Camping Kiekduun

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°12°
Camping Kiekduun
8,4

165 reviews over Camping Kiekduun in het Nederlands

Het ruisen van de zee was het enige lawaai

Vd berg, 15-4-2018

Perfect huisje, de duinlodge.

Prima camping waar we al regelmatig de paasdagen hebben doorgebracht in onze camper. Ruime plaats, goed sanitair en goede restaurants op loopafstand. Het enigste minpuntje is de Wifi. Ondanks de versterker in onze camper zeer slechte of geen ontvangst! Online tv kijken of Netflix is niet mogelijk.
De Kiekduun, medeeigenaar, 11-4-2018
Bedankt voor de review. We zijn blij te horen dat uw verblijf naar wens geweest is. Wij doen erg ons best om het internet op de camping optimaal te laten werken. Helaas kunnen wij geen garantie bieden voor snel en vlekkeloos internet, omdat de vraag in de drukste periodes dusdanig hoog is dat er gewoonweg niet meer geleverd kan worden op de camping en op de Waddeneilanden. We wachten met smart op een glasvezel-aansluiting, zodat het internet in de toekomst beter zal functioneren. Graag tot ziens bij De Kiekduun.

Tiny Komduur, 25-3-2018

Mooi ingericht geweldige plaats

Zeer vriendelijke mensen. Voor herhaling vatbaar in

De Kiekduun, medeeigenaar, 28-3-2018
Hartelijk dank voor de review en complimenten. Graag tot de volgende keer bij De Kiekduun

We hebben een aantal aanbieders voor Kiekduun voor je op een rij gezet:

Prima; ik was al eerder geweest en kom zeker terug

S Hoogterp, 18-3-2018

Prima accommodatie en netjes
    De Kiekduun, medeeigenaar, 21-3-2018
    Hartelijk bedankt voor de review en graag tot ziens bij De Kiekduun

Prima camping

Renate te Wierik, 12-3-2018

Wij zaten in een duinlodge,uitgekozen vanwege het uitzicht. Prima huisje,schoon en knus.

Bushalte voor de camping,strand op loopafstand.

Prima ligging.

De Kiekduun, medeeigenaar, 14-3-2018
    Hartelijk bedankt voor de review en de complimenten. Graag tot de volgende keer bij De Kiekduun.

Heerlijk chalet en prima warm te houden, wij zaten er toen het -10 graden was met oosten wind en veel sneeuw.

Het chalet is voorzien van alle gemakken. Persoonlijk vind ik het chalet van binnen een beetje kil aandoen door het zwarte interieur en geen vrolijke schilderijen (van Ameland).

Verder een fijne plek, dichtbij het strand, bossen, het zwembad, supermarkt, fietsverhuur en veel speeltuintjes voor de kinderen.

De Kiekduun, medeeigenaar, 7-3-2018
    Hartelijk bedankt voor de review. We vinden het fijn te horen dat het verlbijf, ondanks de kou buiten, naar wens geweest is. Wat betreft de inrichting bedankt voor de tip. Hoewel we het qua schoonmaak en duurzaamheid natuurlijk graag simpel houden in het chalet, zijn er wellicht nog andere manieren om de aankleding iets huiselijker te maken. Graag tot ziens bij De Kiekduun.

Fam. K. Maring, 4-2-2018

Alles was goed. Service, chalet, omgeving
    De Kiekduun, medeeigenaar, 21-2-2018
    Hartelijk bedankt voor de review en graag tot de volgende keer bij De Kiekduun

prima verblijf in Duinchalet

Jaap, 31-12-2017

Duinchalet biedt comfort, goede bedden, goede verwarming en prettige douche. Keukenuitrusting en servies is wat karig (pannen, geen wijnglazen).
    De Kiekduun, medeeigenaar, 3-1-2018
    Hartelijk dank voor de review. We vinden het fijn dat u het verblijf comfortabel bevonden heeft. Wij doen onze best de chalets uit te rusten met de basisbehoeften, zoals keukengerei, koffiezetapparaat, SenSeo, televisie, etc. Echter hebben we de wijnglazen bewust vervangen voor kleinere wijnglazen omdat dit minder snel kapot gaat. Mocht u tijdens uw verblijf iets missen in het chalet kunt u altijd langskomen op de receptie. We zullen dan kijken naar mogelijkheden u te helpen. Graag tot de volgende keer bij De Kiekduun.

Geweldig weekend ( met hond ! )

Jurjen, 27-12-2017

De Kiekduun heeft een aantal grote, prima uitgeruste chalets waarin ook honden mogen logeren.
    De Kiekduun, medeeigenaar, 3-1-2018
    Hartelijk bedankt voor uw review. We vinden het fijn te horen dat uw verblijf naar wens geweest is. Graag tot de volgende keer bij De Kiekduun.

Was heerlijk

BakTee, 24-12-2017

Prima accomodatie (Lodge) op relaxte camping
    De Kiekduun, medeeigenaar, 27-12-2017

Hartelijk bedankt voor de review. Graag tot de volgende keer.

Groeten, De Kiekduun.

We hebben een aantal aanbieders voor Kiekduun voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kiekduun in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kiekduun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kiekduun scoort een 8.44 uit 10 op basis van 183 reviews.