Hotel Graaf Bernstorff

Meer hotelinfo

105 reviews over Hotel Graaf Bernstorff

• 8Broere15-03-2019

Prima verblijf

Vriendelijke ontvangst. Mooie en schone kamer. Zelfs een bubbelbad wat we niet hadden gereserveerd! Prima ontbijt met gastvrije ontvangst. ik begrijp de klachten niet van ongastvrij personeel? Wij zijn ze in elk geval niet tegengekomen...

• 2Jaap08-02-2019

Nooit meer!

Stugge, onvriendelijke ontvangst. We waren eerder dan de inckecktijd aangekomen, het regende en was koud, maar er werd geen enkele moeite gedaan om te kijken of onze kamer al klaar was😞. Treurig!

• 9Karin02-02-2019

Prima hotel!

We hebben hier een heerlijk weekend doorgebracht in een familiesuite. Deze was net nieuw gebouwd en voorzien van alle gemakken. Heerlijke bedden. In het restaurant hebben we lekker gegeten, zowel ontbijt als diner was goed voor elkaar!

Met vrienden

• 2018
    6Dina28-09-2018

Hier komen we niet meer terug!

Het personeel aan de balie is onvriendelijk, op het onbeschofte af en geeft het gevoel dat de gast niet welkom is. Het ontbijt is matig.

De ligging is prima.

• 6Marianne20-07-2018

Niet meer!

Ontbijt niet goed veel minder dan voorheen. Geen 4 sterren waardig. Hotelpersoneel erg onvriendelijk. Geen contact met hen. Jammer. Komen voorlopig niet meer terug naar dit hotel. Ook in de vroege ochtend erg lawaaierig ivm bevoorrading keuken.

• 4Tanja van Dalen01-07-2018

klantonvriendelijk

We hebben op het terras gezeten en werden klantonvriendelijk behandeld. Ik had om zoetjes bij de koffie gevraagd. Deze niet gekregen, gemeld en ze zou ze brengen. Toen mijn koffie bijna koud was zelf maar zoetjes gaan halen... Appeltaart was gortdroog. Tegelijkertijd werd er 1 met schimmel teruggegeven. We wilden afrekenen en ons was beloofd dat er iemand langs zou komen.... er kwam niemand. Toen maar zelf naar gelopen om te betalen....ons zie je daar nooit meer

• 2van Akkeren14-06-2018

Nooit meer

Hadden lang weekend, ontbijt was prima, restaurant bedroeffend slecht, moesten lang wachten op ons eten drie gangen heeft 4 uur geduurd en dat voor een bedrag van € 80,40 voorgerechten paling en vlees mooi opgemaakt maar smaakte gewoon vies door de combinaties, hoofdgerecht hert was droog en taai, tournedos was koud en oud opmaak weer gewoon vies, nagerecht een aardbeien sorbet was als enige lekker. Kamer was lawaaierig door schuivende stoelen van 7.00 - 23.00 uur, interieur oudbollig stof op de gordijnreling, matras zo hard en kussen te hard en hoog, kussenhoes rook naar te lang in de wasmachine gelegen. Besloten een dag eerder weg te gaan omdat mijn partner niet meer kon lopen van rugpijn dit gemeld en bij de receptie en daar werd overheen gesproken..wel.presenteerde ze een rekening van 2 frisdrank en 2 wijntjes..... Deze hebben wij keurig betaald, zijn niet veeleisend maar dit hotel krijgt van ons een -8 dit nog nooit meegemaakt.

• 5Fokko19-02-2018

We willen ons welkom voelen, nooit meer!

Ongeïnteresseerd personeel aan de balie en bij de ontbijtservice. Je wordt niet aangekeken en voelt je niet welkomz

• 9Johan05-01-2018

Uitstekend. Goede prijs kwaliteit

Voor een paar dagen uitwaaien, prima hotel en goed ontbijt / diner Vriendelijk personeel.. Uitstekende service

• 2017
    9Janssen04-11-2017

Echt geweldig

Ik ben een aantal dagen geweest. Echt geweldig. Vriendelijke personeel, lekker eten, ruime kamers. Zeker een aanrader.

Alleenreizend

7 tips over Hotel Graaf Bernstorff

• Ellen, 18-11-2013

De natuur is prachtig, overweldigend! 3 x uitstekend geluncht bij strandrestaurant Marlijn.

• CBL3813, 31-10-2013

Tip: ga naar van de Werff. Kan ook met kids. Er zijn dubbele kamers met tussendeur speciaal voor gezinnen. Eten is er erg goed, top sfeer, geweldige bediening en heb je weinig tijd omdat je de laatste boot moet halen...geen probleem dan werken ze net iets sneller aan jouw bestelling. Qua prijs even duur als graaf Bernsdorff . Werden dagelijks, ondanks dat we geen hotelgasten waren, zeer vriendelijk ontvangen in vd Werff. Kunnen ze in graaf Bernsdorff nog heeel veeeel van leren.

• Dirk van Allten, 05-03-2012

Heerlijke pittige Kippensoep