Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak

310 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak

• 2019
    10Arno31-12-2019

super gezellig

Heerlijke accommodatie voor een grote groep. Lekker je eigen plekkie om te slapen en douchen, maar ook gezellig met elkaar eten en "chillen". Alles in aanwezig om het iedereen naar de zin te maken. Vriendelijke ontvangst door de eigenaren, die er alles aan doen om je verblijf een succes te maken. Dank...!

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Alex van der Sluijs29-12-2019

Uitmuntend.

Super gastvrije ontvangst door Tanja en André en een heerlijke gezellig groepaccomodatie, maar dan we in een vooral zeer huiselijke sfeer. Ook de kerstaankleding was erg leuk. We waren hier niet voor de eerste keer. Iedereen keer als we komen is er weer iets extra vernieuwd en/of verbeterd. Nette kamers met allemaal een eigen douche, toilet en wastafel. Allemaal gemoderniseerd. Achter het huis is alles veranderd en nu is er een prachtig terras met een vrij uitzicht. Klasse. Ga zo door.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 9Evelyn20-11-2019

Ideaal

Prima accommodatie voor een groep. Wij waren met 14 personen. We hadden zeven 2-persoonskamers elk met douche en toilet. Boven is een erg gezellige ruimte met voldoende zitjes voor ons allemaal. Bij aankomst stond een schaal met kaasjes en nootjes voor ons klaar. Heel attent. In de keuken is ruime voldoende servies en pannen aanwezig. Grote tuin maar daar hebben we in november geen gebruik van gemaakt.

• 10Lex Cornelius20-11-2019

Voor groepen een absolute aanrader !!!

De perfecte uitvalsbasis om te wandelen, fietsen en uitwaaien op Terschelling. Schoon, heel compleet, comfortabel en gezellig ingericht verblijf met zeer gastvrije eigenaren: Tanja en André. Geen minpuntje te bedenken. Met een groep van 13 volwassenen hadden we alle ruimte en privacy om uitgebreid bij te praten op onze jaarlijkse reünie. Het was top.

• 9Den Ouden en Van Vliet09-11-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Er is meer dan genoeg ruimte om en in het huis. Met een grote eetkamer tafel in het “living”deel wat het erg gezellig maakt. Iedere slaapkamer heeft een eigen badkamer met toilet, prettig.

De ligging van Jelle’s Plak is mooi centraal, dicht bij het bos (wandelafstand), het strand en de Waddenzee.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Maria07-11-2019

Volgend jaar weer naar Jelles Plak!

Het was ons lustrum met de loopgroep bij Jelles Plak dit jaar. Elk jaar komen we hier een weekend ivm de Berenloop. De ontvangst bij Jelles Plak is altijd fantastisch, we voelen ons erg welkom en het voelt als thuis. Een heerlijke lokatie met prachtig uitzicht, veel groepsruimte, goede geoutilleerde keuken en eigen slaapkamers met eigen badkamer.Wat wil je nog meer? Volgend jaar weer!

• 10Herm24-10-2019

Superb, een adres om altijd naar terug te willen.

Een absolute TOPPER, vanwege centrale ligging. Prachtige gevarieerde omgeving en bovenal een uitstekend verzorgde, gastvrije accommodatie met een zeer uitgebreid ontbijt en met heel veel aandacht en hartelijkheid voor de gasten.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Marijke Tiemersma04-10-2019

Het was een super weekeinde in een prachtige omgeving met dierbare familieleden in een plek waar alles klopte.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Geja Hopman16-09-2019

Fantastisch!

Het is een supermooi vakantieverblijf met een grote groep! Iedere kamer een douche en wc! Een hele ruime, maar ook gezellige woonruimte, en prachtige tuin met allerlei speel-/zitmogelijkheden. Schoon en netjes! Lieve eigenaren, Andre en Tanja willen je aan alle kanten helpen om het naar de zin te maken!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Nico Vonder25-08-2019

Een leuk tijd beleefd

Super gastvrije eigenaren. Waar je met hond ook mee mag. En lekker mag ravotten buiten. Even als de (klein)kinderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

19 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak

• Paul Snijders, 28-01-2014

Bij aankomst in West direct even langs de VVV voor alle info en met een fiets aan de hand ligt het prachtige eiland voor je om ontdekt te worden.

• Lucie , 05-07-2013

Supermarkt op loopafstand, evenzo fietsverhuur. Bushalte op loopafstand.

• Hetty Vos, 06-06-2013

's Avonds tegen de schemering bij laag water nog even naar de Waddendijk lopen of fietsen. Het geluid van de watervogels komt je dan al tegemoet.

1 vraag over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak

• Tessa, 24-01-2011

Jelle's plak

Geachte heer/mevrouw,

Ik lees nergens voor hoeveel personen het huis geschikt is. En of de woning nog beschikbaar is van 30-12011 tot 02-01-2011. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Tessa

Tanja & André, 13-09-2011

Beste Tessa, Groepsaccommodatie & familieboerderij "Jelle's Plak" is voorzien van negen 2-persoonskamers. ALLE kamers zijn voorzien van EIGEN sanitair. Op de 1e etage is een grote woonzolder met open keuken, zithoek en eethoek. Groot terras en speelweide op het zuiden. Trampoline en speeltoestellen voor de kinderen. De periode van 23-12-2011 = 30-12-2011 is Jelle's plak nog vrij.

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12