Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Strandhotel Seeduyn voor je op een rij gezet:

797 reviews over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in het Nederlands

Vlieland een heerlijk eiland

F. Boomsma -van Orden
18-10-2018

Goed, echter de hygiene/achterstallig onderhoud in het app.minder. Pompjes m.b.t. bodylotion waren smerig, heb deze in de badkuip gezet om te laten zien, echter hebben ze erin gelegen totdat wij vertrokken. Haakjes badkamerdeur hingen beiden op 1 schroefje...Hard bed - kamers oubollig..

Buren naast ons waren tot diep in de nacht feest aan het vieren, dit gemeld, ten compensatie een dinner aangeboden.

Aanrader !

LP Boon
14-10-2018

Prima verblijf in medium appartement. Zeer verzorgd ingericht. Zelfs de messen waren scherp (is meestal een probleem in huurverblijven)......

Het weer was prachtig, dus de binnenactiviteiten hebben we niet nodig gehad.

prima gastvrij vriendelijk hotel op super locatie!

esther noordeloos
11-10-2018

prima gastvrij en vriendelijk hotel op super locatie! Deluxe zeezichtkamer met groot balkon, groot bed, groot jacuzzi-bad, grote douche, grote hoekbank dus helemaal prima! Mooie rustige wellness (wij waren er helemaal alleen), aardige masseuse, lekker zwembad. Goed ontbijt en lunch. Helaas een paar kleine verbeterpuntjes: afspraak was badlakens+badjassen op kamer maar die lagen er niet. Later wel gekregen. Receptioniste wist niet of er wel anti-allergische kussens/dekbedden waren (moest ze gaan vragen zei ze....). Was er natuurlijk wel en kregen we ook maar een beetje onbenullig is het wel.

HotelSpecials.nl

Volop genieten op het mooiste eiland van Nederland

Richard Schouten
8-10-2018

Heerlijk genoten van de luxe kamer. Een heerlijk uitzicht op zee. Geslapen met een open deur zodat we de hele nacht konden genieten van het geluid van de branding.

Het ontbijt is perfect geregeld en de ontvangst was perfect. We komen volgend jaar ZEKER terug!

Genieten!

Anna H.K.
3-10-2018

Yoga weekend gedaan met Tineke Nijhuis. Echt een aanrader, ekker meedoen op je eigen manier en de ontspanning komt vanzelf!

Als vanouds

Jochem
23-9-2018

In een prima appartement gezeten. Blijft net thuiskomen bij Seeduyn. Fijne attente mensen en schone kamers. Een klein verbeterpuntje: in de appartementen (welke overigens relatief kindvriendelijk zijn) even van die speciale dopjes in de stopcontacten. Deze zitten namelijk allemaal laag bij de grond.

Kom graag weer terug .

Mieke Wolthuizen
22-9-2018

Alles was naar wens alleen mag er wat aan de klimaatbeheersing gedaan worden .

SuperFijn

Karin Stolk-Haak
21-9-2018

de ontvangst, de kamer, de omgeving, het eten, alles prima

Helemaal top!

Hans en Astrid
21-9-2018

Heerlijke dagen gehad in dit prachtig gelegen hotel. We hadden een zeer fraaie en schone kamer met uitzicht op zee. Ontbijt was zeer uitgebreid, snap niet dat bezoekers daar iets op aan kunnen merken. Twee keer diner in hotel genoten. In het restaurant heerst een leuke sfeer en het eten was heerlijk. Wat ik zelf leuk vond, is dat het personeel onderling ook plezier heeft. Al met al helemaal top!

Plezierig verblijf direct aan strand.

AJ
21-9-2018

Weinig aan te merken op dit hotel.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.