Hotel WestCord Hotel De Wadden

Hotel WestCord Hotel De Wadden
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel De Wadden voor je op een rij gezet:

178 reviews over Hotel WestCord Hotel De Wadden in het Nederlands

Heerlijk genieten.

Bert-Ja
10-5-2018

Leuk hotel. Mooie kamer. Schoon en ruim. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Perfecte service. Ontbijtbufet erg uitgebreid. Lekkere koffie. Brood vers van de plaatselijke bakker.

Comfortabel hotel met persoonlijke sfeer

Rudi Vos
26-4-2018

Prima hotel, persoonlijke hartelijke ontvangst, goede service, service van bagagetransport naar de boot. Goed ontbijt, op verzoek werd het ons vroeger geserveerd dan gebruikelijk. Kortom, tevreden.

Goed personeel, Goede ligging, goed ontbijt. Ietwat gehorig op zaterdagavond i.v.m. live muziek in de kroeg beneden.

Wij komen zeker terug, we hebben het super gehad

De dijkkapper
4-4-2018

Heerlijke plek , lekker rustig en zeer centraal

Fantastisch ontbijt

Voor herhaling vatbaar

Janny
10-3-2018

Prima hotel, nette kamer, prima ontbijt en een uitstekende locatie

Het was weer fijn om in de wadden te zijn!

JCL de Vos
15-2-2018

Altijd gezellig en behulpzaam personeel!

Slaapkamer was erg warm tijdens het slapen en in het restaurant voelde het koud aan.

Horecapersoneel kwam wat opdringerig over t.a.v consumpties. Bij de laatste slok drinken stonden ze nog net niet bij de tafel om te vragen of je weer nog wat wilde drinken. Badkamer, kitranden zagen er slecht uit.

super verblijf

Eveline
13-2-2018

goed: lekker vers ontbijt, hotel is rustig gelegen, vriendelijk personeel

De basis van Westcord Hotels, goed.

Wout den Boer
21-11-2017

Vlieland een eiland zonder auto,s en waar de telefoon soms niet meer werkt en een hotel met klasse, en aandacht van een bijzondere groep medewerkers.

Deze mensen geven je een reden om weer terug te komen.

Jonge mensen welke met inzet een aandacht voor de gasten je het gevoel geven dat je welkom bent.

Heerlijk plekje

Wal
9-11-2017

Fijn verblijf vriendelijk personeel erg vriendelijke nieuwe bedrijfsleider

verwend met service

Elin
2-11-2017

Twee weken geleden waren we op aanraden van vrienden in dit hotel. De reden omdat ze de perfecte gastheer hebben rondlopen. Nou ze hadden zeker gelijk. Wij zijn tijdens ons verblijf verliefd geworden op Paul. Wat een fantastische gastheer. Hij heeft ons verblijf echt compleet gemaakt. We hadden hem echt graag mee naar huis genomen. Vlieland was natuurlijk ook leuk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel De Wadden in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel De Wadden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Hotel De Wadden scoort een 8.56 uit 10 op basis van 178 reviews.