Hotel WestCord Hotel De Wadden ***

Hotel WestCord Hotel De Wadden
Hotel WestCord Hotel De Wadden
8,6

Weer vandaag2°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Hotel De Wadden voor je op een rij gezet:

172 reviews over Hotel WestCord Hotel De Wadden in het Nederlands

Het was weer fijn om in de wadden te zijn!

JCL de Vos, 15-2-2018

Altijd gezellig en behulpzaam personeel!

Slaapkamer was erg warm tijdens het slapen en in het restaurant voelde het koud aan.

Horecapersoneel kwam wat opdringerig over t.a.v consumpties. Bij de laatste slok drinken stonden ze nog net niet bij de tafel om te vragen of je weer nog wat wilde drinken. Badkamer, kitranden zagen er slecht uit.

De basis van Westcord Hotels, goed.

Wout den Boer, 21-11-2017

Vlieland een eiland zonder auto,s en waar de telefoon soms niet meer werkt en een hotel met klasse, en aandacht van een bijzondere groep medewerkers.

Deze mensen geven je een reden om weer terug te komen.

Jonge mensen welke met inzet een aandacht voor de gasten je het gevoel geven dat je welkom bent.

Heerlijk plekje

Wal, 9-11-2017

Fijn verblijf vriendelijk personeel erg vriendelijke nieuwe bedrijfsleider

verwend met service

Elin, 2-11-2017

Twee weken geleden waren we op aanraden van vrienden in dit hotel. De reden omdat ze de perfecte gastheer hebben rondlopen. Nou ze hadden zeker gelijk. Wij zijn tijdens ons verblijf verliefd geworden op Paul. Wat een fantastische gastheer. Hij heeft ons verblijf echt compleet gemaakt. We hadden hem echt graag mee naar huis genomen. Vlieland was natuurlijk ook leuk.

Genoten en verwend

Floor Dijkstra, 1-11-2017

Afgelopen week hebben we een heerlijk verblijf gehad in hotel de Wadden. We zijn echt in de watten gelegd en hebben echt genoten van het gastheerschap van Paul van Essen. Niks was m teveel en had oog voor ieder detail. Hij heeft ons weekend net dat extra thuiskom gevoel gegeven. We hadden een mooie kamer met zicht op zee, dus echt een aanrader.

Geweldig, zijn er al voor de 7-8 keer geweest

Henk Koster, 3-10-2017

Alles was goed en gezellig

Mooie ligging in het centrum van het dorp

Michiel, 25-9-2017

Mooie kamer, zowel restaurant als eetcafé op dezelfde locatie. Personneel bereid om iets te regelen wat niet standaard is.

zoals vanouds voortreffelijk

Frans Thijssen, 11-7-2017

De ontvangst door Ricardo was zeer klantvriendelijk. Ook voor verdere vragen en opmerkingen kun je bij Ricardo terecht. Voor het diner nemen wij meestal sliptongetjes. deze zijn bijzonder lekker.

Kamers en ontbijt zijn oké.

Heerlijk pinksterweekend in leuk ,gezellig hotel

Trudy van Zaanen, 7-6-2017

Leuke bediening, heerlijk ontbijt

Jammer geen airco, slaapkamer op het zuiden wel erg warm

Volgend jaar weer

J. van Gelderen, 7-6-2017

Heel gezellig en gemoedelijk. Gezellig terras en enthousiast personeel die ver gaat in de service en geen moeite te veel is !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Hotel De Wadden in Vlieland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Hotel De Wadden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel WestCord Hotel De Wadden scoort een 8.56 uit 10 op basis van 172 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: