Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vakantiepark Roompot Boomhiemke
7,7

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

232 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke in het Nederlands

Heerlijk!

Marijke, 9-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

We hebben een fijn verblijf gehad. Het huisje lag perfect gezien zon en rust. Het is wel aan een opknapbeurt toe en de schoonmaak kon beter. De vriendelijkheid receptie bij check-in kan veel beter. Wij zijn al vaker op Boomhiemke geweest en komen zeker nog eens terug.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-4-2018

Bedankt voor je bericht, Marijke!

Fijn dat jullie zo genoten hebben van de rust en de zon!

Wist je dat we ook nieuwe accommodaties hebben op Boomhiemke?!

Bijvoorbeeld de Vuurtorenlodge, de Amelandlodge, de Waddenlodge en het Strandchalet. Deze accommodaties zijn echte pareltjes :-)

Wij hopen jullie nogmaals te mogen begroeten op Boomhiemke!

Fantastisch lang weekend op Ameland

Nicole, 3-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

De locatie is prachtig als je een bestaand huisje kiest. De nieuwe staan erg dicht op elkaar.

Het restaurant heeft vriendelijk personeel en het eten is goed.

Ook bij koude dagen is een bezoek in Ameland prima in een Bornrif deluxe huisje van Roompot.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-4-2018

Goed om te lezen dat je genoten hebt op Ameland, Nicole!

Wat heb je gegeten in ons restaurant op Boomhiemke? :-)

Groetjes Denise

mooie ligging met mooie accomodatie

Veentjes, 19-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

prachtige ligging nabij duinen en strand, met hele mooie en recent gerenoveerde huisjes/villa's
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 22-3-2018

Wat leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over Boomhiemke!

Heb je zin in een dagje relaxen? Bij Wellness Boomhiemke kom je helemaal tot rust in de sfeervolle sauna’s, met één van de beautybehandelingen of een heerlijke massage.

Wij hopen jullie nog een keer te mogen begroeten.

Fantastische ervaring: wintervakantie op Ameland

P.Pelgrim, 9-3-2018
  • Onderkomen10

Ondanks de striemende oosterwind hebben wij een heerlijk warm verblijf gehad op Ameland.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-3-2018

Bedankt voor je review! Wat fijn dat jullie een fantastische tijd hebben gehad op Vakantiepark Boomhiemke. Komen jullie in de toekomst nogmaals?

Groetjes,

Christine

Prima huisje met goede voorzieningen

Boegie, 23-1-2018
  • Onderkomen8

Lekker dich bij het strand . 1 km van Hollum.

Wel lastig dat er geen shuttleservice is tussen de receptie en het huisje.

Heerlijk sauna , goede bedden , mooi uitzicht over de weilanden.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 29-1-2018

Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn over de ligging van het park en de geboekte accommodatie.

Ameland heeft voldoende leuke plekken om een top vakantie door te kunnen brengen. Denk bijvoorbeeld aan een rondvlucht over Ameland of een tocht in de Robben boot.

Wij hopen dat jullie nog een keer terug te zien!

Prima

Maaike, 4-1-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Mooi park, heerlijk huis, op loopafstand van het strand en Hollum. Veel op het park is nog in aanbouw, maar daar hadden wij geen overlast van. Zwembad stelt voor iets oudere kinderen (die van ons zijn 11 en 8) niet heel veel voor. Restaurant vonden wij helaas ver onder de maat en niet passen bij de luxe uitstraling van het park. Erg lang moeten wachten op eten. En het werd lauw geserveerd. Horecapersoneel niet deskundig (scholieren) en niet aangestuurd.

Desalniettemin genoten van het huisje en het prachtige eiland!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-1-2018

Fijn dat jullie tevreden zijn over het park en de accommodatie, Maaike. Wij geven jullie tips en feedback zeker door aan de parkmanager, zodat er gekeken kan worden naar een oplossing.

• Activiteiten7
  • Onderkomen8

- mooi nieuwe luxe accommodaties met gratis wifi

- goede faciliteiten voor kinderen (zwembad, bowlen, midgetgolf, kidsclub)

- goed restaurant

- fietsverhuur op het park

- lijnbus stopt vanaf haven op het park

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 8-1-2018

Wat ontzettend leuk dat jullie zo positief zijn over Boomhiemke, Anne. Sinds afgelopen zomer zijn er een aantal nieuwe accommodaties bij gekomen op het park.

Hebben jullie nog een mooie fietstocht gemaakt op het eiland?

Graag tot de volgende keer!

Groetjes van Mandy

Nooit meer

Kirsten, 30-10-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Weggegooid geld.

Gelukkig heeft Hollum genoeg alternatieven voor een volgende keer. Leuke schone en nette bed and breakfast en hotels waar je een stuk minder betaald en veel meer service, schoon en onderhouden accomodatie voor terug krijgt.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-11-2017

Hartelijk dank voor uw review.

Wij begrijpen dat het verblijf niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Uiteraard streven wij er naar dat alle gasten tevreden naar huis terugkeren, helaas is dat in dit geval niet geheel gelukt. Uw klachten zijn door de parkleiding opgepakt om te kijken hoe er nog beter aan de verwachtingen kan worden voldaan.

Graag tot ziens op één van onze Roompot Vakantieparken.

Een en al ontspanning!

Julienne, 21-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Lekker huis, alles op loop/fietsafstand, je loopt zo de duinen in naar het strand, prima horeca dichtbij, Hollum erg leuk plaatsje
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 23-10-2017

Hartelijk dank voor jullie mooie review. Fijn te vernemen dat het zo goed is bevallen:)

Graag tot een volgende keer!

Groetjes van Richard

Mooi park, maar veel ruimte voor verbetering.

Marloes, 6-10-2017

Wij verbleven in de branding 14, mooi huisje maar slechte afwerking. Wc rolhouder die aan 1 schroefje hangt, lichtschakelaar die los hangt, rolgordijn dat naar beneden valt. Schoonmaak is ook zeer matig. Al zal dat meer liggen aan de tijd en het geld dat Roompot hieraan wil besteden, dan aan de kwaliteit van het personeel. Onder onze bedden vonden we vieze zakdoeken, flesjes neusspray en oordruppels van vorige bewoners.

Het beloofde campingbedje was bijna antiek, er zat geen matras in en als klap op de vuurpijl zat het bedje bij openklappen vol braaksel. Enorm smerig. Dit werd door het personeel goed opgepakt en binnen een half uur hadden we een nieuw bedje.

Restaurant is geen aanrader, eten was echt vies.

Kortom, prachtige plek, mooi huisje en vriendelijk personeel maar Roompot moet meer aandacht besteden aan de afwerking.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-10-2017

Bedankt voor de tip, wij zullen de verantwoordelijke personen hiervan inlichten. Zo kan er zo snel mogelijk naar aanleiding van een controle de puntjes op de 'i' worden gezet.

Graag tot ziens.

Groetjes van Richard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Boomhiemke in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Boomhiemke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Boomhiemke scoort een 7.65 uit 10 op basis van 234 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: