Vakantiepark Roompot Boomhiemke

Vakantiepark Roompot Boomhiemke
7,7

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Boomhiemke voor je op een rij gezet:

248 reviews over Vakantiepark Roompot Boomhiemke in het Nederlands

Kuil
20-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Strandchalets erg mooi. Luxe, ruim, nieuw en modern. Goede ligging. Tuin als strand, inclusief schelpen. Een grote zandbak. Park is leuk. Nog wel in aanbouw.

• Activiteiten6
  • Onderkomen7

Pluspunten: ligging dichtbij de duinen en het strand. Mooie fietsroutes door de duinen te maken. Animatie zeer vriendelijk. Strandchalets zijn nieuw en ruim, prima.

Strandtent The Sunset is geweldig (lekker eten en heel aardige bediening) en op loopafstand.

Verbeterpunten: het nieuwe deel met de strandchalets is nog volop in aanbouw. Dit geeft veel bouw-overlast en in het zand ligt volop glas en puin, ook rondom de speeltuin. Gevaarlijk voor de kinderen! Ter plekke gemeld, maar men maakte zich er niet zo druk om. Zwembad verouderd en simpel. Speeltoestellen ook heel simpel: een paar glijbanen en een klimnet, dat is het wel. Fietsverhuurder op het terrein niet sympathiek en niet mee-denkend, zijn vrouw echter wel.

Kortom, teleurstellend park.

Geweldig

Willie Bremmer
13-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het was echt geweldig. We hebben erg genoten. Komen zeker terug!!!!

Superligging aan de duinen

Jan Tepper
13-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Dat gezien de bouwactiviteiten op het park het nogal uitmaakt waar je zit, check die zo mogelijk vooraf

• Onderkomen10

Wij hadden een schitterend huisje met zeer ruime tuin. Mooi ingericht en heel compleet, goede bedden. Zeer tevreden. Aardige mensen aan de balie, behulpzaam.

Bouwputhiemke

Henk de Jong
11-7-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Strandchalet is helemaal nieuw en kwalitatief prima. Echter lijkt het wel een bouwput hier. Constant zwaar materiaal wat een enorme herrie maakt tijdens je verblijf (en dat in het hoogseizoen!). Letterlijk op 10 meter van vakantiegangers op het eigen terras van hun strandchalet, zijn er meerdere bouwvakkers bezig. Dit begint al om half 8 en gaat door tot minstens half 6. Prima dat er huisjes bij moeten komen maar doe dit dan buiten het seizoen of dat vakantiegangers hier geen hinder van ondervinden. Ronduit slecht.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 12-7-2018

Beste Henk,

Bedankt voor je reactie. Wat vervelend dat je verblijf niet naar wens is verlopen. Daar willen wij onze excuses voor aanbieden.

Op de site en ook op de reservering en bevestiging staat duidelijk vermeld dat het park in aanbouw is. Dit komt duidelijk naar voren.

Goed om te horen dat de accommodatie is bevallen!

Graag tot ziens op één van onze parken!

Vera

Super locatie op 5 minuten van het strand!

Familie Bartman
29-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi en nieuw strandhuisje, perfect voor de kinderen. Het eten uit de snackbar was echt slecht! En wij hebben al heel veel verschillende vakantieparken bezocht. Gelukkig genoeg alternatieven in de nabije omgeving 👍.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-7-2018

Bedankt voor jullie review, familie Bartman! Wat fijn dat jullie tevreden zijn over de accommodatie. Hebben jullie verder genoten van de parkfaciliteiten en de omgeving? Jammer dat jullie ervaring met de horeca wat minder positief was. Wij zullen dit zeker doorgeven aan de betreffende parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Graag tot ziens op Vakantiepark Boomhiemke of op één van onze andere parken!

Christine

Fantastisch eiland maar niet meer deze huisjes.

Ed WS Koppert
25-6-2018
  • Onderkomen3

Vind de inventaris alsmede de inrichting oudbollig en gedateerd van onze vakantiewoning Engelmansdunvilla. Tuin meubelement is niet meer van deze tijd, geen behoorlijke parasol aanwezig, kleinere maar die was stuk. Verder geen uitstraling/gezelligheid van het terras. (Buiten) lampen waren niet aanwezig. Begreep dat hier al meer klachten over waren, maar nog steeds niet in orde gemaakt (hoe kun je dat dan verhuren!?). Badkamer is oudbollig, bij het aanzetten van het wirlpoolbad kwamen er allemaal beesten en haren uit dit systeem. Zo smerig dat we er geen gebruik meer van hebben gemaakt. Jammer, ik kom al zo’n 20 jaar op eiland, blijf het fantastich vinden. Helaas is het park ( mn huisjes) enorm achteruit gegaan. Begrijp dat er een aantal huizen niet meer in de verhuur zijn, spijtig maar denk dat dit te maken heeft met de nalatigheid en toezicht van het park. Helaas zijn wij genoodzaakt de volgende keer niet meer via Boomhiemke te huren.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 4-7-2018

Bedankt voor je review! Wat jammer dat jullie verblijf op Vakantiepark Boomhiemke niet geheel naar wens was. Onze excuses hiervoor. Wij zullen jouw opmerkingen over de accommodaties en jouw ervaring over het verblijf zeker doorgeven aan de parkleiding, zodat hier aandacht aan besteed kan worden en de mogelijkheden tot verbetering bekeken kunnen worden.

Graag tot ziens op één van onze parken!

Christine

prima vakantie...midweek 11 juni / 15 juni

wilma vdr velde
18-6-2018
  • Onderkomen7

wij zaten in huisje bornriff nr 33. ruim huisje ...inrichting over compleet....grote tuin met veel privacy. wij hadden de wasmachine/droger erbij geboekt . enigste minpuntje was de stinklucht vanuit de wc...maar daar wordt aan gewerkt

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-6-2018

Bedankt voor de goede review!

Fijn dat de accommodatie helemaal naar wens was en dat de stankoverlast wordt opgelost. Graag tot ziens op dit op of één van onze andere parken!

Groetjes Marcia

Voor herhaling vatbaar! Een aanrader!

Maaike
14-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Heerlijk genoten van strandchalet 215, met fantastisch weer. Konden gelukkig gebruik maken van de zonneluifel op het terras, een genot! De 2 ligstoelen aan het water en de BBQ maakte ons verblijf helemaal TOP.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 20-6-2018

Dat klinkt zeker als een top verblijf! Goed te vernemen dat jullie zo genoten hebben van het strandchalet op Ameland.

Groetjes Marcia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Boomhiemke in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Boomhiemke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Boomhiemke scoort een 7.65 uit 10 op basis van 250 reviews.