Camping Scheldeoord

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°8°
Camping Scheldeoord
8,2

240 reviews over Camping Scheldeoord in het Nederlands

Gezellige, schone en leuke camping

Weijs, 3-9-2017

Sanitair heerlijk schoon. Er liep constant iemand in het gebouw om schoon te maken. Animatie kwam 2x per dag met muziek de kids ophalen, verder geen idee, onze jongens hebben niet veel met animatie. Supermarkt heeft ruim assortiment, snackbar niet duur voor een snelle hap. Je moet even rijden om ergens te komen, maar wat is ver? Heerlijke rustige camping en omgeving met heel veel leuks te doen. Zwembad binnen is vrij klein, gaat vooral om glijbaan. Buiten is best koud. Maar camping is echt een aanrader!

Super camping alles is er

Arno Neels, 28-8-2017

Er zijn super veel speeltuintjes en groot voetbalveld waar ze veel spelletjes op doen tennis velden binnen en buiten bad niet groot maar het is er supermarktje snackbar restaurant en als je 75 meter naar de zeedijk loopt daar zit een strandtent waar je ook leekker betaalbaar kan eten nog vergeten douche en wc zijn ook mooi je kunt zelfs een plek huren met bubbelbad deze zit dan in de wc gebouw waar u dan een sleutel van heeft met eigen wc en wastafel mooi hoor

Super camping !

sacha de jong, 27-8-2017

Echt een aanrader!

Leuke camping voor jong en oud!

Je heb er alles wat je nodig heb

binnen/buiten bad

strand

binnem/buiten speeltuin

vriendelijk personeel

heel schoon sanitair

camping word elke dag op geruimd

elke dag word het zwembad nagekeken.

winkel prijzen zijn redelijk

prijzen van het eten ook een schappelijke prijs

We hebben een aantal aanbieders voor Scheldeoord voor je op een rij gezet:

Leuke camping maar voor ons geen tweede keer.

Familie van Puijenbroek, 17-8-2017

Goed animatieteam en een leuk animatieprogramma. Jammer dat Scheldo de beer zich weinig laat zien. Leuke, grote en goed onderhouden speeltuinen. Prima sanitair dat goed wordt schoongehouden, zonder dat het gehele toiletgebouw op slot gaat. Douchen kan alleen met sleutel wat niet altijd handig is. Het terrein is overzichtelijk opgebouwd. Leuk maar vrij koud buitenbad. Erg klein binnenbad, maar de glijbaan maakt veel goed. Jammer dat het binnenbad voor de schoonmaak 2x per dag een uur dicht gaat. Erg klein strandje met klei achtig zand vanaf de watergrens. Leuk voor wadlopen, maar minder fijn voor een écht zandstrandbezoek. Helaas is er weinig te beleven in de directe omgeving en is de dichtstbijzijnde supermarkt 7 km verderop. Het naburige uienverwerkingsbedrijf kan bij de verkeerde windrichting zorgen voor een zeer penetrante uienstank. De camping kan hier niks aan doen, maar dit is voor ons wel de voornaamste reden om niet meer terug te komen.

Voelt als thuiskomen

Wendy, 17-8-2017

Perfecte familiecamping. Een uitzondering daargelaten (maar dat lost de security wel op) is het 's nachts heerlijk rustig op de camping. De activiteiten zijn echt leuk, ze huren zo nu en dan een bedrijf in om wat speciaals te doen op het speelveld. Deze vakantie de strong man competitie, wat was dat leuk! Ook de electric run was een succes, heel sfeervol. Wat ik zo waardeer is dat alle activiteiten bij de prijs in begrepen zitten, we hebben onlangs op een andere camping ervaren dat dat niet overal zo gaat. De sfeer is ontzettend gemoedelijk, kinderen hebben zo vriendjes. Het voelt als een kleinschalige camping, maar gezien het aantal plaatsen is dat toch niet het geval. Het is knap als je deze sfeer kunt creëren. Nieuw dit jaar is het aanbod van de zeehondensafari. Dit is dan wel iets waar je voor moet betalen uiteraard ;-) Echt doen als je hier komt, het is een geweldige ervaring. Het gas gaat ook even flink los, de kinderen vonden het fantastisch! Alles onder leiding van een ontzettend vriendelijke kapitein. En heel wat zeehonden gezien, daar kwamen we natuurlijk voor. Sanitair vinden wij prima, wordt goed schoongemaakt. Misschien allemaal niet het nieuwste, maar dat maakt ons niet uit, het is zeker netjes! Minpunt is inderdaad de uienlucht over de camping als de wind verkeerd staat, wat een stank komt daar vanaf!

In de omgeving zelf is niet zoveel te doen, vinden wij niet erg, ik trek zo nu en dan mijn hardloopschoenen aan en geniet van de rust. Personeel receptie erg vriendelijk.

Gezellige kleinschalige familiecamping

Bosch, 12-8-2017

Pluspunten:

- gezellige sfeer

- directe ligging aan een strandje

- top animatieteam met zeer veel en gevarieerde activiteiten voor met name jonge kinderen

- veel speelgelegenheden

- knus opgezette kleine veldjes

- binnen en buitenzwembad

Minpunten:

- sanitair aan vernieuwing toe

- zwembadwater binnen en buiten is vrij koud en het binnenzwembad is erg klein

- als de wind verkeerd staat ruikt de hele camping naar uien vanwege de uienhandel/fabriek verderop

Leuke camping voor de kids!

Wentink, 10-8-2017

Gezellige familiecamping! In een zeer rustige streek dat vonden wij iets minder.

Leuke, nette camping

Familie Lemmen, 10-8-2017

Mooie camping, nette staanplaatsen, goed sanitair, veel te doen voor de kids (zwembad, speeltuin en een geweldig animatie team). Klein nadeel de slagboom sleutel.

Heerlijk!

rw, 5-8-2017

Overnacht in een bungalowtent, bij aankomst netjes en schoon, alles aanwezig. Zwembad buiten met glijbaan is prima, binnenzwembad is klein en leuk door de glijbaan.

Sanitairgebouw was erg schoon, regelmatig schoonmakers bezig.

Animatieprogramma was ook voor elk wat wils. Het scheldestrandje is leuk.

Veel te doen in de omgeving; stoomtrein Goes-Borsele, boot Vlissingen-Breskens, Middelburg etc.

Prima camping. Niet heel bijzonder.

VM, 1-8-2017

Strandje valt tegen. Ligging erg stil en weinig te doen in de omgeving. Eetgelegenheden camping teleurstellend. Een lekker soft ijsje is niet verkrijgbaar. Slappe friet, droge sate.

Sta caravans staan te dicht op elkaar met weinig groen tussen de buren.

Leuke speeltuinen. Voldoende speelveldjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Scheldeoord voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Scheldeoord in Baarland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Scheldeoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Scheldeoord scoort een 8.19 uit 10 op basis van 247 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: