Vakantiepark Roompot Kustpark Texel

Vakantiepark Roompot Kustpark Texel
7,7

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Kustpark Texel voor je op een rij gezet:

1319 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in het Nederlands

Met jonge kinderen

Keurig verzorgd

Frans G
19-10-2018
  • Onderkomen9

Met groep geweest in verschillende huizen. Alles prima verzorgd en keurige service

Wij vinden het fijn om op Kustpark te zitten

Rietje Donkers
19-10-2018
  • Onderkomen9

Wij komen al jaren op dit park. De laatste tijd is veel gedaan aan renovatie. Heel fijn want hier waren vooral de chalets aan toe. Fijne banken en lekkere bedden. Wij vinden het fijn om op Kustpark te zitten.

Helemaal goed.

Jannie Marie de Graaf
  • Onderkomen9

helemaal goed. fijne sfeer en goede bungalows.

Goed verblijf gehad

Fam. Schimmel
  • Onderkomen8

Wij hebben ons prima vermaakt op dit park.

Ons huisje was prima in orde en goed onderhouden. Wij zaten in accommodatie Tx4, dit zijn de chalets.

Chalets zijn prima maar in de herfst, na een nacht slapen met ramen dicht wel een beetje vochtig in de ochtend. Goed om het raampje even open te zetten om te luchten, dan lost het zich zo op. Makkelijk en snel warm te stoken verder.

Schoon, mooie centrale ligging een leuk verblijf.

Jantine Dieksma
  • Onderkomen9

Schoon, mooie centrale ligging een leuk verblijf.

Meiden gek op Koos Konijn, papa aan het Texels bier en mama in de sauna van het zwembad. Wij hebben genoten en komen graag terug

Perfect

Timo en Chantal
16-10-2018
  • Onderkomen9

En of we het troffen! Fantastisch weekend gehad op dit park. Mede door het mooie weer en het perfecte huisje een leuk 5 jarig trouwjubileum kunnen vieren. Kinderen bij opa en oma en wij op Texel. Chalets hebben mooie ligging. Leuk ingericht en van alle gemakken voorzien.

Super verblijf

Marjolein
8-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Prachtige huisje duinparel 413. Ontzettend goed onderhouden leuk ingericht.

Huisje was boven verwachting netjes en schoon. Enige na deel. Dit deel van het park ligt direct achter de pontweg. Wij hoorden snachts de auto's echt goed rijden. Ook met de ramen dicht.

Voor kinderen was koos erg leuk. Namen ook de tijd en ook voor 4 kindjes werd de disco gewoon opgevoerd.

Volgend jaar komen wij weer langs

Sarina en Bas
7-10-2018
  • Onderkomen9

Goed verblijf gehad tijdens het weekend van Texel culinair. Dit evenement is een aanrader in de maand september. Het park ligt op zeer geschikte afstand tot de Koog. Goed onderhouden en schone accommodaties.

In ons huisje zat een nieuwe keuken waarbij ik de ovenfunctie van de combinmagnetron niet helemaal begreep. Helaas konden wij nergens een gebruiksaanwijzing vinden. Na gebeld te hebben met de receptie blijken deze op de parkpagina te staan. Hier vind je ook de openingstijden, het animatie programma en de acties op het park.

Gezellig gehad

Willy Timmer
7-10-2018
  • Onderkomen8

Geboekt in Luna T4a comfort. Vrienden van ons verbleven in het normale type t4a. Hier zie je voor een paar centen meer, echt wel een groot verschil in kwaliteit. Volgend jaar boeken we daarom weer een comfort woning. Park ligt er verder keurig bij, geen zwerfvuil en goed onderhouden groen. Hoofdgebouw kan morderner ingericht worden. Hier zou Roompot meer uit kunnen halen. Ondanks dat wel erg gezellig gezeten in de horeca waarin het op vrijdag avond nog best druk was. Personeel erg vriendelijk op de verschillende afdelingen. TD na melding van een kapotte lamp binnen 10 minuten aanwezig om probleem op te lossen. Kortom, goed park, goed personeel, goede verblijf mogelijkheden.

Leuk park en gezellig ingericht chalet

Dieter Scholte
6-10-2018
  • Onderkomen9

Uitstekende uitval basis om het mooie eiland Texel te verkennen. Park ligt goed en heeft woningen in verschillende prijsklasse. Wij hadden onze sleutel voor het chalet thuisgestuurd gekregen. Op zich makkelijk, anderzijds vinden wij het als gezin ook fijn om bij incheck direct wat informatie te krijgen. Wij hebben ons daarom op de aankomstdag wel aan de receptie gemeld. Vriendelijk geholpen door de dames die ons konden voorzien van de nodige informatie.

Roompot Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.