Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak

Met vrienden

fantastisch

marry vendrig
2-9-2018

Een gastvrij onthaal, sfeervol en ruim huis met de woonkamer boven. Alles heerlijk schoon.

Damiët Oppenoorth
1-9-2018

Mooie ruimte, goede bedden, goede keukenvoorzieningen, mooie grote buitenruimte, geweldige trampoline, mogelijkheid voor vuurtje en barbecue. Heel vriendelijke ontvangst!

Niet zo handig: hele hoge wc en onbereikbaar hoge spiegel in onze kamer.

Heerlijke familieweek gehad. Aanrader!

Anoniem
31-8-2018

Uitstekende familie locatie met een gezellige woonzolder. Iedereen heeft op de begaande grond zijn privacy door eigen slaapkamer met badkamer.

Wij komen zeker terug!

Gastvrij en gezellig verblijf. Wij komen terug !!

jos Gerrits
23-8-2018

Gastvrij ontvangen door de eigenaren die de koffie al klaar hadden met een lekkere taart. Gezellig ingerichte accommodatie met voor iedereen een eigen kamer met badkamer. Prettig verblijf voor een groep en zeker de moeite waard !!

Goede logging

Tineke Eising
16-8-2018

Mooi telegen met uitzicht op de waddendijk ; goede accomodatie met allerlei voorzieningen.

Voor herhaling vatbaar

Dhr. Lansbergen
13-8-2018

De accommodatie ligt op een mooie plaats. Je kan hier vandaan genieten van het grotendeels vrije uitzicht. Voor b. v. het fietsen of wandelen is dit een mooie locatie om daar vandaan de dag mee te beginnen. Het verzorgen van de maaltijden is goed te doen met de aanwezige voorzieningen. De slaapkamers zijn goed, maar hadden wel iets ruimer gemogen. Voor de korte tijd dat je daar echter verblijft, hoeft dat echter geen probleem te zijn.

Heel goed!

P.L.Heistek
12-8-2018

Ontvangst met taart en wijn. Goede accommodatie met ieder een eigen slaapkamer , verder alles aanwezig, dus een aanrader om met een groep hier te verblijven.

Fantastisch.

Victorina zwanziger
12-8-2018

Een heerlijk huis, zalig plekje om van daar uit het eiland te verkennen. Wat ik wel heb gemist was het zwembad. ( maar dat komt Misschien door het warme weer wat wij hadden)

Goede locatie met een grote groep

Rene Bloemberg
11-8-2018

Ligging is goed, dichtbij voorzieningen en strand. Gang beneden is gehorig ook de deurdrammer staat te strak waardoor de deuren soms hard dichtslaan. Verder goede keuken en gezamelijke woonkamer heel gezellig. Ook de tuin bied genoeg mogelijkheden. Vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Heerlijke ongedwongen vakantie

Ronald
10-8-2018

We kwamen er nu voor de tweede keer met onze vier kinderen en vrienden van de kinderen. Vorig jaar met 14, nu met 10. De kamers zijn helemaal goed met eigen badkamertje. Boven is het gezellig en de ruime tuin biedt alle mogelijkheden om te spelen, sporten en te borrelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.