Géén boekingskosten

Vakantiepark Roompot Boomhiemke

NederlandWaddeneilandenAmeland

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 453 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Op Ameland ligt het gezellige familiepark Roompot Vakanties Vakantiepark Boomhiemke. De huisjes zijn mooi en liggen midden in het bos en de duinen. De kinderen kunnen zich uitleven in de verschillende speeltuinen en tijdens de activiteiten van het enthousiaste animatieteam. Handig is de fietsverhuur naast het park, om zo het eiland te ontdekken.

453 Reviews over Roompot Boomhiemke

• 10Lois03-10-2022

Super verblijf

Erg genoten Schoon huisje

• 10Eetgelegenheden
  • 8Peter H16-09-2022

Hele fijne vakantieweek

Mooi gelegen park en mooie chalets

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor jouw beoordeling, Peter. Daar hebben wij niets meer aan toe te voegen! :-)

Graag tot ziens!

Groetjes, Marit

• 7Jose09-09-2022

Geen strandjutter 14 meer

Normaliter zitten we in een ander huisje, deze was 25% duurder dan vorig jaar. Daarom een vergelijkbaar huisje gekozen (dachten we), in een lagere prijsklasse. Bewust voor dit huisje gekozen vanwege de vermelde privacy. Helaas veel inkijk van andere huisjes. Bank was beschadigt door hondennagels. Bedden en bank lagen niet comfortabel. Zijn met rugpijn vertrokken. Ook nog zelf moeten stofzuigen door de vele hoeveelheid stof en haarwolken van honden. Keuken heeft weinig bergruimte. Tuin alleen plastic tafel en stoelen en er mist een salontafel. Ook de wasmachine was erg vies.

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor je feedback Jose. Heb je dit gemeld bij de receptie dan hadden zij in ieder geval een herstelschoonmaak kunnen uitvoeren. Misschien eens kijken bij de aanbiedingen op onze website? Groetjes Elly

• 10Helga05-09-2022

Hier komen wij zeker weer terug

Contactloos verblijf perfect geregeld. Omgeving, huisje, veranda, park, alles perfect.

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor je mooie review, Helga. Wat een positieve ervaringen heb je over Vakantiepark Boomhiemke, dat lezen we graag. We kijken uit naar jouw volgende verblijf. Graag tot ziens!

• 9Th. Van der Meij05-09-2022

Heerlijke rust en prachtig verblijf. Auto mee !

Prachtige vakantie op het mooie Ameland. Super mooi verblijf in een strandchalet.

• 8Activiteiten

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat jouw vakantie op Vakantiepark Boomhiemke zo goed bevallen is. We hopen dan ook dat dit voor herhaling vatbaar is :) Graag tot ziens!

• 9Lucyna25-08-2022

Mooi park

Duinchalet, mooi gelegen en comfortabel. Ze liggen dicht op elkaar toch genoeg privacy. Mooi terras midden in de duin. Grote nadeel is gebrek aan schaduw. Het was warm en nergens konden we zitten, geen parasol. Huisje werd ook behoorlijk heet. Verder hele mooie vakantie.

• 7Mjw19-08-2022

Super!

Mooi park goede ligging. Het ligt centraal.. de medewerkers zijn vriendelijk.

Roompot, Eigenaar, 22-09-2022

Wat leuk dat je de gastvriendelijkheid benoemt. Dit staat namelijk hoog bij ons in het vaandel :-)

Hopelijk mogen we je snel weer begroeten op één van onze parken!

Groetjes, Jennifer

• 8Terlouw18-08-2022

Heerlijk

Het was een gezellig en rustig park

• 8Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 12-09-2022

Bedankt voor jouw beoordeling. Dat klinkt als een fijn verblijf bij Vakantiepark Boomhiemke!

Wanneer zien we je weer een keer terug? :-)

Groetjes, Marit

• 6Jetty11-08-2022

Het kan beter

Het park heeft een geweldige ligging bij strand,duinen,vuurtoren. Onze duinbungalow was gerenoveerd en schoon,minpunt afzuiging badkamer werkt niet. Het park kan een opknapbeurt gebruiken. Zwembad is verouderd,gladde tegels,alleen kleuterbaden,geen toezicht personeel. Iedereen kan in en uit dmv zwarte knop,kaartjes niet nodig. Snackbar is verouderd,slechte hygiëne personeel. Wassen geen handen. Prullebak heeft geen voetpedaal. Personeel zit met handen aan prullebak en dan aan eten/ijsjes. Desondanks een fijne vakantie door het mooie weer.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen

Roompot, Eigenaar, 12-09-2022

Bedankt voor je review, Jetty. Wat leuk om te lezen dat de locatie én de duinbungalow jou goed bevallen zijn. Het mooie weer hebben wij speciaal voor jou geregeld ;) Fijn dat dat jouw verblijf zo aangenaam gemaakt heeft. Wij zullen jouw feedback in ieder geval doorgeven aan de parkleiding van Vakantiepark Boomhiemke, zodat zij hiervan op de hoogte zijn en de mogelijkheden tot verbetering kunnen bekijken.

Graag tot ziens op één van onze Roompot Parken.

• 8Familie de Boer01-08-2022

Mooi park voorzien van alle gemakken

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op Boomhiemke. We verbleven in een strandchalet. Deze is voorzien van alles wat je nodig hebt tijdens je vakantie. Het park en de huisjes zijn goed onderhouden. Voor de kinderen is er voldoende animatie. De ligging is fijn, dichtbij het strand. Wij vonden de schoonmaak van de chalet onvoldoende. De bedden liggen prima. Helaas schuiven de bedden makkelijk uit elkaar, waardoor je steeds ruimte krijgt tussen beide bedden. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 8Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 12-08-2022

Allereerst willen we jullie hartelijk bedanken voor jullie review familie de Boer,

we vinden het erg leuk om te horen dat jullie een fijn verblijf gehad hebben.

Wel vinden we het jammer dat jullie woning niet goed was. Dat is uiteraard absoluut niet de bedoeling. jullie mogen er dan ook vanuit gaan dat we acties zullen uitzetten om zaken als dit In de toekomst te voorkomen.

Maar wat een leuk compliment dat jullie nog eens terug willen komen, ook de volgende keer zijn jullie weer meer dan welkom.

Met gastvriendelijke groetjes, Jennifer

Vakantiepark Roompot Boomhiemke info