Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

364 Reviews over Kiekduun

• 10Rick14-12-2020

Bier op? Eigenaar schiet te hulp

Wij verbleven met 4 dolende dertigers in een duinlodge. Prima stacaravan van alle gemakken voorzien. Zelfs vaatwastabletten waren aanwezig. Toppunt van service werd bereikt op de zaterdagavond, klokslag 0.00 uur. De paniek sloeg hard in toen onze koelkast leeg was gedronken door de plaatselijke fietsenmaker. Maar op het moment dat de campingeigenaar ons verward aantrof voor de dichte deur van de winkel verloste hij ons met een goede fles wijn!! Gratis en voor niets! Dat verdiend een goede review!

Mede-eigenaar, medeeigenaar, 20-01-2021

Hartelijk dank voor de super leuke en originele review, jongens! Wij draaien ook daar onze hand niet voor om. Fijn dat jullie zo’n goede tijd hebben beleefd in onze chalet. We zien jullie graag nog een keer terug op Camping De Kiekduun, dan is het rondje voor jullie. ;-)

• 6KCee07-11-2020

Vies toiletgebouw

Begin november. Maandag gearriveerd en zondag weer vertrokken. Toiletgebouw is alleen dinsdag aangepakt. De rest van de week nada. In deze tijd van corona verwacht je toch zeker schone toiletten. Jammer van zo'n mooie camping.

• 7Eetgelegenheden

mede-eigenaar, medeeigenaar, 10-11-2020

Hartelijk dank voor uw beoordeling. De afgelopen week is er om de dag schoongemaakt. Hoe vaak wij ons sanitairgebouw reinigen, baseren wij op het aantal campinggasten die wij op dat moment hebben.

Via e-mail heeft u ons er ook op geattendeerd dat het erg koud was in het sanitairgebouw. Hier hebben we werk van gemaakt om te kijken of er misschien iets mis was met de verwarming. Dit was echter niet het geval. Al gauw bleek het echter zo te zijn dat de kou werd veroorzaakt door de deur die steeds open stond. Het is ons onduidelijk wie of wat hiervan de oorzaak is geweest.

We vinden het erg jammer om te constateren dat de reiniging van ons sanitairgebouw voor uw verblijf niet voldoende is geweest. Hopelijk weerhoudt dat u er niet van om De Kiekduun in de toekomst nog een keer te bezoeken.

• 10Van Eck15-06-2020

Geweldig verblijf

Super mooi chalet voor een vakantie met honden (vorig jaar nr 89, nu nr 34) beide zijn ruim compleet schoon en niet gedateerd... Alles is aanwezig... Het enige wat ik miste, waren wasknijpers 😁Kan iedereen aanraden te boeken. Het is ook lekker rustig op de camping.. Dichtbij het strand... Dichtbij bos, en de Vleijen... Restaurants, snackbar, Spar, en zwembad, fietsverhuur etc.... Alvast een fijne vakantie toegewenst 😁

De Kiekduun, medeeigenaar, 12-07-2020

Wat leuk om te lezen dat u uw verblijf zo op waarde schat en dat u een fijne tijd heeft beleefd bij ons. We hopen u ook volgend jaar weer te mogen ontvangen op Camping De Kiekduun!

• 9Gerrit22-03-2020

Rustig

Verbleven in een praktisch nieuw chalet, alle benodigdheden voor handen. Mooie locatie dichtbij de duinen, het strand en een mooi wandelgebied. Stil in het voorjaar, aanrader voor als je even tot rust moet komen.

De Kiekduun, medeeigenaar, 10-04-2020

Hartelijk dank voor de review. Fijn dat het verblijf naar wens geweest is. We hopen u nog eens te mogen ontvangen op De Kiekduun en op Ameland.

• 10Tiny Komduur22-03-2020

Heel erg stil

Prima chalet prachtige plaats ik kan moeilijk cijfers geven .Wij kampeerden niiet. Ivm corona hele aparte sfeer.Ik heb eebeen gebroken boven been dus fietsen en wandelen ging niet.Maar toch weer genoten.

De Kiekduun, medeeigenaar, 10-04-2020

Hartelijk dank voor de leuke review. Fijn dat u ondanks de aparte sfeer genoten heeft van het verblijf. Tot ziens op Ameland!

• 9Buma29-12-2019

Super vakantie

De SolarChaletPlus is een keurige chalet voorzien van alle gemakken. Dicht bij zee, vele wandel en fiets paden.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

De Kiekduun, medeeigenaar, 02-01-2020

Hartelijk dank voor de leuke beoordeling. Goed te horen dat het verblijf naar wens geweest is. Graag tot de volgende keer op Ameland en op De Kiekduun!

• 9Thea22-12-2019

Heerlijk verblijf!

We hadden een prachtig chalet. Zelfs in december erg comfortabel. Het chalet was zeer volledig ingericht. De openingstijden van de receptie zijn zeer ruim en de mensen zijn erg vriendelijk.

• 9Eetgelegenheden

De Kiekduun, medeeigenaar, 24-12-2019

Hartelijk dank voor de leuke review en complimenten en graag tot ziens op Ameland en De Kiekduun!

• 8Japeyljo22-12-2019

We hebben genoten in de trekkershut!

Wat hebben wij een lekker weekend gehad in de trekkershut. Door het kleine houtkacheltje, zomaar opgewarmt en doordat wij de servies box hadden meegehuurd, hadden we alles wat we nodig hadden. Sanitair gebouw binnen handbereik en daar was het lekker warm en schoon. Enige minpunt vonden wij dat er weinig licht was in het gebouw, waardoor de kinderen het spannend vonden om er alleen naar toe te gaan.

• 7Eetgelegenheden

De Kiekduun, medeeigenaar, 24-12-2019

Hartelijk dank voor de leuke review en complimenten. Goed te horen dat het verblijf in de trekkershut naar wens geweest is. Dank ook voor de tip betreft het licht in het toiletgebouw. Ik ga kijken hoe dit komt en of we hier wat mee kunnen doen. Tot ziens op De Kiekduun!

• 8Willem10-11-2019

prachtig plaatsje, genieten van natuur.

dik in orde. jammer dat er geen wijnglazen aanwezig waren.

• 8Eetgelegenheden

De Kiekduun, medeeigenaar, 12-11-2019

Hartelijk bedankt voor de leuke review en graag tot ziens op Ameland en bij De Kiekduun!

• 10carola07-11-2019

Prachtig chalet met grandioos uitzicht

Geweldig mooi chalet met prachtig uitzicht. Schoon, ruim, gebruiksvriendelijk met aller aardigste receptie. Ik verbleef hier tijdens Kunstmaand Ameland. Absolute aanrader.

De Kiekduun, medeeigenaar, 12-11-2019

Hartelijk dank voor de leuke review. We vinden het fijn te horen dat het verblijf naar wens geweest is bij De Kiekduun en op Ameland. Graag tot de volgende keer!

Camping Kiekduun info

Camping-informatie

• Schaduwplaatsen aanwezigBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)