Géén boekingskosten

Graaf Bernstorff

NederlandWaddeneilandenSchiermonnikoog

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Graaf Bernstorff voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 111 reviews

7.1GoedScore uit 111 reviews

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

111 Reviews over Graaf Bernstorff

• 9Niek23-03-2022

Uitstekend

Geweldige dagen gehad in het nieuwe appartementengebouw. Alles in orde. Ook een goede ontbijt en lekker gedineerd.

• 8Fam. Jacobs13-02-2022

Prima verblijf gehad

Kamer op bovenste verdieping van nieuwe gebouw. (Suite) Zitkamer, kitchenette, slaap- en badkamer Alles keurig schoon. Waarschijnlijk erg warm in de zomer, zo onder de dakpannen Nu prima.

Ontbijt goed. Wordt steeds aangevuld. Personeel mag beseffen dat een glimlach niks kost.

Vanwege de rustige tijd uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

• 4M. Wiersema17-02-2021

Een mindere ervaring dan vorige keren

Zoals de titel al zegt waren wij altijd tevreden na een verblijf bij Graaf Bernstorff. Helaas was het dit keer iets minder. We verbleven in een 2persoons appartement achter het hotel. Het bleek dat de koelkast kapot was en er was gekozen om een nood koelkastje op het aanrecht te zetten. Deze maakte echter veel lawaai. Ook was de waterkoker en keuken best vies, waardoor ik naar de receptie ben terug gegaan. Er werd iemand van de technische dienst gestuurd. Gelukkig had deze meneer een nieuwe waterkoker bij zich maar op het probleem met de koelkast werd gek gereageerd; “ u slaapt hier toch niet?, je kan de spullen ook buiten in de sneeuw neerzetten, u bent de eerste die hier over klaagt”.Helaas werd hier verder niks mee gedaan.Bij vertrek nogmaals aangegeven dat het verblijf was tegen gevallen ;(radio stuk, lamp hing aan een lepel?, stoel stuk en de spinnenwebben hingen in de slaapkamer) maar hier werd nauwelijks op gereageerd.

• 8van den Broek07-02-2021

Absoluut aangenaam verblijf

Het diner werd op de kamer geserveerd, het was heel smakelijk en er was absoluut aandacht aan besteed.

• 1Rutger15-12-2020

Boek dit hotel niet ten tijde van Corona

We keken ernaar uit om een weekend naar dit hotel te gaan. Helaas is 1 van de reisgenoten vlak voor vertrek positief getest op Corona. Op ons voorstel om ons verblijf 5 weken te verplaatsen werd afwijzend gereageerd. Ik heb mij verbaasd over deze zeer starre/stugge houding van dit hotel, ook de eigenaar wilde niet meedenken om tot een goede oplossing te komen. We moesten gewoon de annuleringskosten betalen, terwijl wij slechts wilden verplaatsen. Ik kreeg daarbij te horen dat dit mijn eigen verantwoordelijkheid was, had ik in de tijd van Corona maar niet moeten boeken. De omgekeerde wereld! Wel kreeg ik het voorstel om na betaling van de annuleringskosten opnieuw te boeken voor 5 weken later… Voor ons nooit mee dit hotel. Ongekend in deze tijden. Elk ander hotel stelt zich flexibel op en denkt mee, maar dit hotel duidelijk niet.

• 7Roel19-10-2020

Prima, hotel zelf sfeervol. Suites zijn verderop.

Prima Hotel. Jammer dat de suites niet in het hotel zijn maar een stuk verderop in het dorp. Personeel draagt geen mondkapjes. Zou niet mogen van de eigenaar. Opmerkelijk.

• 3Cris23-06-2020

Mooie plek maar niet gezellig, nooit meer dus.

Accomodatie is prima en de ligging ook. Service is niet geweldig en weinig hartelijk, op enkele uitzondering na. Je bent klant en geen gast. Eens meegemaakt dat het ontruimingsalarm drie keer op een nacht ging. Uitleg of excuses bleven uit. Klacht achteraf onbeantwoord. Kamers werden ook niet heel goed bijgehouden. Vervelende ervaring met de baas was de druppel.

• 7Esther09-06-2020

Redelijk hotel met onvriendelijk personeel.

Redelijk hotel met een goed ontbijt. Personeel (vooral de oudere dames in het restaurant en bij het inchecken) niet vriendelijk!

• 10Ruud van Hoek20-03-2020

Geweldig

Wij hadden dit hotel geboekt voor 3 dagen op 9 februari, doordat de weerberichten op die dag zo slecht waren hebben we gebeld of er een andere mogelijkheid was, er werd door het hotel aangeboden om dan om te boeken naar 8 maart, daar wij met z'n vieren waren en twee aparte kamers hadden vonden wij dit super dat het hotel ons dat aanbood. Hiervoor alle complimenten voor dat hotel. Eten was prima en de suite was ook super en dit is zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Broere15-03-2019

Prima verblijf

Vriendelijke ontvangst. Mooie en schone kamer. Zelfs een bubbelbad wat we niet hadden gereserveerd! Prima ontbijt met gastvrije ontvangst. ik begrijp de klachten niet van ongastvrij personeel? Wij zijn ze in elk geval niet tegengekomen...

Hotel Graaf Bernstorff info

Het complex