Vakantiepark Roompot Kustpark Texel

Vakantiepark Roompot Kustpark Texel
7,7

• Activiteiten7,4
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Kustpark Texel voor je op een rij gezet:

1208 reviews over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in het Nederlands

• Activiteiten5
  • Onderkomen5

Mijn man en ik waren van 13 tot en met 16 april samen met de volwassen kinderen naar het kustpark.

Aankomst was echt vrijdag de 13e. We hadden vroege check in. Komen daar krijgen sleutel en wat blijkt. Huisje niet schoon. Stinken naar sigarettenrook, iets zurigs en nog een derde onherkenbare geur.

We hadden een zwangere vrouw bij ons en een man met astma. Dus dit huisje konden we niet in verblijven.

Schoonzoon naar receptie. Huisje zou direct schoongemaakt worden als we niet erg vonden om eerst iets anders te gaan doen. Nee we moesten toch nog lunchen dus gedaan. Komen om 15.00 uur terug en wat blijkt. Stinken het huisje nog steeds naar dezelfde geuren en overal nog kruimels en stof.

Weer receptie. Ze hebben 2 andere huisjes mogen bekijken geen succes waren zelfs bewoond.

3e aangeboden huisje stonk niet dus genomen, maar schimmel nog in koffiepot. En vuile vaat in vaatwasser.

Met actie nog een keer misschien

Mar, 9-4-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Chalet is vernieuwd, bij aankomst lag er geen schoonmaak pakket

Gelukkig hadden wij vochtige schoonmaak doekjes mee

Aardappel schilmesje ontbrak en receptie had ze ook niet meer dus zelf maar 1 gekocht in de Koog.

Bij vertrek geen bagage kar meer , omdat de mensen ze op zondagmiddag al mee namen naar hun chalet

Dan maar lopen met tassen en al onze spullen 😂

Als je met een actie boek dan is de prijs verhouding te doen met wat je krijgt.

Anders te duur

Wij zijn andere keten gewend 😊

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-4-2018

Bedankt voor jullie bericht.

Bij aankomst ligt er een welkomstpakketje klaar waar een vaatdoekje, een flesje schoonmaakmiddel, een toiletrol en een vaatwastablet in zit.

Het inventaris hoort natuurlijk compleet te zijn. Jammer dat dit niet het geval was. Wij zullen onze collega's vragen om het inventaris te controleren en aan te vullen.

Wij hopen dat jullie toch hebben genoten en begroeten jullie graag nog eens op één van onze parken.

Groetjes Mandy

Leuk lang weekend gehad.

Rijanna, 2-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Mooie en leuke ingerichte chalets! Ziet er netjes uit. Alleen een paar kleine puntjes:

- het rooster van de afzuigkap was erg vies.. deze uit elkaar gehaald en in de vaatwasser gedaan, een kleine moeite.

- de bedden lagen ook erg hard, paar nachten slecht geslapen. Maar dit is natuurlijk ook persoonlijk.

Verder een prachtige park en allemaal voorzieningen. De supermarkt heeft alles van je nodig hebt ideaal! Een leuk lang weekend gehad en genoten van het prachtige Texel.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-4-2018

Bedankt voor je review, Rijanna! Wat ontzettend leuk dat je een lang weekend op Kustpark Texel bent verbleven. Er zijn inderdaad volop faciliteiten op het park aanwezig. Heb je ook genoten van de mooie omgeving? Vervelend dat je niet zo goed heb geslapen. Iedereen heeft inderdaad een andere voorkeur voor een matras. Hopelijk heeft het verdere verblijf op het geweldige park alles goed gemaakt. Wel zullen wij jouw opmerkingen over de afzuigkap en de bedden doorgeven aan de betreffende parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Graag tot ziens op Kustpark Texel of op één van onze andere parken.

Groetjes Christine

• Onderkomen8

Behulpzaam en vriendelijk personeel. Mooie ligging
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-4-2018

Bedankt voor je review, Rob! Wat leuk dat je zo positief bent over het personeel en de locatie van het park! De omgeving is ook prachtig hé? Nog strandwandelingen of andere uitstapjes gemaakt?

Graag tot ziens op Kustpark Texel of op één van onze andere parken!

Groetjes,

Christine

Voor ons altijd roompot

Sieriena kemperman, 22-3-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Voor ons altijd Roompot!!

Wij zijn een jong gezin met een dochter van inmiddels 2 jaar en zijn afgelopen december op het mooie Texel geweest. En wat was het goed geregeld het bezoek van de pieten en zoals altijd koos konijn waar onze dochter van 2 inmiddels stapel gek van is. Knuffel koos konijn gaat hier dan ook overal mee naar toe! De service van Roompot vind ik fantastisch via Facebook gevraagd of er pieten op het park waren rond de Sint periode en daar kreeg ik van Chris informatie over pieten bezoek! Ook op het park word je vriendelijk te word gestaan! En aangezien onze dochter zo stapelgek op koos is komt er nu een grotere Koos Konijn via de post om ook met haar te spelen!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-3-2018

Bedankt voor je review Sieriena!

Wat leuk om te lezen dat jullie altijd voor Roompot kiezen. Ons streven is om al onze gasten een fijn verblijf te bieden. Extra leuk dus om zulke dingen te lezen.

Koos is inderdaad geliefd onder de kleinere gasten van ons. Jullie dochter zal haar eigen 'Knuffelkoos' erg leuk vinden denk ik!

Graag tot ziens op één van onze parken

Leuke midweek gehad

Harm V, 19-3-2018
  • Onderkomen8

Prima vakantie gehad. Wel wat aandachtspunten links en rechts. Vooral zwembad was geen goed toezicht.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-3-2018

Bedankt voor je review Harm!

Leuk om te lezen dat jullie midweek op Kustpark Texel goed bevallen is.

Wij zullen je bevindingen wat betreft het zwembad toezicht doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan kan worden besteed.

Lekker naar Texel!

Marja, 19-3-2018
  • Onderkomen7

Mooi gerenoveerd huisje, prima warm te houden ook met veel wind en kou. Goede service toen schoonmaak bedroevend was. Helaas geen zwiffer of bezem aanwezig.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-3-2018

Bedankt voor je review Marja!

Goed om te lezen dat de accommodatie goed bevallen is en dat de service goed was. Een Swiffer of een bezem, dat gaan we doorgeven aan de parkleiding!

Hebben jullie nog leuke uitstapjes gemaakt?

Groetjes van Cynthia

Wij zullen zeker nog eens terug gaan.

Wijers, 19-3-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Stacaravans, schoon en voldoende ingericht, zwembad goed en lekker warm.

niet goed weinig speeltoestellen in de nabije omgeving van de caravans.

het eten van de snackbar is onder de maat.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-3-2018

Bedankt voor je review, Wijers!

Wat leuk om te zien dat jullie nog eens terug willen komen naar Kustpark Texel!

We hebben je mening wat betreft de faciliteiten doorgegeven aan de parkleiding, zodat hier wat aan gedaan kan worden!

Leuk park, een aanrader

Monique, 18-3-2018
  • Onderkomen9

Een weekje met Kerst geweest in een mooie nieuwe bungalow. Mooi schoon en van alle gemakken voorzien. Het park ligt overal vlak bij. Wat ik miste met kerst is het "kerstgevoel" op het park. Weinig kerstversiering, weinig sfeer (op andere parken wordt er meer aandacht aan besteed) Het zwembad was heerlijk, mooie glijbaan, golfslagbad. Animatie was prima. Restaurant op park klein, maar leuk. Aanrader is het juttersmuseum, en je hebt genoeg leuke plaatsjes op Texel.

In de zomer heb je een springkussen, speeltuintjes, voetbalveld.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 24-3-2018

Bedankt voor je review Monique!

Leuk dat je hebt genoten van het verblijf in Texel en dat je je tips met ons deelt!

We zullen je mening wat betreft de kerstversiering zeker doorgeven aan de parkleiding, zodat hier wellicht wat aan gedaan kan worden.

Prima

Veenstra, 9-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het chalet waarin we verbleven was geheel gerenoveerd van binnen. Prima, een hele verbetering. De dames van de parkreceptie waren uiterst vriendelijk. Een minpuntje: de keycard waar we de deur mee moesten openen, die ging er nl. niet mee open. Gelukkig kregen we toen een sleutel ter beschikking
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-3-2018

Bedankt voor je bericht! Wat fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn over het personeel van de parkreceptie en de restyle van de chalets. Wat jammer dat de keycard niet naar behoren functioneerde. Gelukkig is dit ter plaatse opgelost, doordat jullie een sleutel ontvangen hebben. Hebben jullie verder genoten van de mooie omgeving op Texel?

Graag tot ziens op Kustpark Texel of op één van onze andere parken!

Groetjes,

Christine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Kustpark Texel in Texel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Kustpark Texel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Kustpark Texel scoort een 7.71 uit 10 op basis van 1227 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: