9,4

Zoals de naam al doet vermoeden ligt Camping de Duinkant op Terschelling midden tussen de duinen. Er is geen animatie maar wel een groot speelveld voor de kinderen met trampoline, klimnet en voetbalveld. Natuurliefhebbers halen hun hart op want natuurgebied de Boschplaats is vlakbij en ook het strand is dichtbij.

We hebben een aantal aanbieders voor De Duinkant Terschelling (+ 5 vakantiehuisjes) voor je op een rij gezet:

Direct boeken

313 reviews over Camping De Duinkant Terschelling (+ 5 vakantiehuisjes) in het Nederlands

Rustige camping vlakbij natuurgebied Boschplaat.

de Vries
11-6-2019

Rustige en gemoedelijke camping tegen het mooie natuurgebied de Boschplaat aan en op 2km afstand van het strand. Sanitair is netjes, schoon en de rest van de camping ook. Geen kampwinkel maar wel broodjes service. Supermarkt is op zo'n 4km afstand. Genoeg restaurants in de buurt. Bushalte ook vlakbij. Wij hebben genoten van deze relaxte plek. De boomwallen rondom de veldjes geven ook veel luwte. Zandbak op veldje aanwezig.

Gereisd Met partner in juni 2019

Top!

Edwin
2-6-2019

Super netjes en schoon. Zomers wordt er veel georganiseerd en toch heb je max. Privacy.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk genieten!

Esther
17-10-2018

Heerlijke camping , netjes verzorgd, schoon sanitair en een gemoedelijke sfeer. Je loopt zo vanuit de camping de duinen in. Wat een prachtige plek !

Rosemarie
19-9-2018

Hele fijne rustige camping, super aardige eigenaars die ook nog wat extra's doen, zoals een visbak-avond. Ruime standplaatsen, prima sanitair dat ontzettend goed wordt gereinigd en een gezellige ruimte in 'jutters' sfeer waar je kunt zitten. Vanaf de camping loop je zo de prachtige duinen in. Een echte aanrader!

Fantastisch!

J halkes
14-9-2018

De camping is prachtig gelegen, je loopt zo de Boschplaat in. Mooi schoon sanitair en heel aardige eigenaren !

Geweldig!

John Tits
9-9-2018

Aan de oostkant van dit prachtige eiland, bijna tegen het natuurgebied de Boschplaat, ligt de bijzonder vriendelijke camping de Duinkant. Prima voorzieningen, schoon en uiterst klantvriendelijk met ruime plaatsen. Deze camping is een ware aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Fantastische plek

Joke
9-9-2018

Je bent rustzoeker no nonesense Nstuurliefhebber

Gereisd Met partner in augustus 2018

Ontzettend genoten!

Fam. Termaat
2-9-2018

Wij hebben ontzettend genoten tijdens onze vakantie-week op caming de Duinkant! Zeer spontane eigenaren Jort & Sacha! Wij verbleven in boerderij-appartement 'de Stroper', sfeervol, compleet en schoon! Het eiland Terschelling en de camping vonden wij geweldig. Dus wij komen zeker weten weer een keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Het is voor ons de ideale plek op Terschelling rus

Eddy Borghoff
2-9-2018

Wij als teschelling gangers komen hier altijd graag terug rust ruimte en een gezellige boel. Het sanitair gebouw is altijd zeer schoon en fris. Ook zoals de eigenaren altijd vriendelijk en behulpzaam die ook af en toe iets voor de camping gasten iets regelen om samen iets te gaan doen. Wij komen hier graag weer terug Groetjes Eddy en Elly.

Top camping

Hans&wies
2-9-2018

Super camping er hangt een heerlijke relaxte sfeer, top sanitair en heerlijk schoon, leuk contact met de eigenaren, heerlijke omgeving strand op loopafstand het is een traditie maar de vis en mosselsvond was top, camping is een echte aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Duinkant Terschelling (+ 5 vakantiehuisjes) in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Duinkant Terschelling (+ 5 vakantiehuisjes) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Camping De Duinkant Terschelling (+ 5 vakantiehuisjes)