Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn ****

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn
Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn
8,1

Weer vandaag4°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Strandhotel Seeduyn voor je op een rij gezet:

735 reviews over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in het Nederlands

Heerlijk niets doen en buiten zijn

Joke, 16-2-2018

Vlieland is een heerlijk rustige bestemming. Vanuit appartement zo t strand op en binnen vijf minuten in t dorp, ideaal!

Ons app zag er modern en hip uit.

Enige nadeel waten de dikke kussens. Doordat het een privé appartement was kon dit niet geruild worden voor dunnere....

Eigen kussens mee dus.

En de vloerverwarming kon niet worden ingesteld terwijl het ook ergwarm werd door de zon, T-shirt en korte broek waren binnenshuis genoeg.

Kim, 14-2-2018

Fijn appartement en faciliteiten van het hotel!! Lekkere broodjes service! Goede WiFi

Aanrader !!!

Zeer goed

Anoniem, 14-2-2018

Personeel zeer vriendelijk.

Geen respect voor personeel

anoniem, 8-2-2018

de house keeping word behandeld als een stelletje slaven! dit kan echt niet. dit moet heel snel veranderen! zo kan je niet omgaan met je personeel. ik ga liever naar een hotel waar het personeel met respect word behandeld. waardeloze ervaring! Nooit weer

Heerlijk!

Masja, 6-2-2018

Heel vriendelijk personeel, zeer kindvriendelijk waardoor het voor ouders ook genieten is.

goed.

hofgeest, 3-2-2018

kamer (dure kamer) groot en netjes. goed bed. tv mag wel wat groter. uitzicht mooi. restaurant goed (behalve een klein vanille ijsje met niets erbij voor 7,50 euro, dat is echt veel te duur). zwembad was heel erg koud, er zou iets met de boiler zijn, maar dat was na 12 dagen blijkbaar nog steeds niet gemaakt. spa was super. ontbijt viel mij enorm tegen. vrij matig aanbod. bijna geen warm eten, en weinig vers. alles uit pak en blik. en elke dag hetzelfde. 2 weken lang gebleven, en werkelijk elke dag hetzelfde, dus ben na een paar dagen maar vleeswaren en verse jus d'orange in de supermarkt gaan kopen. hotel heeft geen winkeltje met eten en drinken en noodzakelijke spulletjes, en in de buurt is ook helemaal niets. kleding wassen service is prima en snel, maar echt te duur (5 euro voor een onderhemd die 3 voor 10 euro bij de zeeman zijn). wake up call ging regelmatig mis, dus zelf wekker meenemen is beter. ik mis een ijsblokjes machine op de gang, en mis een ijskast (liefst met vriesvak) op de kamer. voor de rest super. meeste personeel is super vriendelijk en lost problemen op. mooi en schoon eiland, vooral in january heerlijk rustig. ik wil hier zeker nog terugkomen.

Prima hotel.

Ten Bokum, 24-1-2018

Wij vonden de muziek in het restaurant een beetje te chique.

Mooie appartementen op een top lokatie! Super👍🏼

Mirjam Datema, 6-12-2017

Super! Voor herhaling vatbaar! We waren met 2 gezinnen en we hadden 2 appartementen naast elkaar. Ruime, mooie en schone appartementen. Complete keuken, ruim en alles aanwezig. Dus zelf gekookt op de eerste avond. De tweede avond uiteten geweest. Lekker gezwommen met de kinderen in het zwembad van het hotel. Broodjes besteld bij de receptie en zodoende lekker kunnen ontbijten in onze eigen kamers. Met jonge kinderen zijn deze appartementen een uitkomst😀! Appartementen mét hotel service: bedden waren opgemaakt, extra handdoeken gevraagd (na ziekte van 1 van de kinderen) en kosteloos gekregen. Top verblijf, heel vriendelijk personeel en super lokatie aan t strand🏝😍! Tot gauw!

prettig verblijf!

Anne-Marie, 29-11-2017

comfortabel hotel, prima voorzieningen en goed ontbijt.

Wij komen graag terug!

Jan Olde Boerrigter, 28-11-2017

De medewerkers van dit hotel deden heel erg hun best om het iedereen naar de zin te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn scoort een 8.05 uit 10 op basis van 738 reviews.