Vakantiepark Roompot Kustpark Texel

Vakantiepark Roompot Kustpark Texel
7,7

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Kustpark Texel voor je op een rij gezet:

1287 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Kees D
13-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

We kwamen in huisje stond de vieze vaat nog in de vaatwasser het was vies gewoon niet schoongemaakt terwijl het bedlinnen wel klaar lag,ligging is goed

Zeker voor herhaling vatbaar

Gean
11-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Leuk gerestyled huisje met gratis WiFi. Animatieteam en Koos Konijn. Leuk zwembad met grote glijbaan.

Een aanrader

Helma Dekkers
10-8-2018
  • Onderkomen8

Wat hebben we genoten van ons weekje bij roompot kustpark. Vriendelijke enthousiast animatie team en personeel. Helaas bij de horeca wat te weinig personeel waardoor er veel geld wordt mis gelopen. Maar enorm vriendelijk dat wel. Mooi chalet waar we de week in verbleven hebben. En iedere dag een enthousiaste koos met leuke knutsel werkjes. Er zijn nog wel wat verbeter punten bij de horeca maar voor ons was het een top vakantie om nooit te vergeten. Echt een aanrader

M
10-8-2018
  • Onderkomen8

Mooi park met goeie ligging.

Ons huisje (TSX4)was ruim genoeg, lekkere bank en goed tuinstel.

Schoonmaak kan hier en daar beter, over het algemeen schoon, maar stofwebben ed waren er nog genoeg. (En niet omdat we met een vergrootglas alles na hebben gelopen!)

Wat ik zelf miste was meer duidelijkheid over voorrang fietsers/voetgangers op de paden. Wij lagen naast de speeltuin en er werd regelmatig hard gefietst terwijl de kinderen vanuit het huisje naar de speeltuin rennen en onze zoon dan ook aangereden is. (Ja we zeggen vaak genoeg “ niet rennen!” Maar het blijven kinderen...) Een bordje met pas op spelende kinderen of zoiets kan misschien al helpen...

Verder vonden we de alles prima aanwezig en is de animatie top! Het bezoek van Koos was iets waar ze echt naar uitkeken! Wil je lang uitslapen? Pak dan geen huisje aan de Koosroute! De muziek zal je ws wakker maken!

Heerlijk verblijf

Fam Huizinga
9-8-2018
  • Onderkomen9

Groot park maar niet massaal, wij waren er met kind van 8 jaar, zij sloot mooi aan bij de animatie. Zwembad vonden wij heerlijk met glijbaan en golven. Huisje was netjes met voldoende ruimte rondom en vaatwasser. Jong personeel, heel vriendelijk.

Voor oudere kinderen / volwassenen mag er meer animatie zijn, zoals waterpolo. speurtochten, vossenjacht ect.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Heijnens
6-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Compleet ingericht vakantiehuis met alle comfort voor 6 personen. Omheining van de tuin ontbreekt; met jonge kinderen is constante toezicht nodig, ook in de buurt van de vijvers.

Een aanrader.

A.J. Smid
6-8-2018
  • Onderkomen8

Leuk en gezellig park met goede faciliteiten. Openingstijden van de minimarkt mag wat eerder. Half negen is aan de late kant. Zeker als je bij vertrek de accommodatie al om tien uur moet verlaten.

Erg mooi park en vriendelijk personeel. Top!

Ferry de Kruijff
5-8-2018
  • Onderkomen9

We hebben een super goede vakantie gehad.( 2 volwassen en 2 kinderen 4jr en 8jr)

Mooie en nette 4prs chalet, leuk en sfeervol ingericht.

De service via de app en de technische dienst was fantastisch. Als we wat melden, was het dezelfde dag nog in orde gemaakt, TOP.

Het animatie team was er leuk met de kinderen, sommige leden zouden misschien iets meer enthousiasme mogen tonen. Maar verder kan ik er niets op aanmerken. Leuk ook dat ze bijna alle kinderen ook bij naam kennen en noemen.

Het enige wat je wel mist op het park is een leuke grote speelplaats/speeltuin.(zoals bijv. Bij de Krim)

Het restaurant was ook netjes en het eten goed.

Er was wel in het algemeen te weinig personeel savonds rond etenstijd.

Waardoor je lang moest wachten voor je werd geholpen en lang wachten op het eten.

Het personeel deed zijn best, maar kon het met 2 man niet bijbenen.

Voor de rest is het een mooi net park en een goede ligging.

Naar het strand moet

• Activiteiten5
  • Onderkomen10

Kustpark texel gekozen vanwege lokatie & huisje. Leuke vakantie gehad maar Roompot weet weer niet te overtuigen (na hof v domburg). Eigenaar van een van de huisjes gaf aan dat Roompot niet in dit park meer investeert dan noodzakelijk "omdat het toch wel vol zit".

+ mooi en leuk gelegen huisje met ruime kamers (Buytengors 6p #324)

+ groot binnen zwembad

+ goede lokatie ondanks strand redelijk ver wandelen is voor jong gezin

+ gemelde gebreken (kleine dingen) snel opgelost

+/- Animatie: mag enthousiaster en professioneler

- Bediening terras (heel lang wachten, onderbezet en geen mobiel PIN apparaat)

- centrale speeltuin heeft nauwelijks toestellen en is heel hard aan renovatie toe.

- mini markt is meer micro markt en erg duur

Prijs-kwaliteit niet in verhouding

Coos
4-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Huisjes zijn koel en ruim. Wij hadden alleen een vreselijke bank. Bedden prima. Voorzieningen op het park zijn gedateerd. Alles komt wat amateuristisch over, wat ik niet vind kunnen voor de prijs. Eentonige speeltuintjes. Zwembad leuk maar veel aanslag/schimmel op de tegels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Kustpark Texel scoort een 7.66 uit 10 op basis van 1286 reviews.