Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Strandhotel Seeduyn voor je op een rij gezet:

762 reviews over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in het Nederlands

Geen goede prijs/ kwaliteitsverhouding

Ingrid
11-6-2018

Wat een tegenvaller!! Geen goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Kamer landzicht was een kamer met uitzicht op een onderkant van een duin en een muurtje vol pissebedden, onkruid en ander ongedierte. Zeer verouderde douche met een kapotte thermostaatkraan en je kan maar op 1 manier douchen ivm een te korte doucheslang. Daarnaast geen vriendelijk personeel, zeer oppervlakkig. De locatie is uiteraard top en daar betaal je blijkbaar zoveel geld voor. Ontbijt wel oke. Er zijn zoveel leukere en goedkopere hotels op Vlieland, voor ons niet weer, ze zijn veel te duur, absoluut niet waard!

Warm hotel in de koude wintermaanden

Diana
14-5-2018

Heel fijn hotel, personeel wil het je echt naar de zin maken. Wij kwamen aan op donderdag, toen was het nog erg rustig in de bar, ging eigenlijk al dicht, maar de barman nam nog alle tijd voor met hapjes en drankjes.

Kamer heel ruim en netjes. Het ontbijt was echt heel lekker en zeer uitgebreid. Ook een hele mooie ruimte met uitzicht op het strand!

Jammer dat de welnessruimte niet bij de prijs zat inbegrepen. Het zwembad wel, maar hier was het vrij koud om te liggen.

Het was heel fijn om hier een weekend te verblijven!

Top locatie

Jon Hamerlinck
12-5-2018

Met gezin en hond in het hotel. Was geweldig goed verzorgd ook de hond was meer dan welkom. Slaapkleed lag al in de kamer met voerbak. Ontbijt was ook goed en ja, wat een geweldig strand om te spelen en te zwe....... Daar was het nog te koud voor. Lekker dineren in het Badhuys

Top!!

fantastisch

Marlene
        12-5-2018

Het hotel heeft een fantastische ligging, mooie kamers en appartementen.

Personeel was behulpzaam en zeer vriendelijk.

Ideale accommodatie voor jong gezin!

Laura
        11-5-2018

Wat een heerlijk eiland en perfect hotel! Ideaal met kinderen! Wij hadden een Appartement en genoten van de voordelen van het hotel (o.a. Handdoeken en opgemaakte bedden en lekker ontbijt). Vriendelijk personeel en perfecte ligging: aan het strand! Het weer was ons meer dan goed gezind en hebben enorm genoten.

Heerlijk genieten direkt aan strand en duinen

Familie B
        8-5-2018

Het hotel ligt op een prachtig plekje en zelfs tijdens de meivakantie was het nog rustig op het strand en in de omgeving. Het hotel is uitstekend georganiseerd. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en uitstekend geschoold.

Wij hadden een familiekamer. Deze zijn niet met strandblik en er zijn maar enkele kamers voor honden. De kamer is gezellig basic en netjes met keukentje met ijskast, waterkoker en koffiezetapparaat, een “leren” bank, grote bartafel met 4 stoelen en tv. De grote slaapkamer is rustig gelegen aan de achterkant tegen de duinen en zeer ruim opgezet. Kussens, dekbedden en matrassen zijn van goede kwaliteit, de matras is echter te hard. De kinderkamer heeft geen raam en is erg gehorig. Badkamer is basic netjes, met apart toilet.

Ontbijt is groots opgezet, goed, vers brood en beleg. Wat meer afwisselend vers gesneden fruit zou fijn zijn. De gekookte eieren waren elke ochtend koud/lauw.

Restaurant is uitstekend.

opa en oma
        7-5-2018

Fantastisch verblijf voor heel de familie, oma en opa, kinderen en kleinkinderen. Iedereen was zeer tevreden.

Goed hotel op een fantastische plek.

Elles
        5-5-2018

Een paar dagen uitwaaien met mijn 3 kinderen en vader. Ondanks twee dagen flinke wind en regen hebben we genoten van de fantastische plek in de duinen bijna op het strand en zeer ruime 3 slaapkamer appartement met 8 slaapplekken. Helaas vonden wij de matrassen erg hard en de kwaliteit-prijsverhouding in het restaurant van het hotel vond ik wat minder, gezien de schrale opmaak van de borden. Het Badhuys op het strand was vernieuwd en prachtig ruim en goed geïsoleerd geworden. HIer hebben we met een mooi uitzicht kunnen genieten van een excellente keuken wat de prijs zeker waard is en dikke 4*. Ondanks dat Vlieland de laatste 20 jaar meer toeristischer is geworden keren we zeker terug naar dit goede hotel. Ik zal dan wel om een ander matras vragen. .

Mooi eiland en fijne locatie

Maria
        1-5-2018

Fijne locatie en fantastisch eiland. Echt even helemaal tot rust komen. We hebben heerlijk langs het strand gereden!

Hotel is goed, wat je ervan mag verwachten met alle faciliteiten: welness, bar, mogelijkheid voor alleen dessert omdat de kinderen dat wilden.

Enige minpunt is dat het echt wel vrij warm is in het hotel. De ramen kunnen gelukkig open maar jammer van de stookkosten. Daarnaast vond ik het badhuis en het restaurant van het hotel relatief duur tov andere restaurants

Voor herhaling vatbaar

Lia en Anja
        19-4-2018

Heerlijke ruime kamer. Heel fijn is het draai-kiepraam. Temperatuur op kamer goed te regelen. Uitstekend ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede ligging zo vlakbij het strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn scoort een 8.09 uit 10 op basis van 766 reviews.