Tijdelijk €25 aanbetaling

Scheldeoord

We hebben de beste aanbieders voor Camping Scheldeoord voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 302 reviews
+18

7.9GoedScore uit 302 reviews
  • 8.5Staat v/h sanitair
  • 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Scheldeoord in Baarland is favoriet onder kinderen. Het animatieteam haalt de kinderen op bij de accommodatie. Weer of geen weer, zowel binnen als buiten zijn er speeltuinen en zwembaden. In de cafetaria haal je verse patat maar er is ook een restaurant en bar. Het sanitair is keurig. Uitwaaien met de Zeeuwse kust op 300 meter afstand.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

302 Reviews over Scheldeoord

• 9Gerlinde12-08-2022

Nette, overzichtelijke camping

We hebben er een leuke en gezellige vakantie gehad. Mooie velden, sanitair is ontzettend netjes, animatie veelzijdig. Echt een top team. Leuke activiteiten. Camping is overzichtelijk. Strand is zoals al eerder genoemd niet wat je van een strand moet verwachten. Zwembad is inderdaad klein. Maar je kunt je fijn afkoelen en even zwemmen. Supermarkt is ook top. Eten bij de snackbar prima. En het restaurant ook leuk. Met een leuk concept voor de kinderen. Locatie is inderdaad minder. Je bent overal ver vandaan.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Liesbeth07-08-2022

Heerlijke camping

We hebben een prachtige vakantie gehad met ons kinderen van 5 en 7 jaar. We hadden een comfort plek op een veldje, dat was ideaal. Het sanitair wordt vaak schoongemaakt en is netjes en schoon. Er is een fanatieke animatie groep, er wordt veel georganiseerd. Er is een mooi groot voetbalveld. Het strand viel erg tegen, ook ligt de camping erg afgelegen.

Een prachtige camping, de ligging is minder. Je zit gauw 45 minuten in de auto om ergens (bijvoorbeeld strand) heen te gaan.

• 2Femke04-08-2022

Penetrante uienlucht

De uien lucht is niet te harden. Zeker niet als de wind verkeerd staat en dat gebeurt vaak. Simpele zoektocht op Google leert je dat dit niet alleen aan de uien velden ligt, maar ook aan de achtergelegen uien boer. Sanitair is prima, maar de sfeer op deze camping mag niet eens campinglife genoemd worden. Doods en saai. Veel vaste gasten die een eigen kliek vormen. Strand is een bagger gat. Dorpje is er niet en het dichtstbijzijnde levende gebeuren is 20 km verderop. Animatie is redelijk. Zwembad te klein voor de omvang van de camping. Een aanrader als je lekker buiten wilt zitten in de stankoverlast, maar sla even over als je de echte gezelligheid gewend bent. Voor ons eens maar nooit meer. Jammer.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 6Onbekend28-07-2022

Leuke camping maar voor ons niet meer

Korte samenvatting: Chalet netjes. Alleen jammer dat er geen vriesvakje aanwezig was. Onze chalet stond tegenover dierenweide heel leuk, maar met een paar hanen erin minder elke ochtend werden we gewekt rond 6u. Het zwembad binnen en buiten te klein voor de aantal mensen die je hebt in het hoogseizoen. Nooit geen strandbedje als je tegen de middag wilde zwemmen. Het strand is 1 modderboel bij eb het water is best vies.
    Animatie super vooral voor de jongere kinderen. De camping ligt ver van de bewoonde wereld alles is wel 20 km rijden voordat je bv een jumbo, kruidvat hebt.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Carla27-05-2022

Geweldige camping met top animatie team

Eerste keer voorseizoen op deze camping. Mooie ruime plaatsen. Veel speelgelegenheid. Leuk klein binnenzwembad maar prima. Buitenzwembad prima. Een top animatieteam. Zo’n enthousiast team. Een aanrader voor gezinnen met kinderen.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Jolanda15-05-2022

Super!

Wat een fijne camping, enthousiast animatieteam verzorgd leuke activiteiten, campingplaatsen netjes vrienden zaten in chalet, ook keurig schoon. Veel leuke speeltuintjes, zwembad en een leuk klein strandje op loopafstand. Restaurant erg leuk en lekker met een speciale hoek voor kinderen. Buitenspeeltuin. In de buurt leuke uitjes toe doen. Kortom top!

• 10Eetgelegenheden
  • 9Marjan05-01-2022

Top camping, helaas het strand minder.

Super camping waar veel georganiseerd wordt voor de kinderen. Wij hadden een plek op een veldje achterin de camping, met speeltuin op het veldje en grote speeltuin schuin tegenover. Ideaal, de kinderen konden zichzelf heerlijk vermaken! Zwembad klein maar prima, zowel binnen als buiten. Sanitair netjes en verzorgd. Het eten in het restaurant was echt top! Ze hebben een leuk kinderbuffet en de mascotte van de camping kwam aan de tafel voor een foto met de kids. Het enige minpunt vonden wij het strand. Dit was meer een moddergebied. Het strand was een en al blubber en daardoor niet prettig om te verblijven. Jammer, wij hadden ons verheugd op lekkere stranddagen. Een dagje Zoutelande gaf ons het echte strand gevoel :)

• 9Marieke24-08-2021

Super camping

Hele leuke camping. Werd veel georganiseerd door de animatie voor de kinderen. Schoon sanitair wat meerdere keren per dag werd schoongemaakt. Ook fijne douches en onbeperkt erg prettig. Zelfs dubbele douches ideaal met kinderen. Met zwemmen werken ze in blokken van 1 uur binnen en 2 uur buiten. Wel snel zijn met inschrijven. Vol is vol dit heeft waarschijnlijk met corona te maken en de maatregelen. Leuke speeltuin. We hadden een perfecte plek dus erg fijn. Het is een gemoedelijke camping en prettige sfeer. Gisteren 2 verdrietige kinderen dat we weg gingen. Veel plezier mocht je nog gaan.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Fam. Ebben23-08-2021

Heerlijke camping!

Mooie camping met top animatie team, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Stacaravan was netjes en schoon bij aankomst. Veel speeltuintjes, leuk zwembad (binnen wel aan de kleine kant). Er worden veel leuke activiteiten georganiseerd. Rustige omgeving, maar strandje is op loopafstand en met de auto is er genoeg te doen in de omgeving.

• 9Monique en Niels12-08-2021

Een geweldige vakantie!

Chalet Everinge is echt een aanrader. Het is een schoon verblijf met alles wat je nodig hebt. Wij stonden op het huisjes gedeelte en hier was het erg rustig. Ik zou er zelf niet voor kiezen om op het andere gedeelte te staan. Hier is echt meer drukte om je heen.

Camping Scheldeoord info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar