Vakantiepark
7,8

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen7,6

Omschrijving
Roompot Vakanties Kustpark Texel biedt vakantiewoningen in de populaire badplaats De Koog op het Waddeneiland Texel. De gerenoveerde chalets zijn ruim genoeg voor het hele gezin. Vakantiepark Roompot Kustpark Texel heeft leuke animatie met natuurlijk mascotte Koos Konijn. Proef zeker eens het Texelse bier op een van de terrassen aan de kust.

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Kustpark Texel voor je op een rij gezet:

1396 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in het Nederlands

Heel mooi geworden

Raymond,
19-3-2019
  • Onderkomen9

Prima verblijf in een gerestylde t4 comfort. Hebben afgelopen jaar ook in dit soort huisjes gezeten. Toen was alle nog oud en nu alles nieuw, heel mooi geworden

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-3-2019

Bedankt voor je mooie review, Raymond! Fijn hé dat de accommodaties zo mooi zijn geworden :) We hopen dat je een geweldige tijd hebt gehad op Kustpark Texel!

Zeker een aanrader

Mw V Groot Bleumink,
15-3-2019
  • Onderkomen9

Een fijn park met een royaal, en vooral schoon, chalet. Gezellig ingericht, goede keuken, voldoende ruimte in de badkamer en geen kriebelhokjes als slaapkamer. De dekbedden roken fris alleen het matras was veel te hard naar mijn smaak. Eindelijk ook eens een positieve ervaring met Roompot. Van het restaurant en zwembad maakten we geen gebruik. De minimarkt zag er schoon uit maar voor verse broodjes moet wel wél op tijd zijn. Om 10.00uur waren bijna alle broodjes op.

Het weer was tijdens ons verblijf erg slecht maar dankzij het royale chalet was binnen blijven niet echt een probleem.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-3-2019

Bedankt voor je review! Wat fijn dat je een positieve ervaring hebt :) Zo te lezen was het een prima verblijf! Kom je in de toekomst nogmaals naar Kustpark Texel!

Christine

heel goed jammer van het weer( regen en storm)

Piet Huurman,
15-3-2019
  • Onderkomen8

Bij veel regen wel laarzen meenemen om bij je huisje te komen Voor de rest is het echt een aanrader omdat je zeer centraal op Texel verblijft

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-3-2019

Bedankt voor je review, Piet! Wat jammer dat het weer niet helemaal mee zat, helaas hebben we daar geen invloed op ;) Gelukkig is er op Kustpark Texel en in de omgeving genoeg te doen. We hopen dat je een fijn verblijf hebt gehad!

Geweldig

Familie Boerboom-van Gils,
12-3-2019
  • Onderkomen9

Comfortabele bungalow met alles erop en eraan (sauna, bubbelbad, wasmachine, droger, afwasmachine) luxe ten top. Helaas niet heel schoon, veel stof, en een aantal zaken kapot. Veel te doen in de omgeving en op het park, leuke animatie en vriendelijk personeel. Gourmet erg aan te bevelen, zeer uitgebreid en lekker.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-3-2019

Bedankt voor jullie review! Zo te lezen was jullie accommodatie van alle gemakken voorzien. Wat jammer dat deze alleen niet helemaal schoon was. Hebben jullie dit ter plaatse ook gemeld, zodat dit alsnog opgelost kon worden?

We hopen dat jullie in ieder geval een superleuke tijd hebben gehad!

Graag tot ziens op Kustpark Texel of op één van onze andere parken.

fantastisch

skora,
9-3-2019
  • Onderkomen8

gemakkelijk te vinden , zeer rustig vriendelijke personeel leuke dingen te doen niet ver van het park ook de winkels op 5 minuten rijden deze park is een aanrader voor jong en oud

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-3-2019

Bedankt voor je review! Wat leuk dat je zo enthousiast bent over Kustpark Texel. De locatie is inderdaad ideaal. Heb je nog tips voor leuke uitstapjes?

Christine

Dit was onze 2x en zeker een aanrader!

Kevin,
8-3-2019
  • Onderkomen9

Wij zaten in een super luxe huisje en op een top locatie.

Voor de kinderen was er een leuk animatie team aanwezig.

Ook waren de winkels dicht in de buurt zowel de jumbo en lidl .

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-3-2019

Bedankt voor je review, Kevin! Zo te lezen hebben jullie een fijne tijd gehad op Kustpark Texel!

Graag tot een volgende keer!

Komen zeker terug

Kim Van Son,
8-3-2019
  • Activiteiten2
  • Activiteiten2
  • Onderkomen10

Super mooie huisjes. Overal dichtbij. Zwembad was voor pubers niet geweldig maar ach. En heel weinig open. Wat wel echt niet goed was was onze eerste indruk van het park. We waren er om half 12 en hadden het huisje geboekt vanaf 12 uur de meneer die achter de balie stond zei dat we over een half uur terug moesten komen. Ja dat kan we waren immers te vroeg. Nou dan maar wat drinken in het niet echt gezellige barretje. Daar bestelden we 4 dingen. De cola light was 3 maand over de datum. Dit drink ik niet op. Nou wat die mevrouw achter de bar toen zei...... dan kom ik nooit meer wat drinken bij je. Ach wat maakt het uit. Dit kun je gewoon opdrinken waarop ze tegen mensen aan de bar zei jeetje wat een gezeur....n ok u mevrouw ik.ben kllant en ik betaal hiervoor dus verwacht ik goed spul. Verder hadden we betaald voor een handdoeken pakket. Tot s avonds geen pakket dus maar gehaald bij de balie.

Winkeltje is eigenlijk nooit open.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-3-2019

Bedankt voor je review, Kim! Fijn dat je jouw ervaringen met ons deelt.

Wat jammer dat een en ander niet helemaal prettig is verlopen. We hebben jouw opmerkingen inmiddels kenbaar gemaakt aan het parkmanagement, zodat zij hiervan op de hoogte zijn.

We hopen dat je desondanks een leuke tijd hebt gehad op Texel!

Tripple A

Fanny Daalder,
7-3-2019
  • Onderkomen9

Begin maart met mijn man een midweek op Kustpark gezetten. Mooi huisje en park op tripple A locatie!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-3-2019

Bedankt voor je mooie review, Fanny! De locatie is inderdaad geweldig. Hebben jullie nog leuke uitstapjes gemaakt op Texel?

Voor herhaling vatbaar!

Fam vd Hil,
4-3-2019
  • Onderkomen10

Gezellig park met sfeervolle huisjes. Fietsverhuur is op het park. Elke dag even zwemmen in het mooie zwembad met bubbelbaden en glijbaan met 3 scherpe bochten. Onze kinderen vonden het super! Ons huisje was superschoon en voorzien van alle gemakken.😃

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-3-2019

Bedankt voor jullie beoordeling! Ontzettend leuk dat jullie zo genoten hebben op Kustpark Texel! Het park is echt geschikt voor iedere doelgroep, er is voor ieder wat wils :)

Graag tot ziens op Kustpark Texel of op één van onze andere parken!

Heel mooi geworden

Wouter, Gemma en de kids,
4-3-2019
  • Onderkomen10

Weekend van 1 maart in een nieuw chalet gezeten. Eerder hebben wij ook in de oude chalets gezeten. Kustpark heeft deze oude chalets nu heel mooi gemaakt. Alles is nieuw en heel mooi geworden. Wij zaten in chalet 59

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-3-2019

Bedankt voor jullie review! Goed om te lezen dat de restyle naar wens is :)

Jullie hebben vast heerlijk kunnen genieten in zo'n mooie accommodatie!

Vakantiepark info

• RokenToegestaan
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.