Tijdelijk €25 aanbetaling

De Duinkant Terschelling (+ 5 vakantiehuisjes)

9.3FenomenaalScore uit 466 reviews
+63

9.3FenomenaalScore uit 466 reviews
  • 9.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

Zoals de naam al doet vermoeden ligt Camping de Duinkant op Terschelling midden tussen de duinen. Er is geen animatie maar wel een groot speelveld voor de kinderen met trampoline, klimnet en voetbalveld. Natuurliefhebbers halen hun hart op want natuurgebied de Boschplaats is vlakbij en ook het strand is dichtbij.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

466 Reviews over De Duinkant Terschelling (+ 5 vakantiehuisjes)

• 9Patrick18-10-2022

Top camping

Een fijn verblijf die goed onderhouden wordt. De eigenaar zet zich echt in om het iedereen naar de zin te maken. Echt een aanrader. Mooie ligging. Hier ga ik graag weer heen.

• 10Herma&Jan24-09-2022

Toppertje

Een camping zoals een camping hoort te zijn. Ruime plek (10m breed), Overburen op ruime afstand zodat het eten niet van je bord wordt gekeken ;-) , superschoon sanitair, verwarmde gemeenschapsruimte (Het Baken), gezellige visbakavond op maandag, betrokken en behulpzame eigenaar en crew, heet afwaswater, geen muntjes, perfecte ligging. Wandelen, fietsen en op de platte wagen. En alles wat ik vergeten ben te benoemen was ook prima voor elkaar :-) En als het weer een beetje meewerkt is het in september hier fantastisch kamperen!!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Christa Doornaar18-09-2022

De Stroper

Het een heel gezellig en knus huisje( we zaten in de stroper) super schoon , heerlijke bedden zeer smaakvol ingericht ook. Wij voelden ons daar meteen thuis😃. We komen zeker volgend jaar weer terug( hebben al weer geboekt) Jort en Randy ( de eigenaren) zijn heel aardig en gastvrij en zeker ook Leonie( receptie) Tot volgend jaar maar weer we kijken ernaar uit🥳 Christa en Huib

• 10Gonnie16-09-2022

Alles van wat ik hoop en verwach van een camping

Heerlijke, rustige en gezellige camping !! Schoon sanitair !! Prima crew !!

• 10Cees & Monique en Jitske Schaap07-09-2022

Super vakantieplek

We komen hier al zeker 23 jaar achter elkaar. Onze drie dochters zijn hier groot geworden. Lekker met twee tenten op veld 2. Het is echt ons 'thuis'. Nu de meiden volwassen zijn gaan ze toch nog een weekje naar de Duinkant. In huisje 'De Visser' wat erg goed is bevallen (alweer geboekt voor 2023). Ze willen de visbakavond van Jort & Randy zeker niet missen. Ook de gezellige avondjes bij het kampvuur met live muziek zijn top! We hebben er zelf 3 weken gezeten en hadden 3 weken het mooiste weer. Volgend jaar gaan we gewoon weer ! Gewoon de beste en mooiste camping van Terschelling, punt uit !

• 10Rochus Weemhoff31-08-2022

Fantastisch!!!!

Wij zijn nu twee keer op camping de Duinkant geweest en het is er werkelijk fantastisch toeven. Echt een aanrader.

• 10Helga29-08-2022

Super

Heerlijke gemoedelijke camping met voornamelijk tentliefhebbers. Met de hond direct struinen door de duinen of lopen naar de Waddenzee. Laatste camping voor de Boschplaat. De nacht heeft dan ook veel te bieden! Een plek om naar terug te keren. Wat een rust.

• 10Nienke26-08-2022

Fantastisch!

Heerlijke camping. Schitterend gelegen, erg schoon sanitair, super aardige eigenaren.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Henri en Trudy26-08-2022

Fantastische plek!

Voor de eerste keer gekampeerd op Terschelling en het was een groot succes, mede door het fantastische weer ( in 2 weken 1 dag regen gehad). Prachtige, rustige, kleinschalige camping met schone plekken op 3 grasvelden en zeer verzorgd sanitair. Eigenaar is behulpzaam en attent. Minpuntjes zijn er eigenlijk niet, op een na dan maar dat is een persoonlijke: wij vinden de plekken met de tenten zo direct naast elkaar wat ongemakkelijk. Zijn Frankrijk gewend waar alles door elkaar staat en je wat meer privacy hebt. Camping ligt in een prachtige, rustige omgeving met een aantal erg goede restaurants in de buurt ( De Reis, Eilandbistro De Boschplaat en Heartbreakhotel). Je fietst direct de duinen in maar kunt ook via de dijk langs de Waddenzee richting het drukkere West-Terschelling die kant op.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Nicole Roelofsen-Nijhuis18-08-2022

Top camping op toplocatie!!

Wij vinden het een top locatie. Dicht bij het strand, de Boschplaat. Wij ervaren het als erg prettig dat hoe meer je naar Oosterend fietst hoe rustiger het wordt kwa mensenmassa. Met de fiets is voor ons alles goed te bereiken. De heenweg naar Hoorn, Midsland of helemaal West Terschelling over het fietspad in de duinen en bossen en terug heerlijk langs de Waddenzee. Fantastisch gewoon. De supermarkt is 3,5 km. De bakker zo'n 2,5 á 3km als je geen broodjes op de camping wilt bestellen. Sanitair wordt iedere dag grondig schoongemaakt. Prettig!!

Camping De Duinkant Terschelling (+ 5 vakantiehuisjes) info

Camping-informatie