Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag20°16°

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen8,3

135 reviews over Vakantiepark Landal Resort Haamstede in het Nederlands

Geweldig huis en mooi park!

Gerdina van Ommen
4-2-2019
  • Onderkomen10

We zaten een weekend in een 12 persoons huis, nr. 147. Het was geweldig! Prachtig, schoon, sfeervol en ruim huis. Zeer compleet. Heerlijke bedden. Mooi en net park. Echt eem aanrader! Wij waren met ouderen en pubers. Er is geen zwembad of ander vermaak, maar daar hadden wij ook geen behoefte aan. Geen gebruik gemaakt van de winkel of het restaurant. In de omgeving kan je prima uit eten en binnen 10 minuten met de auto sta je op het strand.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

jan heijmans
27-9-2018
  • Activiteiten8

alles was goed we waren met 5 broers en2 zussen slecht weer gehad maar een prachtige omgeving wehebben fietsen gehuurd op het park heel mooi om te fietsen jammer ik reed mijn band stuk maar kreeg het bedrag van de fietennaker uit rennesse 25,50 helemaal terug en het huis was zo netjes en groot dat ik iedereen aanraad een park van landall te pakken ook met slecht weer kun je hier je eigen vermaken.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Zeer prijzig maar wel mooi oplevering rommeltje

Job
6-8-2018
  • Onderkomen8

Luxe 8 P Huis het begint dat je maar 1 x gratis wifi krijgt. In een huis voor 8 personen met 5 pubers😰. Huis kost 300 euro per nacht en dan nog geld durven vragen voor je extra wifi toegang op meer dan 1 apperaat? Beschamend 😱Alles wel schoon maar wat een rommeltje. Alles rommelig spullen staan scheef Slordig bedden opgemaakt. Lampen stuk. Sleutels misten op de deuren. Alles erg snel en netjes door aanwezig personeel opgelost. Maar sorry voor dit geld mag je betere service verwachten. Rondweg aan de achterzijde lawaaierig storend. Op mooie zomeravond.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet schoon en veel achterstallig onderhoudt.

Vdelsen
30-6-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten9
  • Onderkomen5
  • Activiteiten9

Luxe huisje voor 8 personen, was vies en voor kinderen onveilig. Huisje mooi gelegen park was netjes. Vaatwasser stuk, oven stuk, vloer woonkamer vies, niet opgemaakte bedden zag je vlekken op de dekbedden. Traphekje fout bevestigd waardoor onveilig, babybedje kapot erg onveilig, kinderstoel kapot, maar vooral vies. De “tuin” was slordig, karton van vorige bewoners op het terras. Overal spinnenwebben en bladeren. Alsof er maanden niemand was geweest. Dat voor een luxehuisje waarvoor ze het aanbieden... bedje en kinderstoel zijn vervangen op dag 1. Op dag 2 is de oven vervangen en vaatwasser gemaakt. Dus veel “bezoek” gehad in die week dat we er zaten.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig verblijf gehad!

Teresa
13-5-2018
  • Activiteiten8

We verbleven een week in een 8p luxe huis (nr 29). Mooi, verzorgd, schoon en ruim. Van alle gemakken voorzien: 4 slaapkamers, 3 badkamers (waarvan 1 met sunshower) en een sauna. Het park is rustig en ruimtelijk. Een leuke speeltuin voor de kinderen en in het nabij gelegen sportcentrum wat leuks te doen, zoals een indoor speeltuin, midgetgolf en bowlen. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar omliggende plaatsen. Voor de dagelijkse zaken een AH en Etos in de buurt en een leuk koffietentje met allerlei lekkernijen. Het (afhaal)restaurant op het park is helemaal prima en niet te duur. Wat mij betreft echt een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Voor herhaling vatbaar

Tonny
27-1-2018
  • Activiteiten7

Vriendelijke ontvangst, leuke accomodatie, mooie omgeving.

Gereisd Met partner in januari 2018

In het najaar een rustig park

gerard en truus
25-11-2017
  • Onderkomen8

Het park is rustig in het najaar, wij waren er in November 2017. Mooi aangelegd en een leuk huisje (4pers.) Was schoon en gezellig ingericht. Receptie is vriendelijk en het restaurant is gezellig en het eten (pizza) was heerlijk en de bediening vriendelijk

Gereisd Met partner in november 2017

Nergens beter vertoeven dan hier

A. Van Riel
21-6-2017
  • Onderkomen10

Zeer rustig park en het huisje wat TOP Geen enkel minpuntje kunnen ontdekken Toen ik internet niet voor elkaar kreeg stond de onderhoudsdienst al bij de bungalow toen ik terug kwam van de melding bij de receptie

Gereisd Met partner in juni 2017

Het is een geweldig schoon en mooi gelegen resort

Jm de vries
24-3-2017
  • Activiteiten7

Ik kan niet negatiefs vertellen alles was tot in de puntjes voor elkaar

Gereisd Met partner in maart 2017

fantastisch

Carla
22-3-2017
  • Onderkomen9

Mooie bungalows, schoon,luxe en ruim.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2017

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Resort Haamstede in Burgh-Haamstede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Resort Haamstede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.