Vakantiepark Roompot Kustpark Texel ****

7,8

Weer vandaag5°-1°

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Kustpark Texel voor je op een rij gezet:

1193 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in het Nederlands

We hebben genoten

Annette, 15-2-2018
  • Onderkomen8

De chalets zijn recent opgeknapt. Alles zag er prima uit .Met nieuwe meubels,een vaatwasser en prima bedden. Ook ik was een beetje bang na de verhalen in de pers maar het was echt schoon allemaal.Het was lekker rustig. Het park is vlakbij De Koog. Zeer vriendelijke medewerkers bij de receptie.Texel is prachtig!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 19-2-2018

Wat fijn om te lezen dat je genoten hebt van je verblijf op Kustpark Texel, Annette! Op Kustpark Texel zijn verschillende accommodaties gerestyled. Op onze website kan je terug vinden om welke types dit gaat.

We zien je graag terug op Kustpark Texel!

Groetjes Denise

Jong geleerd is oud gedaan!

Irma Brouwer, 12-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Ligging prima.

Service goed.

Mooie bungalows.

Lekker eten.

Activiteiten voor jong en oud.

Kindvriendelijk.

Lekker zwembad.

Prijs kwaliteit ok

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-2-2018

Wat leuk dat je een review achter gelaten hebt, Irma. Dat klinkt alsof jullie echt optimaal genoten hebben :-)

Kom je nog een keertje terug naar Kustpark Texel?

Het was goed daar

Neeltje, 10-2-2018
  • Onderkomen7

Texel is altijd fijn

De lokatie is prima centraal.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-2-2018

Kustpark Texel ligt dicht bij duinen en strand en is op loopafstand van de bruisende kustplaats De Koog. Je kunt verblijven in een comfortabel chalet, klassieke villa of trendy strandlodge.

Op het park is het subtropische zwembad een absolute favoriet, maar er zijn ook sportfaciliteiten en een uitgebreid activiteitenprogramma.

Kort om...Kustpark Texel heeft het allemaal :-)

Groetjes Mandy

Heerlijk genoten zeer vriendelijk behulpzaam perso

Francis de jong, 9-2-2018
  • Onderkomen10

Alles is naar wens verlopen
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-2-2018

Wat fijn dat alles naar wens is geweest!

Ben je er nog op uit geweest? Kustpark Texel ligt namelijk in een super mooie omgeving.

Lekker genieten

T., 3-2-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Leuk gelegen park, niet al te ver van De Koog.

Het park biedt voldoende privacy, van de mensen in de andere accommodaties niet of nauwelijks "last"

Parkeerplaatsen nabij zijn wat mondjesmaat als je wilt uit- en inpakken. Er zijn wel karretjes om je bagage te vervoeren. Echter zijn er altijd weer gasten die de karretjes (voor de stacaravans) niet terug brengen en 'reserveren' waardoor je mis grijpt.

Bij receptie zeer vriendelijk geholpen. Restaurantje is betaalbaar, eten lekker, maar voor hogere kwaliteit kun je beter elders gaan eten.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-2-2018

Wat een mooie review. Fijn om te lezen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad.

Je geeft aan dat de kwaliteit in de horeca niet super is. Wellicht kun je aangeven wat er beter zou kunnen, zodat wij hier wat extra aandacht aan kunnen besteden?

Graag tot ziens!

Mooi park

Tevreden bezoeker, 27-1-2018
  • Onderkomen9

Mooie vrijliggende huisjes.. rustig park.

Gratis gebruik sub tropisch zwembad en goede WiFi.

Huisjes > Duinparels mooi gelegen aan rand van het park

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-1-2018

Wat fijn dat het zo goed bevallen is! Het is tenslotte ook ons doel om iedereen een leuke tijd te bezorgen.

Waar heb je het meeste van genoten?

Prima

Klara Smit, 10-1-2018
  • Onderkomen9

Na heel veel negatieve reacties gelezen te hebben waren we enigszins ongerust over onze gehuurde chalet. Het viel gelukkig 100% mee. Het huisje was keurig schoon, alles was in goede staat dus kortom geen enkele klacht. We hebben een fijn weekend gehad.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-1-2018

Wat leuk dat je een review achter hebt gelaten, Klara. Op Kustpark Texel kun je echt optimaal genieten!

Momenteel zijn wij bezig om diverse accommodaties te voorzien van een nieuwe en frisse look, zodat deze weer helemaal voldoen aan de nieuwste trend :-) Wij hopen dat de nieuwe inrichting jullie aanspreekt. Neem gerust een kijkje op onze website om te zien hoe dit eruit gaat zien!

Goede schone accomodatie

hans Koeter, 6-1-2018

Het huisje was schoon en compleet. Jammer dat de parkeergelegenheid niet bij huis was
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Fijn om te lezen dat de accommodatie naar wens was, Hans! De auto's mogen inderdaad niet bij iedere accommodatie geparkeerd worden, echter wel in de nabijheid. Wist je dat er op het park ook bagagewagentjes aanwezig zijn? Heb je verder genoten van de parkfaciliteiten en omgeving?

Graag tot ziens op Kustpark Texel of op één van onze andere parken!

Wederom heerlijk!

Geert van der Heide, 5-1-2018
  • Onderkomen8

Voor de 14de keer op kustpark texel verbleven en nog steeds naar tevredenheid. Het interieur van de Zwin chalets zijn wat verouderd, maar worden nu vervangen.

Volgend jaar zijn we weer van de partij!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Wat leuk dat jullie al zo vaak op Kustpark Texel verbleven zijn! Het is ook een prachtig park met een mooie omgeving hé? We hopen jullie volgend jaar weer te mogen begroeten.

Graag tot ziens!

Ik heb het na 2 x gezien op Texel

G Gerdsen, 27-12-2017
  • Onderkomen8

Het huis was keurig verzorgd alleen de paden naar de receptie zijn aan een onderhoud beurt toe met meer verlichting
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Bedankt voor je review! We zullen je opmerkingen doorgeven aan de parkleiding, zodat zij deze ter harte kunnen nemen! Hebben jullie verder een verblijf gehad op Kustpark Texel?

Graag tot ziens op één van onze parken!

Christine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Kustpark Texel scoort een 7.75 uit 10 op basis van 1212 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: