Vakantiepark Roompot Kustpark Texel

8.3Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.4Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Kustpark Texel voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Roompot Vakanties Kustpark Texel biedt vakantiewoningen in de populaire badplaats De Koog op het Waddeneiland Texel. De gerenoveerde chalets zijn ruim genoeg voor het hele gezin. Vakantiepark Roompot Kustpark Texel heeft leuke animatie met natuurlijk mascotte Koos Konijn. Proef zeker eens het Texelse bier op een van de terrassen aan de kust.

1601 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel

• 9Afra22-02-2020

Geweldige locatie, perfect huisje met veel privacy Er wordt goed meegedacht bij wensen Chatvraag wordt snel beantwoord Heel vriendelijke animatie Afwisselend weekmenu erg goed Zwembad heel prettig voor alle leeftijden en sauna zeer vriendelijk personeel Prijs/kwaliteitverhouding goed

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9Coen Grudelbach21-02-2020

Heerlijk midweekje Kustpark Texel

Uitstekend, zeer vriendelijk ontvangst receptie, prima accommodatie, verzorgd park

• 2....19-02-2020

Waardeloos!!

Waardeloos!! Onze vakantiebungalow ....we zijn op maandag aangekomen en wilde bij aankomst even douchen,tja....het water liep bijna tot in de gang .Receptie was er natuurlijk niet meer,dus chatten... Ik zal de rest vh verhaal hier maar niet neer zetten,want dan kom ik te kort aan ruimte!! We werden niet echt serieus genomen en dan druk ik me héél netjes uit! Dat er nog vuile vaat in de vaatwasser stond en het niet echt schoon was,daar werd niet eens op gereageerd!

• 1Onderkomen

• 9Robert de Vries17-02-2020

Overweldigend !!!!!

Kustpark Texel , In 1 woord FANTASTISCH 👌

Geweldige Chalet met een keurig interieur met alles er op en eraan, goede locatie en een geweldige omgeving , totaalpakket om er even heerlijk tussen uit te zijn .

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Marieke van de Vlag10-02-2020

Goed verblijf, nette accommodatie, mooi zwembad

Erg vriendelijk personeel. Nette accomodaties en een perfecte lokatie!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 8J.J. Hoek07-02-2020

Super...!!

Het park ligt op Texel, waar het als vogel fanaat goed toeven is, en waar je na een dag struinen heerlijk kunt bijkomen en slapen in een huisje van Roompot. Er is zoveel natuur te zien op dit eiland, dat je dat niet in een dag kunt doen. Dan is het mooi dat je terug kunt vallen op een "thuisbasis" , er enkele dagen kunt blijven en dan is een huisje op het Roompot park ideaal.

• 9M Koorn-Haringa07-02-2020

Zeer aangename midweek op Kustpark Texel.

Verbleven in een pas, uitstekend net gerenoveerd, chalet met royale indeling. Tijdens ons verblijf vondt keurig groot tuinonderhoud plaats. Hebben een aantal malen gebruik gemaakt van het Caluna zwemparadijs, waarbij de prima hygiene en de goede waakzaamheid van de badmedewerkers in het oog springen. Park wordt keurig onderhouden ook in deze wat stille periode. De aantrekkelijke prijzen in de parkhoreca mogen zeker genoemd worden, kortom een zeer geslaagde midweek bij Roompot Kustpark Texel.

• 7Onderkomen

• 8A.V.04-02-2020

Heerlijk huisje

Texel is mooi en verblijven op dit Roompot park was fijn. Huisjes zijn schoon en keurig ingericht. Gezellig en met veel comfort.

• 8Thea Verkamman28-01-2020

Heerlijk weekend gehad in een leuke bungalow met

Fijn verblijf gehad , leuk huisje met een gezellig open haardje erin, fijne bedden en een heerlijke inloopdouche met regenfunctie.

• 7Activiteiten

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 01-02-2020

Bedankt voor het bericht. Wat fijn dat jullie hebben genoten van de luxe die jullie benoemen. Zijn jullie helemaal tot rust gekomen op Kustpark Texel? We hopen van wel en zien jullie graag nog eens terug! Groetjes, Ilse

• 9Jacoline Waleson28-01-2020

Veel waar voor je geld.

Rustig park, mooie ligging. We waren hier in een stille tijd, maar het was beslist niet zo dat we de enige gasten waren. Het huisje was comfortabel en ook gezellig ingericht, de hoekbank zat/lag prima, de bedden waren goed. Het enige minpuntje waren de -naar mijn zin- wat dunne hoofdkussens. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad of restaurant, vandaar dat daar geen cijfer voor is gegeven.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 01-02-2020

Bedankt voor de review Jacoline!

Fijn dat jullie zo hebben genoten op Kustpark Texel. Hadden jullie ter plaatse een melding gemaakt van het feit dat de kussens niet helemaal naar wens waren? Dan hadden we kunnen kijken naar een passende oplossing. Het klopt dat het op Kustpark Texel zelf in het laagseizoen nog gezellig is! Komen jullie volgend jaar weer terug?

Groetjes, Ilse

101 tips over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel

• wouter van nunspeet, 29-01-2012

let op bij schoonmaak, anders ben je borg kwijt.

• Susan, 27-04-2014

Paal 21 heeft nieuwe eigenaren en een leuke nieuwe menukaart

• Cees van Dijk, 23-12-2013

Ga eens naar het juttersmuseum en proef de snert in de diverse strandpaviljoens. Je komt er op terug.

43 vragen over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel

• Theresa, 13-04-2017

Zwembad (watertemperatuur)

Wij willen een huisje huren, maar hoe is de watertemperatuur in het zwembad? is het zwembad geschikt om naar toe gaan met een baby?

R, 18-04-2017

Ik vind het zwembad vrij koud. Ook lastig met aankleden van je kindje, in het zwembad zelf hangt er aan de muur een commode. In de kleedhokjes dus niet, tenzij je in zo'n algemeen hok gaat. Het kinderbadje is op zich prima, met glijbaantje.

• Jolanda, 28-03-2017

T4A - 523

Hoi, iemand ervaring met huisje T4a nummer 523. Zijn dit een beetje frisse huisjes? Ik schrik eerlijk gezegd een beetje van de recensies. Bedankt!

C.van Ineveld, 12-06-2018

Hoi Jolanda, ben je nog verbleven in huisje 523? Het schijnt namelijk dat wij daar dit jaar verblijven en ik had eigenlijk precies dezelfde vraag als jij vorig jaar... Ik hoor het graag!

• M. Broersma, 25-02-2017

sauna

Wij zijn erg benieuwd naar de sauna en het turks stoombad. Zijn deze netjes en moet je ervoor reserveren of niet? En zijn ze in het zwembad zelf of apart gelegen?

Vakantiepark Roompot Kustpark Texel info

• Aantal sterrensterstersterster
  • RokenToegestaan
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer