Camping Kiekduun

• Onvoldoende: 1 - 5

Fijne camping

Stan
15-7-2018

Rustige camping, mooi groen. Supermarkt, bus en fietsverhuur op steenworpafstand. Gezien de centrale ligging van de camping kan je zo de rest van Ameland verkennen.

De Kiekduun, medeeigenaar, 18-7-2018
Bedankt voor de review en complimenten. Goed te horen dat het verblijf op Ameland naar wens geweest is. Graag tot de volgende keer op De Kiekduun

Prima voor een midweek/ weekend

Stef
15-7-2018

Ligging mooi, nabij de duinen. Kampeerplaats ruim,groen en netjes.

Wc en douches waren erg vies en schoonmaak was erg slecht.

De Kiekduun, medeeigenaar, 18-7-2018
Bedankt voor de review. Wij zijn blij te horen dat het verblijf op Ameland naar wens geweest is. Jammer dat u ons sanitair niet in goede staat hebt aangetroffen, we hebben hier inderdaad melding van gehad en hebben dit intern besproken zodat dit in de toekomst niet meer voor hoeft te komen. Graag tot de volgende keer bij De Kiekduun

Schitterende reis, voor herhaling vatbaar !!!

Fam. Cornelis Ursel
15-7-2018

Het verblijf was schitterend, mooie locatie, zeer verzorgde rustige camping, veel activiteiten op het eiland Ameland.

Geweldig

S te Wierik
    9-7-2018

Nette camping,goed onderhouden.

Vriendelijk personeel. Geweldig uitzicht

De Kiekduun, medeeigenaar, 18-7-2018
    Hartelijk dank voor de review en de complimenten. We zijn blij te horen dat het verblijf op Ameland naar wens geweest is. Graag tot ziens bij De Kiekduun.

Nogmaals zalig bij jullie en het eiland

T. Veens-Niels
    9-7-2018

Super.

Alleen geen of af en toe WiFi.

De Kiekduun, medeeigenaar, 18-7-2018

Hartelijk dank voor de review. We zijn blij dat het verblijf naar wens geweest is. Betreft de WiFi: Onze leverancier heeft de afgelopen maanden inderdaad een aantal keer storing gehad, voor onszelf ook erg vervelend. Als alles voorspoedig loopt kunnen we hopelijk deze winter over op glasvezel en hebben wij minder leverproblemen.

Graag tot ziens bij De Kiekduun

Heerlijk

Carolien Geluk
    3-7-2018

De trekkershut is modern, gezellig en schoon. Genoeg zitruimte & fijne bedden. Magnetron was helemaal ideaal. Fijn verblijf gehad!

De Kiekduun, medeeigenaar, 11-7-2018
    Hartelijk dank voor de review en complimenten. Fijn te horen dat onze trekkershutten goed bevallen zijn. Graag tot de volgende keer bij De Kiekduun.

Een aanrader!

Kees Kouwenhoven
    1-7-2018

Het was een prachtige locatie met klantvriendelijk personeel!

Een advies: op het moment dat wij kwamen stond de receptioniste er kennelijk even alleen voor want normaliter gaat er iemand mee. Nu moesten we zelf uitzoeken waar veld C4 precies was. We moesten het vragen aan mede caravanners. Het veld en de plaatsen staan niet gemarkeerd met bordjes.

De Kiekduun, medeeigenaar, 11-7-2018
    Hartelijk dank voor de review en complimenten. En ook voor de tip betreft de benummering van de comfortplaatsen. In principe zou op iedere stroompaal de pleknummer aangegeven moeten zijn, maar het zou kunnen dat dit wat vervaagd is inderdaad. We zullen kijken of hier nog iets mogelijk is voor dit seizoen. Graag tot de volgende keer bij De Kiekduun

Super!

Linda
    27-6-2018

Wat een heerlijke, fijne, rustige camping. Gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel, ik heb geen verbeterpunten. Fietshuur om de hoek, snackbar ook, strand zo naar toe te fietsen, Spar, zwembad, bowlingbaan en indoor speeltuin aanwezig bij Klein Vaarwater, de camping tegenover Kiekduun. Ameland is een heerlijk eiland om te ontdekken, uit te waaien, te ontspannen en dat kan goed vanaf Kiekduun.

De Kiekduun, medeeigenaar, 11-7-2018
    Hartelijk bedankt voor de review en de complimenten. Fijn te horen dat uw verblijf op De Kiekduun en op Ameland goed bevallen is. Graag tot de volgende keer op Ameland!

heerlijk.

Ivan
    11-6-2018

Een heerlijke gastvrije en schone en nette camping. Een echte aanrader voor iedereen.

De Kiekduun, medeeigenaar, 14-6-2018
    Hartelijk dank voor de review en graag tot de volgende keer bij De Kiekduun

Heerlijk verblijf

Karin Waaijer
    27-5-2018

Een fantastische plek en goede en zeer vriendelijke service.

De Kiekduun, medeeigenaar, 30-5-2018
    Hartelijk bedankt voor de review en complimenten. Graag tot de volgende keer bij De Kiekduun!

We hebben een aantal aanbieders voor Kiekduun voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kiekduun in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kiekduun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kiekduun scoort een 8.47 uit 10 op basis van 212 reviews.