Hotel Graaf Bernstorff

101 reviews over Hotel Graaf Bernstorff in het Nederlands

Niet meer!

Marianne
20-7-2018

Ontbijt niet goed veel minder dan voorheen. Geen 4 sterren waardig. Hotelpersoneel erg onvriendelijk. Geen contact met hen. Jammer. Komen voorlopig niet meer terug naar dit hotel. Ook in de vroege ochtend erg lawaaierig ivm bevoorrading keuken.

klantonvriendelijk

Tanja van Dalen
1-7-2018

We hebben op het terras gezeten en werden klantonvriendelijk behandeld. Ik had om zoetjes bij de koffie gevraagd. Deze niet gekregen, gemeld en ze zou ze brengen.

Toen mijn koffie bijna koud was zelf maar zoetjes gaan halen... Appeltaart was gortdroog. Tegelijkertijd werd er 1 met schimmel teruggegeven. We wilden afrekenen en ons was beloofd dat er iemand langs zou komen.... er kwam niemand.

Toen maar zelf naar gelopen om te betalen....ons zie je daar nooit meer

Nooit meer

van Akkeren
14-6-2018

Hadden lang weekend, ontbijt was prima, restaurant bedroeffend slecht, moesten lang wachten op ons eten drie gangen heeft 4 uur geduurd en dat voor een bedrag van € 80,40 voorgerechten paling en vlees mooi opgemaakt maar smaakte gewoon vies door de combinaties, hoofdgerecht hert was droog en taai, tournedos was koud en oud opmaak weer gewoon vies, nagerecht een aardbeien sorbet was als enige lekker. Kamer was lawaaierig door schuivende stoelen van 7.00 - 23.00 uur, interieur oudbollig stof op de gordijnreling, matras zo hard en kussen te hard en hoog, kussenhoes rook naar te lang in de wasmachine gelegen. Besloten een dag eerder weg te gaan omdat mijn partner niet meer kon lopen van rugpijn dit gemeld en bij de receptie en daar werd overheen gesproken..wel.presenteerde ze een rekening van 2 frisdrank en 2 wijntjes..... Deze hebben wij keurig betaald, zijn niet veeleisend maar dit hotel krijgt van ons een -8 dit nog nooit meegemaakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Graaf Bernstorff voor je op een rij gezet:

We willen ons welkom voelen, nooit meer!

Fokko
19-2-2018

Ongeïnteresseerd personeel aan de balie en bij de ontbijtservice. Je wordt niet aangekeken en voelt je niet welkomz

Uitstekend. Goede prijs kwaliteit

Johan
5-1-2018

Voor een paar dagen uitwaaien, prima hotel en goed ontbijt / diner

Vriendelijk personeel.. Uitstekende service

Echt geweldig

Janssen
4-11-2017

Ik ben een aantal dagen geweest. Echt geweldig. Vriendelijke personeel, lekker eten, ruime kamers. Zeker een aanrader.

Prima hotel

de drenteniers
23-8-2017

Net terug van een nachtje " Schier" . Prima hotel om te overnachten. Wij hadden kamer no 17 en die heeft zelfs een dakterras...verder alles schoon en netjes. Een mooi eiland maar verder niet heel veel te doen...wij hadden mooi weer dus daar moet je even geluk mee hebben...

Leuk en groot terras buiten!

Carla
2-8-2017

We hebben hier enkel geluncht en op het terras gezeten. We hebben namelijk elders overnacht. Ze hebben een heerlijk terras midden in het centrum. De lunch was ook erg goed. Buiten zit je gezelliger dan binnen, maar zeker een aanrader!

Gastvrij hotel op geweldige locatie!

Ellen&Monica
22-7-2017

Een sfeervol hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim, schoon en met fantastische bedden. Het ontbijtbuffet is prima en vers! Een prachtig terras!

Tip:

Ontbijtbuffet ruimer opstellen wanneer hotel vol is.

Afvalemmertjes op tafel tijdens ontbijt.

Loungebanken geven na actieve dag net even meer comfort op terras.

Medewerker ontbijtbuffet: MAG ik uw kamernummer? Dan wens ik u eet smakelijk komt net iets vriendelijk over dan alleen: kamernummer?

Verder tophotel! wij komen zeker weer terug.

Fantastisch! Een aanrader!

Marianne Witteveen
13-2-2017

Wij hadden een arrangement met een groep vriendinnen in 2 appartementen.

Heerlijke bedden. Mooi ingericht en keurig!

Verder heel sympathiek en meedenkend personeel. Zowel bij de receptie als in het restaurant.

Wij hebben echt een fantastisch verblijf gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Graaf Bernstorff voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Graaf Bernstorff in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Graaf Bernstorff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.