Géén boekingskosten

Vakantiepark Roompot Ameland

NederlandWaddeneilandenAmeland

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Roompot Ameland voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 198 reviews

Contact

198 Reviews over Roompot Ameland

• 9Sandra16-09-2022

TOP! Voor herhaling vatbaar

Het park heeft een perfecte ligging dicht bij het strand met z’n uitgestrekte duinen. Heerlijk om te wandelen met de hond. Uitzicht op de vuurtoren. Ons 4-persoonshuisje Royal Sier nr. 89 zag er perfect uit. Er was voldoende borden, glazen bestel etc. en niet precies afgemeten op 4 personen. Bij aankomst waren de bedden opgemaakt. Er lag voor ieder een handdoekenpakket en omdat we een week verbleven kregen we halverwege de week weer een nieuw handdoekenpakket. Er waren 2 slaapkamers in het huisje met ieder een eigen badkamer en toilet. Op iedere slaapkamer hing een tv. Kortom alles wat je nodig had was aanwezig. Het park ligt dicht bij het pittoreske plaatsje Hollum. Wij vonden de ligging van het park en de mooie accommodatie helemaal TOP!

Roompot, Eigenaar, 27-09-2022

Wat een geweldige recensie en wat een mooie complimenten heeft u ons gegeven. We willen dat al onze gasten met een glimlach vertrekken, en als je dit leest, zijn we daarin geslaagd!

Zien we je binnenkort weer? Tot de volgende keer!

Groetjes Marjo

• 9Sanne02-09-2022

Heerlijk verblijf

Heerlijk verblijf gehad. Vriendelijk personeel en een fijne accommodatie. Wij zaten in de Oerd nr 61. Alles was netjes schoon. Fijne bank ook! Wij vonden in dit stuk de huisjes wel dicht op elkaar staan, er zaten niet veel bosjes/struiken voor. Op andere plekken was er wel meer ruimte tussen de huisjes. Huisje kan warm worden als het heet is, maar ‘s avonds alles open en de hitte is eruit ;) Leuke speeltuin bij het park. Bos dichtbij met leuke speeltuinen voor de kinderen. Strand vlakbij.

• 9Activiteiten

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor je beoordeling, Sanne. Wat leuk om dat je lezen dat jouw verblijf op Roompot Ameland goed bevallen is. Is dit voor herhaling vatbaar :)?

Graag tot ziens!

• 9Geert en Henny Tichelaar02-09-2022

zeker voor herhaling vatbaar

mooie locatie. De vakantie Kooiker Lodge voldeed volledige aan onze wensen

Roompot, Eigenaar, 26-09-2022

Bedankt voor jullie mooie review, Geert en Henny. Zo te lezen hebben jullie een geweldige tijd gehad op Roompot Ameland. Wat leuk! Natuurlijk zijn jullie ook de volgende keer weer van harte welkom. Graag tot ziens!

• 4Scholing17-08-2022

Slechte zet Roompot!!

Vies, slecht onderhouden huis (waddenlodge 8 persoons), bij aankomst vlogen de stofwolken ons om de oren. Spinnenwebben in alle hoeken en echt alles zat onder het stof. Kussentjes op de bank hadden nog nooit een wasmachine gezien, kapotte gordijnen voor het raam. Ramen die niet goed sluiten of juist open willen. Gelijk receptie gebeld, er is nog een poging gedaan om de boel schoon te maken, maar toen we de kasten gingen inpakken, lagen er nog steeds broodjes in de lades. En spullen in het badmeubel. Verder vinden wij dat er erg weinig privacy is. Tot overmaat van ramp vonden de buren het ook nog eens nodig de huisraad door het huis te gooien en hun ruzies uit te vechten. Ook hier is Roompot over geïnformeerd door meerdere buren, er is zelfs politie aan te pas geweest, maar wat wij echt schandalig vinden is dat er vanuit het park geen enkele terugkoppeling is geweest. Ook de snackbar wordt slecht bevoorraad en koude bamischijven.

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 22-09-2022

Wat jammer! Dit is Natuurlijk echt niet hoe wij onze gasten willen ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor! Wat jammer om te vernemen dat jouw woning na de herstelschoonmaak nog steeds niet helemaal naar wens was.

Eb wat vervelend dat je zoveel last van jouw buren hebt gehad. Dit is Natuurlijk voor ons ook overmacht, wij kunnen tenslotte niks doen aan het gedrag van derden. Maar we kunnen goed voorstellen dat dit jouw verblijf heeft beïnvloed.

Jouw opmerking over de snackbar, hebben mij inmiddels doorgegeven aan de horecamanager.

hopelijk heb je desondanks de boven genoemde informatie alsnog kunnen genieten van jouw verblijf.

we hopen Natuurlijk ook dat we je nog een keer mogen ontvangen voor een betere ervaring. we Laten je tenslotte graag zien dat het ook anders kan zijn bij Roompot.

Gastvriendelijke groetjes Jennifer

• 5Jetty11-08-2022

Het kan beter

Onze duinbungalow was schoon. Zo te zien was het gerenoveerd. Het park heeft een geweldige ligging bij strand,duinen,vuurtoren. Het park zelf heeft een flinke opknapbeurt nodig. Het zwembad is verouderd,gladde vloeren,alleen kleuterbaden,geen toezicht van personeel,geen glijbanen. Voor oudere kinderen/volwassenen niets aan. Iedereen kan in en uit lopen dmv zwarte knop,geen kaartjes nodig. Snackbar is ergens achteraan gepropt,ook verouderd en qua hygiëne slecht. Personeel zit aan de prullebak daarna aan eten en ijsjes zonder handen te wassen. Prullebak met voetpedaal zou al enorm schelen.

• 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 07-09-2022

Bedankt voor het delen van jouw ervaringen Jetty! Hoe ziet het perfecte vakantiepark er in jouw ogen uit? onze gasten ervaren het tenslotte als geen ander ;-)

Wellicht zien we jouw feedback straks terug in één van onze gerestylede parken!

Groetjes, Jennifer

• 6San10-08-2022

Rustig

Wij waren van maandag 25 juli t/m maandag 1 augustus in dit park en we zaten in een family oerd lodge. Dit huisje zou voor 6 personen zijn, maar voor 6 volwassen personen is het echt veel te klein. Er is nauwelijks opberg of kast ruimte waar je je kleding kwijt kunt. Door de grote glazen ramen aan de voorzijde is het ontzettend warm binnen, als het buiten heel heet is. Er zit geen airco in of andere ventilatie. Met heel heet weer wil je hier echt niet zitten, je smelt weg binnen. Het is een rustig park, dat is heerlijk. Er is heel weinig te doen voor kinderen, geen zwembad. Ze hebben een wasserette, dat is ideaal. En bij het huisje kun je het buiten aan de droogmolen hangen, die er standaard hangt. Ook is er een mooi ruim overdekte veranda buiten. Het huisje was schoon, behalve de kitranden in de badkamer die waren deels zwart en wat spinrag aan het plafond.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 05-09-2022

Bedankt voor je review. Wat fijn dat je jouw ervaringen over jouw verblijf op Roompot Ameland met ons deelt. Wij zullen jouw feedback over de gehuurde vakantiewoning zeker doorgeven aan de betreffende parkleiding, zodat zij hiervan op de hoogte zijn én aandacht aan kunnen besteden. Goed om te lezen dat de vakantiewoning schoon was, goede hygiëne is zeker belangrijk.

Wij hopen je nogmaals te mogen begroeten op Roompot Ameland óf op één van onze andere Roompot Parken.

• 9Manon Liedmeijer28-07-2022

Echt geweldig!

Prachtig park, zeer mooie ligging en heel vriendelijk personeel. Aan alles is gedacht, zowel in de bungalow als op het park. De receptie is heel toegankelijk en alle faciliteiten die je nodig kunt hebben zijn beschikbaar. Heerlijke plek!

• 8Activiteiten
  • 6Raymon Zandstra04-07-2022

Keurig

Park is schoon en netjes. Huisje zijn modern maar missen wat sfeer om het huisje/op de veranda.

Animatie is niet/nauwelijks aanwezig. Voor kinderen is er een speeltuin, maar verder geen programma. Terras/restaurant was door de weeks gesloten. Verwijzing naar ander park maar dat was een stuk omlopen, dus gingen we liever naar Hollum uit eten.

Wifi was maar een gedeelte van de week goed. Laatste 2 dagen geen signaal meer.

Personeel heel vriendelijk en service was meer dan prima!

• 4Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 15-08-2022

Bedankt voor je bericht. Fijn dat je tevreden bent over de accommodatie. Uiteraard is ons doel om al onze gasten een fijne en zorgeloze vakantie te bieden. Wij vinden het dan ook jammer dat je nog best wat verbeterpunten weet te benoemen. Wij gaan in elk geval met jouw feedback aan de slag en hebben dit ook doorgegeven aan het parkmanagement, zodat hier de nodige aandacht aan besteed kan worden. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat jouw beoordeling zal verbeteren van een 6 naar een 9 of 10! Het is daarom erg fijn dat je deze ervaring met ons hebt gedeeld. We hopen je nog eens terug te zien op één van onze parken! Groetjes, Jennifer

• 10Jacqueline03-07-2022

Hele fijne plek!

Leuke modern ingerichte huisjes liggen in een aangelegd duinlandschap. Leuk groen en rustig, echt het natuur gevoel! Honden zijn welkom en kunnen, net als kinderen, zich heerlijk vermaken met het zand voor de deur. Heerlijk gegeten in het restaurant, personeel doet echt hun best je het naar je zin te maken. Ligging is perfect, 4 min fietsen of 10 min lopen naar het brede strand. Wij zijn fan!

• 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden

Roompot, Eigenaar, 15-08-2022

Dat is natuurlijk een top vakantie voor zowel jullie én de hondjes ;-)

Leuk dat je de gastvriendelijkheid ook benoemt, dit staat namelijk hoog bij ons in het vaandel.

Hopelijk zien we jullie snel weer terug op één van onze parken.

Groetjes, Jennifer

• 9Noor24-06-2022

Mooi vakantiepark op het geweldige Ameland

Prachtige accommodatie, goede fietsen, vriendelijke medewerkers, vlakbij het prachtige strand, Ameland is geweldig en dit park kan ik iedereen aanraden.

Vakantiepark Roompot Ameland info