Camping Scheldeoord

• Animatie
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Scheldeoord in Baarland is favoriet onder kinderen. Het animatieteam haalt de kinderen op bij de accommodatie. Weer of geen weer, zowel binnen als buiten zijn er speeltuinen en zwembaden. In de cafetaria haal je verse patat maar er is ook een restaurant en bar. Het sanitair is keurig. Uitwaaien met de Zeeuwse kust op 300 meter afstand.

Contact

274 reviews over Camping Scheldeoord

• 2019
    9Fam vd anker07-10-2019

SaunaChalets op een geweldige camping

Al meerdere keren op deze camping geweest. Dit keer in een sauna chalet. Wat is deze luxe ingericht, alsof je thuis op je bank zit... Zoveel comfort. En dan in de tuin de sauna. Vanuit de woonkamer en veranda een prachtig vergezicht. Zelfs in oktober nog animatie in het weekend, lekker eten in het restaurant en zwemmen. Een topcamping.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8fam.lindaart26-08-2019

super

heerlijke familiecamping,leuk animatieteam en prima eten en drinken. s'avonds heerlijk rustig. onze gehuurde safari tent was echt super compleet en luxe ingericht! heerlijke vakantie gehad!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 7W26-08-2019

Mooie camping, maar...

Mooi sanitair, ruime plaatsen, leuke speeltuinen en prima zwembad. De op Zoover eerder al genoemde “uienlucht” vonden wij minder prettig en wij hadden gehoopt op een wat meer gemoedelijke sfeer.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Pien12-08-2019

Heel mooi

Mooie nette camping met leuke speeltuintjes, ook geschikt voor de allerkleinsten! Een echte familliecamping. Goes heeft een mooi binnenzwembad. In Vlissingen zit het Arsenaal wat onze kinderen superleuk vonden. (2 jaar en 5 jaar) ook de stoomtrein is een aanrader voor kinderen. Boodschappen halen in Goes bij Lidl of Jumbo is een stuk goedkoper. Het campingwinkeltje heeft veel maar is duur! Het strandje is leuk maar verwacht geen echt zandstrand. Dan kun je beter naar Zoutelande.

Een heerlijke vakantie voor gezinnen!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Rianne10-08-2019

Fijne en gezellige camping voor een weekje weg!

Verbleven 1 week in een camping cottage, eenvoudig maar prima en schoon! Animatie was top voor ons 4 jarige zoontje. Binnen zwembad was erg klein, maar we hadden heerlijk weer om ook lekker buiten te kunnen zwemmen! Strand op 5 min loopafstand, ideaal. Wel zo'n 20min rijden naar leuke plaatsjes of voor uitstapjes. Zeker voor herhaling vatbaar, maar wel voor max 1 weekje!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7Wendy04-08-2019

Leuke vakantie gehad

Leuke camping voor jonge kinderen. Wel een blubberstrand, maar daar wen je aan. Omgeving is heerlijk rustig om te fietsen, hardlopen etc. Eigenaar investeert in leuke moderne zaken. Een electrische scooter kun je tegenwoordig zelfs huren. Perfecte Wi-Fi hier. Minpunten: de uienlucht op de camping, misselijkmakend soms. Er lijkt 's avonds geen beveiliging te zijn, op de veldjes zitten mensen nog vrolijk te kakelen tot na 0.00 uur zodat je niet op tijd kunt slapen. Hier wordt niks aan gedaan. Animatie voor volwassenen zou welkom zijn(darten, boogschieten dat soort dingen), ikzelf verveel me op een gegeven moment dood op een camping. Ondanks dat er niet veel voor tieners is hebben die van ons zich wel prima vermaakt in de chillzone. We zijn hier nu voor de vierde keer, maar ik twijfel toch of ik hier nog terug kom. Dit heeft vooral met de rumoer in de nacht te maken. Ik wil graag rustig slapen. Tip: handzeep bij de wastafels!

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Fam Kunst03-08-2019

Nooit meer

Opzich een prima camping. Wanneer de wind verkeerd staat zijn de uienvelden erg goed te ruiken. Niet iets waar de camping iets aan kan doen. Het sanitair gebouw is verouderd ( Venus). Ik vind het persoonlijk erg jammer dat je bij een rij toiletten 1 klein spoelbakje hebt. Scheldo de beer hebben we helaas nooit in levende lijve gezien! Mijn dochter had zich hier wel op verheugd. Ik vind persoonlijk dat dit een van de mindere ardoer campings is. Wij reizen verschillende ardoer campings af maar deze staat niet in onze top 10. De wc’s en douches worden naar onze mening niet goed genoeg schoongemaakt ( en ja ik ben me er ook van bewust dat er smeerkezen tussen de bezoekers en campinggasten zitten). Het speelveld is niet veilig ( naast toiletgebouw Venus) een kind kan er niet veilig zelfstandig spelen) Het binnenbad is erg klein en onze ervaring was dat er weg veel chloor in het bad zat.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 9Jan nijs22-07-2019

Gewoon fantastisch

Perfect! Voor het gehele gezin wel iets te beleven, zwemmen, fietsen, wandelen, bezoek plaatsen!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Jan Nijs22-07-2019

Gewoon fantastisch

Heel leuke camping. Met veel mogelijkheden voor het gehele gezin.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Paul20-07-2019

Nooit verveeld.

Heerlijke 2 weken gehad, mooie camping. De entertainment voor de kids echt ideaal. We waren met 4 kids (3, 6, 6, 7 jaar) en allen zich super vermaakt. Speeltuin voor de tent waar ze zich uren in vermaakt hebben. Afwisselen van binnen zwembad naar buitenzwembad zodra het wat mooier weer werd. Leuke tip voor op het strand, je kunt er haaientanden zoeken (uren mee vermaakt). Het eb en vloed zien worden en proberen de zee tegen te houden met zandkastelen en dijken hebben ons lekker bezig gehouden. Hygiëne was goed alles netjes schoon. Tevens de supermarkt op de camping heeft goede prijs kwaliteit verhouding. Restaurant op de camping heeft voor de kids speciaal kinderbuffet, met speeltoestellen, sminken, ballon dieren door de entertainers verzorgd. Dus papa en mama konden heerlijk rustig eten. Dit is een camping die ik naast jullie ook aan vrienden en familie kan aanraden. Wij gaan er zeker nog een keer terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

20 tips over Camping Scheldeoord

• Wendy , 04-08-2019

Zeekraal knippen op het uiterste eind van de Landing. Gratis en zo vers had je het nog nooit!

• fam. de Veth, 06-05-2014

Leuke dagtrip met de Goes/Borselle trein.

• mandy, 24-07-2012

Ik heb noeg nooit zoiets saaaaaaaaaaais meegemaakt

9 vragen over Camping Scheldeoord

• Hellen Smilde, 18-08-2017

Hond

Waarom mag de hond niet mee?

• liselotte, 19-12-2016

caravan op ander veld ernaast

Heeft er iemand ervaring met kamperen op het veld naast de camping. Is dit te doen voor kids 9 en 7 om dan daar heen te gaan? Hoop dat mensen ervaring hebben

• Chantal, 12-10-2016

Goedemiddag, ik vraag me af of het ver is van het strand. Er is wel meteen een strandje bij de camping maar daar mag je niet zwemmen hoorde ik. En is het een leuke camping met kinderen van 9 en 6 jaar?

Camping Scheldeoord info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• Afstand tot strand300 m

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer