Vakantiepark Roompot Kustpark Texel

Vakantiepark Roompot Kustpark Texel
7,7

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Kustpark Texel voor je op een rij gezet:

1241 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in het Nederlands

Heerlijk gehad in comfortabel en schoon verblijf

S. Stelleman
19-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Wij hebben ontzettend genoten. Begrijpen dan ook niets van onderstaande revieuws.

Accommodatie schoon en van alle gemakken voorzien. Leuk personeel met aandacht voor de gast. Lekker gegeten en vooral genoten van alles wat Texel te beiden heeft.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Bedankt voor deze mooie review!

Wij vinden het fijn dat jullie zo hebben genoten van het park en de omgeving en dat de accommodatie zo naar wens en schoon was.

Heerlijk

Dennis
16-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Niet heel schoon. Alleen gepoetst voor het oog. Wel een super ligging en leuk huisje
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Fijn dat jullie, ondanks dat de accommodatie niet goed schoon was, zo hebben genoten van het park en de omgeving.

Groetjes Marcia

Fijne vakantie, maar niet meer in dit huisje

Jacoline Klomp
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Het park ligt er prachtig bij, veel groen en mooie huisjes. Wij hadden huisje 641 en dit huisje was dringend aan onderhoud toe. Ook was het niet echt schoon. Veel spinnewebben, rolgordijn beneden vies en op 1 slaapkamer tekort. Smorgens schijnt de zon in je gezicht, zo doorschijnend zijn de rolgordijnen. De lamp deed het niet in de badkamer beneden, deze werd direct gemaakt na een telefoontje. Verder een prachtige grote tuin met veel privacy. Wel veel spinnen binnen, Brrr.

De inventaris was prima, goede pannen en servies. Al met al een heerlijke vakantie gehad op Texel, maar het huisje viel tegen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Bedankt voor de review Jacoline wat vervelend dat de accommodatie niet geheel naar wens was, maar wel fijn dat na een melding de mankementen werden opgelost en jullie zo hebben genoten van het park en de omgeving.

Super - Fantastisch - Geweldig

Paul
  • Onderkomen10

Wij hadden niet zo'n hoge verwachtingen van het park. De recensies waren niet zo goed over de schoonmaak van de huisjes. Maar daar ben ik van terug gekomen. We werden vriendelijk ontvangen bij de receptie. Het huisje (zeg maar huis) was gewoon perfect. Heel erg mooi met een grote tuin. Wij hadden huisje 644. Super mooie ligging. Schoon huisje. Wasmachine. Compleet met mooie tuinmeubels een BBQ. Niets defect. 15 Minuten lopen naar de Koog toe. Roompot, tot de volgende keer.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018
Wat fijn dat de werkelijkheid veel beter was dan de verwachtingen die je had Paul! Super dat het verblijf zo naar wens is geweest en wij zien jullie graag terug op ons park op Texel!

Vies en slecht onderhouden huis

Petra van Santen
  • Activiteiten8
  • Onderkomen3

Vies en slecht onderhouden huis... Erg jammer
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Badankt voor de review Petra goed dat je aangeeft dat de accommodatie niet naar wens was. Is dit ook ter plaatse aangegeven, want dan kunnen wij deze punten ter plaatse voor je oppakken.

W schouten
14-6-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij zijn ook naar museam geweest met dolfijnen en zeehonden was erg mooi echt aanbevelen .En mooire omgeving .bij de boerderij kon je verse jam potten kopen en andere verkoop was erg leuk
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Wat fijn dat jullie het zo goed hebben gehad op ons park W. Schouten.

En ook zo hebben genoten van de omgeving leuke tips ook voor andere gasten.

Leuk , enkele verbeterpunten

Carlijn
10-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

In gerenoveerde stacaravan gezeten, op zich prima , maar als je kijkt naar wat dan niet aangepakt wordt bij renovatie....wel verwarming op toilet maar bv geen nieuwe toiletbril. Inrichting mooi, redelijk schoon. Snelle service receptie toen bleek dat deurmAt miste. Stacaravans ver weg van centrum park, lang gerekt park. Leuk park, leuk zwembad. Enkele verbeterpunten voor park; veel te weinig afvalbakken, bewegwijzering niet altijd duidelijk. Fijn dat winkel al op tijd open is,erg prettig met kleine kinderen. Misschien tip voor management van park; gratis fietsen bij boeking van chalet? Scheelt veel autoverkeer op park die auto pakken naar centrum van park.

Tevens veel te beleven in omgeving, zoals ecomare, lammetjes kijken,strand, twee maneges in nabijheid park. Al met al leuke vakantie!:-)

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 21-6-2018

Hartelijk dank voor de goede review Carlijn!

En de verbeterpunten nemen wij zeker ter harte.

Groetjes Marcia

Niet wat we van Roompot gewend zijn!

John
6-6-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Zaten in een oud huisje. Erg smerig en veel ongedierte. De huisjes worden aan het einde van het jaar vernieuwd. Roompot wilt de laatste centjes er nog uit hebben. Betalen de hoofdprijs er voor en krijgen rommel. Er mist bestek, wasmachine en deur is kapot. Dit word niet meer aangevuld of gemaakt. Klagen heeft ook geen zin. De dames achter de balie begrijpen het alleen er loopt een tiran van een manager rond. Roompot doet niet aan klantenbinding. Erg slecht!
Afdeling Kwaliteit, Afdeling Kwaliteit, 9-6-2018

Bedankt voor het delen van je mening, John!

Wat jammer om te lezen dat je vakantie op Kustpark Texel niet geheel naar wens was. Wij, het hele team van Roompot Vakanties, proberen je vakantie altijd geheel naar wens te maken en wij streven als organisatie zijde naar het zelfde doel: de gast een zo prettig mogelijk verblijf te bieden. Wanneer jij dit anders hebt ervaren, bieden wij jou onze excuses aan. Naar aanleiding van jouw review hebben wij de situatie met het park besproken. Je hebt op dat moment gesproken met de receptiemanager van Kustpark Texel. Wanneer je op dit moment nog niet tevreden bent met de afhandeling van jou opmerkingen, kun je ze e-mailen naar info@roompot.nl.

Zo kunnen wij nog een keer contact met jou opnemen, om de situatie voor je te verduidelijken.

Groetjes van Cynthia

Slechtste Roompot ooit!

Niels
4-6-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Super slecht van Roompot! Zijn bij meerdere Roompot parkeren in het land geweest. Deze op Texel is bij ver weg de minste. Je hebt hier eigenlijk twee parken. De gerenoveerde huisjes en de oude huisjes. Wij zitten (nog steeds) in een oud huisje. Ben totaal niet kritisch. Hebben veel gereist en zijn op veel slechte plekken geweest. De gerenoveerde huisje zien er prima uit. Maar de oude huisjes zijn smerig, oud, ongedierte en veel dingen zijn stuk. Bij binnenkomst eerst 8 spinnen verwijderd, stofgezogen en schoongemaakt. De kapotte dingen worden ook niet meer gemaakt omdat de huisje later in het jaar gerenoveerd worden. Bij een klacht komt er een technisch verhaal over via via betalingen. Slechte service!!! Betalen schrik niet tegen de 700,- euro per week. Vind het niet echt om in een minder huisje te zitten maar dan niet voor dit geld. Als je hier 200 a 300 euro voor betaal dan snap ik het. Lang leve andere keten!!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 6-6-2018

Bedankt voor je review, Niels! Wat jammer dat het verblijf op Kustpark Texel niet geheel naar wens is. Graag willen wij je vragen om contact op te nemen met het personeel van de parkreceptie, zodat zij jouw opmerkingen in behandeling kunnen nemen. Tijdens sluitingstijden van de parkreceptie kun je dit ook melden via de Gastenservice/Servicecenter van Roompot Vakanties. Wij hebben op dit moment namelijk onvoldoende gegevens van jou om contact met je op te nemen (alleen jouw voornaam is uit jouw review op te maken).

Groetjes,

Christine

Genoten van alle gastvrijheid

Derk Bijl
29-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We hebben heerlijk genoten van dit park! Samen met vrienden hebben wij het pinksterweekend met volle teugen benut!

Chalet prima in orde en schoon!

Service van personeel uitermate goed, fijn geholpen op de verschillende afdelingen. Jammer dat het zwembad het pinksterweekend maar tot 18:00 open was. Wij hadden graag na het eten nog even gezwommen!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 31-5-2018

Wat fijn dat je genoten hebt van onze gastvrijheid, Derk!

Wij doen er alles aan om al onze gasten een zo prettig mogelijke vakantie te bieden en zijn blij dat dit gelukt is bij jou. Wij zullen jouw tip, betreft de openingstijden van het zwembad, doorgeven aan de parkleiding.

Graag tot ziens op Kustpark Texel!

Groetjes Denise

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Kustpark Texel scoort een 7.68 uit 10 op basis van 1260 reviews.