Camping Scheldeoord

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

goede camping om naar terug te gaan

Hannie
15-7-2018

Je kunt niet echt zwemmen in de Schelde Maar er is een prachtig zwembad op de camping

Je kunt wandelen op de Schelde dijk .Prachtig uitzicht En als je geluk hebt zie je de zeehondjes zwemmen en zonnen.Je kunt er ook eindeloos fietsen Langs het water of door de polder .

Wij huurden een kleine houten chalet voor drie dagen , compact maar alles aanwezig. Perfect voor gezin met max twee jonge kinderen. Leuke animatie , klein buiten en binnen zwembad , met leuke schuif af. in de buurt een klein strandje en een toffe strandbar. Omgeving is uitgesproken landelijk . Je kan er goed fietsen maar er is weinig te doen in de kleine dorpen. Voor een weekeinde prefect . Veel duitsers toen wij er waren omdat het samenviel met duitse vakantie vermoed ik.

Supercamping!

Heerens
11-5-2018

Erg leuke camping met een topanimatie! Door het hebben van een binnen en buitenzwembad geschikt voor het wisselvallige weer in Nederland. Het zijn geen grote zwembaden, maar prima voor deze camping. Leuke uitstapjes in de buurt. Camping zelf ligt erg ver van de bewoonde wereld. Maar supermarkt op de camping heeft alles en voor redelijke prijzen. De jaarlijks terugkerende gasten zijn ook erg vriendelijk. Geen onze camping mentaliteit. Sanitair was superschoon en vooral het kindersanitair is een uitkomst!

Mirjam
9-5-2018

Gezellige camping, vooral geschikt voor gezinnen met kinderen tot een jaar of twaalf. Leuk buitenzwembad, hoewel onze kinderen het (kleine) binnenbad leuker vonden omdat die glijbaan sneller gaat... Leuk en enthousiast animatieteam! Wij hadden chalet 109, modern en licht ingericht met uitzicht op het buitenbad. Scheldestrandje was vijf minuten lopen, leuk om te wandelen, zandkastelen te bouwen en boten te kijken!

Prima verbleven in mooie locatie.

Noël De Wulf
21-4-2018

Wil je fietsen in erg mooie rustige omgeving of genieten met de kinderen op de camping dan zit je hier héél goed !

Campeerplekken zijn erg goed en de huurhuisjes super netjes en comfortabel voor een leuke prijs.Randvoorzieningen zoals eten en drinke zijn ook heel goed en personeel is vriendelijk en attent.P op overschot.

Strandmogelijkheden zijn beperkt tot 1 of 2 plekjes in de buurt waarbij zandstrandjes aangelegd zijn.Voor de rest caracollemodder a volonté.

Gezellige, schone en leuke camping

Weijs
3-9-2017

Sanitair heerlijk schoon. Er liep constant iemand in het gebouw om schoon te maken. Animatie kwam 2x per dag met muziek de kids ophalen, verder geen idee, onze jongens hebben niet veel met animatie. Supermarkt heeft ruim assortiment, snackbar niet duur voor een snelle hap. Je moet even rijden om ergens te komen, maar wat is ver? Heerlijke rustige camping en omgeving met heel veel leuks te doen. Zwembad binnen is vrij klein, gaat vooral om glijbaan. Buiten is best koud. Maar camping is echt een aanrader!

Super camping alles is er

Arno Neels
28-8-2017

Er zijn super veel speeltuintjes en groot voetbalveld waar ze veel spelletjes op doen tennis velden binnen en buiten bad niet groot maar het is er supermarktje snackbar restaurant en als je 75 meter naar de zeedijk loopt daar zit een strandtent waar je ook leekker betaalbaar kan eten nog vergeten douche en wc zijn ook mooi je kunt zelfs een plek huren met bubbelbad deze zit dan in de wc gebouw waar u dan een sleutel van heeft met eigen wc en wastafel mooi hoor

Super camping !

sacha de jong
27-8-2017

Echt een aanrader!

Leuke camping voor jong en oud!

Je heb er alles wat je nodig heb

binnen/buiten bad

strand

binnem/buiten speeltuin

vriendelijk personeel

heel schoon sanitair

camping word elke dag op geruimd

elke dag word het zwembad nagekeken.

winkel prijzen zijn redelijk

prijzen van het eten ook een schappelijke prijs

Leuke camping maar voor ons geen tweede keer.

Familie van Puijenbroek
17-8-2017

Goed animatieteam en een leuk animatieprogramma. Jammer dat Scheldo de beer zich weinig laat zien. Leuke, grote en goed onderhouden speeltuinen. Prima sanitair dat goed wordt schoongehouden, zonder dat het gehele toiletgebouw op slot gaat. Douchen kan alleen met sleutel wat niet altijd handig is. Het terrein is overzichtelijk opgebouwd. Leuk maar vrij koud buitenbad. Erg klein binnenbad, maar de glijbaan maakt veel goed. Jammer dat het binnenbad voor de schoonmaak 2x per dag een uur dicht gaat. Erg klein strandje met klei achtig zand vanaf de watergrens. Leuk voor wadlopen, maar minder fijn voor een écht zandstrandbezoek. Helaas is er weinig te beleven in de directe omgeving en is de dichtstbijzijnde supermarkt 7 km verderop. Het naburige uienverwerkingsbedrijf kan bij de verkeerde windrichting zorgen voor een zeer penetrante uienstank. De camping kan hier niks aan doen, maar dit is voor ons wel de voornaamste reden om niet meer terug te komen.

Voelt als thuiskomen

Wendy
17-8-2017

Perfecte familiecamping. Een uitzondering daargelaten (maar dat lost de security wel op) is het 's nachts heerlijk rustig op de camping. De activiteiten zijn echt leuk, ze huren zo nu en dan een bedrijf in om wat speciaals te doen op het speelveld. Deze vakantie de strong man competitie, wat was dat leuk! Ook de electric run was een succes, heel sfeervol. Wat ik zo waardeer is dat alle activiteiten bij de prijs in begrepen zitten, we hebben onlangs op een andere camping ervaren dat dat niet overal zo gaat. De sfeer is ontzettend gemoedelijk, kinderen hebben zo vriendjes. Het voelt als een kleinschalige camping, maar gezien het aantal plaatsen is dat toch niet het geval. Het is knap als je deze sfeer kunt creëren. Nieuw dit jaar is het aanbod van de zeehondensafari. Dit is dan wel iets waar je voor moet betalen uiteraard ;-) Echt doen als je hier komt, het is een geweldige ervaring. Het gas gaat ook even flink los, de kinderen vonden het fantastisch! Alles onder leiding van een ontzettend vriendelijke kapitein. En heel wat zeehonden gezien, daar kwamen we natuurlijk voor. Sanitair vinden wij prima, wordt goed schoongemaakt. Misschien allemaal niet het nieuwste, maar dat maakt ons niet uit, het is zeker netjes! Minpunt is inderdaad de uienlucht over de camping als de wind verkeerd staat, wat een stank komt daar vanaf!

In de omgeving zelf is niet zoveel te doen, vinden wij niet erg, ik trek zo nu en dan mijn hardloopschoenen aan en geniet van de rust. Personeel receptie erg vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Scheldeoord voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Scheldeoord in Baarland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Scheldeoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Scheldeoord scoort een 8.23 uit 10 op basis van 252 reviews.