Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Strandhotel Seeduyn voor je op een rij gezet:

775 reviews over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in het Nederlands

Minpunten:

De douche had een matige straal. Het duurde ook lang voordat hij warm werd. Ik vond de prijs voor de sauna erg duur. Jammer dat het dak boven het zwembad niet meer open kon. De wegbewijzering naar diverse locaties was slecht, waardoor het hotel een soort doolhof was. Jammer dat de bowlingbaan overdag niet open was.

Pluspunten:

Kamer was mooi, prima bedden. Ontbijt was goed, alleen de vruchtensappen werden niet (tijdig) bijgevuld, zodat je daarop misgreep. Mooie ligging van het hotel. Mooi zwembad met lekker warm water.

Vlieland is een ideaal eiland voor een vakantie met kinderen. Het fijne aan Seeduyn is de directe ligging aan t strand en de strandtent. Heerlijk wakker worden met uitzicht aan zee, schone kamer, vriendelijk personeel. Het is allemaal aanwezig en verzorgd, maar een beetje verwend reiziger zal de luxe tegenvallen. Dat zit m denk ik in de ontbrekende details.

Details als:

- airco op kamer. Investeer hier gewoon in.

- verse jus d’orange / gerookte zalm bij ontbijt

- amuse / broodje / speciaal aperatief vooraf in restaurant

- lekkere regendouche

- gratis toegang zwembad (hoezo 5 euro?)

We komen zeker terug

Frank
11-8-2018

Prima kamer. Geweldig uitzicht over de zee. Heel rustig gelegen. Heerlijk langs het strand kunnen wandelen en over het eiland kunnen fietsen. Zeer vriendelijke medewerkers. Het eten in de Brasserie was minder (opgewarmde schol). We komen hier zeker nog terug.

HotelSpecials.nl

Heerlijk inspannen geniet aan het mooiste strand van het mooiste Waddeneiland

Prima kamer met fantastisch zeezicht

Bob
8-8-2018

Uitstekende kamer met zeezicht,

Helaas geen ijskstje

Great location

Carolyn
8-8-2018

For a 4 star hotel I would expect some small extras in the room / bathroom - also no air conditioning

Goed met enkele verbetepunten

Pieter Huiskes
7-8-2018

Het is een prima hotel alleen was de deur naar het balkon kapot en kennen de kamers geen airco. Wel werd er vanwege de kapotte deur een waaier gebracht maar geen airco in een viersterrenhotel vind ik niet meer van deze tijd en ook geen overbodige luxe bij 30+ graden

Geweldig mooie kamer met uitzicht op zee.

Maar er zijn ook kamers waar je tegen de duinen aankijkt.

Beetje jammer😢

Veel verbeterpuntjes .

Bus
10-7-2018

Prachtige locatie op het duin !

Direct aan zee .

Prima ontbijt .

Klantonvriendelijkheid , geen welkom of goedendag bij de receptie , terwijl het

heel rustig was .

Kluisjes op de tweepersoonskamers doen het niet .

Op de familiekamers zijn geen kluisjes aanwezig .

Slordige inrichting met lampenkappen scheef .

Wel koffiecups maar geen theezakjes .

Geen theedoek in het keukentje , maar er wordt wel verwacht dat je de vaat hebt gedaan voor vertrek .

Vlekken in de vloerbedekking .

Kindonvriendelijkheid in het restaurant De Brasserij .

Kinderen moeten erg lang wachten op hun eten .

Ze houden niet van enthousiaste , blije kinderen .

Geen goede prijs/ kwaliteitsverhouding

Ingrid
11-6-2018

Wat een tegenvaller!! Geen goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Kamer landzicht was een kamer met uitzicht op een onderkant van een duin en een muurtje vol pissebedden, onkruid en ander ongedierte. Zeer verouderde douche met een kapotte thermostaatkraan en je kan maar op 1 manier douchen ivm een te korte doucheslang. Daarnaast geen vriendelijk personeel, zeer oppervlakkig. De locatie is uiteraard top en daar betaal je blijkbaar zoveel geld voor. Ontbijt wel oke. Er zijn zoveel leukere en goedkopere hotels op Vlieland, voor ons niet weer, ze zijn veel te duur, absoluut niet waard!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Strandhotel Seeduyn scoort een 8.08 uit 10 op basis van 775 reviews.