Camping Scheldeoord

Met jonge kinderen

Goed!

Sandra de Vos
24-9-2018

Slecht bereikbaar met het openbaar vervoer, verder een hele goede camping!

Geweldige camping

Betty
14-9-2018

Sanitair een 10 ruim,mooi en schoon.

Grote ruime plekken met gratis uitstekende WiFi.

Patat,snacks en pizza heerlijk alles keurig verzorg.

Ontvangst receptie uiterst vriendelijk.

Na een buitje regen ( September) inderdaad een uienlucht geroken maar niet storend

Heerlijk gewandeld op de dijk langs de Schelde, fietspaden in overvloed.

Lekker mosselen gegeten in het restaurant op de dijk.

Wij hebben het hier heel fijn gehad en vinden deze camping zeker een aanrader.

Overal op de camping staan speeltoestellen dus het lijkt mij met kinderen hier ook geweldig.

De zwembaden zien er goed uit maar daar kan ik geen mening over geven want daar zijn we niet geweest.

Leuk, maar niet meer..

Miep
30-8-2018

We zaten in een prachtige safari tent van alle luxe voorzien. Top!!

Maar... met eten en hygiëne schieten ze echt te kort.

Zwembad vies, we durfde er met onze baby niet te zwemmen.

Eten smerig beroerd geworden van de patat. Zag de volgende dag dit ze het patat uit het restaurant opnieuw gebruiken.

Pizza smerig ons dochtertje eet het liefst pizza maar had na 1 hap genoeg.

Vloer restaurant nog smerig van de dag ervoor.

Verdere staat park, verouderd maar netjes.

Animatie leuk maar de dansjes vaak te moeilijk voor kleinere kindjes. Kelly is een toppers

Direct boeken

Voor ons deze camping niet nog een keer.

chantal Oosterveld
18-8-2018

Camping mooi schoon. Wat wij een echt nadeel vonden dat je heel vaak in een uien lucht zit door de uien fabriek dichtbij de camping. voor kinderen genoeg te doen. Onze meiden van 8 en 10 vonden het programma wat kinderachtig.

Strandje bij eb heel modderig. verder een prima kampeer vakantie gehad.

Wij komen hier zeker niet meer terug

Hans en Alberta Wijnen
4-8-2018

Goede camping voor gasten met jongere kinderen. Voldoende mogelijkheden en animatie. Wij zelf zijn in de leeftijd van 60 jaar. Bij boeking van onze campingplaats werd ons verteld dat we op een pas nieuw ingericht veld kwamen te staan. Wij dachten dat we dus op een mooi nieuw aangelegd veld kwamen maar niets was minder waar, het onkruid stond tot knie hoogte en het veld was bij aankomst ook niet gemaaid. Na melding hiervan gemaakt te hebben kwamen ze na een paar dagen het gras maaien. Het veld was ook erg oneven met verschillende diepere gaten wat we hebben laten opvullen. In de omgeving is weinig te beleven. Veel kleine oudere dorpen . Een paar honderd meter verderop ligt een uien fabriek, als de wind dan een beetje ongunstig staat heb je last van een uien lucht. Voor ons was dit onze laatste vakantie hier.

Super!

Fam. Barten
29-7-2018

Wij hebben weer genoten van ons verblijf op Scheldeoord! Wij verbleven in een nieuw luxe sauna chalet. Na alle leuke activiteiten op de camping kun je daar op de veranda genieten van de rust en het mooie weidse uitzicht. Tot volgend jaar!!

Heerlijk

Anita
26-7-2018

Een weekendje in een chaletje verbleven en was heerlijk. Met een schepnetje op het strandje kleine schatten gevonden ( krabbetjes, garnalen, platvisjes enz). Een aandachtspunt: bij het kinderbuffet, voordat er eten op het buffet stond, stonden er bakken met dampend heet water zonder toezicht van personeel. Erg gevaarlijk!!!

Jammer van het zwembad

FamilieVde
22-7-2018

Sanitaire is heel proper, wordt regelmatig gekuist. Animatie is zeker voldoende aanwezig. Mooie verzorgde plaatsen.

MAAR het zwembad is perfect al alles te mogen doen wat niet mag.

Lopen, springen, roken en peuken achter laten, bier drinken in het water waarvan ook bier in het water regelmatig valt. Dat terwijl er 4 redders bij stonden en naar keken. Teleurstellend zeker omdat het vele andere stoorden. Zelf na het aanspreken van de redders deden ze niet veel.

Moet veel strenger opgetreden worden!

Ze moeten maar eens op een kind springen, er moet maar een kind verkeerd vallen..

goede camping om naar terug te gaan

Hannie
15-7-2018

Je kunt niet echt zwemmen in de Schelde Maar er is een prachtig zwembad op de camping

Je kunt wandelen op de Schelde dijk .Prachtig uitzicht En als je geluk hebt zie je de zeehondjes zwemmen en zonnen.Je kunt er ook eindeloos fietsen Langs het water of door de polder .

Wij huurden een kleine houten chalet voor drie dagen , compact maar alles aanwezig. Perfect voor gezin met max twee jonge kinderen. Leuke animatie , klein buiten en binnen zwembad , met leuke schuif af. in de buurt een klein strandje en een toffe strandbar. Omgeving is uitgesproken landelijk . Je kan er goed fietsen maar er is weinig te doen in de kleine dorpen. Voor een weekeinde prefect . Veel duitsers toen wij er waren omdat het samenviel met duitse vakantie vermoed ik.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Scheldeoord in Baarland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Scheldeoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.