Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vakantiepark Roompot Boomhiemke
7,6

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

263 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk

M.Derks
19-9-2018
  • Onderkomen8

Verblijf gehad in West End nr 8. Schitterende ligging, wanneer je de duinpan oversteekt ben je direct aan zee tevens ligt het huisje op loopafstand van het dorp. Huisje heeft wel wat achterstallig onderhoud maar wellicht dat dit opgelost wordt door de nieuwe kopers ( huisje stond te koop). We hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten van Park Boomhieke waartoe dit huisje hoort.

Graag weer!

Josta
10-9-2018
  • Onderkomen9

Samen met partner en baby in een strandchalet verbleven.

Een prachtige locatie, op loopafstand naar het strand, duinen en/ of bos.

De accommodatie is zoals het op internet getoond wordt, mooi! Tevens kindvriendelijk.

De strandchalets zijn snel opgewarmd, ondanks dat het niet heel erg warm was, was het binnen snel rond de 26 graden. Ik kan mij voorstellen dat het met een hete zomer oncomfortabel warm kan worden.

Geweldig

Lieni visser
8-9-2018
  • Onderkomen9

Mooi huisje keurig ingericht, geweldige ligging!

Kom graag weer

Syta Pruis
7-9-2018
  • Onderkomen8

Super mooie ligging. Mooi huisje, maar niet geschikt voor 6 personen, waar het voor staat.

Heerlijk!

Paul Alferink
7-9-2018
  • Onderkomen9

We hebben een midweek in een Duinchalet 4 gezeten. Prachtige chalet en alles nieuw. Er wordt nog wel gebouwd, maar waar wij zaten hadden we daar vrijwel geen last van. Benieuwd als alles klaar is hoe het er dan uitziet, komen zeker terug. Ligging is ook geweldig, bos, duinen en strand waar heerlijk gewandeld kan worden en natuurlijk de vuurtoren dichtbij. We hebben genoten!

VIES en ook bouwput

Anna
5-9-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Wat een puinhoop. 25 jaar geleden stonden wij heerlijk met onze stacaravan in 'de punt' van Boomhiemke. Ineens kwam het idee dat er villa's moesten komen en konden wij wegwezen. Dan denk je...er komt iets mooist stijlvols voor terug maar niets is minder waar. Dit heeft niks met maken met een mooi park dat netjes wordt uitgebreid. Deze camping is al 25 jaar een rotzooi, mensen zitten in een bouwput het is onvoorstelbaar hoe ondoordacht dit project is geweest en nog steeds is. Huisjes zijn ook erg vies heb er meerdere van binnen gezien. BAH.

Het was hier fantastisch.

Helga Fidom
3-9-2018
  • Onderkomen9

Het verblijf zag er prima verzorgd uit en heel netjes. In de accommodatie ontbrak het aan niets. Het was een ruim huis voor 4 personen. De ligging is prima en ook is er fietsverhuur en bushalte naast het park, wat erg prettig is. Het zwembad vond ik aan de kleine kant en was er snel op uit gekeken, maar het was wel schoon. Je kunt hier niet een hele dag vermaken. Het restaurant en andere faciliteiten zagen er goed uit en park is ruim opgebouwd. Het was een fantastisch weekend op de Roompot en is zeker aan te bevelen.

Uitstekend

H.M. van Putten
1-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Prachtige huisje, helaas is het park nog niet gereed, dus daar moet je wel even door heen kijken. Wij moesten eerst even slikken, maar het is ons reuze mee gevallen.

Kindervriendelijk park met goede faciliteiten.

Patrick van Ommen
18-8-2018
  • Onderkomen9

Fijn park met goede faciliteiten en ideale ligging.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-8-2018

Bedankt voor jullie leuke bericht, Patrick!

Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

We hopen jullie dan ook nogeens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Cynthia

fijne heerlijke rustige vakantie

fam Redder
17-8-2018
  • Onderkomen7

We zaten in een wat ouder huisje, een bornriff cottage. Velen hiervan worden opgeknapt, die van ons was wel toe aan een verfbeurt van binnen. Maar verder heerlijk huisje. Deze huisjes hebben veel privacy en ruimte in tegenstelling tot de nieuwe huisjes. Toen ik deze zag schrok ik van de weinigheid aan ruimte en privacy daar zouden wij niet in willen

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 30-8-2018

Bedankt voor jullie leuke bericht!

Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!

We hopen jullie dan ook nog eens te mogen ontvangen op één van onze Roompot parken!

Groetjes van Cynthia

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Boomhiemke in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Boomhiemke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.