteiten voor de kinderen door een enthousiast animatieteam! Toiletgebouwen super schoon en ook hele dag en avond schoonmaakpersoneel aanwezig.

De bouw ziet er minder mooi uit, maar je merkt dat het park in de lift zit. Wij komen zeker volgend jaar weer terug om te kijken hoe het park er dan bij staat!!

Kan beter

Stefanie Ott
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

De ligging en de mogelijkheden aan het veerse meer zijn heel fijn, het zwembad ook leuk.

De sanitaire gebouwen worden niet goed schoon gemaakt! Tijdens mijn verblijf van 4 weeken zaten diverse vieze vegen aan de muuren van de wc.

Voor hondenliefhebbers zal het fijn zijn, dat de kreukels nu ook voor honden is. Maar waarom mogen honden gewoon mee in het(nieuwe) sanitairgebouw? Ik vind dat zeer onhygienisch en mijn is zoon allergisch

Fantastisch, innovatie, vriendelijk

A. vd Molen
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Zeer fijne vakantie gehad. Mooie ligging aan het Veerse Meer, vlakbij het strand en veel watersportactiviteiten. Mooie nieuwe bungalows. Nog volop in aanbouw, alle begrip voor want het wordt vast prachtig en ben een voorstander van innovatie en verbetering. Maar voor nu op dit punt iets lager gescoord op kindvriendelijkheid, puur op het stukje bouw. Begrijpelijk, want wie mooi wilt zijn moet even pijnlijden. Zeer goed geholpen bij de receptie. Fijne campingwinkel waar veel te halen is. Verrassende activiteiten bij het animatie team erg van genoten. Zeer vriendelijk personeel bij de animatie. Met de hittegolf wordt iedereen tijdens de activiteiten voorzien van genoeg (gratis) water en ranja. Er wordt zelfs gedacht aan de honden in de hitte die mee zijn door vers water aan te bieden.. uit eigen initiatief, chapeau! Horeca ondanks lunchkaart in de avond erg lekker gegeten, maar onvriendelijk behandeld helaas. Verbeterpunt! Mooi terras!!

Koko Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN De Schotsman in Kamperland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN De Schotsman zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.