Hotel Graaf Bernstorff

Kleine hotelsWeer vandaag13°9°
Hotel Graaf Bernstorff
7,7

98 reviews over Hotel Graaf Bernstorff in het Nederlands

We willen ons welkom voelen, nooit meer!

Fokko, 19-2-2018

Ongeïnteresseerd personeel aan de balie en bij de ontbijtservice. Je wordt niet aangekeken en voelt je niet welkomz

Uitstekend. Goede prijs kwaliteit

Johan, 5-1-2018

Voor een paar dagen uitwaaien, prima hotel en goed ontbijt / diner

Vriendelijk personeel.. Uitstekende service

Echt geweldig

Janssen, 4-11-2017

Ik ben een aantal dagen geweest. Echt geweldig. Vriendelijke personeel, lekker eten, ruime kamers. Zeker een aanrader.

Prima hotel

de drenteniers, 23-8-2017

Net terug van een nachtje " Schier" . Prima hotel om te overnachten. Wij hadden kamer no 17 en die heeft zelfs een dakterras...verder alles schoon en netjes. Een mooi eiland maar verder niet heel veel te doen...wij hadden mooi weer dus daar moet je even geluk mee hebben...

Leuk en groot terras buiten!

Carla, 2-8-2017

We hebben hier enkel geluncht en op het terras gezeten. We hebben namelijk elders overnacht. Ze hebben een heerlijk terras midden in het centrum. De lunch was ook erg goed. Buiten zit je gezelliger dan binnen, maar zeker een aanrader!

Gastvrij hotel op geweldige locatie!

Ellen&Monica, 22-7-2017

Een sfeervol hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim, schoon en met fantastische bedden. Het ontbijtbuffet is prima en vers! Een prachtig terras!

Tip:

Ontbijtbuffet ruimer opstellen wanneer hotel vol is.

Afvalemmertjes op tafel tijdens ontbijt.

Loungebanken geven na actieve dag net even meer comfort op terras.

Medewerker ontbijtbuffet: MAG ik uw kamernummer? Dan wens ik u eet smakelijk komt net iets vriendelijk over dan alleen: kamernummer?

Verder tophotel! wij komen zeker weer terug.

Fantastisch! Een aanrader!

Marianne Witteveen, 13-2-2017

Wij hadden een arrangement met een groep vriendinnen in 2 appartementen.

Heerlijke bedden. Mooi ingericht en keurig!

Verder heel sympathiek en meedenkend personeel. Zowel bij de receptie als in het restaurant.

Wij hebben echt een fantastisch verblijf gehad.

Jammer had anders verwacht

John, 8-1-2017

Kamer zeer gehorig. S,morgens om 7 uur al veel lawaai onder ons vanuit de keuken. Ontbijt zeer matig. Vroeg je om expresso moest je meer betalen. Wij kwamen bij het ontbijt werd hard en onpersoonlijk gevraagd Mag ik het kamernr. Wij hadden gehoopt op een leukere jaar wisseling.

Prachtig appartement voorzien van alle voorzieningen in het midden van het dorp.Aan de overkant een Spar zodat je elke morgen verse broodjes kan halen en andere boodschappen. Je kan ook gebruik maken van het ontbijt in het hotel maar daar voor moet je bij betalen. We hebben genoten van een paar dagen Schiermonnikoog.

Fijne hotelkamer, vriendelijk personeel. Prima maar klein ontbijtbuffet daardoor waren er snel dingen op. Er werd wel aangevuld maar vaak op verzoek van de klant. Dat zou het personeel zelf in de gaten moeten houden. Verder wel een heel fijn verblijf. Ga je langer dan een midweek dan is het appartement heel fijn!

We hebben een aantal aanbieders voor Graaf Bernstorff voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Graaf Bernstorff in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Graaf Bernstorff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Graaf Bernstorff scoort een 7.72 uit 10 op basis van 98 reviews.