Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vakantiepark Roompot Boomhiemke
7,7

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

269 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke in het Nederlands

Ieder jaar weer

Jan Lietmeijer
13-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Altijd rustgevend en het gevoel hebben van thuiskomen.

Nieuw en mooi

Annemarie
5-11-2018
  • Onderkomen10

Ze zijn ontzettend aaan het uitbreiden daardoor nieuwe huisjes die bijna nog niet gebruikt zijn. Ruime en schone huisjes

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor je positieve beoordeling, Annemarie :-).

Het klopt inderdaad dat wij druk bezig zijn met de uitbreiding. Heb je bijvoorbeeld onze prachtige nieuwe strandchalets en strandlodges al gezien?

Hopelijk tot snel op dit park of op een van onze andere parken!

Wij
2-11-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Heel leuk park, leuke accommodatie en toffe speeltuintjes!

Bedankt voor je review!

Fijn om je complimenten over het park, de accommodaties en de toffe speeltuintjes te lezen. We gaan het zeker doorgeven aan de beheerder van het park.

Hopelijk tot ziens op dit park of één van onze andere parken :-). \

Jonathan de Vries
28-10-2018

Dichtbij zee,

Sommige plaatsen kan je de vuurtoren goed zien.

Leuke animatie

Verbleven in een mooie Duinchalet 6 persoons.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Wat fijn om te lezen dat je een fantastisch verblijf hebt gehad, Jonathan de Vries!

Hopelijk heb je heerlijk kunnen genieten van de zee, het uitzicht op de vuurtoren en de kinderen natuurlijk van de animatie.

Wij hopen je graag nog eens te zien op dit park of één van onze andere parken!

Mooie accomodaties

Han Overweg
22-10-2018
  • Onderkomen9

Sommige accomodaties in aanbouw. Let daarop bij reservering! Vraag om huisjes uit eerdere fases.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor je positieve beoordeling en complimenten over de accommodaties, Han Overweg!

Wij hopen je snel nog eens te mogen begroeten op één van onze parken!

wat een rust

fam Veenendaal
6-10-2018
  • Onderkomen9

Wij hadden hier een heel knus vakantie huisje met uitzicht op de duinen. Huisje was leuk ingericht, heel erg praktisch. Aardig personeel aan de balie. Het was er heerlijk rustig (was ook wel oktober) Jammer dat het park zo vol gebouwd wordt en de nieuwe huisjes zo dicht op elkaar staan. Heerlijk dat je zo vanuit het park de duinen in kunt wandelen.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-11-2018

Bedankt voor de positieve beoordeling, fam Veenendaal!

Wij vinden het fijn om te horen dat je hebt kunnen genieten van de rust op ons park. Boomhiemke ligt op het mooiste stukje van Ameland naast een uitgestrekt natuurgebied en bevat genoeg mogelijkheden om helemaal tot rust te komen, zoals bijvoorbeeld in een van onze heerlijke sauna's, spa's en stoombaden of met een heerlijk drankje op het terras.

Wij hopen je snel nog eens te mogen begroeten op één van onze parken!

Heerlijk

M.Derks
19-9-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Verblijf gehad in West End nr 8. Schitterende ligging, wanneer je de duinpan oversteekt ben je direct aan zee tevens ligt het huisje op loopafstand van het dorp. Huisje heeft wel wat achterstallig onderhoud maar wellicht dat dit opgelost wordt door de nieuwe kopers ( huisje stond te koop). We hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten van Park Boomhieke waartoe dit huisje hoort.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Mooie beoordeling M. Derks hartelijk dank daarvoor! Super dat het verblijf, ondanks het achterstallig onderhoud, zo naar wens is geweest. En jullie zo genoten hebben van de omgeving. Wij zien jullie graag terug op Boomhiemke of één van onze andere parken.

Graag weer!

Josta
10-9-2018
  • Onderkomen9

Samen met partner en baby in een strandchalet verbleven.

Een prachtige locatie, op loopafstand naar het strand, duinen en/ of bos.

De accommodatie is zoals het op internet getoond wordt, mooi! Tevens kindvriendelijk.

De strandchalets zijn snel opgewarmd, ondanks dat het niet heel erg warm was, was het binnen snel rond de 26 graden. Ik kan mij voorstellen dat het met een hete zomer oncomfortabel warm kan worden.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Bedankt voor je super waardering Josta! Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van het verblijf en de omgeving. En de accommodatie precies zo was als verwacht.

Geweldig

Lieni visser
8-9-2018
  • Onderkomen9

Mooi huisje keurig ingericht, geweldige ligging!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Wat een prachtige beoordeling Lieni! Echt fijn dat jullie verblijf op ons park zo geweldig goed was dat vernemen wij graag. En zien jullie graag terug op Boomhiemke of één van onze andere parken!

Kom graag weer

Syta Pruis
7-9-2018
  • Onderkomen8

Super mooie ligging. Mooi huisje, maar niet geschikt voor 6 personen, waar het voor staat.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 26-9-2018

Bedankt voor je mooie beoordeling Syta! Super dat jullie zo een fijn verblijf hebben gehad en genoten hebben van de accommodatie en de omgeving. Goed dat je aangeeft de accommodatie te klein te vinden voor 6 personen.

Graag tot ziens op dit park of één van onze andere parken!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Boomhiemke in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Boomhiemke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.