Camping Kiekduun

232 reviews over Camping Kiekduun in het Nederlands

Geweldig verblijf gehad.

Hillechien,
4-1-2019

We doen jaarlijks mee aan de aventurerun. Het bevalt ons prima en er mogen ook honden mee. En je bent overal dichtbij. Prima accomodaties.

De Kiekduun, medeeigenaar, 15-1-2019
Hartelijk dank voor de beoordeling. We zijn blij te horen dat het verblijf goed bevalt. Graag tot de volgende keer op Ameland!

Mooie, nette chalet!

De Jong,
30-12-2018

Camping Kiekduun is in december een rustig park om te zijn. Nette en mooie chalet om in te verblijven. Traditiegetrouw vieren wij op Ameland de kerstdagen. Chalet voor volgend jaar is weer geboekt.

De Kiekduun, medeeigenaar, 2-1-2019
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij vinden het fijn te horen dat uw bezoek wederom bevallen is. Tot volgend jaar!

Wat een rust, het was genieten!

Ank Zeeuwen,
10-12-2018

Als je in dec. gaat is het er heerlijk rustig. We hebben na het aanmelden geen mens meer gezien, alleen wat konijnen! We waren er met onze kampeerbus. In de duinen hebben we in 3 dagen hooguit 10 mensen gezien. Wij hebben er van genoten.

De Kiekduun, medeeigenaar, 18-12-2018
Hartelijk dank voor de review. We vinden het fijn te horen dat het bezoek aan De Kiekduun en Ameland goed bevallen is en dat jullie heerlijk genoten hebben van de rust die er in de winter heerst op het eiland. Graag tot de volgende keer op Ameland!

Direct boeken

Aanrader en ik ga weer als ik op Ameland exposeer.

Maaike Buisman,
2-12-2018

Geweldige service. Fijne sanitair en douche gelegenheid. Schoon en mooi

De Kiekduun, medeeigenaar, 3-12-2018
Hartelijk dank voor de beoordeling. We vinden het fijn te horen dat het verblijf in november weer bevallen is. Graag tot volgend jaar!

Voor herhaling vatbaar

S. Hoogterp,
25-11-2018

Prima en rustig verblijf.

De Kiekduun, medeeigenaar, 12-12-2018
Hartelijk dank voor de review. Fijn te horen dat het verblijf bij De Kiekduun naar wens geweest is. Graag tot de volgende keer op Ameland!

voor herhaling vatbaar

Jan de Wit,
18-11-2018

Prettig verblijf in een comfortabel chalet, schoon en compleet ingericht. Vriendelijk en hulpvaardig personeel

De Kiekduun, medeeigenaar, 26-11-2018
Hartelijk dank voor de beoordeling en complimenten! Graag tot ziens op Ameland bij De Kiekduun!

Zo gauw mogelijk weer.

Ed,
18-11-2018

Prima plek. Erg Rustig. Uitstekende verblijfplaats. Prima wifi. Vlak bij het strand.

De Kiekduun, medeeigenaar, 26-11-2018
Hartelijk dank voor de beoordeling en graag tot ziens op Ameland bij De Kiekduun!

Voor ons prima

fam. Walda,
17-11-2018

We waren met de caravan naar Ameland . Op Kiekduun hadden we net als in 2017 een comfortplaats gehuurd. Het is een heerlijk rustige camping. Mooi gelegen nabij het strand. Alles is keurig verzorgt. We zijn er twee jaar naar volle tevredenheid geweest.

De Kiekduun, medeeigenaar, 26-11-2018
Hartelijk dank voor de leuke beoordeling. Fijn om te horen dat alles weer naar wens is geweest! Graag tot ziens op Ameland bij De Kiekduun!

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

Anuscka,
11-11-2018

Heerlijke plek als uitvalsbasis. Dichtbij bushalte, fietsverhuur, supermarkt, restaurantjes. Lodge is goed voorzien van alles (serviesgoed, kookgerei, waterkoker, koffiezetapparaat, ook voor ipads), ook de bedden waren goed.

De Kiekduun, medeeigenaar, 20-11-2018
Hartelijk dank voor de leuke beoordeling en graag tot ziens op Ameland bij De Kiekduun!

Gezellige duinlodge. Prima verblijf.

Reinout Meijer,
11-11-2018

Goed uitgeruste duinlodge. Rustig gelegen.

De Kiekduun, medeeigenaar, 20-11-2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kiekduun in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kiekduun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.