Hotel WestCord Hotel De Wadden

Kleine hotelsWeer vandaag18°11°
Hotel WestCord Hotel De Wadden
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel De Wadden voor je op een rij gezet:

190 reviews over Hotel WestCord Hotel De Wadden in het Nederlands

Prima dagen gehad.

Harry Hoving
22-9-2018

Uitstekend hotel op een prima locatie.

Mirjam
17-9-2018

Een aanrader! Prima kamers, heerlijk ontbijt.

Café, restaurant alles in een, in de gezellige dorpsstraat.

Een prettig hotel in het centrum van dorp Vlieland met een goed restaurant en daarnaast een bruin café en een mooi grand café. Vriendelijk personeel zorgt voor een aangename sfeer. Wij hadden een kamer met balkon geboekt met zicht op de Waddenzee, helaas echter waren dakdekkers net begonnen met reparaties uit te voeren, waardoor we geen gebruik konden maken van het balkon. Maar dit werd keurig gecompenseerd door een gratis diner aan te bieden. Prima!

Al met al is dit hotel een aanrader.

HotelSpecials.nl

Alles was goed! Heerlijk ontbijt mooie schone kamer met uitzicht op de Wadden. Midden in de gezellige dorpstraat!

Absoluut voor herhaling vatbaar!

PGH
1-9-2018

Gezellig hotel. Prima kamer, heerlijk bed. Goed eten. Super vriendelijk personeel.

Heerlijk hotel op een heerlijk eiland

Monique
1-9-2018

Ligging is perfect. Midden in het dorp met achter je de dijk waar je heerlijk kunt wandelen of gewoon lekker gaan zitten genieten.

Hotel is keurig en netjes. Personeel vriendelijk.

Alleen zijn de kamers erg warm maar dat vind ik bij veel hotels eigenlijk wel. De ruimte achter het bed is wat krap en de douche is schoon en netjes maar veel te klein

Voor herhaling vatbaar! Aanbevelingswaardig.

A.G.Eijssink
22-8-2018

Prima hotel. Familiair, ongedwongen, gastvriendelijk personeel. Prima ligging op loopafstand van de ferry in de gezellige autovrije hoofdstraat met veel gezellige winkeltjes.

Heerlijk genoten!

Querine
22-8-2018

Vriendelijke medewerkers, goed verzorgd ontbijt, nette kamers.

Prima

Elles
15-8-2018

Prima hotel. Heerlijk gedineerd was erg lekker en goed. Ontbijt is ook prima.

heel goed

rita
12-8-2018

mooie lokatie vooral als je boekt met bakon zeezicht heel goed en gezellig verblijf alles heel schoon en vriendelijk personeel

ontbijt s'ochtends goed

enig minpuntje geen airco op de kamer

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel De Wadden in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel De Wadden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.